abonnement Unibet Coolblue
pi_31009899
20.59

Dido, Ingrid en Chantal hebben een "vrouwenuurtje" in het washok.
Ze bespreken het nut van emoties tonen.
even later klopt Ralph op de deur en schenkt een wijntje in voor Ingrid, Chantal en Dido.
en ondertussen draait de ijsmachiene die jawel.... pindakaasijs!!!! maakt onvermoeibaar voort.


21.05 Chantal gaat ijsjes brengen naar de woonkamer... even later komt Ralph binnen om ook ijsjes mee te nemen voor de rest

Chantal vertelt tegen Dido dat Roel kwaad op Dido was vanwege het feit dat er een bepaalde spanning was tussen hen twee. waaro dido zegt wat ze eerder tegen hem heeft verteld:
"Roel ik zit met een dillema en dat wil ik kwijt aan je, er is een pebaalde spanning en ik weet niet dat dat komt omdat ik een tegenpool van je ben en dat je dat spannend vind".
intusen lachen de dames over het fijt dat ze de ijsjes niet lekker vind.
Later gaat Dido verder over Roel.
"Zeker als mij iets word opgedrongen door anderen neem ik daar afstand van... " Koppelen zou daarom nooit voor mij werken zegt ze tegen Chantal.

21.12 komt Rob ook het washok binnen dat ook hij het ijsje niet lekker vind.



--------------------------------------------------

21.18 Nathalie heeft het over haar zusje aan de eettafel dat ze 19 was toen ze het huis uitging en zegt nog even zo tegen Ralf: "dat was met jou". Ze verteld dat haar zusje nu pas naar de grote school gaat en dat ze op de vrije school zit. Ook haar andere zusje en broertje zitten op diezelfde school.


21.24 roel: "wat een avond jongens", Ralph: "beladen vol emoties".
Ze hebben het over het feit dat Joost al een beetje wist wat er ging gebeuren deze avond.
Een manier om de man van je dromen in uw armen te sluiten: ga in de trein vlak tegenover hem zitten en dan maar hopen dat er iemand voor de trein springt.
pi_31009939
ik heb mijn streamverslag geplatst... maar zie hem niet terug????
Een manier om de man van je dromen in uw armen te sluiten: ga in de trein vlak tegenover hem zitten en dan maar hopen dat er iemand voor de trein springt.
  woensdag 28 september 2005 @ 21:55:35 #53
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31009992
quote:
Op woensdag 28 september 2005 21:53 schreef Dagdromertje het volgende:
ik heb mijn streamverslag geplatst... maar zie hem niet terug????
kijk eens goed ik zie hem wel.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31010091
HET GESPREK :

Joost "Je moet gewoon aanpassen aan de groep."
Roel : Ik probeer dingen bespreekbaar te maken en dat wordt niet gewaardeerd. Dus houdt het nu op. Roel is very pissed off. Ralph staat Roel bij; Roel wilde in zijn ogen een gesprek uit te lokken. Probeer Roel niet de schuld van zaken te geven.

Tanja voelt zich niet schuldig dat ze een sigaret heeft opgestoken.

Roel "Je bent echt heel raar"

Tanja vindt het de schuld van de groep dat zij een sigaret heeft opgestoken.

Linda : Jij hebt de weekopdracht laten mislukken
Tanja : Boeit me niet

Tanja : Jullie hebben de Winnie de Pooh opdracht laten mislukken.
Ze voelt zich niet schuldig over het mislukken van de weekopdracht.
De hele groep is very pissed off. Linda en Roel het meest
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 28 september 2005 @ 21:58:49 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31010102
Tanja ligt onder vuur. Het interessseert haar geen reet dat ze de weekopdracht heeft laten mislukken. Wat niet in goede aarde valt. Ingrid: Je hebt totaal geen groepsgevoel.

Streamers opgelet, dit is leuk!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31010147
Linda: " Die hele groep boeit jou dus niet"
Tanja: als jij het zegt....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_31010276
Linda : Kun je dan nooit iets van een ander aannemen ?"
Je bent NOOIT enthousiast.
Tanja : "Dan let jij nooit op"
Linda : Jij reageert in eerste instantie nooit erg enthousiast.....
Tanja : Dat zeg jij.
(Beste Tanja, de rest van Nederland ook)
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_31010361
Tanja heeft ook al gezegd. Dan nomineren jullie me toch.

Dus ze blijft.......


Tanja blijft er maar op hameren dat zij genoeg begrip heeft voor de groep.

De groep Blijft erop hameren dat ze zich echt niet moet afsluiten
Dat boeit Tanja echt niet
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_31010402
GEWELDIG.
Iedereen tegen Tanja. Het verbaast me hoe kalm ze blijft. Ze blijft praten, er wordt niet gejankt of geschreeuwd.
Over DE sigaret voelt ze zich niet schuldig. Diverse mensen proberen haar aan het verstand te brengen dat het niet fair is om de weekopdracht te laten mislukken als zij pissig is over een opmerking van Roel. Ze blijft zeggen dat het haar niet boeit. Zij was immers pissig.
pi_31010430
Linda heeft tranen in haar ogen gehad tijdens het koken voor Tanja. Ze is er nu nog ontroerd van. Tanja heeft toen gezegd : Ik had liever gebakken aardappeltjes gehad. Linda is daar erg van geschrokken
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 28 september 2005 @ 22:14:00 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31010638










Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 28 september 2005 @ 22:14:47 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31010660
Linda: "Door jou is de weekopdracht nog mislukt"
Tanja: "Ik ben heus niet de eerste die heeft gerookt."
Linda: "Maar dat had niets met de weekopdracht te maken."
Tanja: "Maakt mij niets uit. Als diegene rookt dan rook ik ook."
Linda: "Maar als jij hier nog was zou jij een nieuw rantsoen ook niet leuk vinden"
Tanja: "Ik voel me absoluut niet schuldig. Ik heb er geen spijt van. Ik had het al veel eerder moeten doen. Zo denk ik er over. Het boeit me allemaal niet meer. Echt waar niet. Ik ga nu meer aan mezelf denken"
Linda: "Maar waarom heb je die sigaret opgestoken?"
Tanja: "Voor mij was het duidelijk dat ik eruit ga! Ik wil er nu niet over praten. Ik had gewoon behoefte aan roken"
Linda: Had je niet kunnen denken dat je het niet deed vanwege ons"
Tanja: "Nee. Door Roel had ik daar geen zin meer aan.
Roel: "We zijn wel met een spelletje bezig weet je wel."
Tanja: "Ik hoef niet op jullie manier te spelen!"
Roel: "Jij zegt tegen andere mensen wat ik gezegd zou hebben tegen jou en dat klopt niet."
Tanja: "Whatever Roel"
Roel: "Ik heb totaal niet gezegd dat ik je niet boeiend vind. Je maakt van een mug een olifant!"
Tanja: "Je hebt gezegd dat ik niet boeiend genoeg ben. Ik ben niet doof. Ik weet wel wat jij gezegd hebt. Ik moest mijn gedrag veranderen wat ik was niet boeiend voor de groep.
Roel: "Dat heb je volledig gehallucineerd. Ik wil dat jij je ook normaal tegen mij gedraagd, net als ik tegen jou. Voor mij is iedereen gelijk en verwacht normale sociale interactie."
Tanja: "Ik weet heel goed wat jij hebt gezegd en het was voor mij de druppel. Ik had je al gewaarschuwd in de dagboekkamer!"
Linda: "Dus jij neemt even in 1 seconde de beslissing om te gaan roken. Die ene sigaret had ik al eerder moeten opsteken."
Nathalie: "We zijn hier met z'n allen.. met een groep"
Tanja: "Daarom laten sommigen ook expres de deur open?"
Linda: "Dat is onzin. Jij denkt zulke rare dingen!"
Lieske: "Ik ben wel eens binnen gelopen als ik iets moet hebben. Ik doe het zo zacht mogelijk"
Tanja: "Ik heb het ook niet over jou Lies"
Lieske: "En we hebben nu de oplossing dat je lekker in de babykamer kunt liggen zodat je geen last meer hebt. Als je daar een paar nachtjes rustig kunt liggen krijg je weer rust!"
Dido: "Ik heb het idee dat wij ontzettend meegaand zijn met jou! En ik wil wel weten wat jij dan vervelend vindt. Ik probeer echt mijn best te doen. Ik weet echt niet wat het is. Als jij nou eens zegt wat je vervelend vindt, want ik kan het niet ruiken!"
Lieske: "Ik was wat teleurgesteld dat je de beslissing voor jezelf nam zonder met ons te overleggen!"
Tanja: "Jullie overleggen ook niets met mij."
Linda: "Dat heb je nog nooit gezegd.. nog nooit. Niet tegen ons'
Tanja: "Dan heb ik daar geen zin in!"
Linda: "Dan vind je ons niet de moeite waard."
Nathalie: "Wij houden rekening met jou!"
Tanja: "Haal mij er dan ook maar eens bij als er iets aan de hand is"
Dido: "Dat hebben wij de vorige keer geprobeerd. Maar nu praten we wel, dus nu kun je het eruit gooien!"
Ralph: "De tafel stond voor jou vanavond ook gedekt!"
Tanja: "Ik had geen zin"
Dido: "Als je dat dan alleen al zegt dan is het al goed!"
Nathalie: "Maar ik wil weten wat jou stoort"
Linda: "Je wist vantevoren dat alles met de groep moet!"
Tanja: "Waarom? Je kunt toch iedereen gewoon in z'n waarde laten. Ik hoef toch niet altijd mee te doen omdat ik aan het groepsgevoel moet werken!"
Nathalie: "Ik wil graag weten waar jij je aan ergert!"
Tanja: "Nou , dat dus. Misschien moeten jullie eens beter gaan nadenken over anderen"
Rob: "Jij moet zeggen wat je vindt en wat je niet vindt"
Lieske: "Ik snap Tanja wel. Ik heb ook zoiets gehad. Wat voor mij de les is geweest is om met de vuist op tafel te slaan en het uit te spreken. Daardoor voel ik me wel een stuk beter. Misschien moet jij dat ook een keer doen... om ook eenkeer uit te vallen. Vanmorgen had ik dat met Chan ook en toen heb ik ook gewoon gezegd hoe ik erover denk. En daardoor voel ik me deze week beter."
Tanja: "Maar zo ben ik niet en ik wil ook graag mezelf blijven"
Lieske: "Ja okee, dat begrijp ik"
Tanja: "Ik heb jou, Dido ook dingen horen zeggen achter mijn rug. En van zulke mensen distantieer ik me."
Dido: "Ik ga dingen niet rechtstreeks zeggen omdat ik dat wijt aan je zwangerschap!"
Chantal: "Jij zegt dingen ook niet altijd!"
Tanja: "Ik zeg iets niet als dat iemand kan kwetsen!"
Dido: "Dat heb ik dus idem dito. Ik weet niet wat het met iemand doet die zwanger is, maar het frustreert het me wel en daarom zeg ik het tegen iemand anders!"
Tanja: "Maar dat moet je tegen mij zeggen"
Dido: "Nou, dan doe ik dat in het vervolg"
Tanja: "En die spelletjes.... Die deed ik toen ik 14 was en daar ga ik echt niet aan meedoen!"
Roel: "Ik denk dat de groep vindt dat je het getroffen hebt met deze groep. En er worden wel eens grapjes gemaakt die jij dan serieus opvat"
Ralph: "Ik was erbij en het was echt een grapje van Roel. Het was om naar buiten te krijgen wat jou werkelijk dwars zit. Je moet niet iemand ergens de schuld van geven...."
Tanja: "Ik geef niemand ergens de schuld van"
Linda: "Mn het is nu wel jou schuld dat de weekopdracht is mislukt"
Tanja: "Daar voel ik me niet schuldig aan. Iemand had al eerder gerookt."
Roel: "Tanja, het is een spel.. "
Tanja: "In was gefrustreerd en daarom ga ik roken!"
Roel: "Logische tactiek tanja... zeer logische tactiek!"
Linda: "Daardoor heb jij wel de weekopdracht laten mislukken."
Tanja: "Ja, jammer dan. Ik kan ook wel over winnie de pooh beginnen"
Roel: "Ja, soooo Jezus... het wordt hilarisch op deze manier jongens"
Tanja: "Dan weten jullie wie je moet nomineren de volgende keer" (ze gaat dus niet weg?????) Ik wilde me niet langer kwellen voor een groep die dat met mij ook niet doet."
Lieske: "Als je probeert om te blijven praten, dan kweek je begrip."
Linda: "Jij hebt toaal geen groepsgevoel met ons!"
Tanja: "Met bepaalde mensen wel en anderen niet."
Linda: "en die vertel je alles en ons vertel je niet"
Tanja: "ja, met de een heb je dat wel en de ander niet. Ik weet waar ik wel heen kan en waar ik niet heenkan. "
Lieske: "Maar de mensen waar je wel wat mee hebt zijn nu ook teleurgesteld. Snap je dat dan? Die balen ook dat je de weekopdracht hebt laten mislukken. Het had niet zo uit de hand hoeven lopen met die weekopdracht'
Linda: "Inderdaad! Iedereen lult over elkaar en tegen elkaar"
Tanja: "Het boeide me niet meer"
Linda: "Dan boeit jou dus de hele groep niet!"
Ingrid: "Vind je het wel fijn met de groep"
Tanja: "Soms wel en soms niet."
Linda: "Ik kan niets tegen jou zeggen, want je kunt niets hebben!"
Chantal: "En van sommigen mogen we niet als groep met je praten, maar zegaan wel met jou praten als ze met je alleen zijn."
Linda: "Weet je hoe jij reageert als ik iets tegen je zeg. Ik zei toen iets over die maaltijd, maar je wilt niet weten wat ik toen voor een reactie kreeg".
Tanja: "Ik was toch duidelijk gweest over die magnetron maaltijd. Dan moet je daarover kappen!'
Linda: "Wijhebben ons uitgelegd dat dat niet klopte!"
Tanja: "Leg je er toch bij neer hoe ik erover denk."
Linda: "Jij bent ook nooit ergens enthousiast over. Ik heb je nog nooit enthousiast gezien over wat je krijgt."
Tanja: "Ik ben niet zo enthousiast als jou. Ik ben wel enthousiast. Ik reageer op mijn eigen manier."
Linda: "De eerste zinnen zijn altijd over datgene wat niet goed is. Je bent nooit metee enthousiast"
Nathalie: "Er is altijd een miscommunicatiehier. Jij vat ons verkeerd op en wij jou."
Chantal: "Ik denk echt, en je weet dat ik je een tof wijf vind, dat de groep jegraag mag. Degroep is blij als jij lacht en we vinden hetvervelend als je chagrijnig bent. Ze vragen alleen een keer begrip terug!"
Tanja: "Ik heb genoeg begrip voor jullie"!
Chantal: "Maar leg het dan uit wat er volgens jou niet goed uit."
Tanja: "Na 4 keer ga ik het niet nog een keer uitleggen."
Chantal: "Het is echt prettiger als je wat begrip voor elkaar hebt."
Linda: "Het lijkt nu alsof ik tegen jou ben, maar ik heb me juist druk gemaakt om dat eten... omdat ik ook wilde dat je goed eten kreeg. Ik moest weer zo gaan koken zoals jij zei, terwijl ik het op mijn manier aan het doen was."
Chantal: "Is echt waar Tan. Ik zag haar met de tranen in haar ogen staan!"
Linda: "Ik wilde echt iets lekker svoor jou maken. Het ging mij om jou en je kindje!"
Tanja: "Maar ik zeg gewoon wat ik denk. Als ik gebakken aardappelstjes had gewild, had ik dat gezegd. Ik zeg gewoon wat ik denk!"
Lieske: "Ik wil je graag hier houden en ik zou het jammer vinden, mits ik er niet uitga donderdag, als je weg zou gaan."
Ingrid: "Jij wil duidelijk niet eens met deze mensen zijn. Als je nominaties op jou niet erg vindt, dan is dat heel wat"
Rob: "Jij bent geen makkelijke prater en niet altijd zo enthousiast, maar jij moet ook proberen te zeggen wat je vindt."
Dido: "Zij heeft mij ook nog nooit gezegd dat ik een stom kutwijf ben. Ik heb in de dbk gevraagd of het het beste is om met je te gaan praten en ze zeiden van niet."
Tanja: "Hoe zou jij het vinden als je iemand achter je rug om hoort lullen?"
Dido: "Ik kan ook geen onderscheid maken tussen haar zwangerschap en haar karakter!"
Tanja: "Als ik iemand iets hoor zeggen kan ik de volgende dag niet doen alsof ik niets heb gehoord!"
Dido: "Maar jij zegt het ook niet tegen mij. Dan staan we toch gelijk. Ik zeg niets lelijk over je want ik mag je, punt! Ik weet alleen niet hoe ik je moet benaderen!"
Ingrid: "Je word hier op handen gedragen en daarom snappen we je reactie niet."
Rob: "Er wordt over iedereen gesproken. De vraag is hoe mensen je moeten benaderen."
Tanja: "Ik praat met de een gewoon minder dan met de ander"

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 28-09-2005 22:19:48 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 28 september 2005 @ 22:22:00 #63
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31010906
Off topic reacties verwijderd. Commentaren graag in Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31011010
Het gaat nu niet meer zo zeer over tanja, meer over het groeps gevoel of hoe je dat segt.
pi_31011072
Wat me wel opvalt, alleen de dames zitten te discusieren.
  woensdag 28 september 2005 @ 22:26:33 #66
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31011080
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31011124
Lieske en Ralph zitten ze rot te lachen achteraan de tafel.
  woensdag 28 september 2005 @ 22:28:43 #68
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_31011163
tanja tegen roel: ik wil niet 20 x over die fucking magnetron maaltijden uit leggen
heb je poep in je oren

roel: dacht dat wij een grappige discussie hadden?
Born this way
pi_31011186
Ik vind het zo langzamerhand wel een beetje zielig voor tanja, ze word door iedereen aangevallen behalve lieske, ralph, menno en joost
  woensdag 28 september 2005 @ 22:31:46 #70
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31011276
quote:
Op woensdag 28 september 2005 22:29 schreef Haraldinio het volgende:
Ik vind het zo langzamerhand wel een beetje zielig voor tanja, ze word door iedereen aangevallen behalve lieske, ralph, menno en joost
dit is geen streamverslag.
zou je dit willen posten in het slowchattopic.
ik haal het zo weg.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 28 september 2005 @ 22:33:18 #71
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31011321
Menno wordt aangevallen omdat hij zonder dat de groep het wist wel met Tanja heeft gesproken een tijdje geleden.

Menno: "Er is tijdens het gesprek nooit iets gezegd voor de groep. Ik heb alleen dingen voor mezelf gezegd. Misschien leek het zo dat ik voor de groep sprak, maar dat was niet zo. Het was alleen wat oppervlakkig."
Chantal: "Als jij het hebt over negatieve dingen die zijn besproken, dan insinueer je iets. Je creeert een sfeer die niet nodig is! Jij was niet voor een gesprek met de groep, maar je gaat wel in je eentje met haar praten. Ons gesprek met Tanja was niet als aanval bedoelt, maar om begrip te kweken!"
Ingrid: "Menno sprak tenminste met haar. Dat deed verder ook niemand!"
Chantal: "Maar door zijn gesprek kreeg zij een verkeerde indruk"
Ingrid: "Maar Tanja, heb jij schijt aan de groep?"
Tanja: "Ik heb geen groepsgevoel, maardat ligt niet aan jullie."
Ingrid: "En je hebt er dus ook geen behoefte aan?"
Tanja: "ik heb er niet altijd zin aan... en vanavond wilde ik naar huis!"
Chantal: "Ik heb het ook wel eens moeilijk, maar dan praat ik met een aantal mensen. "
Ingrid: "Jij jad ruzie met Roel..."
Tanja: "Ik heb geen ruzie met Roel"
Ingrid: "Maar we hebben je al 5 weken de hand boven het hoofd gehouden en nog wil je niet met ons praten"
Roel: "Ik voelde me ook gekwetst door wat jij zei vanavond."
Tanja: "Met die magnetron ging je ook constant maar door, terwijl ik al vakergezegd had hoe ik erover denk!"
Roel: "Ja, het ligt aan mijn intelligentie... sorry. Ik dacht dat wij een goede band hadden, serieus. "
Tanja: "Als ik zeg dat je erover moet ophouden, moet je dat doen."
Roel: "Ik hou er nu over op. Ik ga lekker badderen!"
Nathalie: "Wij willen graag nu de misverstanden wegnemen"
Linda: "Maar het wordt er niet beter op als jij zegt dat het je niet spijt dat de weekopdracht mislukt is"
Tanja: "Ik ga het niet nog een keer zeggen, maar zo denk ik erover"
Dido zegt wer iets.
Tanja: "Maar als ik je de ene keer zo hoor praten en dan andere keer achter mijn rug om zo, dan denk ik van sodemieter alsjeblieft op!"
Dido: "Maar ik kom nu pas naar je toe omdat ik nu pas weet dat je dat waardeert. Ik waardeer het nu ook dat je zwanger bent en kijk vanaf nu uit wat ik zeg. Ik hoop dat je me gelooft"
Tanja: "Ik geloof je"
Rob: "Ik vind het een heel positief gesprek!"
Iedereen schiet in de lach.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 28 september 2005 @ 22:34:01 #72
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_31011348
ze lachen weer.......... de spanning is eraf
Born this way
pi_31011365
Een vrolijke noot: een van de mannen zegt " Nou, ik vind het in ieder geval een positief gesprek". De groep ligt zeker 30sec plat van het lachen. Zelfs tanja kan een glimlach niet onderdrukken.
  woensdag 28 september 2005 @ 22:36:17 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31011444
Dido: "Van mij hoeft Tanja niet te veranderen. Ik weet nu hoe ze denkt en ga alles rechtstreeks tegen haar zeggen"
Ingrid: "Dus we kunnen alles tegen je zeggen!"
Dido: "Sorry dat ik achter je rug heb gesproken. Ik dacht dat dat het beste was. Nu begrijp ik het, sorry"

(sorry, ik kan het geslijm van een aantal bewoners niet meer aanhoren en kap er nu even mee )
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 28 september 2005 @ 22:36:53 #75
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_31011469
rob: hoor je hoe mooi je dat zegt?
tanja zit met de gedachte alles zullen we samen delen
Born this way
  woensdag 28 september 2005 @ 22:37:11 #76
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31011481
Door de opmerking van Rob is de sfeer direct wat lichter.

Dido zegt dat ze Tanja nu beter begrijpt en zegt sorry.
Tanja: Jullie vinden het misschien wel raar, maar dat is de reden dat ik bijvoorbeeld de chips nog dicht heb.
Rob: Het is des te mooier dat je het zegt nu.
Linda: Ik denk dan waarom pak je die chips niet?
Tanja: Ik ben opgevoed met alles zullen we eerlijk delen.
Rob: Nou pak die chocola dan maar.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 28 september 2005 @ 22:40:49 #77
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_31011660
voor de gezelligheid gaan ze met zijn alle in het bubbelbad althasn dat is het idee
Born this way
  woensdag 28 september 2005 @ 23:01:11 #78
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31012481
Linda: "Wat een avond. Ik vond het mooiste "Ik vind het een heel positief gesprek!" van Rob. Ze kunnen er nog een keer om lachen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 28 september 2005 @ 23:05:59 #79
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_31012660
BIG BROTHER: wil tanja naar de dagboekkamer komen
Born this way
  woensdag 28 september 2005 @ 23:08:16 #80
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_31012748
TANJA KOMT NAAR BUITEN MET EEN ENVELOPE
Born this way
  woensdag 28 september 2005 @ 23:09:14 #81
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_31012789
ze draaien het geluid weg maar iedereen is erg blij en juichen het uit
Born this way
  woensdag 28 september 2005 @ 23:13:30 #82
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_31012943
Al ik het goed heb verstaan krijgen ze muziek ze staan allemaal opgewonden te springen en door elkaar te roepen oohhhh, aaahhhhh
Born this way
pi_31013205
Geen muziek.
In de envelop staat: "Bij een goed gesprek hoort een kopje koffie."
In de mand zit allerlei lekkers.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 28 september 2005 @ 23:52:40 #84
691 luciano
ondertitelloos
pi_31014361
Roel zegt net : " ik heb op de perfecte manier gerookt ..... meer zeg ik niet " Als je maar lang genoeg wacht , krijgt iedereen wat leuks o.i.d. Is dat ook niet strijdig met zijn opdracht .. zwijgen !! ??
  donderdag 29 september 2005 @ 00:02:11 #85
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_31014641
Whahahahaha Nathalie haalt opvullingen uit haar BH , terwijl Dido met grote ogen staat te kijken !!!!
Dido denkt : "Oh zit dat zo ???!!!"
pi_31014659
Stream 3

23.39 Roel, Joost, Linda en Ralph in het bubbelbad. Joost vertelt wat Tanja verteld heeft over de Winnie de Poeh opdracht. Joost tegen Ralph : Ze zei dat zij sneller was dan jij maar dat was niet waar. Ze bespreken hoeveel boterhammen pindakaas ze eten. Joost tien per dag, Roel twaalf a dertien. Joost zegt dat de rookpolitie in de dagboekkamer heeft gezegd, voor ons gevoel doen we het goed. De reactie van BB was, jullie doen het niet goed genoeg. Later zei BB, jullie draaien wel een beetje door. Ralph : Ik heb drie keer met de deur open gepist (om zeker te zijn dat hij niet rookt). Linda : Leuk spel jongens. Joost en Roel zijn benieuwd naar het wereldnieuws. Ralph : Dat boeit me echt niet.

Stream 1

23.47 Aan de keukentafel. Lieske denkt dat haar vriendinnen Menno leuker vinden als Roel. Lieske wil een keer gaan stappen in Groningen met Tanja. Bij Tanja thuis mag in de keuken gerookt worden, als er niet gekookt wordt, en op haar balkon. Omdat ze wist dat ze niet kon stoppen heeft ze een klein barretje met twee krukken in haar keuken. Chantal : Ik ben gek op feestjes geven. Ik geef de beste feesten.

Stream 3

23.53 Ingrid zit inmiddels in het bubbelbad. Ingrid : Wat is het bad koud zeg. Joost : Het is inderdaad kouder dan normaal. Linda : Hij staat op veertig. Ralph verlaat het bad.

Stream 1

23.55 Dido en Nathalie in de badkamer.

23.57 Stream naar de keukentafel. Lieske : Ik wil helemaal niet weg. Ik was vannacht ook aan het doormalen. Ik heb dingen gezegd die niet aardig zijn. Chantal : Dat siert je ook wel weer. Lieske : Ik vind het een beetje eng. Chantal : Je komt in een warm bad als je er uit gaat. Geloof mij nou maar. enno : Raar als je als tweede weg moet. Vroeg hoor. Als je nou bij de laatste zes zit. Chantal : Ik denk dat ik er genoeg van opgestoken heb om er mijn leven lang op te teren. Je bent de mensen niet kwijt als je de deur uit gaat. Het is maar een tijdelijk afscheid. Lieske : Mijn grootste angst was als eerste er uit gaan. Ik heb zo intens veel geleerd. Chantal : Je hebt zo'n stap voor op je vriendinnetjes. Over de hele wereld vechten mensen om een plekje in een BB huis.
  donderdag 29 september 2005 @ 00:13:48 #87
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31014955
Bedankt Buswatcher Marchu wawawa remlof Sterotomy BBscanner Nostalgist Jangalene Day Dagdromertje Bliksemschigt Scanman Pinball Gert Robster16 Krizmir Jojogirl P-au-L Essebes Miepje01 Robbiej DIGGER worker Haraldino Keizerpinguin Cartwoman Luciano Gigageil

bedankt voor jullie bijdragen.

Verder in: Streamverslagen van donderdag 29 september 2005
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')