Dat is wel een running joke hier op de afdeling.quote:Hij is ook van die 1 ..2 .. stap en kick en 1 ..2 .. stap en kick.
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:31 schreef Chocobo het volgende:
MORGENNNNNN LIEVE SCHAT HOMO'S VAN MEEEEEEE
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
Die nieuwe reclame met dat gele mannetje van Hi is trouwens ook geweldig.
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:34 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen en sorry strol
Ben met mijn verkeerde ben uit bed gestapt
Je had helemaal gelijk..... maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 28 september 2005 08:34 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen en sorry strol
Ben met mijn verkeerde ben uit bed gestapt
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je had helemaal gelijk..... maar dat is mijn mening
quote:
Ooooooooooooooooooohhhh...wat ben jij toch een vies klein teringjong.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:35 schreef Chocobo het volgende:
Kloooootzaaaakkkquote:Op woensdag 28 september 2005 08:31 schreef Chocobo het volgende:
MORGENNNNNN LIEVE SCHAT HOMO'S VAN MEEEEEEE
Gijs... niemand pas de snor beter dan Cho...quote:Op woensdag 28 september 2005 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooohhhh...wat ben jij toch een vies klein teringjong.
Nazi voor uquote:Op woensdag 28 september 2005 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooohhhh...wat ben jij toch een vies klein teringjong.
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... niemand pas de snor beter dan Cho...
Hoe is het White Squall van me....quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goed Gijs.quote:
JA hequote:Op woensdag 28 september 2005 08:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
dat gaye inderdaad.... als ie zijn telefoon laat vallen
ook briljant
Heb je een boner !quote:Op woensdag 28 september 2005 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed Gijs.
Hard aan het werk wa.
Die arrogante hier op de afdeling ziet er vandaag weer bijzonder lekker uit.quote:
kapotheien?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die arrogante hier op de afdeling ziet er vandaag weer bijzonder lekker uit.
Meer geschikt voor happy slappy.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:14 schreef Dope_Nexium het volgende:
kapotheien?
GZ is er mee bezig... maar ja je weet hoe dat gaat hequote:Op woensdag 28 september 2005 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig alweer Woensdag
Hoe is het met TT 71117 ?
Gijs... prachtig... ik zat met een grijs op de bank..quote:Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanavond PSV !
Gisteren die joden nog gezien Slurfkut? Mooi he![]()
Ik gun alle Nederlandse clubs succes in Europa, maar Ajax nietquote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... prachtig... ik zat met een grijs op de bank..
Die Blind ook meteen weglopen na de wedstrijd he... hahahaha
Ik vind het zo heerlijk dat het slecht met ze gaat!!
Wat denk je vanavond?
owwwquote:Op woensdag 28 september 2005 09:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
GZ is er mee bezig... maar ja je weet hoe dat gaat he![]()
Hij is hem nu aan het verwijderen geloof ik...
met een grijs ookquote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... prachtig... ik zat met een grijs op de bank..
Die Blind ook meteen weglopen na de wedstrijd he... hahahaha
Ik vind het zo heerlijk dat het slecht met ze gaat!!
Wat denk je vanavond?
Wie is Ajax?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Diep in zijn hart is iedereen toch voor Ajax? Althans, volgens een collega van mij.
Een trapclubje uit Islamsterdam geloof ik. Ik zie ze wel eens met z’n elven dom achter een bal aanrennen.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:53 schreef Bastard het volgende:
Wie is Ajax?
Volgens mij is iedereen diep in zijn hart Nintendo fanboyquote:Op woensdag 28 september 2005 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Diep in zijn hart is iedereen toch voor Ajax? Althans, volgens een collega van mij.
quote:
Hij is ook lid van de Josti Band zeker?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Moet wel lukken gijs... de turken zijn altijd fanatiek.. maar zo sterk is die club niet hoor...quote:Op woensdag 28 september 2005 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik gun alle Nederlandse clubs succes in Europa, maar Ajax niet![]()
Geweldig, dat commentaar achteraf ook altijd 'we hadden meer balbezit' en 'op basis van de 2e helft hadden we een gelijkspel verdiend' etc
Ik denk dat PSV vanavond wel gelijk kan spelen, uit tegen Fenerbahce is niet makkelijk, maar je moet ook uit punten halen. Ik ga ervoor iig
En weer thuisquote:
Wat een dom gezicht jaquote:Op woensdag 28 september 2005 10:51 schreef silver-surfer het volgende:
Poot.... m'n camera loopt voor Vrijdag
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=lose_consciousness.wmv
met een hakje ook????quote:Op woensdag 28 september 2005 11:49 schreef Quinny het volgende:
Zoooooo ik ben klaar voor vrijdag. Schoentjes gekocht met hakje![]()
En Sjo mee de zeeman ingesleurt op zoek naar ruimen panty's(ja kop hem maar in)
Goedemorgen trouwens iedereen![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil wel veel foto's van as vrijdag he![]()
jah manquote:Op woensdag 28 september 2005 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Druk op het werk?
Dat dommequote:Op woensdag 28 september 2005 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen diep in zijn hart Nintendo fanboy
Je zult er vast beeldschoon uitzienquote:Op woensdag 28 september 2005 11:49 schreef Quinny het volgende:
Zoooooo ik ben klaar voor vrijdag. Schoentjes gekocht met hakje![]()
En Sjo mee de zeeman ingesleurt op zoek naar ruimen panty's(ja kop hem maar in)
Goedemorgen trouwens iedereen![]()
Nee Gij benne slimquote:
zoals altijdquote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je zult er vast beeldschoon uitzien![]()
Gijs zal dit ook voor tovenaars gelden?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:04 schreef Bastard het volgende:
Ik heb het ook wel weer gehad voor vandaag eigenlijk
Tovernaars zijn mythe's, Heksen zijn wel degelijk echt, ze hebben zelfs een eigen geloof/kerk.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zal dit ook voor tovenaars gelden?
Kosten heksenopleiding belastingaftrekbaar
hehe, wat doe je, straks staat brown daartussen..quote:Op woensdag 28 september 2005 10:51 schreef silver-surfer het volgende:
Poot.... m'n camera loopt voor Vrijdag
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=lose_consciousness.wmv
Nopequote:Op woensdag 28 september 2005 16:00 schreef Bastard het volgende:
Oh, nee he.
Aangemaakt klootzakquote:Op woensdag 28 september 2005 16:00 schreef Bastard het volgende:
Oh, nee he.
Neequote:Op woensdag 28 september 2005 18:08 schreef gijsje79 het volgende:
Hebben er nog Gijsjes Far Cry gehaald?
Morgenochtend of anders vrijdagquote:Op woensdag 28 september 2005 18:08 schreef gijsje79 het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:08 schreef gijsje79 het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je zult er vast beeldschoon uitzien![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:01 schreef Quinny het volgende:
Kreeg net een brief van de kraamzorg dat ze volgende week langs komen voor een intake gesprek. Uhh... lekker op tijd van zeNormaal gebeurt dat 5 weken van te voren.
ik wel doorgeven dat ik geen geitenwollensokken figuur wil hebben hoor.quote:
Ja hier zijn ze van de week geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 19:01 schreef Quinny het volgende:
Kreeg net een brief van de kraamzorg dat ze volgende week langs komen voor een intake gesprek. Uhh... lekker op tijd van zeNormaal gebeurt dat 5 weken van te voren.
Wisselen jullie het af met karaoke dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:21 schreef Strolie75 het volgende:
En weer thuis...het is niet elke dag kick en stap
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wisselen jullie het af met karaoke dan?
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:
Breienquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Quinny het volgende:
Serieus? Dan hebben Nero en Zeus hem ookquote:
vond je eerste antwoord leukerquote:
Ziekquote:Op woensdag 28 september 2005 19:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
dame ook...
Op het moment beetje grieperig dus minder. Maar vrijdag komt mijn man weer thuis voor een weekdus das wel een leuk vooruitzicht, behalve als ik dan dus echt ziek ben natuurlijk
![]()
en met jou??
quote:
Je draait het om. Ik heb wel gevoel voor humor, maar Strol's antwoord liet blijken dat hij het niet had. Waarom zet je dit op mijquote:Op woensdag 28 september 2005 20:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
jij hebt geen gevoel voor humor, das je vrouw.. mode en andere gay dingen moeten we bij jou zijn
![]()
![]()
Ik wist trouwens niet dat jij getrouwd was?quote:
leuke opmerking in deze context...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziekdat zuigt !
Wel lekker dat je je man weer ziet straks
Ik dacht even dat de post van iemand anders was. Toen ik zag dat het van Quinny was heb ik hem inderdaad aangepast. Van haar kan ik alles hebben.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:07 schreef Chocobo het volgende:
Je draait het om. Ik heb wel gevoel voor humor, maar Strol's antwoord liet blijken dat hij het niet had. Waarom zet je dit op mij
troost je, stiekem willen we allemaal een man met van die gay trekjes ook al klieren we je ermeequote:Op woensdag 28 september 2005 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je draait het om. Ik heb wel gevoel voor humor, maar Strol's antwoord liet blijken dat hij het niet had. Waarom zet je dit op mij
Oh,... maar je hebt gelijk wat betreft gay en mode ! Vanmorgen mijn vrouw advies gegeven over schoenen..... van het pad hoor !
vrouw van vele geheimen he....quote:Op woensdag 28 september 2005 20:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat jij getrouwd was?![]()
Misschien vrolijkt dit je op. Die nieuwe Shadow of the Colossus movie op IGN... high res...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat de post van iemand anders was. Toen ik zag dat het van Quinny was heb ik hem inderdaad aangepast. Van haar kan ik alles hebben.![]()
![]()
Maar toegegeven, na een werkdag van 12 uur is het gevoel voor humor inderdaad wat minder.![]()
Twee keer is scheepsrecht wa? Ik hoop voor je dat het deze keer wel goed gaat meid.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef QueenR het volgende:
we zijn een tijd uit elkaar geweest en zouden gaan scheiden, maar hebben na al het gezeik tijdens de periode dat we uit elkaar waren toch besloten dat we samen beter waren dan alleen. Dus proberen we het nog een keerof eerder gezegd, gaan gewoon verder. 24ste deze maand zijn we 9 jaar getrouwd, inmiddels 12,5 jaar samen
Zo'n zin om te gamenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:13 schreef Chocobo het volgende:
Misschien vrolijkt dit je op. Die nieuwe Shadow of the Colossus movie op IGN... high res...
http://ps2.ign.com/articles/654/654180p1.html
Dank je strolie!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Twee keer is scheepsrecht wa? Ik hoop voor je dat het deze keer wel goed gaat meid.
Niet alleen schoenen, ook de kleur van de panty en je vroeg me zelfs of ik nog een leuke ketting had voor bij mijn jurkjequote:Op woensdag 28 september 2005 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... maar je hebt gelijk wat betreft gay en mode ! Vanmorgen mijn vrouw advies gegeven over schoenen..... van het pad hoor !
Goede acteurquote:Op woensdag 28 september 2005 20:17 schreef Bastard het volgende:
Met Gerard Depardieu![]()
Dies is altijd leuk
weet eerlijk gezegt niet of ik hem ooit gezien heb (waarschijnlijk wel) maar nu wordt het niets, zit weer met een zieke kat, en ik ook ziekquote:Op woensdag 28 september 2005 20:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dies is altijd leuk
Dat hoofd van die man... zo droog... zoveel humor ! Op Talpa toch..... ga hem ook kijken !quote:Op woensdag 28 september 2005 20:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dies is altijd leuk
Hee, die is niet chinees?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goede acteur
Ik weet niet of deze film met hem al in Nederland uit is, maar is zeer de moeite waard.
Ik moet altijd een beetje aan B. denken als ik hem zie.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:19 schreef Chocobo het volgende:
Dat hoofd van die man... zo droog... zoveel humor ! Op Talpa toch..... ga hem ook kijken !
Kijk je m een beetjequote:Op woensdag 28 september 2005 20:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
weet eerlijk gezegt niet of ik hem ooit gezien heb (waarschijnlijk wel) maar nu wordt het niets, zit weer met een zieke kat, en ik ook zieken dan de kids nog naar bed doen... grr wordt niets
maar ook niet te verstaanquote:
oh ooh......quote:Op woensdag 28 september 2005 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk je m een beetje
Hiet zijn mijn katten de laatste dagen goed klierig rtouwens
Franse "polars" heersen ook.quote:
Knoop je shirtje dicht, doe die cam uit en onderneem aktie... misschien dat je nog wat kan kijkenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
weet eerlijk gezegt niet of ik hem ooit gezien heb (waarschijnlijk wel) maar nu wordt het niets, zit weer met een zieke kat, en ik ook zieken dan de kids nog naar bed doen... grr wordt niets
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Knoop je shirtje dicht, doe die cam uit en onderneem aktie... misschien dat je nog wat kan kijken
Nou ik denk het niet hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 20:23 schreef QueenR het volgende:
[..]
oh ooh......
Je weet dat katten (dieren) een extra zintuig hebben he...... misschien duurt het nog minder lang dat de kleine gaat komen dan dat je denkt....![]()
WHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 28 september 2005 20:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje aan B. denken als ik hem zie.
zeg nooit nooit, dieren voelen veel aan! lolquote:Op woensdag 28 september 2005 20:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik denk het niet hoor
Terwijl ik wel het idee heb dat ie eerder komt.. maar dat is misschien ook alleen maar een wens.
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA![]()
Ik ook indirect zeg maar !
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen week 34quote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
zeg nooit nooit, dieren voelen veel aan! lol
Hoelang moet ze officieel nog? bij mij kwamen ze allebei in week 35![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Morgen week 34
Damm ga nu beetje poepen ook denk ik
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Morgen week 34
Damm ga nu beetje poepen ook denk ik
Zij hebben geen idee van de stress die wij meemakenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ook.... als San ineens krampen krijgt denk ik... is het nu is het nu![]()
![]()
Maar goed.... tas staat al ingepakt klaar dus het is koffertje pakken en gaan !
Ik weet niet of dat alleen vrouwen eigen is hoor.. ik vind veel vrouwen wel hele lieve zachte wezens, vooral tov mannen. Maar er zijn zat vrouwen die meer haar op dr tanden hebben en een grotere bek hebben dan mijquote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
ok missie volbracht!
![]()
geintje. Maakt niet zo uit hoor, officieel zeggen ze dat het vanaf week 37 ok is, maar die van mij waren prima en mochten snel uit de couveuse en ik vond het heerlijk om van die zwangerschap af te zijn. Zou niet langer zwanger hebben willen zijn. (al kwamen na de 2e wel wat tranen met de wetenschap dat er nooit meer eentje in mijn buik zou zitten, rare mensen die vrouwen he)
Ja we gaan drukke mooie tijden tegemoet maar God oh God wat een wonderquote:Op woensdag 28 september 2005 20:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zij hebben geen idee van de stress die wij meemaken![]()
Je bent al zooo begonnenquote:
Noujaaa... misschien vind hij het wel cool Gijs !quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Arme strol, weer een spel wat ie na een dag gaat verkopen
Ik heb nog wat leuke foto's van jou en Miranda.... zal ze wel mailen deze weekquote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef Magneet het volgende:
CoD2 ziet er idd wel gaaf uit voor de 360
Top!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb nog wat leuke foto's van jou en Miranda.... zal ze wel mailen deze week
Rustig,...............quote:Op woensdag 28 september 2005 22:27 schreef O-Ren het volgende:
Goedenavond gijsjes
Hoe is het op het forum![]()
Gijs, CoD2 lijkt me erg cool! Zeker een game die ik in de gaten ga houden!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef Chocobo het volgende:
Serieus Strol,... als je Medal of Honor ook maar een beetje cool vind zou ik toch maar wat gaan lezen over Call of Duty 2 voor 360![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:38 schreef Chocobo het volgende:
Maar goed.... tas staat al ingepakt klaar dus het is koffertje pakken en gaan !
We leven hier erg met jullie mee Gijsjes, en kunnen niet wachten tot we de verlossende posts "hij/zij is vandaag op deze aarde gekomen" kunnen lezen!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:40 schreef Bastard het volgende:
Zij hebben geen idee van de stress die wij meemaken![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
We leven hier erg met jullie mee Gijsjes, en kunnen niet wachten tot we de verlossende posts "hij/zij is vandaag op deze aarde gekomen" kunnen lezen!!!
Neuh, doet me niets... Stelletje homo's allemaalquote:Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
Met "we" bedoelde ik trouwens Toadette en mij, maar ik weet zeker dat alle Gijsjes er hier zo over denken!
En het scheel eraf mogen komen drinkenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
We leven hier erg met jullie mee Gijsjes, en kunnen niet wachten tot we de verlossende posts "hij/zij is vandaag op deze aarde gekomen" kunnen lezen!!!
Handig dat wireless, internet op de wcquote:Op donderdag 29 september 2005 06:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Komt er hier met bakken uit zeg
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
Met "we" bedoelde ik trouwens Toadette en mij, maar ik weet zeker dat alle Gijsjes er hier zo over denken!
Gijsssssssssssssssssssss....quote:
Hou op schei uitquote:Op donderdag 29 september 2005 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssss....
PSV ging lekker gisteravond wa?
Heb de wedstrijd niet gezien. Alleen de uitslag.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hou op schei uitWat een tyfuswedstrijd zeg
quote:Op donderdag 29 september 2005 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet gezien. Alleen de uitslag.Ze hebben toch met 3-0 gewonnen?
Ow kut...ik lees het nieuwsbericht op de FP nu pas goed door Gijs. Ze hebben verloren.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou ik het een tyfuswedstrijd noemen als ze met 3-0 gewonnen zouden hebben
Hierbij wil ik de groeten aan de manager van Wouter doen die momenteel zijn logs bekijkt.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:12 schreef Magneet het volgende:mogguh, toch maar ff vanaf het werk
Met een plensbui in de vroege schemering de hond uit laten, ruzieend in het verkeer met degene achter mij omdat ik nog niet ff mee wil rijden door rood. Schoonmaakster die mn buro weer overhoop heeft gehaald, en mn zeikerig chef is alweer vroeg vandaag. De koffie doet denken aan tongen met een bejaarde, en door die kutzon zie ik niks op mn scherm.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
Donderdagochtend, nat, donker, NS weer een half uur vertraging, mailbox vol zeikerige mails, hoop saaie rapporten die ik moet doornemen, arrogante kut die alle negeert wat geen stropdas draagt... Mijn leven.
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Schrijf een review Gijsquote:Op woensdag 28 september 2005 22:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, CoD2 lijkt me erg cool! Zeker een game die ik in de gaten ga houden!
Ik ben trouwens vanavond begonnen met Psychonauts. Die ga ik nu hypen! Heerlijk ouderwetse platform met een geweldig maffe setting!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moet toch ff wachten op collegaquote:Op donderdag 29 september 2005 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hierbij wil ik de groeten aan de manager van Wouter doen die momenteel zijn logs bekijkt.
Ik zou hem eruit trappen!
Daarom drink ik geen koffiequote:Op donderdag 29 september 2005 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met een plensbui in de vroege schemering de hond uit laten, ruzieend in het verkeer met degene achter mij omdat ik nog niet ff mee wil rijden door rood. Schoonmaakster die mn buro weer overhoop heeft gehaald, en mn zeikerig chef is alweer vroeg vandaag. De koffie doet denken aan tongen met een bejaarde, en door die kutzon zie ik niks op mn scherm.
Goeiemorgen, benieuwd wat de dag brengt!
Niemand is perfect !quote:Op donderdag 29 september 2005 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom drink ik geen koffie
Pff, pleasequote:
Hey !quote:Op donderdag 29 september 2005 08:42 schreef Bastard het volgende:
En dan zit ik hier op een forum met een stel figuren die je nog niet kan verzinnen voor een strip.
Strol; eeuwige egoist, gunt de ander wel een plezier, maar vooral zichzelf. Gaat over lijken als het moet, maar niet te vies van een goe stukske vlaai en een taske koffie.
Kep; matroos, dekschrobber, padvinder, vooral zoekend naar zn eigen pad.
Noot; kan zijn kindertijd niet loslaten getuigen zijn overtuiging in het nintendy geloof, luier als het achterend van een varken als het om studeren gaat.
Magneet;geen idee, is een beetje de man die op Zondag het vlees komt snijden bij de Gijsjes.. in de ochtend netjes goedemorgen wensen, verder heb je geen idee. Superdroog voor de lurkers.
Choc; pff de typische vis, lult met alle winden en met iedereen mee, weet iedereen warm te maken voor een hoop dingen, alsof je de hemel zelf voor een schijntje kan binnen lopen. Altijd klaar voor een luistert oor, vooral als ze vrouwelijk zijn.
Struikrover; de klager en niet weten wanneer je geen kutopmerking kan maken, voelt zich onbegrepen, en dat is terecht. Gekke Engelsman
Maar ik hou van jullie allemaal hoor
quote:Op donderdag 29 september 2005 08:42 schreef Bastard het volgende:
En dan zit ik hier op een forum met een stel figuren die je nog niet kan verzinnen voor een strip.
Strol; eeuwige egoist, gunt de ander wel een plezier, maar vooral zichzelf. Gaat over lijken als het moet, maar niet te vies van een goe stukske vlaai en een taske koffie.
Noot; kan zijn kindertijd niet loslaten getuigen zijn overtuiging in het nintendy geloof, luier als het achterend van een varken als het om studeren gaat.
Magneet;geen idee, is een beetje de man die op Zondag het vlees komt snijden bij de Gijsjes.. in de ochtend netjes goedemorgen wensen, verder heb je geen idee. Superdroog voor de lurkers.
Choc; pff de typische vis, lult met alle winden en met iedereen mee, weet iedereen warm te maken voor een hoop dingen, alsof je de hemel zelf voor een schijntje kan binnen lopen. Altijd klaar voor een luistert oor, vooral als ze vrouwelijk zijn.
Struikrover; de klager en niet weten wanneer je geen kutopmerking kan maken, voelt zich onbegrepen, en dat is terecht. Gekke Engelsman
Dit kan ik niet waarderen Gijs. Je kan me veel noemen, een zeikerd, kil, lui maar niet egoistisch.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:42 schreef Bastard het volgende:
Ik ben ook geen luie studentquote:Op donderdag 29 september 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit kan ik niet waarderen Gijs. Je kan me veel noemen, een zeikerd, kil, lui maar niet egoistisch.Ik heb heel veel over voor de mensen die ik liefheb. Alleen niet voor negers in Afrika.
Kortom
Jawel !quote:Op donderdag 29 september 2005 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook geen luie student
Gijs ik ben ook geen meeluller maar who cares.... ik kan over B. ook wel een A4 schrijven! Blijft gewoon grappig zijn manier van schrijvenquote:Op donderdag 29 september 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit kan ik niet waarderen Gijs. Je kan me veel noemen, een zeikerd, kil, lui maar niet egoistisch.Ik heb heel veel over voor de mensen die ik liefheb. Alleen niet voor negers in Afrika.
Kortom
Ik schrijf ook niet alsof je het er mee zou moeten zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kortom
Jawel.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik ben ook geen meeluller maar who cares.... ik kan over B. ook wel een A4 schrijven! Blijft gewoon grappig zijn manier van schrijven
Je hebt ook vast wel goeie punten hoor..quote:Op donderdag 29 september 2005 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Egoist is meteen zo'n negatieve stempel.
Blablabla......
Wat is een stuit ligging? Toch niks ernstigs???quote:Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef Bastard het volgende:
He dammit, tam is naar verloskundig, kijken of het geen stuit ligging is![]()
*Billen samenknijpt*
Nou ..........quote:Op donderdag 29 september 2005 09:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik ben ook geen meeluller maar who cares....
Sterquote:Op donderdag 29 september 2005 09:10 schreef Bastard het volgende:
Je hebt ook vast wel goeie punten hoor..
euh..
..
Kut.
Nee gewoon lui, student kun je het niet noemenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook geen luie student
Humor!!!quote:
Ik kan me nog herinneren dat ik uien aan het snijden was, aardappels aan het schillen was en jij met je PDA allemaal errorgeluidjes aan het uitpoepen was. Sindsdien neem ik het niet meer zo serieus als jij zegt dat ik lui ben.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee gewoon lui, student kun je het niet noemen![]()
![]()
![]()
Strol's goeie punt is dat hij de enige is waarmee ik een beetje over handhelds kan pratenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Humor!!!
Dat is het GIJs!!!
Je goeie punt is humor!!
En je scherpe opmerkingen
Vandaar dat je reageerdquote:Op donderdag 29 september 2005 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik uien aan het snijden was, aardappels aan het schillen was en jij met je PDA allemaal errorgeluidjes aan het uitpoepen was. Sindsdien neem ik het niet meer zo serieus als jij zegt dat ik lui ben.
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vandaar dat je reageerd
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is een stuit ligging? Toch niks ernstigs???
Eerst Daan naar de creche en dan jou stuk grote klootzak !quote:Op donderdag 29 september 2005 09:17 schreef Bastard het volgende:
Cho is echt een A4 aan het vol schrijven
Dan komt de baby er met de kont uit ipv met het hoofd je vrouw al kapot scheurendequote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eerst Daan naar de creche en dan jou stuk grote klootzak !
Dan wil de kont er eerst uit, ipv het hoofdje, en dat gaat niet. Dus als de kleine in stuit ligt gaan ze dat eerst op allerlei manieren proberen te draaien, mocht dat niet helpen zou het keizerssnee worden.quote:
Is wel leuk idee inderdaad.. zolang het maar met een knipoog isquote:Op donderdag 29 september 2005 09:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik beschrijf straks iedereen wel.... dat is grappigZou iedereen van elkaar moeten doen ! En eerlijk !
Pff, wat een spanning allemaal... En dan moet het daadwerkelijke bevallen nog beginnenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan wil de kont er eerst uit, ipv het hoofdje, en dat gaat niet. Dus als de kleine in stuit ligt gaan ze dat eerst op allerlei manieren proberen te draaien, mocht dat niet helpen zou het keizerssnee worden.
Toch heb ik wel alle goeie hoop dat de kleine toch nog gewoon geboren gaat worden hoor, althans zegt mn gevoel me. Maar dat is wat ze bij de vorige check zeiden, als hij bij de volgende keer op zn stuit ligt moeten we ons pas zorgen gaan maken... ik hoor het zo wel als ze belt.
Ja inderdaad, das niet grappig zoquote:Op donderdag 29 september 2005 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pff, wat een spanning allemaal... En dan moet het daadwerkelijke bevallen nog beginnen
Wanneer staat het nu ongeveer gepland?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad, das niet grappig zo
1 voordeel als het een keizersnee word, je bevalt dan op afspraak.. dus niet van "oh mn water is gebroken, we moeten naar het ziekenhuis racen" shit
Gijs, dat had je ook iets subtieler kunnen omschrijven.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:21 schreef Chocobo het volgende:
Dan komt de baby er met de kont uit ipv met het hoofd je vrouw al kapot scheurende
Ik zal erover nadenken.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik beschrijf straks iedereen wel.... dat is grappigZou iedereen van elkaar moeten doen ! En eerlijk !
Succes dan gijsquote:Op donderdag 29 september 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan wil de kont er eerst uit, ipv het hoofdje, en dat gaat niet. Dus als de kleine in stuit ligt gaan ze dat eerst op allerlei manieren proberen te draaien, mocht dat niet helpen zou het keizerssnee worden.
Toch heb ik wel alle goeie hoop dat de kleine toch nog gewoon geboren gaat worden hoor, althans zegt mn gevoel me. Maar dat is wat ze bij de vorige check zeiden, als hij bij de volgende keer op zn stuit ligt moeten we ons pas zorgen gaan maken... ik hoor het zo wel als ze belt.
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:45 schreef Bastard het volgende:
Kheb net telefoon gehad,kleine is toch gedraaid in deze week, ligt goed
*eerste hindernis genomen*
En dan nu duimen draaien en wachtenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:45 schreef Bastard het volgende:
Dacht dat een keizersnede juist een "makkie" was vergeleken met een "gewone" bevallingquote:Op donderdag 29 september 2005 09:47 schreef Quinny het volgende:
B: Ook met een stuit mag je gewoon bevallen, het hangt er alleen vanaf hoe die in een stuit ligt
Geloof me je wilt echt geen keizerlijke snede krijgen. Het herstel is echt niet fijn
Hoest met jou buik dan ?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
En dan nu duimen draaien en wachten
Lekker hoor, geeft toch een geruststellende gedachten
Heerlijk gijs!!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:45 schreef Bastard het volgende:
Zal ik het nog gruwelijker maken voor jequote:Op donderdag 29 september 2005 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, dat had je ook iets subtieler kunnen omschrijven.![]()
![]()
Ja dat denken veel mensen. Maar het herstel is echt niet leuk. Tis toch een grote buik operatie geweest.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dacht dat een keizersnede juist een "makkie" was vergeleken met een "gewone" bevalling
*BONK*quote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zal ik het nog gruwelijker maken voor je![]()
Heb ooit een keer een stuit bevalling bijgestaan waarvan het kind klem kwam te zitten. Ze konden het ook niet meer terug duwen. Toen moest de arts met spoed (lees zonder verdoving) de vrouw een knip geven tot aan de anus en zijn hand in de vagina doen waar het kind al inzat. Om zo dat kind eruit te halen. Geloof me heb nog nooit in mijn hele leven zo een vrouw door merg en been horen gillen![]()
Tja idd, als je denk dat je gewoon heel je buik opensnijden tot aan de baarmoederquote:Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja dat denken veel mensen. Maar het herstel is echt niet leuk. Tis toch een grote buik operatie geweest.
Tot nu toe loopt alles nog volgens het boekje. Af en toe wat krampen enzo. Kind heeft weinig ruimte nog. We zullen zienquote:Op donderdag 29 september 2005 09:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoest met jou buik dan ?
Dat wachten nog verder dan inderdaad.. maar lekker nu wetend dat hij goed ingedaalt is, was ik best wat gespannen over eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
En dan nu duimen draaien en wachten
Lekker hoor, geeft toch een geruststellende gedachten
BEN JE KLAAR???quote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb ooit een keer een stuit bevalling bijgestaan waarvan het kind klem kwam te zitten. Ze konden het ook niet meer terug duwen. Toen moest de arts met spoed (lees zonder verdoving) de vrouw een knip geven tot aan de anus en zijn hand in de vagina doen waar het kind al inzat. Om zo dat kind eruit te halen. Geloof me heb nog nooit in mijn hele leven zo een vrouw door merg en been horen gillen![]()
Wel lekker dat het al vrij vroeg is ingedaalt. Geen gestres voor als evt de vliezen breken enzo. Ik mag vanmiddag weer voor een keuring.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat wachten nog verder dan inderdaad.. maar lekker nu wetend dat hij goed ingedaalt is, was ik best wat gespannen over eigenlijk.
Tam niet, maakt zich nooit druk, en ik zal het ook niet tegen haar zeggen dat ik er stress van heb.
________________________O_________________________quote:Op donderdag 29 september 2005 09:45 schreef Bastard het volgende:
*flauwvaltquote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:
Foto's?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef Quinny het volgende:
Bij de keel ookquote:Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
Heb ook menig man blauw zien aanlopen. Omdat hun vrouw hen bij de keel greep als ze moesten persen of met de laatste ontsluitingweeen bezig waren
quote:Goedendag,
Uw aanvraag kan per vandaag verlengd worden, echter is de aanbieding van augustus tov nu gewijzigd.
De set met de Nokia 6610i en de PSP kost momenteel 51 euro.
Gelieve uw keuze door te geven.
Met vriendelijke groeten,
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
Heb ook menig man blauw zien aanlopen. Omdat hun vrouw hen bij de keel greep als ze moesten persen of met de laatste ontsluitingweeen bezig waren
Wat is 50 euro nouquote:Op donderdag 29 september 2005 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens 51 euro betalen ipv 0
Ja nietsquote:
op de Xboxquote:Op donderdag 29 september 2005 10:11 schreef Bastard het volgende:
Misschien dat ik straks BF2 heb trouwens
Sorry kan niets vindenquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:11 schreef Bastard het volgende:
Misschien dat ik straks BF2 heb trouwens
Geef niet, ik ben de aanblik van uitgescheurde vrouwen wel gewend.quote:
Marocs schijnen dat vaak te hebben hequote:Op donderdag 29 september 2005 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geef niet, ik ben de aanblik van uitgescheurde vrouwen wel gewend.
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geef niet, ik ben de aanblik van uitgescheurde vrouwen wel gewend.
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoo, volgende pagina, nu zonder rare enge verhalen Quinny![]()
Goed plan, wil ik ook doen.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens definitief mijn besluit genomen. Ik ga wachten met het aanschaffen van een Xbox360 tot het eerste kwartaal van 2006. Belangrijkste reden is dat ik nog even de kat uit de boom wil kijken, zowel wat de kwaliteit van de eerste builds betreft als van de launchgames. Er zit momenteel geen echte must-have tussen voor mij. Die verschijnen echter de komende maanden wel op de huidige generatie! Ninja Gaiden Black, Shadow of the Colossus, Dragon Quest VIII, Battlefield: Modern Combat, Advance Wars DS. Allemaal titels waar ik erg naar uitkijk. Verder ben ik me momenteel lekker door mijn backlog aan het werken en dat bevalt erg goed. Juweeltjes als Eternal Darkness, Luigi’s Mansion en Sid Meier's Pirates! wachten nog op me.
Ga je Luigi;s Mansion nog spelenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens definitief mijn besluit genomen. Ik ga wachten met het aanschaffen van een Xbox360 tot het eerste kwartaal van 2006. Belangrijkste reden is dat ik nog even de kat uit de boom wil kijken, zowel wat de kwaliteit van de eerste builds betreft als van de launchgames. Er zit momenteel geen echte must-have tussen voor mij. Die verschijnen echter de komende maanden wel op de huidige generatie! Ninja Gaiden Black, Shadow of the Colossus, Dragon Quest VIII, Battlefield: Modern Combat, Advance Wars DS. Allemaal titels waar ik erg naar uitkijk. Verder ben ik me momenteel lekker door mijn backlog aan het werken en dat bevalt erg goed. Juweeltjes als Eternal Darkness, Luigi’s Mansion en Sid Meier's Pirates! wachten nog op me.
Het vlees is zwak hé Gijs? Bij mij ook, bij mij ook...quote:
Na Psychonautsquote:Op donderdag 29 september 2005 10:49 schreef silver-surfer het volgende:
Ga je Luigi;s Mansion nog spelen![]()
Heerlijk spel gijs!!
Verteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Tis verschrikkelijkquote:Op donderdag 29 september 2005 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het vlees is zwak hé Gijs? Bij mij ook, bij mij ook...![]()
Ik deel je mening Gijs..quote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
2 december staat tie binnen incl PGR 3quote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens definitief mijn besluit genomen. Ik ga wachten met het aanschaffen van een Xbox360 bladiebladieblabla........
Als je zo dicht bij de bron zit word je besmet gijs.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gezellig in je eentje op livequote:Op donderdag 29 september 2005 10:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
2 december staat tie binnen incl PGR 3
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
2 december staat tie binnen incl PGR 3
Alleen of met Kep, maakt niet uit. Tis PGR3 , tis klaarquote:Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gezellig in je eentje op live
Daar ben je ook wel aan toe na al die maanden niet gegamed te hebben.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Alleen of met Kep, maakt niet uit. Tis PGR3 , tis klaar
Nog dik 2 maanden wachten inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar ben je ook wel aan toe na al die maanden niet gegamed te hebben.![]()
Ahuhquote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb verder ook nog een leven dusquote:Op donderdag 29 september 2005 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog dik 2 maanden wachten inderdaad
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb verder ook nog een leven dus
Ja, en ik ben nintendo fan.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja gijs, er bestaat nog meer buiten Nintendo en FOKquote:Op donderdag 29 september 2005 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
Dat is nieuw voor jequote:Op donderdag 29 september 2005 13:36 schreef Bastard het volgende:
Huh.. doe es 5x achter elkaar SHIFT indrukken.
Die Sticky key melding wel ja.. normaal ram ik niet doelloos op knoppen, tis geen nintendo controller!quote:
Deed ik met m`n xbox controller ook. Bankdrukken in GTA SAquote:Op donderdag 29 september 2005 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die Sticky key melding wel ja.. normaal ram ik niet doelloos op knoppen, tis geen nintendo controller!
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb 5 vrouwen bij me wonen, ook een huis, vakanties en klusjes. Daarnaast werk ik nog, ik studeer en ik ga uit. Dus stfuquote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja gijs, er bestaat nog meer buiten Nintendo en FOK![]()
een vrouw, een huis, vakanties , klusjes (badkamer)
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 5 vrouwen bij me wonen, ook een huis, vakanties en klusjes. Daarnaast werk ik nog een paar uurtjes , ik studeer en ik ga uit. Dus stfu
lege doos opsturen en de TPG de schuld gevenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat gebeurt er als je op Ebay een object hebt aangeboden en het is verkocht op Ebay terwijl je het object al op een andere manier hebt verkocht niet meer hebt. Gewoon jammer voor de koper of zit er nog een staartje aan dan ?
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat gebeurt er als je op Ebay een object hebt aangeboden en het is verkocht op Ebay terwijl je het object al op een andere manier hebt verkocht niet meer hebt. Gewoon jammer voor de koper of zit er nog een staartje aan dan ?
Ideequote:Op donderdag 29 september 2005 15:52 schreef kepler het volgende:
[..]
lege doos opsturen en de TPG de schuld geven
Ja, dacht krijg dat ding nooit verkocht nu die nieuwe komt. Binnen een dag wastie wegquote:Op donderdag 29 september 2005 15:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gaat het om je xbox?
Ik zal tegen de koper zeggen dat Noot is langs geweest en er op is gaan zitten![]()
Anders lees je de voorwaarden van eBay even!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Die veilingen zijn bindend. Dat kan wel eens een lastje voor je worden. Nieuwe Xbox kopen en met dik verlies verkopenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, dacht krijg dat ding nooit verkocht nu die nieuwe komt. Binnen een dag wastie weg
En nu is die veiling afgelopen op Ebay en istie verkocht![]()
Koop gewoon die 21 games van B. voor 75 euro en neem een mobieltje met een gratis xbox. Maakt ik nog `s 100 euro winstquote:Op donderdag 29 september 2005 15:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die veilingen zijn bindend. Dat kan wel eens een lastje voor je worden. Nieuwe Xbox kopen en met dik verlies verkopen![]()
![]()
Succesquote:Op donderdag 29 september 2005 15:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Koop gewoon die 21 games van B. voor 75 euro en neem een mobieltje met een gratis xbox. Maakt ik nog `s 100 euro winst
het zal echt niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt. Gewoon de koper een mailtje sturen en zeggen dat die al verkocht is. En als de koper daar pist over word. Nou boeie danquote:Op donderdag 29 september 2005 15:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, dacht krijg dat ding nooit verkocht nu die nieuwe komt. Binnen een dag wastie weg
En nu is die veiling afgelopen op Ebay en istie verkocht![]()
wat gaan ze doen dan? Je wegsturen van Ebay? Of kunnen ze je verplichten te leveren wat je aanbiedt?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mailtje sturen met uitleg is het enige dat je kan doenEn dan maar hopen op geen gezeik...
Volgens Nederlands recht is hij verplicht het aanbod te verkopen. Dus als de koper hier niet blij mee is kan die lachenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
het zal echt niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt. Gewoon de koper een mailtje sturen en zeggen dat die al verkocht is. En als de koper daar pist over word. Nou boeie dan
orenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:01 schreef Quinny het volgende:
Over precies 24 uur zijn Oren en Brown![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |