quote:
Beetje kort door de bocht.
![]()
Ieder wel denkend mens denkt er zo over. ook Tanja.
Mja verslaafd aan de nicotine he.. En waarschijnlijk in haar hoofd wel aan meer ook. Die 'aaaii' vriendjes van haar blowen/zuipen/snuiven etc. de hele dag stel ik me zo voor. Dat moet ze dan ook al missen. Waarschijnlijk is dat ook de motivatie van haar ouders om haar daar te houden; krijg zo'n eigenwijsje maar eens vrijwillig richting de verslavingshulp.
Dus de rest kan wel roepen dat ze zouden stoppen als ze zwanger zouden zijn, maar de beste stuurlui staan aan wal. Roel zal nooit zwanger raken, Dido neukt waarschijnlijk alleen met condoom en Chantal is te oud alleen weet ze dat zelf nog niet. En de rest is niet verslaafd aan roken. Dus de kans dat die beste stuurlui aan wal het zelfs eens gaan mee maken in de toekomst is vrijwel nihil.
En echt unique is Tanja ook niet. Ik herinner me zwangere vrouwen in de rookkamer op mijn werk.. Zag er net zo
![]()
uit als een rokende Tanja, dat wel. Ik heb ook wel eens tijdje in het ziekenhuis geleden en heel wat tijd doorgebracht in de rookkamer aldaar. Toevallig was die naast de afdeling met de zwangere vrouwen. Nou een aantal probeerde mijn tijd in het smeurhok te toppen, samen met hun dikke buiken.
En Tanja is nu bijna een week gestopt, dus waar hebben we 't nog over.
Nadat gezegd te hebben, ze blijft natuurlijk wel een crackwhore..:)