Nee thuis nogquote:Op woensdag 28 september 2005 07:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben je dr vroeg bij?
Op je werk?
Verslaafd of kon je ons niet missenquote:Op woensdag 28 september 2005 07:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee thuis nog
Kom net onder de douche vandaan
-edit-quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 07:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moest het je alleen ff influisteren
Goodmorningquote:Op woensdag 28 september 2005 07:56 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh Q en Ratmen
quote:
[matige grap]quote:Op woensdag 28 september 2005 08:34 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
brrrr, Yns heeft geen zin in vandaag.... heb een behoorlijke regenbui op mijn kop gehad toen ik naar t werk fietste.... yekkes
ach t is al de derde keer deze week, dus daar hoef je je niet druk over te makenquote:Op woensdag 28 september 2005 08:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[matige grap]
Ben je eindelijk is nat
[/matige grap]
TMIquote:Op woensdag 28 september 2005 08:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach t is al de derde keer deze week, dus daar hoef je je niet druk over te maken
ach smeer het er maar weer in bij iedere hard werkende fok!ker hierquote:Op woensdag 28 september 2005 08:56 schreef webspider het volgende:
Mogguh
Wat kan je bed toch heerlijk warm zijn
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:56 schreef webspider het volgende:
Mogguh
Wat kan je bed toch heerlijk warm zijn
Kijk maar wie het laatst lacht om half drie vanmiddagquote:Op woensdag 28 september 2005 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach smeer het er maar weer in bij iedere hard werkende fok!ker hier![]()
Kijk maar wie er het hardst lacht om een uur of 4 morgen.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kijk maar wie het laatst lacht om half drie vanmiddag![]()
Ach, ik moet ook hard werken hoor .. begin alleen wat laterquote:Op woensdag 28 september 2005 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach smeer het er maar weer in bij iedere hard werkende fok!ker hier![]()
Ze zeggen toch juist altijd een tijd met een slag om de arm, tussen 8 en 5 bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Ach, ik moet ook hard werken hoor .. begin alleen wat later
Soms heb ik een hekel aan verwarmingsmonteurs .. ik om 07:00 mn wekker zetten mn wekker zetten omdat ze kwamen boren voor het ophangen van een nieuwe CV .. 3x raden wie er nog niet langs is geweest![]()
Nog even en ik voel me gedwongen in KLB te posten
Daar is het subforum voorquote:Op woensdag 28 september 2005 09:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Ach, ik moet ook hard werken hoor .. begin alleen wat later
Soms heb ik een hekel aan verwarmingsmonteurs .. ik om 07:00 mn wekker zetten mn wekker zetten omdat ze kwamen boren voor het ophangen van een nieuwe CV .. 3x raden wie er nog niet langs is geweest![]()
Nog even en ik voel me gedwongen in KLB te posten
Ik denk dat ik maar eens lui in mn stoel op het werk ga hangen, en een beetje op Fok! postenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:00 schreef Tranceptor het volgende:
Anyway, gaan jullie nog iets spannends doen vandaag?
werkenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:00 schreef Tranceptor het volgende:
Anyway, gaan jullie nog iets spannends doen vandaag?
Ik had met ze afgesproken dat ze er om 07:30 zouden zijn .. omdat ik dus om 09:00 (nu!) naar mn werk ga .. 3x raden wie er zo voor een dichte deur staatquote:Op woensdag 28 september 2005 09:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze zeggen toch juist altijd een tijd met een slag om de arm, tussen 8 en 5 bijvoorbeeld.![]()
Dan moet je klaarstaan, terwijl je eigenlijk wel weet dat ze waarschijnlijk er niet om 8en zijn.![]()
Is jouw werk zo spannend dan ?quote:
tijd voor een nieuwe afspraak te makenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik had met ze afgesproken dat ze er om 07:30 zouden zijn .. omdat ik dus om 09:00 (nu!) naar mn werk ga .. 3x raden wie er zo voor een dichte deur staat![]()
En dan zijn ze verbolgen dat er niemand is en kun je pas over een hele tijd weer een afspraak maken.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik had met ze afgesproken dat ze er om 07:30 zouden zijn .. omdat ik dus om 09:00 (nu!) naar mn werk ga .. 3x raden wie er zo voor een dichte deur staat![]()
Ze is natquote:Op woensdag 28 september 2005 09:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Is jouw werk zo spannend dan ?
TMIquote:Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze is nat
Dat kan het behoorlijk spannend maken
vandaag welquote:Op woensdag 28 september 2005 09:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Is jouw werk zo spannend dan ?
Leuk dat je zoveel voldoening weet te halen uit je werkquote:Op woensdag 28 september 2005 09:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
vandaag wel
er staat een hele boel op de planning:
- opdrogen
- collega irriteren
- lunchen
- telefoontjes plegen
- strandzand uit mijn schoenen halen
- thee drinken
- cup-a-soupen
- fok!ken
- meelen
moet ik nog ff doorgaan????
moet je daarvoor zo vroeg opstaan en door weer en wind naar je werk rijdenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:07 schreef Ynske het volgende:
vandaag wel
er staat een hele boel op de planning:
- opdrogen
- collega irriteren
- lunchen
- telefoontjes plegen
- strandzand uit mijn schoenen halen
- thee drinken
- cup-a-soupen
- fok!ken
- meelen
moet ik nog ff doorgaan????