Van vandaag of gister?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:40 schreef JosvG het volgende:
Ik ben ook weer een halve dag offline geweest, kan iemand even zorgen voor een samenvatting van nadat hij naar de spoorwegpolitie is geweest
nee er is nog niet meer bekendquote:Op woensdag 28 september 2005 11:57 schreef kree het volgende:
Jammer dat ik via de frontpage, nu pas dit topic zie.
Wel een vette Kick-ass actie.
Ik wordt niet meer wijs uit de wirwar van topics die hierover is.
Gisteren heeft Yildiz zich gemeldt bij de politie en vandaag moest ie weer terug voor een afspraak....
weet iemand al meer?
Het is wel zijn echte naam?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef pieluh het volgende:
Ik vind het maar een mega sukkel. EN nu zeuren dat je niet met je kop op internet wil, terwijl hij zijn brief zelf online heeft gezet met de link naar het word document van zijn brief....en wat staat daar bij de eigenschappen:
Auteur: Rick P.
Bedrijf: Haagse Hogeschool
Hij heeft er ook nog 92 minuten over gedaan om deze onzin te verzinnen.
Ik mag hopen dat dit soort nitwits een zware pijp gaan roken. Onze dure belastingcenten verspillen aan dit soort ongein en anderen de stuipen op het lijf jagen....ook nog op 11 september.
Dude, dat is toch niet je echte naam mag ik hopen? Als dat wel zo is dan ben je ECHT dom.
Huilie!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef pieluh het volgende:
Ik vind het maar een mega sukkel. EN nu zeuren dat je niet met je kop op internet wil, terwijl hij zijn brief zelf online heeft gezet met de link naar het word document van zijn brief....en wat staat daar bij de eigenschappen:
Ik mag hopen dat dit soort nitwits een zware pijp gaan roken. Onze dure belastingcenten verspillen aan dit soort ongein en anderen de stuipen op het lijf jagen....ook nog op 11 september.
Dude, dat is toch niet je echte naam mag ik hopen? Als dat wel zo is dan ben je ECHT dom.
Om die brief te typen 92 minuten? Bij mij maar 58.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:16 schreef pieluh het volgende:
Steuntrekker? (of studiebeurs)quote:
Hahaha...opnieuw geopend...en bij mij nu ook maar 58 minuten....Blijf MS heh.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om die brief te typen 92 minuten? Bij mij maar 58.
Net alsof ik pagina 1 ga lezen. Dat is zoooooo 1990quote:Op woensdag 28 september 2005 11:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik doelde op het sunchaser verhaal
Clarice....
Erg hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:37 schreef Darklight het volgende:
gaat die nu janken dat die overal online staat
huillie
die foto's enzo stonden gewoon online hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef Roi het volgende:
Trouwens wel triest dat zijn CV en allemaal andere foto's online worden gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |