Volgens mij is hij al gestopt..quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef Falco het volgende:
Wat een kutmod die Snakey. Zou ie al weer gaan stoppen met modden op ONZ?
Weet je wel hoeveel bier erdoorheen gaat met zijn vijven?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:50 schreef Adelante het volgende:
Doen jullie dat met z'n 5-en gezamelijk ofzo?
www.albert.nlquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:52 schreef Snakey het volgende:
Weet je wel hoeveel bier erdoorheen gaat met zijn vijven?![]()
En denk je dat ik dat alleen kan dragen?![]()
Bupatih is daar een uitzondering op gelukkigquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:56 schreef -Angel- het volgende:
De ijdelheid van een moderator. Als je z'n naam maar in het topic zet, dan gaat het niet op slot.
Zodra m'n lul weer slap is gaat'tie dicht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:56 schreef -Angel- het volgende:
De ijdelheid van een moderator. Als je z'n naam maar in het topic zet, dan gaat het niet op slot.
Heet jij Snakey?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:07 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Alstjebliefd:
[afbeelding]
Nu niet meer zeuren
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Bupatih is daar een uitzondering op gelukkig
Jij doet nooit de boodschappen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik ben ook nog eens supersnel, in tegenstelling tot diekutmod
van een Snakey.
Ik mag altijd in het karretje zitten van Pool.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik mag altijd in het karretje zitten van Pool..
Dit is een voorbeeld van het mod gedrag dat de users een beeld moet geven dat zelf mastrubatie topics OK zijn.quote:
Shit, nou heb ik een slappe.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dit is een voorbeeld van het mod gedrag dat de users een beeld moet geven dat zelf mastrubatie topics OK zijn.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |