overdrijven hoeft niet maar posten mag wel hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb al wat mannen naakt gecaptured hoor. Maar ik kan het niet overdrijven hè.
quote:
Tanja ruikt Roel z'n ¤¤¤'s.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:40 schreef BBscanner het volgende:
Tanja denkt dat de RP corupt is!!!!![]()
Dit is het beste wat ik heb gehoord qua paranoia![]()
![]()
![]()
Het geluid is echt beroerd ja!!! Heb alles op de MAX staan maar toch lijkt het nog als of ze fluisterenquote:
Canal+quote:Op woensdag 28 september 2005 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
IK WIL GELUID![]()
![]()
En Handyman is ook al afgelopen
![]()
en die hint over de nike schoentjes hadden ze ook best op kunnen pakken.........quote:Op woensdag 28 september 2005 01:42 schreef -Delta- het volgende:
Tanja ruikt Roel z'n ¤¤¤'s.
Ja en daar had BB haar favoriete nr 1 kinderwagen van kunnen kopen hoor![]()
![]()
Ja en ze hadden ook best een jongetje ipv meisje voor haar kunnen kopen, ongelofelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 01:43 schreef Wup het volgende:
[..]
en die hint over de nike schoentjes haden ze ook best op kunnen pakken.........
Met zappen een stukje gezien, vrouw stapt uit doos met verf op haar gezicht, ze was een kadootje en ze mochten alles met haar doenquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:43 schreef Showtime het volgende:
de kraai heb zeker aan de kabels liggen knabbelen
Spice Platinum!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
IK WIL GELUID![]()
![]()
![]()
Ja je had Canal + he! Had ooits zo'n gratis kastje! Had ie ze sokken nog aan?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
IK WIL GELUID![]()
![]()
![]()
Wie? Sjankwal? Nou moet ze 't niet gekker gaan maken, dat ze eindelijk trek heeft in iets anders als pindakaas tot daar aan toe. Maar blijf potverdorie van die kabels af heks.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:43 schreef Showtime het volgende:
vet man, kwaliteit wordt steeds beter bij Talpa
de kraai heb zeker aan de kabels liggen knabbelen
Is dat niet die vent met die enorme krommequote:Op woensdag 28 september 2005 01:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja je had Canal + he! Had ooits zo'n gratis kastje! Had ie ze sokken nog aan?![]()
Nee, heeft niks met quiz te maken. Ze willlen opblijven om Roel te betrappen.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:44 schreef -Delta- het volgende:
Oke maar kan iemand nu zeggen of er een aantal wakker blijven om te leren/oefenen met de quiz?
Of is dit een spontane actie van die 3 daar?
Ik heb het nog tot maartquote:Op woensdag 28 september 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Canal+
(is niet meer te kraken, dus ik heb geen canal+ meer)
Het wakkerblijven is van de RP om zo de roken te kunnen betrappen en Roel speelde daar mooi op in door te zeggen dat hij ook wakker ging blijvenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:44 schreef -Delta- het volgende:
Oke maar kan iemand nu zeggen of er een aantal wakker blijven om te leren/oefenen met de quiz?
Of is dit een spontane actie van die 3 daar?
Ik hoor niks, als ik m'n adem inhoud hoor ik wat voetstappen of wat praten alsof ze 2 planeten verderop zittenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:47 schreef Day het volgende:
Oh ik baal zo van het geluid!!
Is er iemand die iets (anything) kan horen?!
HandyMan Rules!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat niet die vent met die enorme kromme
Erodome van het sex forum heeft daar ook ooit in mee gespeeld
Heb je hem ooit wel is zonder die (witte) sokken gezien danquote:Op woensdag 28 september 2005 01:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja je had Canal + he! Had ooits zo'n gratis kastje! Had ie ze sokken nog aan?![]()
En ze is geeneens RPquote:Op woensdag 28 september 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wil en zal Roel betrappen vannacht
[afbeelding]
Hele krommequote:Op woensdag 28 september 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat niet die vent met die enorme kromme
Erodome van het sex forum heeft daar ook ooit in mee gespeeld
Je krijgt het alleen niet te zienquote:Op woensdag 28 september 2005 01:51 schreef marbe het volgende:
Ongelofeijk.... de dagelijkse uitzendingen zijn kut, de live uitzendingen zijn kut en nu ook nog de streams... Kortom ik kan het niet genoeg herhalen.......... het is allemaal kut.
je mist niks, alleen een paar lege banken in de woonkamerquote:Op woensdag 28 september 2005 01:51 schreef Speedski het volgende:
Okay .. kheb nu helemaal geen streams meer .....
truste dan maar hequote:Op woensdag 28 september 2005 01:52 schreef pinkplatinum het volgende:
Streams zijn dood.. trusten!
Tja das dan ook weer kut.............quote:Op woensdag 28 september 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je krijgt het alleen niet te zien
Hier niet... Heb nog alle streamsquote:Op woensdag 28 september 2005 01:52 schreef pinkplatinum het volgende:
Streams zijn dood.. trusten!
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:52 schreef marbe het volgende:
[..]
Tja das dan ook weer kut.............
Ik heb het al jaren legaal dus zou het niet weten! Mis je wel de scherpe en diepe teksten van Handymanquote:Op woensdag 28 september 2005 01:50 schreef BBscanner het volgende:
Lijkt net illegaal Canal + dit (ook zonder geluid)![]()
Ow w8 .. daar komen ze weerquote:Op woensdag 28 september 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hier niet... Heb nog alle streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |