quote:Op woensdag 28 september 2005 01:52 schreef wegwerp2004 het volgende:
Het Terroristen verhaal komt me echt de strot uit.
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:51 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dus al een aantal redenen die je zelf noemt om voor de term 'zelfmoordaanslag' te gaan.
Als je van offeren uit wilt gaan moet je het eerder een 'massaofferaanslag' noemen, want de andere slachtoffers zijn eigenlijk degene die je opoffert.
Degene die de daad uitvoert is het offer want die word het meest geslacht.
Ja hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 01:39 schreef thettes het volgende:
[..]
Hij...
Het is natuurlijk een sterk overdreven vergelijking, maar ik vind het persoonlijk niet goed om zo veel in te grijpen in veiligheid, alleen omdat dan misschien iets als Madrid voorkomen had kunnen worden.
Overigesn dat "vind ik ook" was bedoeld voor 2 reacties boven mij, ik zal de volgende keer maar weer gaan quoten
edit:
Nog even goede vrienden?![]()
Nou nee, als er bij een zelfmoordaanslag iemand wordt afgeslacht zijn het wel de omstanders. Want die weten van niets, en hun dood wordt enkel gebruikt als argument.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:54 schreef blackbully het volgende:
Degene die de daad uitvoert is het offer want die word het meest geslacht.
Met slachtoffer bedoel je in deze opmerking neem ik aan de persoon die zichzelf opblaast. Die wordt niet afgeslacht want hij is zelf degene die er voor kiest om het knopje te drukken om de bom te doen ontploffen. Hij doet dat dus volledig uit zijn eigen overtuiging, om de boodschap over te brengen die hij wil overbrengen. Een opdrachtgever is in deze dus iets anders als iemand die ook in het complot zit, danwel het plan heeft bedacht.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:05 schreef blackbully het volgende:
ps de slachtofferen worden afgeslacht door de opdrachtgevers....
en wat zou die boodscahp dan moeten zijn? Wij kunnen er naar gissen en de persoon zelf kan het ook niet meer na vertellen.....quote:Op woensdag 28 september 2005 02:13 schreef 700MB het volgende:
[..]
Met slachtoffer bedoel je in deze opmerking neem ik aan de persoon die zichzelf opblaast. Die wordt niet afgeslacht want hij is zelf degene die er voor kiest om het knopje te drukken om de bom te doen ontploffen. Hij doet dat dus volledig uit zijn eigen overtuiging, om de boodschap over te brengen die hij wil overbrengen. Een opdrachtgever is in deze dus iets anders als iemand die ook in het complot zit, danwel het plan heeft bedacht.
Dat zijn overtuiging wellicht hem is aangepraat door een ander kan zijn, maar dat, even als de absurdheid dat je achter andermans geloof aanloopt is een geheel andere discussie.
*Roerend eensch.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:35 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als het hem een strafblad oplevert zou dat heel erg onterecht zijn. Dat zou meteen het bewijs zijn dat iedereen volledig gestoord is geworden.
Dankjewel voor deze overduidelijk onderbouwde meningquote:Op woensdag 28 september 2005 03:30 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Mensen die Yildiz steunen, snappen niet wat een democratie inhoud en moeten oprotten.
Zo ook die schijtkneus van een Yildiz.
Nepbommen plaatsen is niet de manier om iets aan de kaak te stellen. Het is een strafbaar feit. Je hebt je aan de regels te houden, anders mag je van mijn part optiefen.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:33 schreef HighLander het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze overduidelijk onderbouwde mening.
Met name de link naar democratie is waarlijk voor de hand liggend.
En waar kwam dat niets begrijpen van democratie ter sprake?quote:Op woensdag 28 september 2005 03:35 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Nepbommen plaatsen is niet de manier om iets aan de kaak te stellen. Het is een strafbaar feit. Je hebt je aan de regels te houden, anders mag je van mijn part optiefen.
In een democratie moet je andere wegen bewandelen als je dingen wil veranderen in deze maatschappij.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:36 schreef HighLander het volgende:
[..]
En waar kwam dat niets begrijpen van democratie ter sprake?
Dat is altijd het grootste non-argument dat iedereen aandraagt die zonder meer de mening van de hardst-roepende groep (de 'schande-schande' met het wijzende vingertje) volgt en die schijnbaar niet in staat is tot zelfstandig nadenken.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:30 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
snappen niet wat een democratie inhoud.
Er is geen nepbom geplaatst, er is alleen een tas geplaatst.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:35 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Nepbommen plaatsen is niet de manier om iets aan de kaak te stellen. Het is een strafbaar feit. Je hebt je aan de regels te houden, anders mag je van mijn part optiefen.
Aha, jij voelt je geroepen om de eerste steen te werpen begrijp ik? Jij bent volledig zonder zonde?quote:Op woensdag 28 september 2005 03:35 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Je hebt je aan de regels te houden, anders mag je van mijn part optiefen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 07:51 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat is altijd het grootste non-argument dat iedereen aandraagt die zonder meer de mening van de hardst-roepende groep (de 'schande-schande' met het wijzende vingertje) volgt en die schijnbaar niet in staat is tot zelfstandig nadenken.
Optiefen? waarheen dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 03:35 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Als je een statement wil maken ga dan ergens lekker ergens columns schrijven ofzo. Op 11 september verdachte pakketjes plaatsen is zo in en in triest.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Optiefen? waarheen dan?![]()
Zeur! Een statement maken dat compleet geweldloos is, is eerder iets om te koesteren dan om voor te straffen.Of had je hier liever een paar zelfmoordpalestijnen zitten die hun statements kwamen maken?
![]()
![]()
Wat een pure onzin, je aan de regels houden is schijnbaar hetzelfde als niet in staat zijn zelfstandig nadenken. Jij moet blijkbaar wat beter leren nadenken.quote:Op woensdag 28 september 2005 07:51 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat is altijd het grootste non-argument dat iedereen aandraagt die zonder meer de mening van de hardst-roepende groep (de 'schande-schande' met het wijzende vingertje) volgt en die schijnbaar niet in staat is tot zelfstandig nadenken.
Zonder zonde? Vast niet, maar ik ga niet bewust acties ondernemen die een hoop mensen de stress in kan helpen.quote:Op woensdag 28 september 2005 07:56 schreef 700MB het volgende:
[..]
Er is geen nepbom geplaatst, er is alleen een tas geplaatst.
[..]
Aha, jij voelt je geroepen om de eerste steen te werpen begrijp ik? Jij bent volledig zonder zonde?
Dat is juist het leukste van de hele actie!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:50 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Zonder zonde? Vast niet, maar ik ga niet bewust acties ondernemen die een hoop mensen de stress in kan helpen.
Dus mensen die moskeeen bekladden moeten we ook koesteren - ivm hun geweldloze statement ?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zeur! Een statement maken dat compleet geweldloos is, is eerder iets om te koesteren dan om voor te straffen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |