ik ben niet zo goed in reisverslagen. Maar ik kan je vertellen dat het echt ontzettend leuk was. Het is echt een aanrader en ik ga denk ik ook nog is terug.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:42 schreef k_man het volgende:
Hey yvette. Waar blijft je reisverslag van Cuba nou?
Mooi zo. En konden je vrienden nog gratis neucken?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:59 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in reisverslagen. Maar ik kan je vertellen dat het echt ontzettend leuk was. Het is echt een aanrader en ik ga denk ik ook nog is terug.
Dan moet ze misschien maar naar de Canarische Eilanden gaan. Maar ja, daar heb je weer van die Paella-troep.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Yvette heeft denk ik niet zoveel zin in Istanbul en Egypte.
daar komen toch ook heel veel mensen uit Scandinavie in het bijzonder uit Zweden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan moet ze misschien maar naar de Canarische Eilanden gaan. Maar ja, daar heb je weer van die Paella-troep.
Er komen ook veel Engelsen en Duitsers. Wat wilde je daar nou mee zeggen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:07 schreef yvette1982 het volgende:
daar komen toch ook heel veel mensen uit Scandinavie in het bijzonder uit Zweden?
En er zal vast wel lekker eten zijn.
Daar is niks gratis.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Mooi zo. En konden je vrienden nog gratis neucken?![]()
Je weet niet wie daar naar toe gaat, je weet niet wat er te beleven valt en je trek daaruit dus de conclusie dat het saai is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef yvette1982 het volgende:
malta heb ik ook gezien. Maar wie of wat komt daar dan? En wat valt daar te beleven. het lijkt me best saai.
ja want als het leuk is dan zou je dat wel gehoord hebben. En dan zou het wel wat populairder zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je weet niet wie daar naar toe gaat, je weet niet wat er te beleven valt en je trek daaruit dus de conclusie dat het saai is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |