De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.quote:
Daar kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Grandioosquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Fok! is wel erg traag weer.
Leuk topic trouwens, met dat tasje op station.
Slakken leven ook, al zijn ze traagquote:
Hey GLquote:
Dat de P en de L in jouw foknaam zitten is anders wel errug toevallig hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wil iemand voor ééns en altijd zeggen waarom ze denken dat ik een kloon ben![]()
en ik heb de naam petitlapin niet gekozen omwille van een paar letters![]()
proostquote:
dawggie!!!!!quote:
mag ik ook ff mee relaxenquote:
ofcourse *overhandigt de waterpijp* suck it, its good weed and hasjquote:
klikt en leestquote:
beiden tegelijk nog welquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
ofcourse *overhandigt de waterpijp* suck it, its good weed and hasj
Ik heb eens een voorgedraaide mix van de pink naar een meisje gestuurd waar ik mee mailde.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef purplerose het volgende:
jaja, mixjes zijn erg fijnjust try to chill and think happie thoughts
whehehe, dubble trouble is double the funquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb eens een voorgedraaide mix van de pink naar een meisje gestuurd waar ik mee mailde.
Ze was nog nooit zo stoned geweest als van die, vertelde ze.![]()
Jep. Maar geef mij de laatste tijd maar gewoon puur weed. Al zal ik binnenkort weer eens wat afghaan ertussen gooien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
whehehe, dubble trouble is double the fun
mixjes is niet voor elke keer dat je smookt, gewoon af en toequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Jep. Maar geef mij de laatste tijd maar gewoon puur weed. Al zal ik binnenkort weer eens wat afghaan ertussen gooien.
Jep. Al ga ik wanneer zakje leeg is weer tijdje stoppen. Was leuk weer voor paar weekjes, nu weer even paar weekjes wat anders.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
mixjes is niet voor elke keer dat je smookt, gewoon af en toe
neejquote:Op woensdag 28 september 2005 00:16 schreef purplerose het volgende:
Zijn wij nou de enige nog wakker? nee toch?? :/
Niet waar.quote:
Ik ben op weg naar m'n bedquote:Op woensdag 28 september 2005 00:16 schreef purplerose het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:16 schreef purplerose het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |