Een grappenmaker met een booschap! Zou je het hem nadoen? Gewoon een toffe actiequote:Op woensdag 28 september 2005 00:29 schreef veejay het volgende:
maar dit soort "grappenmakers" mogen ze van mij hard straffen!
Ja dat is een ander verhaal, maar aangezien het niet gebeurd is: lekker lachen joh!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:29 schreef veejay het volgende:
Waarom noemt iedereen die klootzak een held, stel even dat al het treinverkeer naar Den Haag CS was stilgelegd vanwege zo'n stomme actie. Wat gebeurt er als er volgende keer misschien wel een echte bom ligt. Sorry, maar dit soort "grappenmakers" mogen ze van mij hard straffen!
Dat zou dan net zo goed kunnen gebeuren als iemand per ongeluk echt een tas vergeet. Willen we zo'n samenleving?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:29 schreef veejay het volgende:
Waarom noemt iedereen die klootzak een held, stel even dat al het treinverkeer naar Den Haag CS was stilgelegd vanwege zo'n stomme actie. Wat gebeurt er als er volgende keer misschien wel een echte bom ligt. Sorry, maar dit soort "grappenmakers" mogen ze van mij hard straffen!
Ja klopt..quote:Op woensdag 28 september 2005 00:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zou dan net zo goed kunnen gebeuren als iemand per ongeluk echt een tas vergeet. Willen we zo'n samenleving?
AHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 28 september 2005 00:30 schreef alsem het volgende:
maarre.. wat nou als de balonnen waren ontploft en er echt slachtoffers waren gevallen?
Huh? Wat klopt?quote:
Er is geen enkele reden waarom er op 11 september meer kans is op een aanslag dan op een andere dag.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:37 schreef veejay het volgende:
Op 11 september je tas vergeten, na al die ellende in London. Sorry, maar ik vind dit geen goede actie. Hij had er potentieel veel mensen mee kunnen duperen, plus ik vind dat je over terrorisme geen grappen kan maken.
De gemiddelde Nederlander ziet het gevaar niet, steek je kop maar in het zand. Op het moment dat er een keer iets gebeurt geef je gewoon "de regering" de schuld, die zijn immers overal schuldig aan.
Neem GVD zelf eens een beetje verantwoordelijkheid, dit soort stomme acties zijn in ieder geval niet de manier!
Tja, het is natuurlijk "humoooooor" en "lachuuuuuh" als je de consequenties niet overziet.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:47 schreef kenz het volgende:
En dan zijn er hier op FOK mensen die het allemaal gewéééldig vinden. Denk eens na, man!![]()
En waardoor zijn die mensen bang als je ergens een tas ziet staan? Heb je enig idee hoeveel mensen een tas vergeten in de trein, iedere dag weer? Moeten we bij iedere tas bang worden dan? Misschien moet je zelf eerst eens nadenken over wat voor samenleving jij wilt hebben...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:47 schreef kenz het volgende:
Wat een e*k*l die Yildiz. Terecht dat-ie opgepakt wordt, want dit slaat nergens op. Je kan hierdoor mensen behoorlijk de stuipen op het lijf jagen. En je helpt de terroristen door ook angst te zaaien.
En dan zijn er hier op FOK mensen die het allemaal gewéééldig vinden. Denk eens na, man!![]()
Tuurlijk niet ... wat een onzin dat we terroristen zouden helpen door bang te worden van een tasquote:Op woensdag 28 september 2005 00:47 schreef kenz het volgende:
Wat een e*k*l die Yildiz. Terecht dat-ie opgepakt wordt, want dit slaat nergens op. Je kan hierdoor mensen behoorlijk de stuipen op het lijf jagen. En je helpt de terroristen door ook angst te zaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |