ik ben niet zo goed in reisverslagen. Maar ik kan je vertellen dat het echt ontzettend leuk was. Het is echt een aanrader en ik ga denk ik ook nog is terug.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:42 schreef k_man het volgende:
Hey yvette. Waar blijft je reisverslag van Cuba nou?
Mooi zo. En konden je vrienden nog gratis neucken?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:59 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in reisverslagen. Maar ik kan je vertellen dat het echt ontzettend leuk was. Het is echt een aanrader en ik ga denk ik ook nog is terug.
Dan moet ze misschien maar naar de Canarische Eilanden gaan. Maar ja, daar heb je weer van die Paella-troep.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Yvette heeft denk ik niet zoveel zin in Istanbul en Egypte.
daar komen toch ook heel veel mensen uit Scandinavie in het bijzonder uit Zweden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan moet ze misschien maar naar de Canarische Eilanden gaan. Maar ja, daar heb je weer van die Paella-troep.
Er komen ook veel Engelsen en Duitsers. Wat wilde je daar nou mee zeggen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:07 schreef yvette1982 het volgende:
daar komen toch ook heel veel mensen uit Scandinavie in het bijzonder uit Zweden?
En er zal vast wel lekker eten zijn.
Daar is niks gratis.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Mooi zo. En konden je vrienden nog gratis neucken?![]()
Je weet niet wie daar naar toe gaat, je weet niet wat er te beleven valt en je trek daaruit dus de conclusie dat het saai is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef yvette1982 het volgende:
malta heb ik ook gezien. Maar wie of wat komt daar dan? En wat valt daar te beleven. het lijkt me best saai.
ja want als het leuk is dan zou je dat wel gehoord hebben. En dan zou het wel wat populairder zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je weet niet wie daar naar toe gaat, je weet niet wat er te beleven valt en je trek daaruit dus de conclusie dat het saai is.
ah, jij bent van het type hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:11 schreef yvette1982 het volgende:
ja want als het leuk is dan zou je dat wel gehoord hebben. En dan zou het wel wat populairder zijn.
nee hoor, ik ben juist dol op eten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
ah, jij bent van het type hoe meer zielen hoe meer vreugd
en je houdt kennelijk niet van vreemd eten
één ding schiet te binnen:
torremolinos
Onzin, er zijn genoeg leuke plekken die niet populair zijn. Gewoon omdat ze niet bekend zijn bij de massa.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:11 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ja want als het leuk is dan zou je dat wel gehoord hebben. En dan zou het wel wat populairder zijn.
dat klopt, maar dat gaat meestal erg snel dan. Zo hoor ik nu vele verhalen van mensen die naar Cuba gaan. En over het algemeen zijn dat wat plaatsen die ver weg zijn of goed verstopt. En dat is met Malta niet echt het geval.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Onzin, er zijn genoeg leuke plekken die niet populair zijn. Gewoon omdat ze niet bekend zijn bij de massa.
Ik denk vanwege de problemen met die mensen hier. En vooral ook vanwege de verhalen die ik steeds hoor over mensen die er zijn geweest. Over het algemeen hoor ik veel meer negatieve verhalen dan positieve.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:26 schreef Lucille het volgende:
Waarom heb je een pesthekel aan het land?
Wauw, betaal je de hoeren voor je vrienden? Jij bent een echte vriendin.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef yvette1982 het volgende:
Zo heb ik 1 keer een meisje wat betaald voor een vriend,
Ik vind het juist wel goed om eerst wat info in te winnen over een vakantiebestemming. En daarom ben ik wat pessimistisch over turkije, de verhalen zijn zelden echt positief.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Yvette, staar je niet blind op verhalen die je hoort of sterren. Geniet gewoon van het land waar je heen gaat,Vakantie is er toch voor om juist eens van een totaal andere wereld te proeven en je te verdiepen in andere samenlevingen dan de onze, Als je gewoon open staat voor dat dingen anders zijn dan thuis geniet je overal!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:11 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat Turkse jongens daar erg "aanhankelijk" zijn, kunnen twee vriendinnen van mij beamen die afgelopen zomer in Turkije waren. Hardnekkige verkopers heb je op heel veel meer plaatsen dan alleen in Turkije, en daar kun je de lol wel van in zien toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:03 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik denk vanwege de problemen met die mensen hier. En vooral ook vanwege de verhalen die ik steeds hoor over mensen die er zijn geweest. Over het algemeen hoor ik veel meer negatieve verhalen dan positieve.
Zo hoor ik heel veel dat die turken echt elk meisje lastig vallen in de disco, ze geilen echt op alles. Overal waar je komt vallen ze je lastig om wat te verkopen en proberen ze je overal mee te trekken. Heel veel mensen zijn tijdens hun vakantie of na hun vakantie in turkije ziek.
En zoals ik al in een eerder topic zei is het lastig om een goed hotel te vinden aangezien bijna alles 5 sterren heeft.
Nou dat ze iedereen dus lastig vallen is jou ook duidelijk. En die verkopers heb je niet overal hoor, en zeker niet zo erg. Ik zie daar de lol ook niet echt van in. Ik wil gewoon rustig naar iets kunnen kijken, en niet in elke tent naar binnen getrokken te worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dat Turkse jongens daar erg "aanhankelijk" zijn, kunnen twee vriendinnen van mij beamen die afgelopen zomer in Turkije waren. Hardnekkige verkopers heb je op heel veel meer plaatsen dan alleen in Turkije, en daar kun je de lol wel van in zien toch?
Ik heb wel gehoord dat de mensen daar erg vriendelijk en gastvrij zijn, en het zijn niet zo zeer de Turkse mensen die in Nederland problemen veroorzaken..
Ziek zijn heb je ook een beetje zelf in de hand; goed opletten wat je eet en bijvoorbeeld geen water met ijsklontjes drinken.
Ik denk dat je zo al een heel eind bent
tja ik ga niet naar port zeland, ik ga altijd een stuk verder weg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:44 schreef amr_diab het volgende:
Wat dacht je van een weekje naar Port Zélande (Gran Dorado), de Cote d'Azur van Nederland?
En anders toch echt Egypte wat hier al vaker is aangekaart, veel verder is niet mogelijk binnen de gegeven beperking van de reistijd. Prachtige bestemming, en als je het geluk hebt een cafe/restaurant te treffen die de locale muziek draait: zelf vind ik dat heel mooi (Egyptisch en ook veel Libanees).
In Zuid-Europa is de kans op neerslag relatief groot, temperaturen en zonnestand zijn vergelijkbaar met begin oktober in Nederland.
dat maakt heel veel uit qua jetlag en tijd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef Eyeopener het volgende:
Waarom niet gewoon naar de Caribean als je budget het toelaat? Of je nu 4 ŕ 5 uur of 9 uur vliegt, dat maakt toch niet zo veel uit?
Wat voor temperatuur zoekt TS precies?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wil je goed weer hebben, zul je toch echt naar noord afrika, m.o.of turkije moeten, of verder weg. dan zijn resumerend dus libanon, Israel, egypte, marokko, tunesie en turkije de beste opties. wellicht is sicilië, cyprus, of malta nog te doen in die tijd. veel meer opties heb je niet als je niet in de kou en regen wil zitten en niet te ver weg wilt.
Ow, ga je weer met dezelfde vrienden als naar Cuba?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:58 schreef yvette1982 het volgende:
Maar kan je daar ook leuk stappen en geile meisjes versieren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |