abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30990391
quote:
Op woensdag 28 september 2005 02:58 schreef typtypo het volgende:
Moeilijk?
Om jouw gebazel naar voor mij begrijpbaar Nederlands te vertalen? Ja, dat is moeilijk.
Steun vrijheidsstrijder Yildiz. En zeg nee tegen schijn-veiligheid en ja tegen echte vrijheid.
pi_30990409
quote:
Op woensdag 28 september 2005 03:00 schreef moejeffluisteren het volgende:

[..]

Om jouw gebazel naar voor mij begrijpbaar Nederlands te vertalen? Ja, dat is moeilijk.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_30990455
het gaat hier om de opbouw van schijnveiligheid ten koste van onze privacy .
Dit soort acties werken dat niet tegen, ze werken het eerder in de hand . Mensen gaan nu zeggen dat alle maatregelen als identificatieplicht, preventief fouilleren, het vrijgeven van internetdata, noem maar op, niet helpen om te voorkomen dat een gestoord individu met een bom iets opblaast... en vervolgens krijg je weer een nieuw privacyschendende Tyfuswet die ons land weer iets meer verandert in een politiestaat .
Yildiz heeft goede standpunten, jammer dat hij zonodig een nepbom moest plaatsen om nationale media-aandacht te krijgen .
pi_30991239
Dat je mag hangen, stakker !
pi_30991960
quote:
Op woensdag 28 september 2005 03:08 schreef Salvad0R het volgende:
Yildiz heeft goede standpunten, jammer dat hij zonodig een nepbom moest plaatsen om nationale media-aandacht te krijgen .
Dan heb je zijn punt niet begrepen. Hij heeft geen nepbom geplaatst, maar een tas achtergelaten. De persoon die denkt dat het een groot risico op een bom is, is net zo fout bezig als de persoon die een bommelding gaat doen omdat er een fiets staat op een plek waar die niet hoort.

Als ik nou morgen de politie bel met de melding: "Ik sta nu op het station tegenover iemand met een Arabisch uiterlijk en ik ben bang dat hij een bom bij zich heeft" Ben ik dan fout? Of ben ik een oplettende burger ... ?
Doe eens wild ....
pi_30992570
slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')