Nog even en Tanja verdenkt haar Teddybeer van rokenquote:Op woensdag 28 september 2005 04:28 schreef BBscanner het volgende:
@Rica heb je nog gehoord dat Tanja dacht dat Lieske zou roken! Ofwel een dubbel rol zou spelen!
Ze worden echt lekker paranoia! (dubbel spionage>england-spiel)
quote:Op woensdag 28 september 2005 04:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hm
Nu moet Roel gewoon wakker worden, naar de woonkamer lopen, Rob even op zijn pet kloppen en zeggen: "Hee, wakker worden man, straks wordt er nog gerookt!"
Hij kan beter z'n been er af schroeven er een grote waterpijp van bouwen ff lekker paffen en dan zeggen mogge Rob!!quote:Op woensdag 28 september 2005 04:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hm
Nu moet Roel gewoon wakker worden, naar de woonkamer lopen, Rob even op zijn pet kloppen en zeggen: "Hee, wakker worden man, straks wordt er nog gerookt!"
quote:Op woensdag 28 september 2005 04:28 schreef BBscanner het volgende:
@Rica heb je nog gehoord dat Tanja dacht dat Lieske zou roken! Ofwel een dubbel rol zou spelen!
Ze worden echt lekker paranoia! (dubbel spionage>england-spiel)
Helaas was Roel wat onvoorzichtig in twee dingen:quote:Rob en Joost (Rob iig) snappen inmiddels wel dat het om een geheime opdracht gaat toch?
Jaaaaa, en dan schreeuwen van:quote:Op woensdag 28 september 2005 04:33 schreef style het volgende:
Als Rob nu echt in slaap valt moet Roel de kamer insluipen en allemaal peuken rond Rob neerleggen.
Nee de genomineerden waaronder dus ook Ralp (of Ralluf) mogen niet roken! Tanja ging zich flink met hun bemoeien omdat ze bang was dat ze voor niks een paar dagen niet gerookt hadquote:Op woensdag 28 september 2005 04:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Het laatste wat ik had meegekregen vanmiddag is dat Ralluf zelfs even verdacht werd. Maar die mag gewoon roken als die daar zin in heeft.
Rob en Joost (Rob iig) snappen inmiddels wel dat het om een geheime opdracht gaat toch?
quote:Op woensdag 28 september 2005 04:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jaaaaa, en dan schreeuwen van:
"LIESKE, JOOST!!!!!!!!1 ROB IS DE ROKER!!!!"![]()
![]()
![]()
Tanja houdt geen rekening met een geheime opdracht dus dan kan het in haar optiek Roel niet zijn want dan zou hij de weekopdracht laten mislukken. Daarom komt ze er niet uit. Dat heeft iedereen op het verkeerde been (no phun intendedquote:Op woensdag 28 september 2005 04:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog even en Tanja verdenkt haar Teddybeer van roken
Het spijt me verschrikkelijk om te zeggen, en ik had ook veel liever een leuk, lief, spontaan mens als zwangere in BB gehad, maar... Tanja spoort echt voor geen meter. Echt niet.![]()
O ja vergeten.quote:Op woensdag 28 september 2005 04:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee de genomineerden waaronder dus ook Ralp (of Ralluf) mogen niet roken!
We zien wel. Voorlopig doet ze het toch maar mooi.quote:Tanja ging zich flink met hun bemoeien omdat ze bang was dat ze voor niks een paar dagen niet gerookt had... ze wil als de opdracht over is gelijk weer beginnen!!
![]()
Rob houdt de wacht.quote:
Lig dubbel hier !!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 04:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ze houden de rokers nog slechter in de gaten dat die geitenwollensokken begeleiders van verlof-TBS'ers
Roel moet gewoon nu echt ze been afschroeven! Dat zou zo cool zijn! Gewoon 10.000 Euro extra IMO!quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 04:49 schreef Rica het volgende:
Zijn been stelen als ie slaapt en dan heel hard BOE!! roepen. Spat hij overeind.. plof!
Nu wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 04:54 schreef BBscanner het volgende:
Jammer dat Roel nu niet even gaat 'Spoken' door het huis!![]()
Beetje kort door de bocht.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:03 schreef Speedski het volgende:
[..]
Zo denkt elke bewoner dr over ... behalve Tanja dan
Als we zo: 'Lieske zender checken, Lieske zender Checken' horen weten we waar 't door komt..quote:Op woensdag 28 september 2005 07:47 schreef ChantalC het volgende:
Lieske snoot haar neus.... microfoon er vlak onder... getver Lieske!![]()
Dat vraag ik me ook af. Menno wist gisteravond om 20:25 uur dat het bijna half 9 was...quote:Op woensdag 28 september 2005 08:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe weet zij eigenlijk precies dat het kwart over 8 is?
die ligt in diepe slaap inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2005 08:19 schreef ChantalC het volgende:
Joost gaat met dekbed op de bank liggen... Slaap lekker Joost!
Sinds het luchtalarm, eerste maandag van de maand, staat de jacuzzi klok toch op tijd?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Menno wist gisteravond om 20:25 uur dat het bijna half 9 was...
Ik denk dat Hummie dan heel gauw ingrijpt...quote:Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef guzzie het volgende:
misschien een hele domme vraag maar als tanja toch de helft van haar eten niet opeet, kan ze dit dan niet aan de andere doneren???? of mag dat niet???
zn mobieltjequote:Op woensdag 28 september 2005 08:25 schreef ChantalC het volgende:
Wat ligt er naast Joost op de bank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |