Niet als ze inhoud hebben en of wat toe kunnen voegen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef mrkanarie het volgende:
waren link-topiques niet verboden en verbannen in ONZ?
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:59 schreef Zebbie het volgende:
"Dit is de chillhoek, ik kan hier zitten, liggen, je kan hier alles"
bij jou moet ie ook van ver weg komenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:05 schreef sararaats het volgende:
het hapert hier wel een beetje
Dankje.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:24 schreef mother-mother het volgende:
ik vind die muur in zn kamer supergers!![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:59 schreef Zebbie het volgende:
"Dit is de chillhoek, ik kan hier zitten, liggen, je kan hier alles"
En ik ben een halve Fries. Top.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef GREED het volgende:
die gast lult weliswaar als een amsterdamse neger maar het is toch een grappig filmpje.
Dat was ook een beetje de bedoeling, dankje.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:32 schreef Gizmore het volgende:
Whehe wat een gaaf filmpje
Qua stijl is het net echt
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:01 schreef El_Rolando het volgende:
Ik herken de vrijheidswijk. Daar is het toch opgenomen?
Neeh.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:30 schreef El_Rolando het volgende:
Woon je er nog steeds?
Ik heb nu veel meer vette muren!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:17 schreef Yashaaaaa het volgende:en je muur is idd vet! maar die heb je nu dus zeker niet meer :/
dan laat maar zitten
Jaja. Hoe kom je dan aan al die gangster kleding? En aan die Tupac DVD's? Leg dat maar eens uti.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:33 schreef skiczukie het volgende:
Thanks dawgs.Wheheh. En voor de goede orde; het is inderdaad een parodie, een zelfspot en een diss.
Cd's zijn van een huisgenoot van me, en ik pluk er 'toevallig' een cd'tje uit. Shirt is van mijn Afrikaanse homie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jaja. Hoe kom je dan aan al die gangster kleding? En aan die Tupac DVD's? Leg dat maar eens uti.![]()
Je hebt echt een Afrikaanse homie!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Cd's zijn van een huisgenoot van me, en ik pluk er 'toevallig' een cd'tje uit. Shirt is van mijn Afrikaanse homie.Bandana ook. Pet van Marrtijn.
![]()
Okee, laat je mening even achter. Misschien herken je me in Leeuwarden en groet me dan even.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik luister nu naar webradio, maar er komt een moment dat ik deze video ga bekijken
Skiczukie is gaaf namelijk
Vrijheidswijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het filmpje ook in Leeuwarden?
Misschien ken ik je welIk ken wel een pool in Leeuwarden
Oh nee, even vergeten dat je een toffe naam had. Ik ken je niet.
Okee, dank.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:07 schreef Laura 2000 het volgende:
Hulde!!!![]()
Echt een klasse productie!
GangsterParadise.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel de ultieme gangsta wijk ja
Leuk filmpje
nigga pleasequote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kijken of je echt zo lelijk bent.
En?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kijken of je echt zo lelijk bent.
Je wil hem wel ff in ze holletje pakken zeker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:03 schreef lesley het volgende:
hee skic heb je ook een babes en hunks topic? je bent lekkah
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:13 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Je wil hem wel ff in ze holletje pakken zeker.![]()
maar t is wel n vette video!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef NJ het volgende:
Duurt gelukkig maar een klein kwartiertje.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:03 schreef lesley het volgende:
hee skic heb je ook een babes en hunks topic? je bent lekkah
quote:
Ik kom nooit meer bij de C1000. De C1000 in de Vrijehidswijk is dicht gegaan na steekpartijen. En ik heb nu een andere supermarkt in de buurt waar ze Hollania verkopen. 'Bier' is weer Gouden Zegel geworden verdomme.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:12 schreef rashudo het volgende:
Hey skiczukie.. ben je ondertussen afgestapt van Jaeger bier? Die shit tast je brein aan yo.
Geen idee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:16 schreef iDex het volgende:
is het mogenlijk om dat filmpje op te slaan¿
gewoon 48 keer per seconde een screenshot maken. het duurt even, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:16 schreef iDex het volgende:
25 is ook goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewoon 48 keer per seconde een screenshot maken. het duurt even, maar dan heb je ook wat
Daar is geen ruimte meer voor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
skic, als ik je doodwens, kom ik dan in je onderschrift?
Okee, dankje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh. In dat geval wens ik je een lang en plezierig leven toe
Ja dat is mogelijk met de juiste tooltjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:16 schreef iDex het volgende:
Het filmpje dat gewonnen had was een zwart/wit filmpje, een soort horrorfilmpje met wat komische momenten. Volgens mij was het een verfilmde fantasiedroom ofzo. Ik weet het niet echt goed meer; ik had namelijk de hele tijd een cameraploeg achter me aan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:35 schreef gohan16 het volgende:
Geweldige film![]()
Ben benieuwd naar het filmpje dat heeft gewonnen.
Je hebt míj nog nooit zien slippen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vond het matig, mijn slip was iig sjieker !
Daar zeg je me wat, die wheelie op die fiets was wel phatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je hebt míj nog nooit zien slippen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |