Vaag.. Link staat er gewoon goed in.. (check eigenschappen)quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:48 schreef Burbo het volgende:
Je linkje bovenaan doet het niet (een slash teveel)
Ik krijg een 400 - Bad Requestquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Vaag.. Link staat er gewoon goed in.. (check eigenschappen)
Speel eens met de sliders en zoquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Je kunt zo weinig.
Laat het mannetje op de motorkap zitten,quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Laat het mannetje op de motorkap zitten,
kom je makkelijk over die 56.000 heen
(met een schansje helemaal)
* 2 schansen, strategisch geplaatstquote:
Zorgen dat ie bij het pletten tussen de muur met z'n kop tussen het raam klem komt te zittenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
hoe doe je dat?lukt me nog niet echt
Vraag de toplijst van vandaag maar opquote:Op woensdag 28 september 2005 00:09 schreef Apekoek het volgende:
jongens, waar blijven die screenshots? en de topscores van iedereen?
Hier komen we niet verder dan 52000 punten
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:09 schreef Apekoek het volgende:
jongens, waar blijven die screenshots? en de topscores van iedereen?
Hier komen we niet verder dan 52000 punten
Of gewoon 12 keer achter elkaar het zelfde ding herhalen en telkens je score invoeren?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:57 schreef Feestkabouter het volgende:
eeeh..... Opa, vertel ons eens: hoe kom je 12 keer op precies dezelfde score uit???
dat riekt naar doping of hacking........
bij mij werkt dat niet, als ik de instellingen niet wijzig komt er steeds weer iets anders uit.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Of gewoon 12 keer achter elkaar het zelfde ding herhalen en telkens je score invoeren?
Bij mij gewoon steeds exact het zelfdequote:Op donderdag 29 september 2005 00:49 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
bij mij werkt dat niet, als ik de instellingen niet wijzig komt er steeds weer iets anders uit.
factor toeval speelt dus wel een beetje mee.
Waar download je stair dismount?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:47 schreef EricG het volgende:
Stair dismount top score: 121595
Ik zal truck dismount ook maar s downen
Ja, zorgen dat ie met z'n kop als het ware vast komt te zitten in de ruit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik kom echt niet boven de 50.000
Geef eens een screen van een hogere (de setting dus) Echt geen idee hoe jullie zo hoog komen.
Moet je daarvoor zn hoofd pletten ofzo?
Voor 50.000 nog niet, daar hoef je weinig bijzonders voor te doen nog, dat kan je al redden door gewoon vanaf de uitgangspositie maximale snelheid te gaan, met 1 ramp half onder de vrachtwagen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik kom echt niet boven de 50.000
Geef eens een screen van een hogere (de setting dus) Echt geen idee hoe jullie zo hoog komen.
Moet je daarvoor zn hoofd pletten ofzo?
Joh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:39 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Voor 50.000 nog niet, daar hoef je weinig bijzonders voor te doen nog, dat kan je al redden door gewoon vanaf de uitgangspositie maximale snelheid te gaan, met 1 ramp half onder de vrachtwagen.
*Met vingertje naar z'n tip wijstquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Joh.
Maar ik wil dus erboven komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |