Ja he ?quote:
ik heb geen neon en lees geen boekenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nee dus!![]()
Wil jij de nieuwe JunkySietze worden ofzo?
laat jij ej ook al nemen door JunkieSietzequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:11 schreef Maikuuul het volgende:
Hier istie hoor
http://members.home.nl/alion/MOV00005.3gp
Wel quicktime nodig !
komt ie nou mee, heb ik net quicktime lopen installenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:28 schreef Maikuuul het volgende:
Hier is het filmpje in WMV !!!! Wel kut dat er staat unregistred :/
http://members.home.nl/alion/MOV00005(NEW1).WMV
Heb je hem die op iedereen commentaar geeftquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:44 schreef ctrl_fuck het volgende:
.wie post er ff een screenshot?
Ja daar is al een lemming overquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
godver, ik verwacht een SLIP!!! voor de bips dus.
Omdat ik een filmpje heb gemaak, dus ga niet zeuren over andere topics !quote:Op woensdag 28 september 2005 12:38 schreef ctrl_fuck het volgende:
.zeg als die van Dead-Doll dicht is waarom staat deze meuk dan nog open?
wallaquote:Op woensdag 28 september 2005 13:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Op mn driewieler slipte ik nog harder toen ik 3 jaar was
Nee, daar kwam ik ook achterquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik hoop dat die slip van je een software update waard is!![]()
Achja dan heb je hem alvast installed want komende week ga ik er nog een maken, maar dan nog sjieker als deze !quote:Op woensdag 28 september 2005 13:50 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee, daar kwam ik ook achter
YESSSS !!! ZE HEEFT GEPOST JONGENS !!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef Imberr het volgende:
ja geweldig enzo..
zo, nu heb ik in je stomme topic gepost.. ben je nu eindelijk tevreden?!?!111!!![]()
wie?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
YESSSS !!! ZE HEEFT GEPOST JONGENS !!!!
Imberrrquote:
hij liep sinds gister al te zeurenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Imberrr
Vraag me niet waarom dat speciaal is, dat weet ik ook niet
ze is Imberrquote:Op woensdag 28 september 2005 15:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Imberrr
Vraag me niet waarom dat speciaal is, dat weet ik ook niet
En hij zeurt in meerdere topics. Tegen meerdere mensen.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij liep sinds gister al te zeuren![]()
en hij schrijft luistert met een dquote:Op woensdag 28 september 2005 15:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En hij zeurt in meerdere topics. Tegen meerdere mensen.
Jij luisterd toch ook naar mij ?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:08 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
en hij schrijft luistert met een d
Volgens mij luisteren hij niet, maar leest hij de berichtjes. (quote:Op woensdag 28 september 2005 15:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij luisterd toch ook naar mij ?
Dat is mooi Nederlands, een allochtoon levert kritiek op je spelling, damn maikuuuuul :/quote:Op woensdag 28 september 2005 15:06 schreef Maikuuul het volgende:zij luisterd naar mij want ik zei tot ze moest posten in mijn topic
pwned like a noob
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:37 schreef xlicious het volgende:
[..]
Dat is mooi Nederlands, een allochtoon levert kritiek op je spelling, damn maikuuuuul :/
als jij nou ff gewoon 'slipt' (lees: uitglijdquote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]maar het was wel een sjieke slip
w8 maar binnenkort, dan gaan jullie allemaal neerbuigen voor slipper Maikuuul
Ik heb een snor brommer dus ik hoef geen helmquote:Op woensdag 28 september 2005 15:50 schreef koffiekoekje het volgende:
![]()
Mijn God, wat een pauper zeg. En ook nog eens aanloop nemen vanaf de andere kant van het dorp
![]()
O en doe vooral ook geen helm op(een hersenschudding kan je toch niet krijgen)
Jong, weetje hoe sjiek iedereen dat filmpje vindquote:Op woensdag 28 september 2005 17:51 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een stom filmpje! Ja toch?
Je vergat de !!!!111oneoneoneoneelevenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:05 schreef Renesite het volgende:
OLOLOLLO!L!O!!!!!!111!111!!!1!!!!
112two!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je vergat de !!!!111oneoneoneoneeleven
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:22 schreef tho_Omas het volgende:
Cerror en Buppie zijn anders wel keicute hoor!
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:50 schreef koffiekoekje het volgende:
En ook nog eens aanloop nemen vanaf de andere kant van het dorp
Ja maar met een brommer hoor je een veel sjieker geluid !quote:Op woensdag 28 september 2005 19:20 schreef Dirkh het volgende:Ik deed dat vroeger ook met mijn gewone fietsje, samen met mijn vrienden zo hard mogelijk fietsen en dan in één keer slippen. En dan hielden we wel het stuur recht, net zoals jij doet.
Kolere, wat sneu.
Nog niet zo sjiek als het geluid van je nekwervels als je op je smoel gaat en tegen een stoeprand aanglijdtquote:Op woensdag 28 september 2005 19:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar met een brommer hoor je een veel sjieker geluid !
Ja alsof ik tegen die stoep op ga rijdenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nog niet zo sjiek als het geluid van je nekwervels als je op je smoel gaat en tegen een stoeprand aanglijdt![]()
Ja ik heb het nog niet gezienquote:Op woensdag 28 september 2005 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jong, weetje hoe sjiek iedereen dat filmpje vind
Mag ik je nu aanrakenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja alsof ik tegen die stoep op ga rijdenbent toch geen achterlijke lollernoob !
Iedereen in dit topic is gewoon jaloers umtot ik zo sjiek kan slippen !
Je vermogen tot lezen is beduidend onder gemiddeld, staat dit in relatie met overmatig scootergebruik of ben je gewoon triest geboren? Ik zei wens dat je met je hoofd tegen de stoep zou glijden nadat je op je bek was gegaan en je nek zou breken.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja alsof ik tegen die stoep op ga rijdenbent toch geen achterlijke lollernoob !
Iedereen in dit topic is gewoon jaloers umtot ik zo sjiek kan slippen !
Op dat moment werd de camera ook "uitgezet"quote:Op woensdag 28 september 2005 23:34 schreef GEoDLeto het volgende:
ik zag hem gaan, ik zag zo'n prachtige lantaarnpaal, ik had een klein hoopje SLIP ER TEGEN AAN! maar nee het gebeurde niet...jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |