abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2005 @ 01:17:27 #1
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989145
Door grappenmakers als Yildiz worden toekomstige bommeldingen/bomtassen minder serieus genomen. Dit brengt onnodig mensenlevens in gevaar, ik zou dan ook graag zien dat Yildiz als een voorbeeld wordt gesteld en daarom dat het Nederlands rechtssysteem deze aandachtsgeile moralistische nerd hard straft.
Ik las ergens dat de maximale straf 2 jaar is, dit vind zelf ik lichtelijk overdreven voor dit vergrijp, daarom dacht ik meer aan 240 uur openbare dienstverlening en een jaar voorwaardelijk om er zeker van te zijn dat hij dit soort grappen voortaan wel uit zijn hoofd laat.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_30989212
jezus kneus het was geen grap het was een statement en een geslaagde blijkt

Als je een tas vindt op het station breng je die naar de gevonden voorwerpen klaar
iets over dat ik lonsdale jongeren kut vind :)
FOK SEARCH!!!!
  woensdag 28 september 2005 @ 01:23:58 #3
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989257
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:21 schreef zalmsalade het volgende:
jezus kneus het was geen grap het was een statement en een geslaagde blijkt

Als je een tas vindt op het station breng je die naar de gevonden voorwerpen klaar
Jezus was geen kneus.

Wanneer je iets als 'statement' betiteld geeft je nog geen vrijbrief tot strafbare handelingen.
Hij wordt niet voor niets gezocht.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  woensdag 28 september 2005 @ 01:25:30 #4
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_30989291
Vrijspreken deze man, zie andere topic waarom:
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_30989302
Geslaagde actie, me dunkt. Wie doet mee met de volgende ronde?
  woensdag 28 september 2005 @ 01:28:21 #6
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989328
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:25 schreef ACT-F het volgende:
Vrijspreken deze man, zie andere topic waarom:
Dat laten we maar over aan de rechter, ik hoop dat deze dan ook handelt conform de wet.
  woensdag 28 september 2005 @ 01:28:22 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_30989330
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:26 schreef Renmaestro het volgende:
Geslaagde actie, me dunkt. Wie doet mee met de volgende ronde?
count me in! ik laat me niet gekmaken door Donner!
  woensdag 28 september 2005 @ 01:31:04 #8
24533 ACT-F
pi_30989371
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:28 schreef Pracissor het volgende:
Dat laten we maar over aan de rechter, ik hoop dat deze dan ook handelt conform de wet.
Is een tas achterlaten een strafbare feit dan? Is het achterlaten van je eigen mening in een tas ook een verboden feit dan?
  woensdag 28 september 2005 @ 01:31:48 #9
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989381
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:31 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Is een tas achterlaten een strafbare feit dan? Is het achterlaten van je eigen mening in een tas ook een verboden feit dan?
Waarom wordt hij gezocht door de politie?
pi_30989400
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:31 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Omdat we hier in Nederland leven in angst en bij het minste of geringste denken aan een aanslag. Als ik een tas op het station zie staan ergens afgelegen breng ik die zonder na te denken naar de gevonden voorwerpen... Dat zouden meer mensen moeten doen
FOK SEARCH!!!!
  woensdag 28 september 2005 @ 01:35:17 #11
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989450
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:32 schreef zalmsalade het volgende:

[..]

Omdat we hier in Nederland leven in angst en bij het minste of geringste denken aan een aanslag. Als ik een tas op het station zie staan ergens afgelegen breng ik die zonder na te denken naar de gevonden voorwerpen... Dat zouden meer mensen moeten doen
Met het idee van, 'wanneer ik net doe alsof het er niet is, is het er niet'. Gelukkig denkt de politie daar anders over. Ik hoop dat ook dat hij gestraft wordt conform de wet.
  woensdag 28 september 2005 @ 01:35:18 #12
24533 ACT-F
pi_30989451
quote:

[..]

You tell me, jij bent hier de strafpleiter Waar zou jij hem op willen pakken als je OvJ was?
  woensdag 28 september 2005 @ 01:37:21 #13
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989493
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:50 schreef harlingen het volgende:
Verwacht in iedergeval geen gemakkelijke dag morgen, ze hebben flink, en dan meen ik ook flink de pik op je en dat laten ze je duidelijk merken. Rechtshulp krijg je niet en een advocaat heb je nu niet nodig. Flinke boete en voorwaardelijke gevangenisstraf krijg je vast en zeker, met wat geluk wordt de boete een taakstraf van 4 weken volledig werken (de kosten van de uitzending worden op jou verhaald alsmede de kosten van het onderzoek).

Succes in iedergeval
quote:
De verdachte werd vrijgesproken van een ander ten laste gelegd delict, 'het veroorzaken van valse alarmkreten of -signalen' ofwel 'rustverstoring' (artikel 142 WvS).
Goedzo Yildiz!
  woensdag 28 september 2005 @ 01:37:36 #14
104871 remlof
Europees federalist
pi_30989497
quote:

[..]

omdat de overheid paranoide is, hetgeen yildiz juist met zijn actie wou aantonen
en dat is dus gelukt
  woensdag 28 september 2005 @ 01:38:38 #15
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989510
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:37 schreef remlof het volgende:

[..]

omdat de overheid paranoide is, hetgeen yildiz juist met zijn actie wou aantonen
en dat is dus gelukt
Ja hij is volledig geslaagd!
pi_30989534
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:35 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Met het idee van, 'wanneer ik net doe alsof het er niet is, is het er niet'. Gelukkig denkt de politie daar anders over. Ik hoop dat ook dat hij gestraft wordt conform de wet.
en waarom moeten we dan pleiten voor een zware straf als het conform de wet moet volgens jou?
FOK SEARCH!!!!
pi_30989553
ik vind een strafblad genoeg straf voor deze kansloze actie. hoop dat de beste gozert niet teveel verwachtingen heeft bij zijn baan in de toekomst. en misschien kunnen ze hem in plaats van papiertjes rapen elke keer oproepen als er een verdachte tas wordt gevonden, die hij dan mag inspecteren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 28 september 2005 @ 01:41:49 #18
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989555
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:40 schreef zalmsalade het volgende:

[..]

en waarom moeten we dan pleiten voor een zware straf als het conform de wet moet volgens jou?
Omdat de rechter zelf ruimte heeft om de strafmaat te bepalen. Ik hoop dat hij het maximale uit de wet haalt.

woensdag 28 september 2005 @ 01:43:04 #19
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989577
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind een strafblad genoeg straf voor deze kansloze actie. hoop dat de beste gozert niet teveel verwachtingen heeft bij zijn baan in de toekomst. en misschien kunnen ze hem in plaats van papiertjes rapen elke keer oproepen als er een verdachte tas wordt gevonden, die hij dan mag inspecteren.
Hehe, sluit ik mij bij aan.

Hier is de knapperd in beeld!

woensdag 28 september 2005 @ 01:47:35 #20
24533 ACT-F
pi_30989642
quote:
De verdachte werd vrijgesproken van een ander ten laste gelegd delict, 'het veroorzaken van valse alarmkreten of -signalen' ofwel 'rustverstoring' (artikel 142 WvS).
Daar kan hij op vrijgesproken worden, aangezien hij zelfs geen alarmsignaal heeft afgegeven. Men heeft in zijn privé eigendommen zitten frotten om het signaal eruit te halen. Dat is vergelijkbaar met een brief sturen naar iemand met dezelfde inhoud, je vergeet de adres gegevens te vermelden, waardoor de TPG de brief opent en dezelfde ontdekking doet. Er mag hooguit in de tas gekeken worden met als doel om de eigenaar van de tas te achterhalen. Door in zijn eigendommen te kijken hebben ze onwettig bewijsmateriaal verkregen voor deze aanklacht.
pi_30989661
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:17 schreef Pracissor het volgende:
Door grappenmakers als Yildiz worden toekomstige bommeldingen/bomtassen minder serieus genomen. Dit brengt onnodig mensenlevens in gevaar, ik zou dan ook graag zien dat Yildiz als een voorbeeld wordt gesteld en daarom dat het Nederlands rechtssysteem deze aandachtsgeile moralistische nerd hard straft.
Ik las ergens dat de maximale straf 2 jaar is, dit vind zelf ik lichtelijk overdreven voor dit vergrijp, daarom dacht ik meer aan 240 uur openbare dienstverlening en een jaar voorwaardelijk om er zeker van te zijn dat hij dit soort grappen voortaan wel uit zijn hoofd laat.
Ah tof, weer zo'n gehersenspoelde aspergesteker die liever in een schijnwereld leeft waar men zich kan weren tegen terrorisme, dan de realiteit onder ogen te zien, en simpelweg te concluderen dat Yildiz (en RTL Editie NL, die exact dezelfde actie uitgevoerd heeft) met deze actie enkel aangetoond heeft dat een aanslag plegen op een station via een bom in een tas kinderspel is en dat allerlei veiligheidsmaatregelen, waarmee enkel vrijheden van de burger afgepakt worden, totaal nutteloos zijn. Goed bezig.
Steun vrijheidsstrijder Yildiz. En zeg nee tegen schijn-veiligheid en ja tegen echte vrijheid.
  woensdag 28 september 2005 @ 01:53:16 #22
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989717
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:47 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Daar kan hij op vrijgesproken worden, aangezien hij zelfs geen alarmsignaal heeft afgegeven. Men heeft in zijn privé eigendommen zitten frotten om het signaal eruit te halen. Dat is vergelijkbaar met een brief sturen naar iemand met dezelfde inhoud, je vergeet de adres gegevens te vermelden, waardoor de TPG de brief opent en dezelfde ontdekking doet. Er mag hooguit in de tas gekeken worden met als doel om de eigenaar van de tas te achterhalen. Door in zijn eigendommen te kijken hebben ze onwettig bewijsmateriaal verkregen voor deze aanklacht.
We zullen wel zien hoe daar wordt over gedacht door mensen die wel hun juridische opleiding hebben volbracht. Een tas achterlaten op een bewuste manier (gezien de camerabeelden) op 11 september, zonder daarna melding maken dat je je tas kwijt bent...

woensdag 28 september 2005 @ 01:55:13 #23
24533 ACT-F
pi_30989742
We zullen zien. Met een goede advocaat komt alles goed
pi_30989743
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:53 schreef Pracissor het volgende:

[..]

We zullen wel zien hoe daar wordt over gedacht door mensen die wel hun juridische opleiding hebben volbracht. Een tas achterlaten op een bewuste manier (gezien de camerabeelden) op 11 september, zonder daarna melding maken dat je je tas kwijt bent...

Welke wet had ons aller Yildiz ook weer overtreden zei je?
Steun vrijheidsstrijder Yildiz. En zeg nee tegen schijn-veiligheid en ja tegen echte vrijheid.
  woensdag 28 september 2005 @ 01:59:38 #25
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989799
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:55 schreef moejeffluisteren het volgende:

[..]

Welke wet had ons aller Yildiz ook weer overtreden zei je?
Ik sprak niet over mezelf aapje.
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:50 schreef mechatronics het volgende:
Ik kom thuis, mn ouders zijn gebeld, Yorin FM heeft me in de uitzending gedaan, ik sta op tientallen sites inclusief CV's en weet ik wat allemaal.

Allemaal heel oncomfortabel, dus ik ga over op radiostilte, mensen, de mazzel.

Overigens pikant detail, RTL Editie NL heeft mij dus nagedaan, verder staat het al lang op internet, en nu staan er tientallen gegevens van mij, zonder toestemming, op internet.

Wow. Lache
Ahhwww, vind ik dan toch wel weer zielig.

Mod gooi er maar een slotje op, hij is wel genoeg gestraft.
pi_30989818
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:59 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik sprak niet over mezelf aapje.
En toch pleit je voor een hoge straf voor ons aller Yildiz? Terwijl je niet eens weet of deze knaap al dan niet een strafbare handeling heeft verricht? Goed bezig.
  woensdag 28 september 2005 @ 02:02:53 #27
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989847
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:01 schreef moejeffluisteren het volgende:

[..]

En toch pleit je voor een hoge straf voor ons aller Yildiz? Terwijl je niet eens weet of deze knaap al dan niet een strafbare handeling heeft verricht?. Goed bezig.
Als je het topic goed doorgelezen had kon je opmerken dat ik het had over 'conform de wet'.
Maar gezien zijn laatste post, mag dit topic dicht.
pi_30989864
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:02 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Als je het topic goed doorgelezen had kon je opmerken dat ik het had over 'conform de wet'.
Dat is nogal tegenstrijdig met je eerdere opmerking dat doerak Yildiz een 'hoge straf' moet krijgen. Maar dat zie je zelf natuurlijk ook wel, naar ik aanneem.
quote:
Maar gezien zijn laatste post, mag dit topic dicht.
Volgende keer je beide hersencellen gebruiken alvorens je een topic opent.
  woensdag 28 september 2005 @ 02:09:39 #29
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989923
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:04 schreef moejeffluisteren het volgende:

[..]

Dat is nogal tegenstrijdig met je eerdere opmerking dat doerak Yildiz een 'hoge straf' moet krijgen. Maar dat zie je zelf natuurlijk ook wel, naar ik aanneem.
[..]

Hoogste straf binnen de toepasbare strafmaat aap, voor het geval je het nog niet wist kunnen rechters zelf de straf kiezen binnen de minimale en maximale strafmaat van het vergrijp, ik pleitte dus voor het hoogste.

Dus de volgende keer wanneer je 4 jarige zusje je weer eens waanideeen influisterd, vraag dan eerst aan je moeder of ze wel kloppen, deal?
  woensdag 28 september 2005 @ 02:10:51 #30
104871 remlof
Europees federalist
pi_30989933
maar even serieus: wat voor een straf zou hier op staan (voor een 20 jarige blanke nederlander)?
  woensdag 28 september 2005 @ 02:11:55 #31
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30989946
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:10 schreef remlof het volgende:
maar even serieus: wat voor een straf zou hier op staan (voor een 20 jarige blanke nederlander)?
minimaal - waarschuwing
maximaal - 2 jaar
pi_30989958
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:09 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hoogste straf binnen de toepasbare strafmaat aap, voor het geval je het nog niet wist kunnen rechters zelf de straf kiezen binnen de minimale en maximale strafmaat van het vergrijp, ik pleitte dus voor het hoogste.
Zeg achterlijke grafjosti, er bestaan niet eens minimumstraffen binnen het Nederlandse rechtssysteem. Ga alsjeblieft met je buurman over foehballuh of de afgelopen uitzending van Jensen praten, want dit is echt drie keer niks.

Om nog maar niet te spreken van het feit dat je niet eens weet of zijn handelingen binnen die wet vallen, maargoed dat heb ik je reeds proberen duidelijk te maken maar dat wil dat bolle hoofd van je niet in.
quote:
Dus de volgende keer wanneer je 4 jarige zusje je weer eens waanideeen influisterT, vraag dan eerst aan je moeder of ze wel kloppen, deal?
Look who's talking. Die VMBO'ers van tegenwoordig, tss.
  woensdag 28 september 2005 @ 02:21:05 #33
104871 remlof
Europees federalist
pi_30990036
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:11 schreef Pracissor het volgende:

[..]

minimaal - waarschuwing
maximaal - 2 jaar
da's een vrij grote marge
maar ja, hij is geen marokaan dus het zal wel meevallen
pi_30990049
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:04 schreef moejeffluisteren het volgende:

[..]

[..]

Van mij mag hij als voorbeeld dienen. Hij heeft nou de publiciteit en gaat nu lopen janken dat hij het allemaal niet wil. Dus voor al zijn aanbidders hier op fok dient hij als voorbeeld.
Dan zeg ik op mijn beurt dat justitie er goed aan doet dit aan te pakken om zijn aanbidders te helpen een wat genuanceerder beeld van hun held te krijgen.

Het was beter geweest als hij met een grote tas richting trein was hardgelopen roepend alla akbar.
Dat was ook een stuk dramatischer en als hem wat was overkomen dan hadden we met zijn alle op justitie kunnen kankeren. Dat was veel effectiever geweest en was er misschien wel live verslag gedaan op TV van zijn begrafenis. Misschien wel in de kuip met frans bauer aan de microfoon. Dan had heel nederland opgelucht adem kunnen halen dat het toch maar een nep bom was. Een in een klap was wereldwijd het terrorisme verdwenen en toen kwam een zelfmoord terrorist en die blies het sprookje uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door typtypo op 28-09-2005 02:27:20 ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_30990067
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:21 schreef typtypo het volgende:

[..]

Van mij mag hij als voorbeeld dienen. Hij heeft nou de publiciteit en gaat nu lopen janken dat hij het allemaal niet wil. Dus voor al zijn aanbidders hier op fok dient hij als voorbeeld.
Dan zeg ik op mijn beurt dat justitie er goed aan doet dit aan te pakken om zijn aanbidders te helpen een wat genuanceerder beeld van hun held te krijgen.

Het was beter geweest als hij met een grote richting trein was hard gelopen roepend alla akbar.
Dat was ook een stuk dramatischer en als hem wat was overkomen dan hadden we met zijn alle op justitie kunnen kankeren. Dat was veel effectiever geweest en was er misschien wel live verslag gedaan op TV van zijn begravenis. Misschien wel in de kuip met frans bauer aan de microfoon. Dan had heel nederland opgelucht adem kunnen halen dat het toch maar een nep bom was. Een in een klap was wereldwijd het terrorisme verdwenen en toen kwam een zelfmoord terroist en die blies het sprookje uit.
Geef mij ook eens wat van die pillen.
pi_30990086
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:23 schreef moejeffluisteren het volgende:

[..]

Geef mij ook eens wat van die pillen.
Het voorlezen is afgelopen nu naar bedje toe.
De slaap pillen liggen in het nachtkastje.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_30990099
Yildizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_30990121
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:26 schreef typtypo het volgende:

[..]

Het voorlezen is afgelopen nu naar bedje toe.
De slaap pillen liggen in het nachtkastje.
Als je net zo duidelijk voorleest als dat je schrijft dan val ik van verwarring in slaap.

"Het was beter geweest als hij met een grote richting trein was hard gelopen roepend alla akbar."
WTF?
pi_30990126
Ben benieuwd naar zijn eerste interview bij Netwerk.
  woensdag 28 september 2005 @ 02:32:40 #40
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30990147
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:13 schreef moejeffluisteren het volgende:

[..]

Zeg achterlijke grafjosti, er bestaan niet eens minimumstraffen binnen het Nederlandse rechtssysteem. Ga alsjeblieft met je buurman over foehballuh of de afgelopen uitzending van Jensen praten, want dit is echt drie keer niks.

Om nog maar niet te spreken van het feit dat je niet eens weet of zijn handelingen binnen die wet vallen, maargoed dat heb ik je reeds proberen duidelijk te maken maar dat wil dat bolle hoofd van je niet in.
[..]

Look who's talking. Die VMBO'ers van tegenwoordig, tss.
Valhelmjosti kloon, er bestaat niet zoiets als een officiele minimale strafmaat binnen het nederlands justitie systeem, maar wel degelijk een minimale straf waar rechters zich informeel aanhouden. Daarnaast worden steeds meer juridische zaken getoetst aan europese juridische wetten die wel een minimale strafmaat kennen.

Oh ja, ik ben niet bol en ik studeer aan de uni. Jij?
  woensdag 28 september 2005 @ 02:33:15 #41
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_30990154
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:47 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Kerel, met je LOI instuifcursus rechten haal je het niet onbeheerd achterlaten van een tas op een plaats waar hij doelbewust wegneembaar is (en dan bedoel ik niet een garderobe dus) staat gelijk aan opgeven van het bezit ervan door de eigenaar en mag in feite iedereen het in bezit nemen en meenemen. Het zou pas onwettig zijn geweest wanneer ze bv. hem aan zouden hebben gehouden op het station toen hij naar binnen liep met die tas nog in z'n hand, zonder enige reden en er niet een APV zou gelden die fouilleren legitimeert.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_30990161
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:29 schreef moejeffluisteren het volgende:

[..]

Als je net zo duidelijk voorleest als dat je schrijft dan val ik van verwarring in slaap.

"Het was beter geweest als hij met een grote richting trein was hard gelopen roepend alla akbar."
WTF?
2:29 deze gepost

2:27 edit in mijn post.

Terug lezen moeilijk he?
Of was je niet nieuwsgierig naar een grote ..............?

Even nog ter nuancering.
Ik wil niet iemands zijn toekomst verneuken maar dit soort acties is ontzettend ondoordacht en extra wrang om dat op 9/11 te doen. Ik hoop niet dat hij twee jaar vast gezet wordt maar een pittige straf mag van mij wel. Dit zijn gewoon geen geintjes in deze periode van bom aanslagen en getuigt van bijzonder weinig repect naar slachtoffers van deze aanslagen.

De bespuuger van Verdonk mag wat mij betreft een nog veel hogere straf krijgen.
Al is het maar om copycats afteschrikken.

[ Bericht 26% gewijzigd door typtypo op 28-09-2005 02:49:31 ]
www.jihadwatch.org
pi_30990195
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:32 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Valhelmjosti kloon, er bestaat niet zoiets als een officiele minimale strafmaat binnen het nederlands justitie systeem,
Mooi dan zijn we het daar over eens. Wel knap dat je dat stukje waarin ik duidelijk aangeef dat jij niet weet of de handelingen van schobbejak Yildiz binnen de door jou genoemde wet vallen, vakkundig negeert. Laat ik je met deze quote even een koekje van eigen deeg geven.
quote:
Oh ja, ik ben niet bol en ik studeer aan de uni. Jij?
Ook, maar dan niet zo een prutstudie als politicologie.
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:33 schreef typtypo het volgende:

[..]

2:29 deze gepost

2:27 edit in mijn post.

Terug lezen moeilijk he?
Of was je niet nieuwsgierig naar een grote ..............?
Aja excuses dat ik niet elke twee minuten omhoog scroll om te kijken of jij je post niet eventueel geedit hebt...
  woensdag 28 september 2005 @ 02:39:58 #44
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_30990212
Yep, zwaarste straf ben ik ook voor. Na aftrek komt dat op 40 uur schoffelen, woei dat zal hem leren....
Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
pi_30990231
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:39 schreef Cesarino het volgende:
Yep, zwaarste straf ben ik ook voor. Na aftrek komt dat op 40 uur schoffelen, woei dat zal hem leren....
Het zijn altijd nog 40 uur meer dan (toekomstig) terrorist en lid van de Hofstadgroep Samir A. heeft gekregen.
  woensdag 28 september 2005 @ 02:44:05 #46
24533 ACT-F
pi_30990251
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:33 schreef dr.dunno het volgende:
onbeheerd achterlaten van een tas op een plaats waar hij doelbewust wegneembaar is (en dan bedoel ik niet een garderobe dus) staat gelijk aan opgeven van het bezit ervan door de eigenaar en mag in feite iedereen het in bezit nemen en meenemen.
Dan ben ik oud aan het worden. Vroeger was het zo dat als je op straat een portemonnee vond, deze niet mocht houden. Kennelijk is het volgens de regels anno 2005 dat alles wat onbeheerd op straat ligt publiek eigendom is. Vergeef me, ik ben nog van de oude stempel.
  woensdag 28 september 2005 @ 02:46:22 #47
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30990277
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:38 schreef moejeffluisteren het volgende:

[..]

Yaddayaddayadda. Waar haal je die onzin toch vandaan vent. Wel knap dat je dat stukje waarin ik duidelijk aangeef dat jij niet weet of de handelingen van schobbejak Yildiz binnen de door jou genoemde wet vallen, vakkundig negeert.
[..]

Ook, maar dan niet zo een prutstudie als politicologie.
[..]

Aja excuses dat ik niet elke twee minuten omhoog scroll om te kijken of jij je post niet eventueel geedit hebt...
Waar ik de info vandaan haal? Algemene ontwikkeling? (2 jaar geleden was er een wetsvoorstel om de minimale strafmaat formeel vast te leggen) Ik had het erover dat hij op zijn hoogst gestraft moest worden CONFORM de wet, oftwel wanneer hij onschuldig was dus niet.
Het feit dat hij gezocht werd door de politie en andere users melde dat hetgeen wat hij gedaan heeft, een strafbaar feit is, was voor mij genoeg om in dit topic bedoeld pleiten voor de hoogste straf.

Wat doe jij dan voor waardevolle studie? Sociologie?
  woensdag 28 september 2005 @ 02:49:18 #48
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30990303
Maar ik ga slapen, ik hoop dat morgen Yildiz vergeten is, dat hij weer door kan gaan met zijn leventje.
(zolang hij maar geen grappen uithaald)
pi_30990310
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:46 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Waar ik de info vandaan haal? Algemene ontwikkeling?
"maar wel degelijk een minimale straf waar rechters zich informeel aanhouden."
Vent, serieus, waar haal je dat exact vandaan?
quote:
(2 jaar geleden was er een wetsvoorstel om de minimale strafmaat formeel vast te leggen) Ik had het erover dat hij op zijn hoogst gestraft moest worden CONFORM de wet, oftwel wanneer hij onschuldig was dus niet.
Het feit dat hij gezocht werd door de politie en andere users melde dat hetgeen wat hij gedaan heeft, een strafbaar feit is, was voor mij genoeg om in dit topic bedoeld pleiten voor de hoogste straf.
Wat een voorbarige conclusie. Iedereen die gezocht wordt acht jij reeds schuldig? Laat het oordelen of iemand al dan niet schuldig is maar aan iemand over die ervoor gestudeerd heeft om dat te bepalen, en ja dat zijn je eigen woorden.
quote:
Wat doe jij dan voor waardevolle studie? Sociologie?
Nop.
pi_30990373
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:49 schreef moejeffluisteren het volgende:
Nop.
Hmmmmmm
Nieuwe onderwijs pedogogie

Moeilijk?
www.jihadwatch.org
pi_30990391
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:58 schreef typtypo het volgende:
Moeilijk?
Om jouw gebazel naar voor mij begrijpbaar Nederlands te vertalen? Ja, dat is moeilijk.
pi_30990409
quote:
Op woensdag 28 september 2005 03:00 schreef moejeffluisteren het volgende:

[..]

Om jouw gebazel naar voor mij begrijpbaar Nederlands te vertalen? Ja, dat is moeilijk.
www.jihadwatch.org
pi_30990455
het gaat hier om de opbouw van schijnveiligheid ten koste van onze privacy .
Dit soort acties werken dat niet tegen, ze werken het eerder in de hand . Mensen gaan nu zeggen dat alle maatregelen als identificatieplicht, preventief fouilleren, het vrijgeven van internetdata, noem maar op, niet helpen om te voorkomen dat een gestoord individu met een bom iets opblaast... en vervolgens krijg je weer een nieuw privacyschendende Tyfuswet die ons land weer iets meer verandert in een politiestaat .
Yildiz heeft goede standpunten, jammer dat hij zonodig een nepbom moest plaatsen om nationale media-aandacht te krijgen .
pi_30991239
Dat je mag hangen, stakker !
pi_30991960
quote:
Op woensdag 28 september 2005 03:08 schreef Salvad0R het volgende:
Yildiz heeft goede standpunten, jammer dat hij zonodig een nepbom moest plaatsen om nationale media-aandacht te krijgen .
Dan heb je zijn punt niet begrepen. Hij heeft geen nepbom geplaatst, maar een tas achtergelaten. De persoon die denkt dat het een groot risico op een bom is, is net zo fout bezig als de persoon die een bommelding gaat doen omdat er een fiets staat op een plek waar die niet hoort.

Als ik nou morgen de politie bel met de melding: "Ik sta nu op het station tegenover iemand met een Arabisch uiterlijk en ik ben bang dat hij een bom bij zich heeft" Ben ik dan fout? Of ben ik een oplettende burger ... ?
Doe eens wild ....
pi_30992570
slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')