http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 28 september 2005 01:54 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ow w8 .. daar komen ze weerwel met 3 FPS maar tis een start.
Ow ... 10 FPS
Mja echt zien kan ik niet hietquote:Op woensdag 28 september 2005 01:54 schreef mazaru het volgende:
Zo te zien gaat alles naar bed
Je mist niets, een lege kamer, lege stoelen, zijkant van een lege tafelquote:
Judaskus.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Gaf Ingrid nou Tanja een kus?
Waarom was dat dan? Goedenacht kus ofzo
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Nee daar weet ik alles van! (slagroom taartje!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het al jaren legaal dus zou het niet weten! Mis je wel de scherpe en diepe teksten van Handyman![]()
Ja, daar zit ik op te wachten. Dan zet ik nog liever Private TV aanquote:Op woensdag 28 september 2005 01:56 schreef Coos het volgende:
Nu er toch niets te doen is raad ik aan om even op TVE (spanje) te kijken en captures graag want er staat en soort J.P. Balkenende te spelen op een gitaar.![]()
Dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 28 september 2005 01:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je mist niets, een lege kamer, lege stoelen, zijkant van een lege tafel
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:58 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, duurt mij te lang
Kijkze nog allemaal![]()
Dvd-boxquote:Op woensdag 28 september 2005 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
FOK! Prijswinnaars week 38
Milagro heeft een Fatboy van 120 EUR gewonnen
Ik heb nog even hetzelfde werk gedaan en daar hebben ze een keer zo'n soort filmpje gemaaktquote:Op woensdag 28 september 2005 01:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee daar weet ik alles van! (slagroom taartje!) Heb jarenlang als nachtportier in een hotel gewerkt waar ze een abbo hadden!
Trustequote:Op woensdag 28 september 2005 01:58 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, duurt mij te lang
Kijkze nog allemaal![]()
En ze is sindsdien spoorloos hier .quote:Op woensdag 28 september 2005 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
Oh nee, -edit- een miezerige DVD
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:59 schreef Bigfoot het volgende:
Het is dat de streams gratis zijn anders hadden we dit echt niet hoeven te pikken.
Tja, maar we blijven wel Nederlanders !!!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:59 schreef Bigfoot het volgende:
Het is dat de streams gratis zijn anders hadden we dit echt niet hoeven te pikken.
Ik knal hier op 1 been met nepgitaar door de kamer heen nuquote:
Geef mij dan toch liever Morrissey!quote:
Is Rai Uno ook goed heb geen TVE hier!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:56 schreef Coos het volgende:
Nu er toch niets te doen is raad ik aan om even op TVE (spanje) te kijken en captures graag want er staat en soort J.P. Balkenende te spelen op een gitaar.![]()
Ramjam is ngéén AC/DCquote:
Thunderstruckquote:Op woensdag 28 september 2005 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
THUNDER (ofzo) 1 van mijn lievelings nummers samen met Black Betty![]()
![]()
![]()
Kben maar begonnen met het streamen van Classic FM .. kweenie, iets met die duffe woonkamerstreamsquote:Op woensdag 28 september 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Dit is lekkere muziek zo diep in de nacht
Ik hoop voor je buren dat je wel een koptelefoon hebt?quote:Op woensdag 28 september 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Dit is lekkere muziek zo diep in de nacht
Waar is Milagro heb haar al een tijdje niet gezien?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
Oh nee, -edit- een miezerige DVD
Zeg ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 02:04 schreef bemeall het volgende:
Hmm laat ik eens gek doen.... en gaan slapen
Truste allemaal
slaap lekkerquote:Op woensdag 28 september 2005 02:04 schreef bemeall het volgende:
Hmm laat ik eens gek doen.... en gaan slapen
Truste allemaal
Ik zie ze zo voor me, heb is een cd van ze gekregen wat viel die tegen zegquote:
Dit slaat idd nergens op geen normale camera views zat er gister ook al over te klagen maar dit is echt K.T!!!! en Klote!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
BB zit met ontslagen ofzo. Ze hebbengeen personeel vannacht, anders hadden we toch al lang de streams in de tuin gezien
Ik snap er ook niets van. Is sinds een dag of 3 van de aardbodem/fok verdwenen.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Waar is Milagro heb haar al een tijdje niet gezien?
Ik had AC/DC op grijsgedraaide krassende elpee'squote:Op woensdag 28 september 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zeg ik ook nietmaar dat zijn mijn 2 lievelings nummers
![]()
Heb vroeger is beide nummers achter elkaar op een cassette bandje gezet (heel lang geleden)
en zo heb ik 2 jaar naar school gefietst![]()
Ben bang dat ik alleen black betty kenquote:
Nee ik ga naar boven.quote:
Lijkt wel of alles mis gaat enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 02:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit slaat idd nergens op geen normale camera views zat er gister ook al over te klagen maar dit is echt K.T!!!! en Klote!![]()
\Ik ben al aan de 4de keer Thunder bezig (mijn hond kijkt raar, baas beweegt en niet eens richting koelkastquote:Op woensdag 28 september 2005 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen die gaat slapen
Ik ben weer helemaal wakker nu.Nu nog whole lotta rosie en alles was compleet
http://www.xs4all.nl/~sieger/morrissey.htmlquote:Op woensdag 28 september 2005 02:02 schreef Day het volgende:
[..]
Geef mij dan toch liever Morrissey!
Ik had de muziek geleend van een vriendje en kreeg van mijn moeder een TDK bandje.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik had AC/DC op grijsgedraaide krassende elpee's
(en bandjes die altijd vastliepen na een paar maanden((((( )
Ja, erg hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had de muziek geleend van een vriendje en kreeg van mijn moeder een TDK bandje.
Jezus wat zijn we oud zeg, 2 weken geleden een neefje van 11 proberen uit te leggen wat die grote zwarte schijven zijn, werkt niet![]()
Mijn kinderen zijn met elpee's opgegroeid. Er gaat niets boven zo'n lekkere, af en toe tikkende elpeequote:Op woensdag 28 september 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had de muziek geleend van een vriendje en kreeg van mijn moeder een TDK bandje.
Jezus wat zijn we oud zeg, 2 weken geleden een neefje van 11 proberen uit te leggen wat die grote zwarte schijven zijn, werkt niet![]()
Mischien zit ze onder een kloontje lekker van ons te genietenquote:Op woensdag 28 september 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van. Is sinds een dag of 3 van de aardbodem/fok verdwenen.
Dan moet ze ook een andere schrijfstijl hebben, want het sarcastische ondertoontje van haar herken je wel!quote:Op woensdag 28 september 2005 02:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien zit ze onder een kloontje lekker van ons te genieten![]()
Misschien over een paar jaar maar leg ze is uit dat er vroeger geen mobieltjes waren, geen email, je schreef elkaar een brief enz, staan ze je aan te kijken of je gek bentquote:
Die met die tanja avatar is ook weg,al is dat niet zo vreemd.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Waar is Milagro heb haar al een tijdje niet gezien?
Als wij kinderen hadden gehad (gelukkig niet) maar dan hadden ze er naar mogen luisteren maar niet aankomenquote:Op woensdag 28 september 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn met elpee's opgegroeid. Er gaat niets boven zo'n lekkere, af en toe tikkende elpee
Welke jalla die zit hier nog wel eens! na zijn resolutie afkeer van Fok hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 02:16 schreef klootje het volgende:
[..]
Die met die tanja avatar is ook weg,al is dat niet zo vreemd.
sexy boyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op woensdag 28 september 2005 02:16 schreef BBscanner het volgende:
Zit nu lekker te genieten van
\Air\Moon Safari\Air - La Femme D'Argent.mp3
![]()
Fantastischquote:
Mooie stoelen!quote:Op woensdag 28 september 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Nog maar even een update uit het huis dan, terwijl ACDC hier weer door de speaker klinkt.
[afbeelding]
En die komt vast op het net te staanquote:Op woensdag 28 september 2005 02:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Fantastisch![]()
![]()
Zal binnenkort weer is mijn trouwfilm te voorschijn halen,
Van Dik Hout speelde voor ons en het nummer "mijn held zijn" is het nummer voor ons![]()
![]()
(toen waren ze nog te betalen)
Het leuke van Jalla waren de verschrikkelijk lange tenenquote:Op woensdag 28 september 2005 02:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Welke jalla die zit hier nog wel eens! na zin resolutie afkeer van Fok hoorMaar jalla mis ik ook al een beetje!
Die is LIVE zooooo lekkerquote:Op woensdag 28 september 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik kwam ook nog hier terecht.... maar dat is toch even wat anders
http://www.crabsodyinblue.com/rosie.htm
hahaha dan ken je mijn vrouw nog nietquote:Op woensdag 28 september 2005 02:21 schreef Speedski het volgende:
[..]
En die komt vast op het net te staan
Is een echt geweldig nummer. Vooral de langere versie met het langere instrumentale deel in het midden. Die moet echt knalhard door de speakers. De buren worden er wel eens gek van, maar ach.... dat is andersom ook regelmatig zo.quote:
Dat is juist leuk, kan je beetje dollen.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het leuke van Jalla waren de verschrikkelijk lange tenen![]()
Maar ze praten nog steeds nietquote:
Kon bij hem maar 1 of 2 keer en dan ging hij weer weg om nooit meer terug te komenquote:Op woensdag 28 september 2005 02:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat is juist leuk, kan je beetje dollen.
IK zie een teken van leven in het BB huis!
quote:Op woensdag 28 september 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Vooral de langere versie met het langere instrumentale deel in het midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |