heel ze anus dichtbranden???quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:41 schreef zwaaibaai het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toch maar naar de dokter dude, vooral als het blijft bloeden. Waarschijnlijk kunnen ze het dichtbranden, zodat je na een pijnlijke week weer normaal kan schijten.
hoevaak heb je haar al anaal kapotgescheurt dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:39 schreef Oksel het volgende:
Mooi topic. Even gevraagd aan mijn vriendin, maar die zei dat je gewoon moet wachten en niet teveel moet schijten.
Dat is zo pijnlijk, net of je een baksteen uit zit te schijtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:42 schreef MouseOver het volgende:
Klinkt als een eerlijke deal
Als je van plan bent het gewoon te laten genezen is het misschien een idee preventief een diacuurtje te slikken. Dan hoefkun je een dag of 3 niet scheiten en heeft het beter kans te genezen. Keerzijde is wel dat er daarna een keiharde bonk naar buiten komt die het weer flink open kan halen.
ja, dat stelt hem vast gerustquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:42 schreef MouseOver het volgende:
Klinkt als een eerlijke deal
Als je van plan bent het gewoon te laten genezen is het misschien een idee preventief een diacuurtje te slikken. Dan hoefkun je een dag of 3 niet scheiten en heeft het beter kans te genezen. Keerzijde is wel dat er daarna een keiharde bonk naar buiten komt die het weer flink open kan halen.
Tja, kiezen of delen he?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat is zo pijnlijk, net of je een baksteen uit zit te schijten![]()
Er zijn veel mannen die dat plezierig vinden hoor..prostaatstimulatie enzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:39 schreef endr0me het volgende:
omfg jij laat je als man zijnde in je kont vingeren ?
Dat bordje eronder stelt mij weinig gerust...quote:
Je hebt geen fietsenstalling thuis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |