Subje is onlinequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:41 schreef pea4fun het volgende:
Niks stemmen, mijn foto staat er nog niet bij, die heb ik wel opgestuurd hoor
Ik geef graag mailtjes die enige vertraging hebben opgelopen nog even een half uur de kans. Relax eens man, je hebt dagen zat om te stemmen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef k_man het volgende:
Wat is dat toch met het bevoegd gezag hier?
Er worden deadlines vastgesteld, maar vervolgens is er op het moment supreme in geen velden of wegen crew te bekennen. Met het onderwerpen stemtopic was dat ook al zo. Dat kon dan uiteindelijk nog wel door een user geopend worden, maar met een stemtopic is dat toch lastig als niet alle inzendingen verwerkt zijn.
nou als het ff kanquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:46 schreef RonaldV het volgende:
Wat een gezemel zeg... alsof je leven ervanaf hangt...
Geef dat dan even aan joh.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik geef graag mailtjes die enige vertraging hebben opgelopen nog even een half uur de kans. Relax eens man, je hebt dagen zat om te stemmen.
Nee, dat doet het niet, maar...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:46 schreef RonaldV het volgende:
Wat een gezemel zeg... alsof je leven ervanaf hangt...
Elke maand is hier een foto-wedstrijd. Er leven hier geen profi's, dus amateurfoto's.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:49 schreef sararaats het volgende:
*knip*
ook glaasje azijn? ... is toch echt een wereld ramp dat iemand 30 minuten later online komt omdat tie ook een leven heeft?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, dat doet het niet, maar...
Tis meer een soort respectloosheid naar de wedstrijdparticipanten toe als de modjes zichzelf toeleggen om de wedstrijdleiding op zich te nemen, maar er dan niet zijn als er iets moet gebeuren zoals stemtopic openen of uitslag mededelen. Dan moet je geen wedstrijd leider worden.
Ik vind jou ook liev.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:37 schreef Re het volgende:
glaasje azijn knul?
en ik dacht dat ik ongeduldig was....quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Geef dat dan even aan joh.
Het valt gewoon op dat er de laatste tijd geen crew aanwezig is op de momenten dat je het zou verwachten. Dat ligt misschien ook een beetje aan je binding met de fotowedstrijd? Het zou misschien handiger zijn om het te laten coördineren door iemand die er echt enthousiast voor is.
Misschien zitten we deze maand met de bijzondere omstandigheid dat er één mod in het buitenland zit, en de andere een gewone baan in de avonduren heeft. Dat heeft niks met respectloos te maken, maar alles met zoiets als "het echte leven".quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, dat doet het niet, maar...
Tis meer een soort respectloosheid naar de wedstrijdparticipanten toe als de modjes zichzelf toeleggen om de wedstrijdleiding op zich te nemen, maar er dan niet zijn als er iets moet gebeuren zoals stemtopic openen of uitslag mededelen. Dan moet je geen wedstrijd leider worden.
Als ik niet op mijn werk ben, zorg ik dat anderen het voor me doen. Als ik niet op een afspraak met vrienden kan komen, zorg ik dat ze het op tijd weten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:54 schreef RonaldV het volgende:
Misschien zitten we deze maand met de bijzondere omstandigheid dat er één mod in het buitenland zit, en de andere een gewone baan in de avonduren heeft. Dat heft niks met respectloos te maken, maar alles met zoiets als "het echte leven".
De mods zijn er zowat de hele dag niet geweest. Als je als wedstrijdleiding zegt 23:00 dinsdag avond, dan moet je zorg dragen om je daaraan te houden. Anders moet je maar geen wedstrijdleiding/mod worden, met de daarbij behorende verantwoordingquote:Ik vind het iig gemierenneuk als je daarover gaat zitten griepen. Fok! is nog steeds een vrijwilligersclub, en daar doe je het maar mee. ik vind het bijvoorbeeld respectloos als je gaat zitten zeiken over een half uur, of zelfs een uur. Als het nou een dag was...
en hoeveel krijg je voor je werk betaald?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als ik niet op mijn werk ben, zorg ik dat anderen het voor me doen. Als ik niet op een afspraak met vrienden kan komen, zorg ik dat ze het op tijd weten.
Als het 'echte leven' zoveel opeist, dan moeten ze hun functie neerleggen en de fakkel aan iemand anders geven.
[..]
De mods zijn er zowat de hele dag niet geweest. Als je als wedstrijdleiding zegt 23:00 dinsdag avond, dan moet je zorg dragen om je daaraan te houden. Anders moet je maar geen wedstrijdleiding/mod worden, met de daarbij behorende verantwoording
Dat is een goed punt. Vrijwilligers hebben geen enkele verantwoordelijkheid. Ze krijgen niks betaald, dus als ze maar wat aanklooien mag je daar niks van zeggen.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:05 schreef Re het volgende:
[..]
en hoeveel krijg je voor je werk betaald?
Er bestaat ook zoiets als vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 28 september 2005 00:05 schreef Re het volgende:
en hoeveel krijg je voor je werk betaald?
jah is goedquote:Op woensdag 28 september 2005 00:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is een goed punt. Vrijwilligers hebben geen enkele verantwoordelijkheid. Ze krijgen niks betaald, dus als ze maar wat aanklooien mag je daar niks van zeggen.
ik impliceer overigens niet dat Sub maar wat aanklooit
jezelf als andere user quoten is niet grappig k_man.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:14 schreef k_man het volgende:
Hé, Shark.Bait, je wachtwoord was wel érg makkelijk te raden hoor. [afbeelding]
Dat was nou precies wat mij ook al opviel...quote:Op woensdag 28 september 2005 09:46 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmz. Gestemd. in tegenstelling tot de mensen die het hardst liepen te piepen dat het stemtopic te laat openging
Daar wil ik me nou eens volmondig bij aansluiten, en dan wil ik er ook nog aan toevoegen dat dit voor mij iig de leerzaamste fotowedstrijd so far was.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:10 schreef fr.oosje het volgende:
Allereerst wil ik even kwijt dat ik aangenaam verrast ben door het aantal inzendingen en ook de kwaliteit ervan. Toen ik dit onderwerp instuurde had ik niet verwacht dat het dit zou worden. Toen het eenmaal gekozen was dacht ik dat niet veel mensen mee zouden doen. Dus een compliment aan alle deelnemers. Ik hoop dat we in de toekomst deze creatieve kwaliteit kunnen vast houden.
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:46 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmz. Gestemd. in tegenstelling tot de mensen die het hardst liepen te piepen dat het stemtopic te laat openging
Hahahaha Als gewone user heb ik totaal geen verplichtingen, in tegenstelling tot de wedstrijdleiding en de modjes.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:16 schreef Subhuman het volgende:
Dat was nou precies wat mij ook al opviel...
Niemand suggereert dat je die verplichtingen zou hebben. Het valt gewoon op. Twee man lopen er te zeuren dat het stemtopic te laat open is. 'Goh,' denkt de lezer, 'die twee hebben een zin om stemmen.' En dan gaat het topic open, stemmen ze niet. 'Goh,' denkt diezelfde lezer, 'het ging ze kennelijk niet om het stemmen, maar om het zeuren zelf.'quote:Op woensdag 28 september 2005 11:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha Als gewone user heb ik totaal geen verplichtingen, in tegenstelling tot de wedstrijdleiding en de modjes.
Wat is er gebeurd met de luchtige S.B van vorig jaar? Je bent je aardig richting verkeerde kant van de streep te begeven.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha Als gewone user heb ik totaal geen verplichtingen, in tegenstelling tot de wedstrijdleiding en de modjes.
Hoezo? Dat SC gebeuren is tegen Fles en PdeHoog, ik keurde hun acties af. Het canon / nikon verhaal begon een beetje op Offy en haar appel verhaal te lijken.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:56 schreef RonaldV het volgende:
Wat is er gebeurd met de luchtige S.B van vorig jaar? Je bent je aardig richting verkeerde kant van de streep te begeven.
Nee. Ik denk niet dat ik dat zou willen doen. Begin dit jaar zou dat wel anders zijn geweest. Ik ben het eens met Vliegvrager wat je opmerking in het stemtopic betreft. En ook met zijn betoog daarover (leerzaamheidquote:Op woensdag 28 september 2005 12:42 schreef fr.oosje het volgende:
Mischien moet je het zelf eens een keertje doen?
Vandaar dat je me een beetje loopt te blocken op MSN en (voor mij nog erger) opeens gaat lopen zeiken en terugtrekken bij het fotograferen van mijn zus haar bruiloft een week voordat het plaatsvindquote:Op woensdag 28 september 2005 12:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoezo? Dat SC gebeuren is tegen Fles en PdeHoog, ik keurde hun acties af. Het canon / nikon verhaal begon een beetje op Offy en haar appel verhaal te lijken.
PdeHoog heeft wel vaker ruzie met users gehad. Fles snapt alleen bot terug doen. Met beide users is niets mis mee. Aardige gasten zelfs.
Mijn excuses daarvoor. Ik zal niet meer zeiken over mijn rode jas.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaar dat je me een beetje loopt te blocken op MSN en (voor mij nog erger) opeens gaat lopen zeiken en terugtrekken bij het fotograferen van mijn zus haar bruiloft een week voordat het plaatsvind
Wil je nog even weten hoe vaak jij loopt door te zeiken over dat Sigma-gedoe (met je significantly malfunction) en je rode jas die nooit iemand goed weergeeft op foto'sHoor je mij daarover klagen
Ik dacht het niet. Zoals ik al eerder zei: als je een keertje een klote-humeur hebt, ga dat dan ff lekker niet afreageren op ons.
* PdeHoog tooquote:Op woensdag 28 september 2005 14:07 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb gestemd, gewoon mijn gevoel gevolgd
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:08 schreef Elefes het volgende:
Moeilijk om te stemmen... Kunnen we het aantal mensen dat je punten mag geven niet veranderen naar 7 of 8 ofzo?Dan kom ik er wel uit
Ik vind het altijd jammer dat ik moet kiezen welke foto ik punten zal geven als ik twijfel, imho hebben ze het dan allebei verdiend, maar dat kan helaas niet...
ben ik het ook mee eens, dat verminderd ook het aantal nulpunters, wat ikzelf een beetje sneu vind voor de moeite die ze gedaan hebbenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:08 schreef Elefes het volgende:
Moeilijk om te stemmen... Kunnen we het aantal mensen dat je punten mag geven niet veranderen naar 7 of 8 ofzo?Dan kom ik er wel uit
Ik vind het altijd jammer dat ik moet kiezen welke foto ik punten zal geven als ik twijfel, imho hebben ze het dan allebei verdiend, maar dat kan helaas niet...
Ik vind een puntje voor de moeite eigenlijk sneuer dan nul punten.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:30 schreef yonielo het volgende:
[..]
ben ik het ook mee eens, dat verminderd ook het aantal nulpunters, wat ikzelf een beetje sneu vind voor de moeite die ze gedaan hebben
:edit: maar uiteindelijk vind ik het fotograferen zelf en het bekijken van de andere inzendingen toch het leukst
Dat was vooral de bedoeling iddquote:Op woensdag 28 september 2005 15:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind een puntje voor de moeite eigenlijk sneuer dan nul punten.![]()
En het keuzeprobleem wordt er niet mee opgelost natuurlijk, je blijft hetzelfde probleem houden bij nr 8 of nr 9, of net waar je de grens legt. Maar als ik de smileys in Elefes' post goed begreep, wou ze vooral illustreren dat ze het moeilijk kiezen vond.
ik begrijp wel wat zij bedoelde en daar ben ik het ook mee eens, maar ik heb het nu ook mede over iets anders en daarmee bedoel ik niet een puntje voor de moeite. Als de keuzemogelijkheid vergroot word, gaat daarmee dus ook een verscheidenheid in stemmen gepaard, wat weer leid tot een verscheidenheid in getallen, dus minder verschillen tussen hoog en laag in de eindcijfers. Waarschijnlijk dus ook minder "Zero"-waarderingen.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind een puntje voor de moeite eigenlijk sneuer dan nul punten.![]()
En het keuzeprobleem wordt er niet mee opgelost natuurlijk, je blijft hetzelfde probleem houden bij nr 8 of nr 9, of net waar je de grens legt. Maar als ik de smileys in Elefes' post goed begreep, wou ze vooral illustreren dat ze het moeilijk kiezen vond.
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:53 schreef Subhuman het volgende:
Mijn voorstel voor de nieuwe Photoshopregels is om kleine kleuraanpassingen (zoals de rode oren in Marjo's foto van deze maand) en enkele kleine retoucheeracties (net even dat kleine stukje lantaarnpaal wat aan de rand van de foto in de weg zit weghalen) goed te keuren. Grotere Photoshopacties blijven wat mij betreft nog steeds niet toegestaan, het is per slot van rekening een fotografiewedstrijd en geen Photoshopwedstrijd.
Laat maar horen wat jullie ervan denken.Gevaarlijke uitspraak, ik weet het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |