Hebben ze daar een goede reden voor dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:10 schreef Danny het volgende:
(...) Een flink aantal collega's is het hier absoluut niet mee eens? (...)
Maar werk jij niet in een beveiligde omgeving, waar de belangen van je werkgever veiligheid kunnen zijn? In een winkel zouden dergelijke belangen imo ontbreken..quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:31 schreef Sjtefan het volgende:
[..]
Hebben ze daar een goede reden voor dan?
Ik moet ook mijn toegangsbadge (inclusief die vreselijke pasfoto) de gehele dag zichtbaar dragen
Da's waar en idd denk ik dat de belangen van mijn werkgever iets groter zijn dan die van een winkel, maar evengoed... mijn punt voor wat betreft de duidelijkheid blijft. Als ik als klant in een winkel kom vind ik het prettig om te kunnen zien hoe iemand heet. Waarom weet ik niet precies eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
Maar werk jij niet in een beveiligde omgeving, waar de belangen van je werkgever veiligheid kunnen zijn? In een winkel zouden dergelijke belangen imo ontbreken..
Het is een jaar of 3 geleden ooit eens ingevoerd inderdaad, maar dat is nooit een daverend succes geworden omdat ze gewoonweg niet gedragen werden of heel vaak kwijt raakten. De OR heeft het iig goedgekeurd destijds al na een discussie over privacy van de werknemer. Maar goed, het lijkt erop dat we die dingen dus regelmatig kwijt gaan zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:35 schreef Garman het volgende:
Het is al heel lang de gewoonte bij B.. om die Naamkaartjes te dragen.
Zal dus wel een beetje de Klad in zijn gekomen en trekken ze de touwtjes dus weer aan.
Hier is het echter een naam die je volledig zelf uitzoekt, en waarbij het ook prima mogelijk is om als kloon iets te roepen zonder dat men weet dat jij het zegt.quote:Op woensdag 28 september 2005 07:58 schreef FlyingFox het volgende:
Doen we hier toch ook. Stel je voor, een forum zonder 'naambordjes'. ''Ja die gast met die blauw met groene avatar met dat rondspringende poppetje erin...'' Lijkt me wat onpractisch.
- Maar wie heeft u dan geholpen?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:11 schreef 700MB het volgende:
[..]
Hier is het echter een naam die je volledig zelf uitzoekt, en waarbij het ook prima mogelijk is om als kloon iets te roepen zonder dat men weet dat jij het zegt.
Dat gaat wel heel ver, dat zou ik niet pikkenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Op mijn kaartje staat mijn privé-adres. Da's geen keuze, maar een relatieve verplichting. (ook hier loopt soms de discussie om dat weg te halen, aangezien daar soms rare dingen mee gebeuren met leuke huisbezoekjes....)
Wat is het nut van je privé adres op je kaartje? Hier hebben we zelfs de mobiele nummers van de kaartjes gehaald om alles via de telefoniste te spelen..quote:Op woensdag 28 september 2005 00:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Op mijn kaartje staat mijn privé-adres. Da's geen keuze, maar een relatieve verplichting. (ook hier loopt soms de discussie om dat weg te halen, aangezien daar soms rare dingen mee gebeuren met leuke huisbezoekjes....)
Of het te verplichten is, weet ik niet, maar waarom is een voornaam niet voldoende, eigenlijk. Dat vind ik in een "laagdrempelige" winkel als een electronica-winkel (en zeker die waar jij werkt) vrij normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |