http://www.google.nl/search?q=alberto&hl=nlquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:51 schreef DopeBoy het volgende:
Tik maar Alberto in in google, en je komt gelijk allemaal dingen tegen.
Je hebt gelijk.. http://www.google.nl/search?hl=nl&q=alberto+park&meta=cr%3DcountryNLquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:59 schreef DopeBoy het volgende:
Ja je hebt gelijk Mikey, was eerst nog wel zo...Tik maar in Alberto Check of Alberto Park ...
I'm afraid not..quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vraag mij af of dit topic gaat helpen de 'hype' de kop in te drukken
nee dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:31 schreef donderopman het volgende:
maar hebben we nog een voorbeeld foto??
In zijn fotoboekquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:31 schreef donderopman het volgende:
maar hebben we nog een voorbeeld foto??
Dat is allang voorbij .quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:51 schreef DopeBoy het volgende:
Graag vraag ik iedereen om te stoppen met de Alberto Check de Park hype,
en dit quasi dramatische topic snap ik al helemaal nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:37 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik begrijp ook niet dat je er nog steeds op loop te teren
Dát is best wel kut idd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:50 schreef DopeBoy het volgende:
Het is geen quasi dramatische topic mijn vriend, dit is realiteit. Word jij op je oneindig vaak lastig gevallen omdat je gefotoshopped bent? Sturen mensen je mails of voegen ze je zomaar op msn toe omdat je gefotoshopped bent? Nee, dus please stfu tenzij je weet waarover je praat.
Ik weet precies waar ik over praat , RM-rf bracht het helemaal juist .quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:50 schreef DopeBoy het volgende:
Het is geen quasi dramatische topic mijn vriend, dit is realiteit. Word jij op je oneindig vaak lastig gevallen omdat je gefotoshopped bent? Sturen mensen je mails of voegen ze je zomaar op msn toe omdat je gefotoshopped bent? Nee, dus please stfu tenzij je weet waarover je praat.
en wat denk je dan met dit topic te bereiken?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:50 schreef DopeBoy het volgende:
Nee sorry. Verder heb ik op Xlarge niks te zeggen, heb wel wat betere dingen te doen in mijn baas zn tijdquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dát is best wel kut idd.
Maar zou je een [PAINT]Afscheidstopic Alberto, kunnen waarderen of niet?
Nuf said, I think.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:04 schreef DopeBoy het volgende:
[..]
Nee sorry. Verder heb ik op Xlarge niks te zeggen, heb wel wat betere dingen te doen in mijn baas zn tijd
Kut, deze had ik even gemist.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:04 schreef DopeBoy het volgende:
[..]
Nee sorry. Verder heb ik op Xlarge niks te zeggen, heb wel wat betere dingen te doen in mijn baas zn tijd
jij bent de grootste aandachtshoer op fok met je posts..dus lul niet over tsquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en wat denk je dan met dit topic te bereiken?
Dat mensen je niet meer gaan lastig vallen?
Jezus, dan moet je werkelijk een keertje je bovenkamer laten checken ... juist door zo opzichtig de aandacht naar je persoon te halen en te doen alsof die 'gimmick' je toebehoorde (wat niet zo was, naar ik meen heb jijzelf geen enkele keer ook maar minimaal iets gedaan aan die photoshops of die gags) lok je dat ook zelf uit ....
Als je serieus genomen wilt worden, kan het helpen dat je eerst toont zelf een beetje inhoud te hebben.
Schei uit, man.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:34 schreef Conflict het volgende:
Als je in dit topic die foto's gaat posten ben je wel een heel gevoelloos persoon![]()
Check de topicquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:13 schreef Agiath het volgende:
Ik snap er niks van, iemand samenvatting van de reden dat hij weg gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |