Subje is onlinequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:41 schreef pea4fun het volgende:
Niks stemmen, mijn foto staat er nog niet bij, die heb ik wel opgestuurd hoor
Ik geef graag mailtjes die enige vertraging hebben opgelopen nog even een half uur de kans. Relax eens man, je hebt dagen zat om te stemmen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef k_man het volgende:
Wat is dat toch met het bevoegd gezag hier?
Er worden deadlines vastgesteld, maar vervolgens is er op het moment supreme in geen velden of wegen crew te bekennen. Met het onderwerpen stemtopic was dat ook al zo. Dat kon dan uiteindelijk nog wel door een user geopend worden, maar met een stemtopic is dat toch lastig als niet alle inzendingen verwerkt zijn.
nou als het ff kanquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:46 schreef RonaldV het volgende:
Wat een gezemel zeg... alsof je leven ervanaf hangt...
Geef dat dan even aan joh.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik geef graag mailtjes die enige vertraging hebben opgelopen nog even een half uur de kans. Relax eens man, je hebt dagen zat om te stemmen.
Nee, dat doet het niet, maar...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:46 schreef RonaldV het volgende:
Wat een gezemel zeg... alsof je leven ervanaf hangt...
Elke maand is hier een foto-wedstrijd. Er leven hier geen profi's, dus amateurfoto's.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:49 schreef sararaats het volgende:
*knip*
ook glaasje azijn? ... is toch echt een wereld ramp dat iemand 30 minuten later online komt omdat tie ook een leven heeft?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, dat doet het niet, maar...
Tis meer een soort respectloosheid naar de wedstrijdparticipanten toe als de modjes zichzelf toeleggen om de wedstrijdleiding op zich te nemen, maar er dan niet zijn als er iets moet gebeuren zoals stemtopic openen of uitslag mededelen. Dan moet je geen wedstrijd leider worden.
Ik vind jou ook liev.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:37 schreef Re het volgende:
glaasje azijn knul?
en ik dacht dat ik ongeduldig was....quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Geef dat dan even aan joh.
Het valt gewoon op dat er de laatste tijd geen crew aanwezig is op de momenten dat je het zou verwachten. Dat ligt misschien ook een beetje aan je binding met de fotowedstrijd? Het zou misschien handiger zijn om het te laten coördineren door iemand die er echt enthousiast voor is.
Misschien zitten we deze maand met de bijzondere omstandigheid dat er één mod in het buitenland zit, en de andere een gewone baan in de avonduren heeft. Dat heeft niks met respectloos te maken, maar alles met zoiets als "het echte leven".quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, dat doet het niet, maar...
Tis meer een soort respectloosheid naar de wedstrijdparticipanten toe als de modjes zichzelf toeleggen om de wedstrijdleiding op zich te nemen, maar er dan niet zijn als er iets moet gebeuren zoals stemtopic openen of uitslag mededelen. Dan moet je geen wedstrijd leider worden.
Als ik niet op mijn werk ben, zorg ik dat anderen het voor me doen. Als ik niet op een afspraak met vrienden kan komen, zorg ik dat ze het op tijd weten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:54 schreef RonaldV het volgende:
Misschien zitten we deze maand met de bijzondere omstandigheid dat er één mod in het buitenland zit, en de andere een gewone baan in de avonduren heeft. Dat heft niks met respectloos te maken, maar alles met zoiets als "het echte leven".
De mods zijn er zowat de hele dag niet geweest. Als je als wedstrijdleiding zegt 23:00 dinsdag avond, dan moet je zorg dragen om je daaraan te houden. Anders moet je maar geen wedstrijdleiding/mod worden, met de daarbij behorende verantwoordingquote:Ik vind het iig gemierenneuk als je daarover gaat zitten griepen. Fok! is nog steeds een vrijwilligersclub, en daar doe je het maar mee. ik vind het bijvoorbeeld respectloos als je gaat zitten zeiken over een half uur, of zelfs een uur. Als het nou een dag was...
en hoeveel krijg je voor je werk betaald?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als ik niet op mijn werk ben, zorg ik dat anderen het voor me doen. Als ik niet op een afspraak met vrienden kan komen, zorg ik dat ze het op tijd weten.
Als het 'echte leven' zoveel opeist, dan moeten ze hun functie neerleggen en de fakkel aan iemand anders geven.
[..]
De mods zijn er zowat de hele dag niet geweest. Als je als wedstrijdleiding zegt 23:00 dinsdag avond, dan moet je zorg dragen om je daaraan te houden. Anders moet je maar geen wedstrijdleiding/mod worden, met de daarbij behorende verantwoording
Dat is een goed punt. Vrijwilligers hebben geen enkele verantwoordelijkheid. Ze krijgen niks betaald, dus als ze maar wat aanklooien mag je daar niks van zeggen.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:05 schreef Re het volgende:
[..]
en hoeveel krijg je voor je werk betaald?
Er bestaat ook zoiets als vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 28 september 2005 00:05 schreef Re het volgende:
en hoeveel krijg je voor je werk betaald?
jah is goedquote:Op woensdag 28 september 2005 00:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is een goed punt. Vrijwilligers hebben geen enkele verantwoordelijkheid. Ze krijgen niks betaald, dus als ze maar wat aanklooien mag je daar niks van zeggen.
ik impliceer overigens niet dat Sub maar wat aanklooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |