quote:Op woensdag 28 september 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb trek in een broodje pindakaas en uiensoep
)(~)*^#_(*!^#~}_ Die heb ik gemistquote:Op woensdag 28 september 2005 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img267.imageshack.us/img267/4121/lieske061hn.th.jpg]afbeelding][/URL]
ojee, dat gaat niet goed hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
IDD Liekse is misschien de enige die wat hersens heeft om door te hebben dat Roel een spelletje met de RP speelt!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Volgens mij zit hij nu keihard met ons te dollen"
die heb ik net gezien op mijn videoquote:Op woensdag 28 september 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond waren er zelfs blote billen te zien in de tv uitzending
Uiënsoep maak ik hooguit 1 keer per jaar en pindakaas heb ik nooit in huis, allergisch...quote:
Zag je een kerstkaartje aan je neus voorbij gaan ??quote:Op woensdag 28 september 2005 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
)(~)*^#_(*!^#~}_ Die heb ik gemist![]()
Heb net een boterham met pindakaas klaargemaakt!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
Nou .. ik betrapte me gisteren toch echt op crackers met pindakaasquote:Op woensdag 28 september 2005 01:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Uiënsoep maak ik hooguit 1 keer per jaar en pindakaas heb ik nooit in huis, allergisch...
Maar als het 100 keer per dag wordt geroepen krijg ik toch wel erg trek![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:33 schreef Speedski het volgende:
[..]
Zag je een kerstkaartje aan je neus voorbij gaan ??
De conclusie is duidelijk, BB is niet goed voor je gezondheid en beinvloed je ook nog eens geestelijk ookquote:Op woensdag 28 september 2005 01:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Uiënsoep maak ik hooguit 1 keer per jaar en pindakaas heb ik nooit in huis, allergisch...
Jep, minstens 1x. Maar wordt ivm bacterien afgeraden aan haar. Bacterien hebben namelijk ook recht op een goed leven.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:33 schreef pinkplatinum het volgende:
Is Tanja OOIT in de jacuzzi geweest?
Was dat maar zoquote:Op woensdag 28 september 2005 01:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kutcamera's op het moment
Ik heb nog een potje staan (zal wel over tijd zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 01:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, minstens 1x. Maar wordt ivm bacterien afgeraden aan haar. Bacterien hebben namelijk ook recht op een goed leven.
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:33 schreef Day het volgende:
[..]
Heb net een boterham met pindakaas klaargemaakt!!!![]()
En ik hou niet eens echt van pindakaas.
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:33 schreef Speedski het volgende:
Nou .. ik betrapte me gisteren toch echt op crackers met pindakaas
tuurlijk je kent me toch een beetjequote:Op woensdag 28 september 2005 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog steeds een billen fetisj?![]()
De voorkeur van de mensen die caps maken gaat nu eenmaal uit naar de vrouwen.
Maar misschen kan je een oproep doen voor meer mannenbillen.
ik ben niet gestopt met roken omdat er een paar bij hun gestopt zijn hoor of bedoel je dat nu net weer nietquote:Op woensdag 28 september 2005 01:34 schreef bemeall het volgende:
[..]
De conclusie is duidelijk, BB is niet goed voor je gezondheid en beinvloed je ook nog eens geestelijk ook![]()
[..]
Jep, minstens 1x. Maar wordt ivm bacterien afgeraden aan haar. Bacterien hebben namelijk ook recht op een goed leven.
Dit was discreet genoegquote:Op woensdag 28 september 2005 01:35 schreef latevogel het volgende:
[..]
tuurlijk je kent me toch een beetje![]()
MEERMANNENBILLEN GRAAG
![]()
zo goed of nog harder ?
Die heb ik toch al. Éen is genoegquote:Op woensdag 28 september 2005 01:33 schreef Speedski het volgende:
[..]
Zag je een kerstkaartje aan je neus voorbij gaan ??
Als het echt hard moet roepik gezellig met je mee hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 01:35 schreef latevogel het volgende:
[..]
MEERMANNENBILLEN GRAAG
![]()
zo goed of nog harder ?
Mag niet ivm besmetting! (zwangerschap etc.)quote:Op woensdag 28 september 2005 01:33 schreef pinkplatinum het volgende:
Is Tanja OOIT in de jacuzzi geweest?
Dus we gaan niet voor een jaarkalender ??? Januari en februari zijn dr alquote:Op woensdag 28 september 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik toch al. Éen is genoeg
Dat dan weer net niet iddquote:Op woensdag 28 september 2005 01:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik ben niet gestopt met roken omdat er een paar bij hun gestopt zijn hoor of bedoel je dat nu net weer niet![]()
![]()
Je prefereert iemand anders boven jouw Lieske?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik toch al. Éen is genoeg
Ik heb al wat mannen naakt gecaptured hoor. Maar ik kan het niet overdrijven hè.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:35 schreef latevogel het volgende:
[..]
MEERMANNENBILLEN GRAAG
![]()
zo goed of nog harder ?
Die zitten net aan een kopje koffie met een broodje met pindakaasquote:Op woensdag 28 september 2005 01:37 schreef marbe het volgende:
Wat is die regie aan het doen.... ik wil beelden van buiten!
[..]
Jazeker. Die cap van Nathalie is prachtigquote:Op woensdag 28 september 2005 01:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je prefereert iemand anders boven jouw Lieske?![]()
![]()
haha, ja ik had ook gepiepquote:Op woensdag 28 september 2005 01:39 schreef bemeall het volgende:
De muis laat nog wel snel even wat van zich horen op de stream![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |