Daar zat nog een rookfilter tussen hequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef ChantalC het volgende:
Tanja: "Ik zal nooit een sigaret in de buurt van mijn kindje aansteken!"
Wat deed ze afgelopen weken?
Lieske ziet er altijd leuk uit, zij is gewoon leuk...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef BB-King het volgende:
Wat heeft Lieske leuke kleren aan!!!!!!!!
Hallo! Lees eens!!:quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ze zei wel dat Roel had gezegd dat hij niet betrapt mocht worden en dat het allemaal wel goed kwam. Hij heeft dus indirect toegegeven dat ie rookt, anders valt er niks van betrappen...
Als ze zit te bluffen doet ze het goed!
Nou kijk. Zoals in het dagelijksleven, wanneer iemand iets tegen je zegt en je moet het een paar dagen later in een andere context weer letterlijk herhalen, gaat er veel van de context en letterlijke tekst verloren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ze zei wel dat Roel had gezegd dat hij niet betrapt mocht worden en dat het allemaal wel goed kwam. Hij heeft dus indirect toegegeven dat ie rookt, anders valt er niks van betrappen...
Lekker bij de hand van haarquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef scanman01 het volgende:
Lieske wijst Tanja erop dat het ook slecht is als ze na de bevalling blijft roken. Ze zegt ook dat het heel erg veel geld scheelt. Tanja zegt dat ze dat weet.
Ongeduldig typjequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hallo! Lees eens!!:
"Ze heeft 't net al goed gemaakt pieperds.. Roel heeft gezegd: "Ik maak me er niet druk om, ik ga er vanuit dat we gewoon weer eten krijgen volgende week"... Zei ze net. Dus niks aan de hand."
Ik vind ze trouwens enorm dom bezig> Gaan ze helemaal uitzoeken wat die geheime opdracht is. Laat 't nou lekker met rust!![]()
Had ie daar niet zijn laatste peuk ingegooid?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:36 schreef kwakveense het volgende:
tanja zou nooit een sigaret aansteken in de buurt van haar kind...
weet ze niet dat rook en schadelijke stffen wel tto 12 uur in een ruimte blijven hangen als je er rookt? hm?
ze hebben nu de lege envelop van roels opdracht ook gevonden..
haha leuke tv dit...ze zijn allemaal gestrest en paranoia...
de gewone algemene opdracht, niet zijn geheime opdrachtquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar daar mocht ie toch met niemand over praten?
quote:Maar ze zei wel dat Roel had gezegd dat hij niet betrapt mocht worden en dat het allemaal wel goed kwam. Hij heeft dus indirect toegegeven dat ie rookt, anders valt er niks van betrappen...
Of hij gaat er vanuit dat hij donderdag gewoon naar huis meot en daar lekker eten krijgtquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hallo! Lees eens!!:
"Ze heeft 't net al goed gemaakt pieperds.. Roel heeft gezegd: "Ik maak me er niet druk om, ik ga er vanuit dat we gewoon weer eten krijgen volgende week"... Zei ze net. Dus niks aan de hand."
Ik vind ze trouwens enorm dom bezig> Gaan ze helemaal uitzoeken wat die geheime opdracht is. Laat 't nou lekker met rust!![]()
nee voor de genomineerden gold het rookverbod sowiesoquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:28 schreef Loedertje het volgende:
Ik snap iets niet
Ralph zou toch gewoon mogen roken?
Alleen Roel/Tanja en Natalie hadden toch een rookverbod?
die regel is er helemaal nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:41 schreef Knurkie het volgende:
Als Tanja zegt dat ze stiekum gaat roken is Chantal dan vergeten te vertellen dat zij mag roken maar dat Chantal het dan moet overnemen?
jij bent een pieperd!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hallo! Lees eens!!:
ik vraag me dus nog steeds af of Chantal dat wel verteld heeft...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:42 schreef Sassefras het volgende:
tanja mag toch gewoon roken als ze wil?? dan moet chantal toch per direct stoppen?
vindt het nogal saai..quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef BB-King het volgende:
Wat heeft Lieske leuke kleren aan!!!!!!!!
Dat kwam vanmiddag ook al ter sprake in een SC topic .quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:41 schreef Knurkie het volgende:
Als Tanja zegt dat ze stiekum gaat roken is Chantal dan vergeten te vertellen dat zij mag roken maar dat Chantal het dan moet overnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |