Dat is wel een running joke hier op de afdeling.quote:Hij is ook van die 1 ..2 .. stap en kick en 1 ..2 .. stap en kick.
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:31 schreef Chocobo het volgende:
MORGENNNNNN LIEVE SCHAT HOMO'S VAN MEEEEEEE
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
Die nieuwe reclame met dat gele mannetje van Hi is trouwens ook geweldig.
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:34 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen en sorry strol
Ben met mijn verkeerde ben uit bed gestapt
Je had helemaal gelijk..... maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 28 september 2005 08:34 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen en sorry strol
Ben met mijn verkeerde ben uit bed gestapt
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je had helemaal gelijk..... maar dat is mijn mening
quote:
Ooooooooooooooooooohhhh...wat ben jij toch een vies klein teringjong.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:35 schreef Chocobo het volgende:
Kloooootzaaaakkkquote:Op woensdag 28 september 2005 08:31 schreef Chocobo het volgende:
MORGENNNNNN LIEVE SCHAT HOMO'S VAN MEEEEEEE
Gijs... niemand pas de snor beter dan Cho...quote:Op woensdag 28 september 2005 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooohhhh...wat ben jij toch een vies klein teringjong.
Nazi voor uquote:Op woensdag 28 september 2005 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooohhhh...wat ben jij toch een vies klein teringjong.
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... niemand pas de snor beter dan Cho...
Hoe is het White Squall van me....quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goed Gijs.quote:
JA hequote:Op woensdag 28 september 2005 08:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
dat gaye inderdaad.... als ie zijn telefoon laat vallen
ook briljant
Heb je een boner !quote:Op woensdag 28 september 2005 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed Gijs.
Hard aan het werk wa.
Die arrogante hier op de afdeling ziet er vandaag weer bijzonder lekker uit.quote:
kapotheien?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die arrogante hier op de afdeling ziet er vandaag weer bijzonder lekker uit.
Meer geschikt voor happy slappy.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:14 schreef Dope_Nexium het volgende:
kapotheien?
GZ is er mee bezig... maar ja je weet hoe dat gaat hequote:Op woensdag 28 september 2005 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig alweer Woensdag
Hoe is het met TT 71117 ?
Gijs... prachtig... ik zat met een grijs op de bank..quote:Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanavond PSV !
Gisteren die joden nog gezien Slurfkut? Mooi he![]()
Ik gun alle Nederlandse clubs succes in Europa, maar Ajax nietquote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... prachtig... ik zat met een grijs op de bank..
Die Blind ook meteen weglopen na de wedstrijd he... hahahaha
Ik vind het zo heerlijk dat het slecht met ze gaat!!
Wat denk je vanavond?
owwwquote:Op woensdag 28 september 2005 09:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
GZ is er mee bezig... maar ja je weet hoe dat gaat he![]()
Hij is hem nu aan het verwijderen geloof ik...
met een grijs ookquote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... prachtig... ik zat met een grijs op de bank..
Die Blind ook meteen weglopen na de wedstrijd he... hahahaha
Ik vind het zo heerlijk dat het slecht met ze gaat!!
Wat denk je vanavond?
Wie is Ajax?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Diep in zijn hart is iedereen toch voor Ajax? Althans, volgens een collega van mij.
Een trapclubje uit Islamsterdam geloof ik. Ik zie ze wel eens met z’n elven dom achter een bal aanrennen.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:53 schreef Bastard het volgende:
Wie is Ajax?
Volgens mij is iedereen diep in zijn hart Nintendo fanboyquote:Op woensdag 28 september 2005 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Diep in zijn hart is iedereen toch voor Ajax? Althans, volgens een collega van mij.
quote:
Hij is ook lid van de Josti Band zeker?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Moet wel lukken gijs... de turken zijn altijd fanatiek.. maar zo sterk is die club niet hoor...quote:Op woensdag 28 september 2005 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik gun alle Nederlandse clubs succes in Europa, maar Ajax niet![]()
Geweldig, dat commentaar achteraf ook altijd 'we hadden meer balbezit' en 'op basis van de 2e helft hadden we een gelijkspel verdiend' etc
Ik denk dat PSV vanavond wel gelijk kan spelen, uit tegen Fenerbahce is niet makkelijk, maar je moet ook uit punten halen. Ik ga ervoor iig
En weer thuisquote:
Wat een dom gezicht jaquote:Op woensdag 28 september 2005 10:51 schreef silver-surfer het volgende:
Poot.... m'n camera loopt voor Vrijdag
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=lose_consciousness.wmv
met een hakje ook????quote:Op woensdag 28 september 2005 11:49 schreef Quinny het volgende:
Zoooooo ik ben klaar voor vrijdag. Schoentjes gekocht met hakje![]()
En Sjo mee de zeeman ingesleurt op zoek naar ruimen panty's(ja kop hem maar in)
Goedemorgen trouwens iedereen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |