idd heb flink lopen schreeuwenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb ook het vermoeden dat die keelpijn bij mij niet door een verkoudheid veroorzaakt wordt...
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd heb flink lopen schreeuwen
mijn collega vond mij maar raar doen... hij bleef de hele tijd zitten, ik niet natuurlijk
idd ik heb mij collega ook verteld dat schreeuwen, opstaan etc. normaal is! hij vond van nietquote:Op woensdag 28 september 2005 09:23 schreef Againzender het volgende:
[..]Ik ken dat!
Gisteren zat er een meisje van 15 achter mij die volgens mij voor het eerst in een stadion was. Volgens mij vond ze mij maar buitengewoon vreemd
Nee, stilzitten is voor watjes
Daar zit helaas het grootste deel van het stadion mee volquote:Op woensdag 28 september 2005 09:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd ik heb mij collega ook verteld dat schreeuwen, opstaan etc. normaal is! hij vond van niet![]()
nee hoor is niet privé alleen pijnlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 09:04 schreef Lionheaad het volgende:
parodontoloogwat doet zoiets?? of is dat iets te privé??
hey ik herken datquote:Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar zit helaas het grootste deel van het stadion mee vol![]()
idd beetje jammer. helaas zit ik de komende CL wedstrijden met pcies dezelfde mensen in 't vak. volgende keer koop ik wel kaartjes voor een leuk vakquote:Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar zit helaas het grootste deel van het stadion mee vol![]()
idd tuurlijk is dat normaal. je had mij moeten zien na de 2-1 gisteren! gelukkig was ik toen niet de enigequote:Op woensdag 28 september 2005 09:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey ik herken dat![]()
toen bij PSV tegen Lyon (na de penalty's) vloog iedereen elkaar in de armen .. stond er ook een meisje met haar vader te kijken hoe 'gek' wij deden... ik vond het vrij normaal
Had je mij eens moeten zien na de 1-0 van Kluivert in Wenenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd tuurlijk is dat normaal. je had mij moeten zien na de 2-1 gisteren! gelukkig was ik toen niet de enige
en na de beslissende pingel in tokioquote:Op woensdag 28 september 2005 09:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Had je mij eens moeten zien na de 1-0 van Kluivert in Wenen
maar dat was in de kroeg, toch wat anders dan in het stadion.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en na de beslissende pingel in tokio
waar.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar dat was in de kroeg, toch wat anders dan in het stadion.
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef Bjoro het volgende:
Ook zo benieuwd naar Bjoro z'n avonturen tijdens Ajax-Arsenal ?
klik dan hier
ajax is ook kut.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Alles was ook echt kut. Wedstrijd, sfeer, alles
balen voor je man! weet trouwens wel dat de anwb hun geld niet verdiend met de wegenwacht maar juist met hun winkelpersoneel, bladen etc.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef Bjoro het volgende:
klik dan hier
OK, ik stop al met klagen over de metroquote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef Bjoro het volgende:
klik dan hier
Als die schaapies nou alleen mensen helpen die lid zijn......quote:Op woensdag 28 september 2005 10:06 schreef snellejelle het volgende:
balen voor je man! weet trouwens wel dat de anwb hun geld niet verdiend met de wegenwacht maar juist met hun winkelpersoneel, bladen etc.
idd, dat zou voor jou een stuk beter zijn geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 10:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als die schaapies nou alleen mensen helpen die lid zijn......
ooo dat was hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |