Maar Lieske voelde ook toen hij hem niet aan had.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Lieske over Roel: "In die boksershort zit in ieder geval niks"
Nee hoor, ik ookquote:Op woensdag 28 september 2005 01:10 schreef Wup het volgende:
ik ben gewoon echt de enige die volledig op Roel is afgeknapt dankzij deze opdracht:(
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Peter R 6000 daar heb je wel een puntje! Hij gaat zich nu echt bjna verlullen!
Thanksquote:Op woensdag 28 september 2005 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Scanman moet eens een keer hartelijk bedankt worden voor de vele caps!
Scanman bedankt!!!
nu je erover begint wordt Buswatcher eigenlijk ergens bedankt?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Scanman bedankt!!!
Ja hier:quote:Op woensdag 28 september 2005 01:22 schreef Wup het volgende:
[..]
nu je erover begint wordt Buswatcher eigenlijk ergens bedankt?
Na zoveel jaren trouwe dienst!!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:22 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel die is OK Iedereen paranoia! Prachtig toch!quote:
haha, mooi zo:)quote:Op woensdag 28 september 2005 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ja hier:
[SC BB # 334] Roel: To Roel or not to Roel?
Buswatcher, bedankt!!!
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:23 schreef Peter6000 het volgende:
Yes, ik had na 5 weken eindelijk ook een puntje
Ik niet... Vooral dat dansje gisteravond was geweldigquote:
Als BB echt een keer streng wil zijn, heeft hij dat net al gedaan met zijn opmerking tegen Lieske.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Roel die is OK Iedereen paranoia! Prachtig toch!En wie weet praat Roel net als Lieske zijn mond voorbij en krijg je gelijk!
haha die is onder de beugelquote:Op woensdag 28 september 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Lieske over Roel: "In die boksershort zit in ieder geval niks"
Lullig zeggen
Hi lieverd... ook weer even op het forumquote:Op woensdag 28 september 2005 01:22 schreef latevogel het volgende:
[..]
hahha kom ik thuis en gelijk lees ik dit![]()
Heb je volkomen gelijk inquote:Op woensdag 28 september 2005 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Scanman bedankt!!!
AI!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je volkomen gelijk in![]()
Ik kijk via bbstream dus daar hebben jullie niets aan + dat ik het niet voor elkaar krijg![]()
Dus Scanman![]()
![]()
![]()
En ik hoop dat je er mee door gaat ook als Lieske er een keertje uit mocht vliegen
![]()
Zijn we we zulke verwende nesten zoals in BB dat we het maar aannemen dat er iets komt te staanquote:Op woensdag 28 september 2005 01:22 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik zie hem vanacht ook nog wel een van de slaapkamers opstappen en dan roepen: iemand een vuurtje ??? !!!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:26 schreef Bigfoot het volgende:
Whaha... die Roel wordt met de minuut grappiger
dat even wordt meestal langquote:Op woensdag 28 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hi lieverd... ook weer even op het forum
Tanja voelt misschien dat degene die stiekem gerookt heeft misschien wel wat ¤ in de wacht heeft gesleept, oh oh oh en dat mag niet hoor, net als met Lieske.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja is echt een KUTHOER.
Die verlangt zo graag naar een sigaret dat ze Roel wil verklikken.
Vanavond waren er zelfs blote billen te zien in de tv uitzendingquote:Op woensdag 28 september 2005 01:28 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat even wordt meestal lang
ik lees me gek hier
maar ja blijf een aagje hé en wil weten wat voor spanneds er gebeurd in het huis al was het maar van die muis die weer gezien is
Moet wel zeggen dat ik mooie blote mannen billen erg mis de laaste dagen![]()
Geen Tanja taal hier hoorquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens ik bedenk me net: ERG slim van Rob en Joost:
"Ja, Lieske, blijf jij maar bij Roel vannacht, dat kun jij het best!"
Rob
Joost
Lieske:
Ze moeten haar eens in een huis zetten met alleen de kans op veel geld, kijken of ze dan nog voor het "welzijn" van haar kind gaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
Ze moeten haar eens voor een missie zetten met flink veel geld, kijken of ze dan nog voor het "welzijn" van de groep gaat![]()
Nog steeds een billen fetisj?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:28 schreef latevogel het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik mooie blote mannen billen erg mis de laaste dagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |