quote:
Dat is mijn mond niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:04 schreef Godlike02 het volgende:
Je tong hangt uit je mond
Dat zijn jou woordenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is mijn mond niet.
Maar toch is ie gaaf.
Jep. Maar je voelde toch de onweerstaanbare drang om jou icon ook weer eens te wisselen?quote:
Wrijf het er maar even in zegquote:
nog 8quote:
Gezellig met z'n allen aftellenquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Jep. Maar je voelde toch de onweerstaanbare drang om jou icon ook weer eens te wisselen?
En ik ga douchen trouwens.
wil iemand voor ééns en altijd zeggen waarom ze denken dat ik een kloon benquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef Tranceptor het volgende:
Ik had bij PL vandaag een idee van wie het een kloon kon zijn. De twee letters van de voornamen van bepaalde zeer aardige personen zitten er namelijk in.
no shit sherlock
Anders is het zo lastig postenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:06 schreef RATMEN het volgende:
is het heus ?
Daar heb je dan ook weer een waarheid te pakkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Anders is het zo lastig posten![]()
Denk je nou echt met zo snel FOK! dat ik een ander topic ga aanklikkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:26 schreef Godlike02 het volgende:
Opsporing verzocht bij de AVRO zoekt Fokker!
![]()
![]()
Toch nog!![]()
Moeite waardquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Denk je nou echt met zo snel FOK! dat ik een ander topic ga aanklikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |