quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:56 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat mag wel waar wezen maar ik zat maar te wachten op een nieuw topic.
Gatverdammequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:00 schreef mvdlubbe het volgende:
Spermdrifting.
ja beetje op de bank hangen he .... lui kindquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:01 schreef _evenstar_ het volgende:
puckzz neesnel gedaan hoor
en re wat si rustig doendat wat ik moet doen van de vlos
braaf naar de bank kruipt om te gaan rusten ....
![]()
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:02 schreef Re het volgende:
ja beetje op de bank hangen he .... lui kind
alleen die ontwerpers zijn weer eens zo traag he?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:07 schreef mvdlubbe het volgende:
Het wordt overigens fantastisch, die site. Enzo.
Maar daarover natuurlijk later meer.
hallloooquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:08 schreef Auticia het volgende:
Hallo.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:02 schreef Re het volgende:
[..]
ja beetje op de bank hangen he .... lui kind
hmmmmmm dusse wat doe je hier dan nog...quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
alleen die ontwerpers zijn weer eens zo traag he?
da's gedroogd grasquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooooi!.
oeps...... betrapt...Fok!ken in de baas zijn tijdquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:10 schreef Re het volgende:
[..]
hmmmmmm dusse wat doe je hier dan nog...
Goedendagquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:08 schreef Auticia het volgende:
Hallo.
Tiesjequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooooi!.
Met mij gaat het goedquote:
Goed hoor! Ik ga zo op reisquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met mij gaat het goedEn hoe gaat het met u?
http://forum.fok.nl/fok/faq en Fotografie FAQ! (laatste update: 06-09-2005)quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:09 schreef Emanuelle het volgende:
Hallo,
Kan iemand mij een beetje wegwijs maken in dit forum? Ik heb me vandaag aangemeld maar weet niet goed hoe alles werkt. Hoe kan ik foto's plaatsen bv?
Waarheen reist gij, enigmatische jonkvrouwe?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:07 schreef Auticia het volgende:
[..]
Goed hoor! Ik ga zo op reis.
Ik contacteer u spoedig over een mogelijk treffen.
graag gedaan hoor... kan je lekker koken?... ik moet nog eten...quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:39 schreef Emanuelle het volgende:
Dankje Re, kga het eens bekijken.
Ik heb nog penne rigate over..quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:08 schreef Re het volgende:
[..]
graag gedaan hoor... kan je lekker koken?... ik moet nog eten...
ja dat jij kan koken wist ik alquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb nog penne rigate over..
Goedenavond allemaal
Ach iedereen kan koken en anders doet de magnetron ook nog aardig werkquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:20 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat jij kan koken wist ik alen een goede avond 2
ja!quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:58 schreef -Marjo- het volgende:
Doet ie het weer???
nou viel weer tegen eigenlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ach iedereen kan koken en anders doet de magnetron ook nog aardig werk![]()
ben ook beetje traag vanavond , ga maar weeeeeeeer ff opruimen hierquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:50 schreef Re het volgende:
? nou ja
beetje trage avond... dat wel
mja...
straight jackets zeg ik jequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ben ook beetje traag vanavond , ga maar weeeeeeeer ff opruimen hier![]()
Met twee van die grote verplegers aan weerszijden.quote:
En zo'n rubbere kamer...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Met twee van die grote verplegers aan weerszijden.
Darkroom? oeh, dat klinkt spannend...waar? ga ik ff kijken...uhm...ow nee, dark natuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef Puckzzz het volgende:
waarom krijg ik d eindruk dat we het niet over een darkroom hebben?
Had je dat liever gehad?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef Puckzzz het volgende:
waarom krijg ik d eindruk dat we het niet over een darkroom hebben?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
*zaklampje aan Pea geeft
* pea4fun zaklamp in mond doet en eng gezicht trektquote:
eeeck... wil je dat laten heb nog wel een jacket over hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun zaklamp in mond doet en eng gezicht trekt
Laat mij lekker spelen joh...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef Re het volgende:
[..]
eeeck... wil je dat laten heb nog wel een jacket over hoor
En ik maar denken dat jij spelen met een jacket wel een leuk idee vondquote:
IAMXquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
misschien wel een plan ja![]()
wat heb jij nou voor ondertitel?![]()
neuh hoor, zit nu in advanced modequote:Op woensdag 28 september 2005 00:53 schreef -Marjo- het volgende:
Toch niet hard gevallen???
nou al, je bent er net manquote:Op woensdag 28 september 2005 00:58 schreef Subhuman het volgende:
Weltrusten lieve kijkbuiskindertjes!
nou lekker leuk , dan ga ik ook maar naar bedquote:Op woensdag 28 september 2005 01:05 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar ik kan wel wat nachtrust gebruiken...
echt?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:15 schreef Subhuman het volgende:
Truste m-m en Re!
* Sub is nu echt weg!
lekker in de plus weer hequote:Op woensdag 28 september 2005 01:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee , kijk naar zn status
ik ga in de minquote:Op woensdag 28 september 2005 01:33 schreef Re het volgende:
[..]
lekker in de plus weer he
oww sub zit dan weer in de min... watje
alweerquote:Op woensdag 28 september 2005 01:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ga in de min
trusteen doe je t licht uit?
thx![]()
wat heb je?quote:Op woensdag 28 september 2005 07:18 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo. Goedemorgen.
Nog 1 uur dan mag ik naar Medisch Centrum Haaglanden.
*spanning.
Ja!quote:Op woensdag 28 september 2005 08:05 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh BriggyEn nog gefeliciteerd he
successs..., oww je zit er al natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 07:18 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo. Goedemorgen.
Nog 1 uur dan mag ik naar Medisch Centrum Haaglanden.
*spanning.
Briggy was jarig gisterquote:Op woensdag 28 september 2005 08:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Briggy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarmee eigenlijk?
![]()
Hey VV, dank voor je punten!quote:
Bedanken voor punten is onzin. Het zijn geen cadeautjes, ze zijn verdiend. Je bedankt je baas toch ook niet iedere maand voor je salaris?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey VV, dank voor je punten!
(ik kom op zijn vroegst morgen pas toe aan punten geven)
Waarom? Je kijkt naar de foto's en je pikt de 5 mooiste eruit. Klaar is Marjo.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:55 schreef -Marjo- het volgende:
Oja stemmen, moeilijk hoor...
Da's waar. Ik ga er vanavond effe voor zitten...quote:Op woensdag 28 september 2005 10:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Waarom? Je kijkt naar de foto's en je pikt de 5 mooiste eruit. Klaar is Marjo.![]()
Het salaris is een bedankje voor mijn harde werkquote:Op woensdag 28 september 2005 10:55 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Bedanken voor punten is onzin. Het zijn geen cadeautjes, ze zijn verdiend. Je bedankt je baas toch ook niet iedere maand voor je salaris?
maar graag gedaan hoor
De punten zijn een bedankje voor je leuke foto.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het salaris is een bedankje voor mijn harde werk
Ik was naar het Zeeuwse, alwaar ik er achter kwam dat mijn eigen pc kaduuk isquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarheen reist gij, enigmatische jonkvrouwe?
Geen foto ingeleverd??quote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Faux het volgende:
Ik krijg zo lekker een mexica'aaahnoo.
Ha! ik had lekker een patatje met en een frikadel speciaal.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Faux het volgende:
Ik krijg zo lekker een mexica'aaahnoo.
jaquote:
Wat zoek je precies? Wellicht dat ik je wel kan helpen.quote:
Dan heb ik een heel assortiment tot mijn beschikking.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:01 schreef Ymke het volgende:
Ik zoek een groot pipet waarmee ik grote druppels kan maken , dus niet zon neusdruppelding maar groter , liefst van glas
lief hequote:Op woensdag 28 september 2005 12:07 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Re, leuke foto van MM met haar zoontje (zag m in US)
Doe mij ook zo'n zolderquote:Op woensdag 28 september 2005 13:11 schreef -Marjo- het volgende:
Woeiii, ik vond een foto driepoot ding op zolder!!!.
*Klooien gaat...
foto driepoot dingen zijn fijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:11 schreef -Marjo- het volgende:
Woeiii, ik vond een foto driepoot ding op zolder!!!.
*Klooien gaat...
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wil graag met Marjo klooien?
Kijk nou, gelijk ook de typtyfus, helemaal van slag gelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:28 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
![]()
Eeuhm, nou ja........ Die drie poot i anders ook leuk,.... toch?
Ehlers-Danlos Syndroomquote:
Dank! En ach, het gaat om het gebaar hequote:Op woensdag 28 september 2005 08:54 schreef Re het volgende:
[..]
successs..., oww je zit er al natuurlijk
Nope, had het een beetje druk dit weekend dus kwam er niet meer echt van.quote:
Het onderwerp is niet elke maand zelfportret hoor fauxquote:Op woensdag 28 september 2005 15:24 schreef Faux het volgende:
[..]
Nope, had het een beetje druk dit weekend dus kwam er niet meer echt van.
Deze was toch een beetje kuttig, dus had toch niet gewonnen.
Ach, volgende wedstrijd!
Niet?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:31 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Het onderwerp is niet elke maand zelfportret hoor faux![]()
Ik heb ook wel eens een foto van Faux gezien van iets anders dan zichzelf.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:31 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Het onderwerp is niet elke maand zelfportret hoor faux![]()
als je geduld hebt moet je niet op DPZ komenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:29 schreef Xilantof het volgende:
Flash: Ik houd het ook bij enzo... achja, ik heb wel geduld... hoop ik
hahaha ja dat heb ik ook gezienquote:Op woensdag 28 september 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je geduld hebt moet je niet op DPZ komeniedereen zit mekaar de kop gek te maken daar
ja idd....quote:Op woensdag 28 september 2005 18:32 schreef Re het volgende:
laten mijn types daar nou net buitenvallen
Oow.. bestaat die ook nog?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:29 schreef Xilantof het volgende:
Shark: twas ook al gemeld in het Nikon (D)SLR topic![]()
Net al gedaanquote:Op woensdag 28 september 2005 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben weer thuisnu eerst douchen en straks een beauty nap
oww verhalen over electronische problemen bij de D2X doen al de ronde, maar die gaan ook de ronde over de Mark IIquote:Op woensdag 28 september 2005 18:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja idd....
aan de andere kant moeten ze dat misschien nog ontdekken
if my gun fires fuck'n FAST enuff, it'll do for mequote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Re het volgende:
[..]
oww verhalen over electronische problemen bij de D2X doen al de ronde, maar die gaan ook de ronde over de Mark II
Ehmz , dan moet ik maar eens wat anders gaan verzinnen , ik wil wel druppels fotograferen maar van allerlei vloeistoffen , niet alleen water .quote:Op woensdag 28 september 2005 13:05 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Dan heb ik een heel assortiment tot mijn beschikking.
Hoeveel microliter of mililiter zoek je? Ik heb evt ook wel druppelflesjes.
Ik weet niet waar je het voor wil gebruiken maar als het is voor het maken van een foto van een waterdruppel heb ik ontdekt dat je beter een kraan kunt laten druppelen. Met een druppelflesje kun je wel redelijk grote druppels maken maar de opening bepaald de grote van de druppel en eigenlijk al die dingen zijn afgesteld op een standaard maat druppel. Die al die dingen geven maar heel kleine druppeltjes.
Tuurlijk is geen enkele fabrikant gevrijwaard van dit soort problemen. Hoe meer electronica er op een apparaat zit, hoe meer er fout kan gaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Re het volgende:
oww verhalen over electronische problemen bij de D2X doen al de ronde, maar die gaan ook de ronde over de Mark II
Ik had nog een zooi van die dingen van de tijd dat ik bij het LUMC werkte. Waar ze nu zijn? Geen idee.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:12 schreef Ymke het volgende:
Ehmz , dan moet ik maar eens wat anders gaan verzinnen , ik wil wel druppels fotograferen maar van allerlei vloeistoffen , niet alleen water .
Ik had een mooi pipet een hele oude van glas , nog mooi in een koker , maar die heb ik kapot laten vallen![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
if my gun fires fuck'n FAST enuff, it'll do for me
waar zat jij dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had nog een zooi van die dingen van de tijd dat ik bij het LUMC werkte. Waar ze nu zijn? Geen idee.
Maar ik zag bij de kringloop winkel een zooi Lab spullen, en ik denk dat je lokale kringloop ze ook wel eens heeft.....
Ik beheero.a. het magazijn van een lab. ik heb eigenlijk alle pipettensoorten wel liggen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ehmz , dan moet ik maar eens wat anders gaan verzinnen , ik wil wel druppels fotograferen maar van allerlei vloeistoffen , niet alleen water .
Ik had een mooi pipet een hele oude van glas , nog mooi in een koker , maar die heb ik kapot laten vallen![]()
IT afdeling. Geen idee meer wat de naam was. Maar moest overal in het ziekenhuis mijn werk verrichtten. Maar da's alweer meer dan 10 jaar geleden...quote:
Van dat oude glasspul heb ik in de loop van de tijd heel wat opgespaard, binnenkort komt het onder het stof vandaan voor iets fotogenieks.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
IT afdeling. Geen idee meer wat de naam was. Maar moest overal in het ziekenhuis mijn werk verrichtten. Maar da's alweer meer dan 10 jaar geleden...
Ik heb er nog een echte retort weten te scoren
Voor de niet-scheikundigen onder ons: een ouderwetsch glaswerk dat niet meer gebruikt word tegenwoordig, hoewel Hollywood zich daar niets van aantrekt.
[afbeelding]
*jaloers is*quote:Op woensdag 28 september 2005 20:42 schreef PoseidonVS het volgende:
Van dat oude glasspul heb ik in de loop van de tijd heel wat opgespaard, binnenkort komt het onder het stof vandaan voor iets fotogenieks.
Zo iets heb ik wel ja, maar dan zonder zuiger. Bij de gene die ik heb loopt het water er uit door de zwaartekracht. Dat hou je tegen door je vinger er op te houden.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef Ymke het volgende:
Ik kan er alleen eentje vinden met de onderkant van de pipet.
De pipet was ongeveer een cm of 30/ 40 helemaal van glas in een rode koker
, In het glas zat dan een ander glas werk waarmee je de vloeistof naar beneden duwde. bovenaan een ronde knop ook van glas
[afbeelding]
quote:
Een pipet date???quote:Op woensdag 28 september 2005 21:51 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
![]()
ik heb binnenkort een date met Ymke![]()
Ja, we gaan buisjes uitwisselen.quote:
Shit.. nu nog kijken hoe ik er irl net zo uit ga zien als op de foto , anders herken je me niet eensquote:Op woensdag 28 september 2005 21:51 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
![]()
ik heb binnenkort een date met Ymke![]()
Krant onder je arm en een roos in je knoopsgat???quote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Shit.. nu nog kijken hoe ik er irl net zo uit ga zien als op de foto , anders herken je me niet eens
Ik moest heel even aan de foto van _evenstar_ denken, met dat haar enzo.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Shit.. nu nog kijken hoe ik er irl net zo uit ga zien als op de foto , anders herken je me niet eens
Ik ben die met de zonnebril en de cameratas.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Krant onder je arm en een roos in je knoopsgat???
quote:
Hehequote:Op woensdag 28 september 2005 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zie je niet zo veel meer tegenwordig
Slaap lekker !!!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen, welterusten allemaal
Pas je wel op dat je niet te veel on topic gaat?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef lotje11 het volgende:
Allo!! Vandaag voor het eerst naar een fotocursus geweest en het was leuk!!!
( ik weet niet of dit hier kan, maar ik zag zoveel prietpraat, ik denk dit kan er ook wel bij!)
En wat heb je geleerd?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef lotje11 het volgende:
Allo!! Vandaag voor het eerst naar een fotocursus geweest en het was leuk!!!
( ik weet niet of dit hier kan, maar ik zag zoveel prietpraat, ik denk dit kan er ook wel bij!)
Ik maak ze nog dikwijls.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:29 schreef PoseidonVS het volgende:
Morgen eL.
Ik heb eigenlijk weg heel erg een zelfportret van jou gemist. Ik kan me toch meerdere hilarische versies herinneren.
F1quote:Op woensdag 28 september 2005 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond
Van foto's bewerken en tegelijkertijd op de handsfree met zusje + zwager praten is een stressvolle bezigheidVooral als ze moeilijke vragen gaan stellen over invoegen in Word
whzquote:
Wat marjo zegt!quote:
quote:
Ik heb totaal geen tijd ervoor, maar ze komen wel weer hoor, echt wel.quote:Op donderdag 29 september 2005 07:49 schreef PoseidonVS het volgende:
Wat marjo zegt!
Zien die platen, het is tijd voor foot-long part 2!
taart??quote:Op donderdag 29 september 2005 10:12 schreef HMaster-II het volgende:
![]()
* HMaster-II met een slaperige kop het topique inwandeld. Nog 3 kruimels taart vind en op eet.
'smorgens vroeg naar de tandarts is ook niet echt om blij van te worden.
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:12 schreef HMaster-II het volgende:
![]()
* HMaster-II met een slaperige kop het topique inwandeld. Nog 3 kruimels taart vind en op eet.
'smorgens vroeg naar de tandarts is ook niet echt om blij van te worden.
![]()
dammoejje eempaar wwodkkaatjzz neeme *hips*quote:Op donderdag 29 september 2005 10:16 schreef mother-mother het volgende:
kiespijn niet normaal meer , mogge trouwens![]()
zal ik t eerst moeten verhitten , want alles wat koud en vloeibaar is doet zeerquote:Op donderdag 29 september 2005 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dammoejje eempaar wwodkkaatjzz neeme *hips*
voel je dr nikv meer van!
Warm en vast is beter, dat ben ik wel met je eensquote:Op donderdag 29 september 2005 10:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zal ik t eerst moeten verhitten , want alles wat koud en vloeibaar is doet zeer
hmm ranzige zin wel eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warm en vast is beter, dat ben ik wel met je eens![]()
tssss braaf huismoedertjequote:Op donderdag 29 september 2005 10:30 schreef mother-mother het volgende:
zo ff andere kant op sturen dit gesprekje
Maar maar maar taart is lekkerquote:Op donderdag 29 september 2005 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]moet je ook echt meteen weer aan taart beginnen
Goed bezig HM2
waarom verbaast me dat dan weer niet?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:27 schreef mother-mother het volgende:
hmm ranzige zin wel eigenlijk![]()
ik heb weer een beste indruk achtergelatenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
waarom verbaast me dat dan weer niet?![]()
Maarreh, sterkte met je kies enzo![]()
Lichtsterkte 8.0 - 16, dan heb je een aardige bult licht nodig.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:01 schreef Shark.Bait het volgende:
250 euro voor 1300 mm
niet slecht
phoequote:Op donderdag 29 september 2005 14:01 schreef Shark.Bait het volgende:
250 euro voor 1300 mm
niet slecht
voor landschappen is het dat primaquote:Op donderdag 29 september 2005 14:13 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Lichtsterkte 8.0 - 16, dan heb je een aardige bult licht nodig.
Doe mij de 8mm fish-eye dan maar.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:20 schreef Vliegvrager het volgende:
mmmmz, is 19 ct per mm.
Doe mij een 50 mm lens voor een tientje.
Wel toch? er zit een statief aansluiting op toch? (mijn duits is zeer slecht, dus ik weet het niet zeker)quote:Op donderdag 29 september 2005 14:15 schreef Xilantof het volgende:
phoe
maar met f/8 moet je AF het op 650mm het toch nog wel doen? of werkt ie met f/8 ook niet meer?
1300mm f/16... dan heb je wel een bak licht nodig.
lol![]()
het mooiste is nog.... geen statief aansluiting....
mwoa dat laat je een lokale smid ff doenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:15 schreef Xilantof het volgende:
lol![]()
het mooiste is nog.... geen statief aansluiting....
Hoi, ff theepauze hier voor ik weer verder ga, afternoon spirit, lekker.quote:
Hye Pea ...geen foto's kunnen maken in Olmen, kwam ik niet aan toe vanwege leuk bezoekje onder Rotterdam. Ben blijven plakken daar bij een vriendin. Maar daar heb ik wel een video gezien waarop die witte tijders nog jong en klein waren.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoi, ff theepauze hier voor ik weer verder ga, afternoon spirit, lekker.
hee die ken ik helemaal nietquote:Op donderdag 29 september 2005 15:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoi, ff theepauze hier voor ik weer verder ga, afternoon spirit, lekker.
water, theeblaadjes, geur- en smaakstoffen.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee die ken ik helemaal nietWat zit daar allemaal in dan?
Lolligerdquote:Op donderdag 29 september 2005 15:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
water, theeblaadjes, geur- en smaakstoffen.![]()
Jammer, maar misschien een andere keer. Ik ben nog steeds van plan nog een keer te gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 15:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hye Pea ...geen foto's kunnen maken in Olmen, kwam ik niet aan toe vanwege leuk bezoekje onder Rotterdam. Ben blijven plakken daar bij een vriendin. Maar daar heb ik wel een video gezien waarop die witte tijders nog jong en klein waren.
Pepermunt, kamille en zoethoutquote:Op donderdag 29 september 2005 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee die ken ik helemaal nietWat zit daar allemaal in dan?
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 29 september 2005 15:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Pepermunt, kamille en zoethout
Het is 1 van de finest moments...
Hier schijnt de zonquote:Op donderdag 29 september 2005 15:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
water, theeblaadjes, geur- en smaakstoffen.![]()
Doe mij maar![]()
Il pleut ici![]()
Jij wil ook een fine moment?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt lekkerstraks ff doosje halen
Heyquote:
Nou dan kom maar een bakkie halenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TuurlijkWie wil dat nou niet?
Zou leuk zijn, als ik weer eens afzak naar beneden ...meld ik me wel ff.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jammer, maar misschien een andere keer. Ik ben nog steeds van plan nog een keer te gaan
Goed hoor, misschien willen er dan nog wel meer mensen mee, maken we er een meet vanquote:Op donderdag 29 september 2005 16:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, als ik weer eens afzak naar beneden ...meld ik me wel ff.
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou dan kom maar een bakkie halenkheb nog genoeg
uhm...neuh...hoeft nietquote:Op donderdag 29 september 2005 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*gezellig aanschuift bij pea
Koekje?
ja ik ga ook aan t werkquote:Op donderdag 29 september 2005 16:19 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga maar weer eens wat doen, lang genoeg getheeleut
Champagne is goedquote:Op donderdag 29 september 2005 16:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey
Ik heb geen kleed, maar wel champagne
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Champagne is goedHeb je ook twee flutes
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
* PdeHoog is een stresskip aan het worden
Re, hebbie nog goeie tips voor ons voor morgen![]()
he-he genoegquote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
* PdeHoog is een stresskip aan het worden
Re, hebbie nog goeie tips voor ons voor morgen![]()
HEYquote:
he-he uhmmmmm neeee veels te lekker die leventjesquote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HEY
Het mag weleens kappe wezen met dat zweedse luxe leventje van je jah
sta je dan met je kutleventje wat biertjes te drinkenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:20 schreef Re het volgende:
[..]
he-he uhmmmmm neeee veels te lekker die leventjes
Proficiat!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens zijn mijn ouders vandaag 35 jaar getrouwdBIER
Gefeliquote:Op donderdag 29 september 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens zijn mijn ouders vandaag 35 jaar getrouwdBIER
Geef die tips dan gewoonquote:Op donderdag 29 september 2005 20:15 schreef Re het volgende:
[..]
he-he genoeg, maar komt goed hoor, gewoon lekker schietne, neem een bepaald doel voor ogen and stick to the plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |