Maar te laatquote:
Je bent gewoon een moderator undercover.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar te laatDat had al bij 300 moeten gebeuren, niet 301
Hoe is het met Q & Plato Inc.?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een moderator undercover.![]()
Gebeurd heel vaakquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:11 schreef marcb1974 het volgende:
Je hebt een 301e post, wees blij, gebeurt niet vaak
Ja, maar het bijzondere is dat Pheno niet blauw is.quote:
Zie jij Mukie ook al hierquote:
OK.quote:
Straks zeg je nog dat ik een kloon van Scorpion benquote:
Zelfs fok is niet zo gek om jou fok te makenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie jij Mukie ook al hier
Normaal gebeurt het als het forum traga is, maar dit keer is het niet traag te noemen
En nee, geen mod undercover, echt nie
Ik zat eerlijk gezegd meer te denken aan CC.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks zeg je nog dat ik een kloon van Scorpion ben
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zelfs fok is niet zo gek om jou fok te maken
Dus ik geloof je echt wel
Moonah heeft niet mijn tieten gezienquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zat eerlijk gezegd meer te denken aan CC.![]()
En al je topics gaan dichtquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moonah heeft niet mijn tieten gezien
Dat zeg je nu.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moonah heeft niet mijn tieten gezien
Of hij wordt nu door zijn werkgever aangesproken op zijn internetgedrag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
Ik gok dat hij een vervelende cursist heeft![]()
Precies, het signaal dat ik geen mod benquote:
Als ze die logs moeten doornemen kan die wel een weekje vrij nemenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of hij wordt nu door zijn werkgever aangesproken op zijn internetgedrag.![]()
Kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, het signaal dat ik geen mod ben
*proestquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of hij wordt nu door zijn werkgever aangesproken op zijn internetgedrag.![]()
Ik wens ze daarbij veel succesquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ze die logs moeten doornemen kan die wel een weekje vrij nemen
Moeten ze een fulltimekracht aanstellen.quote:
Daar is geen tip voor nodig, kijk naar het meest bezochte ip adres op het internetquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moeten ze een fulltimekracht aanstellen.![]()
Tenzij ze van buitenaf een tip krijgen natuurlijk.![]()
Het aantal posts is zo onwaarschijnlijk hoog dat ze het toch niet zullen geloven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar is geen tip voor nodig, kijk naar het meest bezochte ip adres op het internet
Kut F5quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het aantal posts is zo onwaarschijnlijk hoog dat ze het toch niet zullen geloven.![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je voor je geld aan het werken was.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
Zo ben dr weer
Geld is voor mensen die het nodig hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je voor je geld aan het werken was.![]()
Nee was rokenquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je voor je geld aan het werken was.![]()
En nog lang ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gerustgesteld.![]()
Das niet gezellig hoorquote:
Je hebt bovenaan de pagina een "wijzig profiel"quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:13 schreef rocksteady het volgende:
Uhm... verveel me dood.. Ga zo maar eens naar huis..
Oh ja, waarom kan ik nou niet die avatar plaatsen in mijn user account?
btw ik ben ook maar een stomme newbie
Ach, het gaat al sneller dan vroegah (een paar maanden geleden)quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:13 schreef Breetai het volgende:
We typen gewoon te weinig per post waarschijnlijk. Daar noemen ze het ook een slowchat topic voor.
Dat is redelijk leeg jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:16 schreef rocksteady het volgende:
jah, maar die link reageert niet of ik word niet doorgestuurd.. wat eigenlijk wel zou moeten. Het enige wat ik zie is een blanco pagina..
weet ik veel, vroegah was dat ding er niet eensquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:17 schreef Boschjesman het volgende:
Usericon manager werkl niet voor newbies, Pheno.
Je bent een newbie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef rocksteady het volgende:
waarom werkt dat godvergeten ding niet? eis een verklaring
Je neemt een sigaret tussen wijs en middelvinger, steekt het goede uiteinde in je mond. dan breng je een vuurtje naar het andere uiteinde en zuigt lucht door de sigaret naar binnen, dit zorgt ervoor dat het uiteinde van je sigaret gaat gloeien. zuigen en uitblazen herhalen totdat je je vingers brandquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:33 schreef rocksteady het volgende:
* rauchen..
maarre hoe doe ik dat?![]()
Hoi,quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...
* Cara gaat een snee brood te eten...mét een senseo..
wat ontzettend knap van je, dat je dat weetquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je neemt een sigaret tussen wijs en middelvinger, steekt het goede uiteinde in je mond. dan breng je een vuurtje naar het andere uiteinde en zuigt lucht door de sigaret naar binnen, dit zorgt ervoor dat het uiteinde van je sigaret gaat gloeien. zuigen en uitblazen herhalen totdat je je vingers brand
![]()
Dat weet ik zelfs en ik rook geen sigaretten
Whehe het is weer wijsneuzentijdquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi,
Dan krijg je wel je ijzer binnen met zo'n apparaat he
* nixxx bijt Twist.. want dat moet van dr ondertitelquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wat ontzettend knap van je, dat je dat weet
Ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
Smakelijk Pheno
en hee Bosch, jij hier
Hier komt het vliegtuigje vrroeeeeem doe je mondje maar openquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
Ik hou het maar gewoon op de koffie.. duh!!![]()
en die snee brood moet ik nog afwachten, ik ben al halverwege.. dat dan weer wel....![]()
en roken doe ik ook lekker niet.. dat stinkt..![]()
Niet zo hardquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx bijt Twist.. want dat moet van dr ondertitel
Ik had hongerquote:
Ik deel je mening voor de helft...quote:
Ja, ik vul goed.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik had hongermaar na een mondvol twist is die aardig gestild... en dat groeit wel weer aan hoor.. mietje
Nu nog een keer goed gevuld wordenquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog een keer goed gevuld worden
Sorry, inkopperquote:
Dezelfde manier als vorig jaar misschien?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef Boschjesman het volgende:
Hey Marc..
Weet iemand toevallig een goede manier om je ouder te vertellen dat ik met school ga stoppen?
Ik ken je ouders niet, maar volgens mij is er geen goede manierquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef Boschjesman het volgende:
Hey Marc..
Weet iemand toevallig een goede manier om je ouder te vertellen dat ik met school ga stoppen?
het is allang 14.00 geweestquote:
Hey Kimquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:20 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dezelfde manier als vorig jaar misschien?![]()
gewoon de waarheid zeggen is het beste denk ik
Stuk leuker voor jezelf ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:44 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Hey Kim.
Ja, de waarheid is de meest voor de hand liggende optie.
Al klinkt emigreren naar een warm land en vanuit daar een kaart naar ze sturen een stuk veiliger.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:36 schreef melismay het volgende:
Klopt, ik had wel andere dingen te doen
Ik voorzie een sexrelatiequote:
Heyquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:44 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Hey Kim.
Al klinkt emigreren naar een warm land en vanuit daar een kaart naar ze sturen een stuk veiliger.
Hahaha, nee hoor, die is netjes huiswerk aan het makenquote:
perverselingquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:56 schreef nixxx het volgende:
dan is het goed mellie.. jij ook goed bezig geweest?
@Pheno.. das helemaal niet pervers johpervers is als ik verzoeknummertjes voor fotos aanvraag
rechtervoet op d'r muur zet en d'r linkerhand op d'r stoel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:01 schreef nixxx het volgende:
dag pheno!
[verzoekje] twist rechtervoet op rood... linkerhand op groen ....
en nu een fotoquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
rechtervoet op d'r muur zet en d'r linkerhand op d'r stoel.![]()
Die was toch al aanwezigquote:
Je kan ze ook gewoon blij maken met het feit dat ze geen schoolgeld hoeven te betalen en dat jij een jaar lang gaat werkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:44 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Hey Kim.
Hoeft niet perse in het topic hoor, mag ook direct mijn mail inquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
nu nog een plek om ze te hosten
geen totaal foto want dat lukt niet in mn eentje
hij's tof hoor. Maar mn groene muur in mn oude flat was nog veel tofferquote:
donequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hoeft niet perse in het topic hoor, mag ook direct mijn mail in
* nixxx checkt bulk mailquote:
sexy he, zo'n blote hand.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx checkt bulk maildie 2de... helemaal geen kleren te zien
![]()
ontzettend *fapfap*quote:
Jij mag ze ook bewonderen op mn blogquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:15 schreef melismay het volgende:
Hey! Stiekeme mailrelaties, dat kan zo maar niet!
engquote:
Je weet wat ik nu wil zeggen hequote:
Dank je voor het aanbod. Ik zal het in m'n achterhoofd houden, je weet nooit wanneer zoiets van pas kan komen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Sorry Plato
Wil je de mijne af en toe lenen?
Je weet me te vindenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dank je voor het aanbod. Ik zal het in m'n achterhoofd houden, je weet nooit wanneer zoiets van pas kan komen.![]()
Kan ie meteen je kado zien!quote:
Ja, al weet ik niet of ik me nog eens in die buurt durf te wagen.quote:
Dat kan mijn hart niet aan denk ik... die blote hand en dat kleine stukje been tussen je broek en sok...quote:
Je kunt die van Twist via mij huren.quote:
heb jij twist tieten kado gegevenquote:
Je hebt wat over voor je leen-tieten of niet hehquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, al weet ik niet of ik me nog eens in die buurt durf te wagen.![]()
Ja, maar ik vraag me af of het voor een travestiet veilig is, of zou je overbuurvrouw daar geen problemen mee hebben?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je hebt wat over voor je leen-tieten of niet heh
ADO!!quote:
ze kan het erg goed vinden met de verwijfde homo uit de straat, ik vermoed dat ze travestieten (haha, tietenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag me af of het voor een travestiet veilig is, of zou je overbuurvrouw daar geen problemen mee hebben?![]()
Via een lease-constructie?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt die van Twist via mij huren.![]()
Eigenlijk is het dus best een ruimdenkend mens. Zou het dan toch aan jou liggen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ze kan het erg goed vinden met de verwijfde homo uit de straat, ik vermoed dat ze travestieten (haha, tieten) ook wel tof vindt.
Hahaha tietenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ze kan het erg goed vinden met de verwijfde homo uit de straat, ik vermoed dat ze travestieten (haha, tieten) ook wel tof vindt.
Ik leen ze van Tiwst en vervolgens verhuur ik ze aan jou. Dat is nog eens makkelijk geld verdienen.quote:
Ik blame mn huisgenoot. Mij hebben ze niet uitgescholden, hem welquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus best een ruimdenkend mens. Zou het dan toch aan jou liggen?![]()
die heb ik ook!!!quote:
Nee, dat was op de gereformeerde Veluwe, daar wisten ze in de brugklas nog niet dat er verschillen tussen jongens en meisjes bestaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n grappige brugklas.
Hooray for boobies!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
die heb ik ook!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die heb ik ook in mijn kastquote:
klein maar fijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Nixxx heeft ook mooie tieten
* Twisted_fok is even wat eten
Heb je nu een foto van je tieten naar Twist gemaild?quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je nu een foto van je tieten naar Twist gemaild?![]()
Nee hoor, ik was helemaal niet geschokt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:58 schreef nixxx het volgende:
niet nakend hoor... als je erg geschokt was
Verschillen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat was op de gereformeerde Veluwe, daar wisten ze in de brugklas nog niet dat er verschillen tussen jongens en meisjes bestaan.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:06 schreef QyRoZ het volgende:
Ik geloof er niets van. Eerst zien en voelen en dan geloven.
Niet voelen, meisjes zijn vies, bahquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:06 schreef QyRoZ het volgende:
Ik geloof er niets van. Eerst zien en voelen en dan geloven.
Ook dat heb ik alleen maar van horen zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet voelen, meisjes zijn vies, bah![]()
Waar heb jij dat gehoordquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:25 schreef Twisted_fok het volgende:
Meisjes zijn lekker zacht heb ik gehoord. En ze poepen niet.![]()
![]()
Zijn ze lekker? Anders hoeft t niet natuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wil jij Nixxx zn tieten ook zien?
Dus ik ben echt tof?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat heb ik ergens op internet gelezen en alles wat op internet staat is waar.
Ze zijn ubergeil. Moet eerst wel even toestemming hebben van Nixxx natuurlijk. Mag ze niet zomaar verhandelen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Zijn ze lekker? Anders hoeft t niet natuurlijk
Hey wat dacht jij dan! vast lekkerder dan die van jouquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Zijn ze lekker? Anders hoeft t niet natuurlijk
Ja dit was een uitdaging.. is het nog steeds trouwensquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hey wat dacht jij dan! vast lekkerder dan die van jou
Niet zo lekker als de mijne thoughquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hey wat dacht jij dan! vast lekkerder dan die van jou
Voor mel mag hetquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze zijn ubergeil. Moet eerst wel even toestemming hebben van Nixxx natuurlijk. Mag ze niet zomaar verhandelen.![]()
Oeh, dan moet ik toch even snel het internet aanpassen hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat heb ik ergens op internet gelezen en alles wat op internet staat is waar.
Die van jou zijn idd wel erg lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet zo lekker als de mijne though
Ik heb nu geen tietenfotoquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja dit was een uitdaging.. is het nog steeds trouwens
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die van jou zijn idd wel erg lekker![]()
2 paar tieten op 1 foto, dat is gewoon nu al een hit!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb nu geen tietenfotoMaak ik nog wel een keer als ik tweeling met Twist ben
![]()
Yup... nog nooit eerder vertoontquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
2 paar tieten op 1 foto, dat is gewoon nu al een hit!![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Yup... nog nooit eerder vertoont
Nee.. net niet.. alleen de bovenkantjesquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zeg staan onze tieten niet al samen op de foto, van die verjaardag toen hier? Of staan ze daar net niet op?
zo groot zijn ze nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:48 schreef nixxx het volgende:
hehehehe tietenruilbeurs ... al moet ik bekennen dat ik van die van twist rugpijn krijg denk ik
Hij weet het ook gewoon.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee.. net niet.. alleen de bovenkantjes
Mannen zijn ook mietjes natuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zo groot zijn ze niet
maar als je niets gewend bent
ok.. je bent geen chelsea charms... daar is een van mijn vrienden "fan" van... google er maar op.. je schrikt je rotquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zo groot zijn ze niet
maar als je niets gewend bent
Is dat net zo'n iemand als Lolo Ferrari?!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
ok.. je bent geen chelsea charms... daar is een van mijn vrienden "fan" van... google er maar op.. je schrikt je rot
ja.. zo'n "dame" is hetquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Is dat net zo'n iemand als Lolo Ferrari?!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Mannen zijn ook mietjes natuurlijk
aha! maar nu zijn er wel fotosquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben we niet pas al een tieten topic zonder foto's gehad
2 is genoeg om te kwalificerenquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:02 schreef melismay het volgende:
Enne Twist, ga jij eens als de bliksem huiswerk maken!
Ik denk dat de meeste mensen het wel goed gokkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:09 schreef Twisted_fok het volgende:
We moeten die tietenfoto's in de OP zetten Nixxx. En dan er niet bij zetten welke van wie zijn.
whehehe
jijquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:04 schreef _Cara_ het volgende:
Wie is "jij"?
ik denk dat dat wel luktquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:06 schreef _Cara_ het volgende:
Nou... ik wou eigenlijk nog slapen straks![]()
nee. en jij is niet ikke... ikke blij...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
ikke is niet jij hoor
oeh, dan zijn we allebei blijquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee. en jij is niet ikke... ikke blij...![]()
Nou.. het is anders best wel leuk om mij een keer te zijn....quote:
wel wat beters te doen, maar ik ben zo snel afgeleidquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:10 schreef _Cara_ het volgende:
Heb je nou echt nix beters te doen? Euhm... scriptie bv?
Hier kan ik trouwens wel tegen hoor.. ik kan wel tegen een stootje..![]()
En hoe ga ik dat uitproberen danquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou.. het is anders best wel leuk om mij een keer te zijn....![]()
![]()
Euhm.. ik ben een beetje melig...moet ik ff over nadenken..quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Een werkend forum is natuurlijk altijd goed
[..]
En hoe ga ik dat uitproberen dan![]()
What else is new?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:12 schreef nixxx het volgende:
wel wat beters te doen, maar ik ben zo snel afgeleid
Een beetje melig? Dus we moeten het zoeken samen met een bakker danquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm.. ik ben een beetje melig...moet ik ff over nadenken..![]()
Waar een wil is .. is een weg...![]()
Make me troelaquote:
Tja bakker.... fietsenmaker... je zegt het maarquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een beetje melig? Dus we moeten het zoeken samen met een bakker dan![]()
Tja van in je bed liggen met een glas port komt nix hé? nou nix...quote:
Glas is nog niet leeg... en ik ben nog niet weg....nóg niet!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, je glas is nog niet leeg dan
Gezellig hoor, ga maar weer weg
Ja natuurlijk missen we je danquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:28 schreef _Cara_ het volgende:
Volgend weekend ben ik van vrijdag t/m zondagavond weg....
Gaan jullie me missen dan?
Mooi..quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
Tuurlijk gaan we je missen dan
De vraag is eigenlijk meer, is de fles al leeg
motormuizenweekendjequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:33 schreef _Cara_ het volgende:
Dat hoop ik toch.. we gaan naar Gent..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |