abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30969541
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:12 schreef Suko het volgende:

[..]

Ja, http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/04/19/Vp/03koelewijn.html Verdonk is ook ambtenaar.
Leuk artikel!
quote:
Vorige week nog, zegt Galema, had hij een verdachte voor zich die tegen een agent had gezegd: ,,U bent een grote lul''. Durf het nog eens te zeggen, zei de agent, en je komt voor de rechter. Het was geen belediging, zei de verdachte tegen de rechter, maar de constatering van een feit. ,,Haal die agent er maar bij, dan ziet u zelf dat het een grote lul is.''
quote:
Ook de politie worstelt met de definitie van een belediging, blijkt uit de interne beleidsnotitie. ,,Niet beledigend genoeg, ook al wordt dit wel zo ervaren, is bijvoorbeeld het woord sukkel.''
"Sukkel" voldoet in sommige situaties niet, jammer genoeg.
pi_30969573
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 08:00 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Je bent best kortzichting om dit te zeggen. van gogh mocht dan best een mening hebben, mensen/groepen stelselmatig beledigen gaat wel erg ver..
hmm prima

Ga ik mslims aan het spit reigen als geile geiten (ipv vieze varkens want dat is aan niet moslims voorbehouden)...zij beledigen namelijk continu Joden Christenen Homosexuelen Europeanen Eigenlijk alles dat geen Moslim is.

Van Gogh heeft netzoals Verdonk, Ebru, Of Hirschi, niemand fysiek geweld aangedaan. Nee dat moet ja aan die lieve muzelmannetjes overlaten
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 27 september 2005 @ 12:54:07 #78
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30969624
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:12 schreef Suko het volgende:

[..]

Ja, http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/04/19/Vp/03koelewijn.html Verdonk is ook ambtenaar.
mooi, breechten opsluiten en verder geen aandacht aan besteden

lijkt wel alsof dit onder een terroristische aanslag wordt gestopt zeg ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 27 september 2005 @ 12:55:24 #79
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30969655
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:51 schreef desiredbard het volgende:

[..]

hmm prima

Ga ik mslims aan het spit reigen als geile geiten (ipv vieze varkens want dat is aan niet moslims voorbehouden)...zij beledigen namelijk continu Joden Christenen Homosexuelen Europeanen Eigenlijk alles dat geen Moslim is.

Van Gogh heeft netzoals Verdonk, Ebru, Of Hirschi, niemand fysiek geweld aangedaan. Nee dat moet ja aan die lieve muzelmannetjes overlaten
man er er heeft iemand een klodder spuug ontvangen, get over it...
pi_30969752
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 11:25 schreef Woodbridge het volgende:

[..]

En waar confronteert Rita duizenden familie's mee? Kinderen die hier geboren zijn, op school zitten en vriendjes hebben, kortom net zo'n leven als jij had toen je klein was. En ineens moeten die naar 1 of ander oorlogsland.

Dat is pas laf.
[afbeelding]
zal ongeveer 5 jaar geleden zijn. een programma als netwerk deed onderzoek naar vermeende asielzoekers. allen beweerden dat ze hun leven niet zeker waren in land van herkomst. ongeveer 90% (zoveel dacht ik) lichte de boel op! ze betaalden lokale media in land herkomst bijvoorbeeld om een bericht te plaatsen voor opsporing van de "misdadiger".

gewoon oprotten met die parasieten. en nog beter zou zijn om de parasieten in nederland er ook meteen uit te gooien.
Islam=facisme
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:00:03 #81
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_30969781
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:47 schreef desiredbard het volgende:

[..]

ja en ...niks mee te maken
je ouders hadden maar tijdelijk assiel...hadden ze maar niet moeten neucken toen ze hier tijdelijk verbleven..

Je kan ze de optie geven...kind de opvang in ouders gaan terug (6)

Als je ouders uit Nederland emigreren omdat ze die linkse multiekotsurele verkutte samenleving zat zijn, heb je daar als kind ook niets over te zeggen.
Zoals ik al eerder zei, rechts heeft geen gevoel voor anderen. Ook begrip en mededogen kennen jullie niet.

En als je ouders ergens voor kiezen is totdaar aantoe maar gedeporteerd worden is natuurlijk heel wat anders.

En als jullie denken dat ik links ben zit je trouwens fout. Ik heb gewoon gevoel in mijn donder en hang geen enkele organisatie aan.
Ook heb ik een goed rechtsgevoel en vind dat straffen omhoog moeten in veel gevallen.
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:02:50 #82
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_30969857
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef Woodbridge het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, rechts heeft geen gevoel voor anderen. Ook begrip en mededogen kennen jullie niet.

En als je ouders ergens voor kiezen is totdaar aantoe maar gedeporteerd worden is natuurlijk heel wat anders.

En als jullie denken dat ik links ben zit je trouwens fout. Ik heb gewoon gevoel in mijn donder en hang geen enkele organisatie aan.
Ook heb ik een goed rechtsgevoel en vind dat straffen omhoog moeten in veel gevallen.
Sorry maar ik heb echt geen mededogen voor mensen die WISTEN dat ze een keer weg moesten en het gewoon continue maar bleven uitstellen door beroep aan te tekenen. Dat is hun eigen verantwoordelijkheid. Er moet een keer de conclusie worden getrokken.

Als je deze mensen nu alsnog laat blijven laat je alleen maar zien dat het misbruiken van het beroepsrecht loont en dat lijkt mij geen goede zaak.

En vergeet niet dat als deze regels er niet waren, Nederland ook niet langer zou bestaan.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:04:10 #83
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_30969904
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:59 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

zal ongeveer 5 jaar geleden zijn. een programma als netwerk deed onderzoek naar vermeende asielzoekers. allen beweerden dat ze hun leven niet zeker waren in land van herkomst. ongeveer 90% (zoveel dacht ik) lichte de boel op! ze betaalden lokale media in land herkomst bijvoorbeeld om een bericht te plaatsen voor opsporing van de "misdadiger".

gewoon oprotten met die parasieten. en nog beter zou zijn om de parasieten in nederland er ook meteen uit te gooien.
dus alle asielzoekers zijn fakers.
Jezus wat een sukkels zijn er toch onder de NL bevolking.

Jullie hebben geen gevoel, meerdere keren al gezegd.

Krijg maar fijn een trein in je oog.
pi_30969927
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:55 schreef Re het volgende:

[..]

man er er heeft iemand een klodder spuug ontvangen, get over it...
Nee maar als ik letterlijk op moslims ga spugen dan ben ik wel zuur
Hoe kan dit in godsnaam verdedigt worden?
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:05:40 #85
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_30969965
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:04 schreef Woodbridge het volgende:

[..]

dus alle asielzoekers zijn fakers.
Jezus wat een sukkels zijn er toch onder de NL bevolking.

Jullie hebben geen gevoel, meerdere keren al gezegd.

Krijg maar fijn een trein in je oog.
Doe eens realistisch joh. Wij hebben zelfs Tweede kKmer leden die via leugens een verblijfsvergunning hebben gekregen.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:07:01 #86
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_30970003
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:02 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Sorry maar ik heb echt geen mededogen voor mensen die WISTEN dat ze een keer weg moesten en het gewoon continue maar bleven uitstellen door beroep aan te tekenen. Dat is hun eigen verantwoordelijkheid. Er moet een keer de conclusie worden getrokken.

Als je deze mensen nu alsnog laat blijven laat je alleen maar zien dat het misbruiken van het beroepsrecht loont en dat lijkt mij geen goede zaak.

En vergeet niet dat als deze regels er niet waren, Nederland ook niet langer zou bestaan.
dankzij buitenlanders is nederland rijk geworden.

en als iemand niet mag blijven ook niet toelaten maar na jaren en ingeburgerd zijn kun je niet meer terug sturen, zelfs jullie pimmetje zag dat in.
pi_30970016
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 11:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Typisch links. Kunnen ze het niet met argumenten winnen dan gaan ze op het gevoel spelen en mensen in het gezicht spugen of bekogelen met slagroomtarten, hondenpoep, ketchup, etc...

Haha, gelukkig zijn (extreem-)rechtse mensen allemaal brave Hendrikken. Hoe naïef kun je zijn.

Wat wellicht ernstiger is, is dat je zou verwachten dat een minister als Verdonk beter beveiligd zou zijn.
pi_30970134
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef Woodbridge het volgende:

[..]

Oh dat ben ik met je eens...maar dan moet je hier niet op de bonnefoi komen en zogenaamd asiel aanvragen...
Met een tijdelijke status zit het er gewoon in je moet een keer terug.... dat zit erin pech gehad...
life is bitch time is a bastard as soon as you'll die you'll be over them
Als je een voltijdsbaan hebt kan je werkgever uitzetting trouwens tegenhouden he?
Kortom wat gedoporteerd word (dat horen jullkie toch zo graag dat woord) al dan niet met kinderen draagt weinig tot niets bij aan de samenleving.

Een heleboel vluchtelingen willen graag terug naar hun lan vean herkomst want het is tenslotte hun land. Iets dat ik ervaren heb terwijl ik NL lessen gaf aan Joegoslaven en Somaliers in een AZC
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:11:10 #89
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_30970155
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Woodbridge het volgende:

[..]

dankzij buitenlanders is nederland rijk geworden.

en als iemand niet mag blijven ook niet toelaten maar na jaren en ingeburgerd zijn kun je niet meer terug sturen, zelfs jullie pimmetje zag dat in.
Jullie pimmetje? Ajb zeg!

Nederland wordt nu weer arm door zijn "solidariteit". Dat kenden ze vroeger nog niet. Toen konden we nog rijk worden door buitenlanders. Nu niet meer.

Die mensen waar jij het over hebt, mochten ten alle tijden gewoon weer terug gaan naar het land van herkomst. Dat zij besloten steeds maar weer in beroep te gaan tegen de uitspraken van de rechters, is hun probleem en verantwoordelijkheid. Daar hebben zij echt zelf voor gekozen.
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:18:20 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30970371
ik word niet rijker van een niet-westerse allochtoon die me 400.000 per allochtonenleven kost.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:18:56 #91
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_30970392
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat zul je zelf ook niet leuk vinden als je gespuugd word !
Wat men ook van haar vind
ik vind het al irritant als er zo'n eikel door de Leidsestraat fietst (dit is een voetgangersgebied voor de mensen die niet bekend zijn in Amsterdam), laat staan dat hij nog eens gaat spugen!!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_30970532
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Woodbridge het volgende:

[..]

..... na jaren en ingeburgerd zijn kun je niet meer terug sturen......

Jaren ingeburgerd te zijn...

bovendien wij "rechtsen" geen gevoel voor anderen?
Misschien is dat omdat wij altijd hard gewerkt hebben om de belasting te betalen die de linkse 5e collone van pleziertjes voorziet.
Waardoor wij Rechtsen zometeen geen AOW meer hebben...

Nee hoor je mag hier best veiligheid komen zoeken voor de noodzakelijke tijd
Maar daarna per overeenkomst terug naar waar je vandaan kwam

Geef mij maar
R I T A V E R D O N K
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:26:50 #93
46946 Sklasse
DoWn met jou !!
pi_30970576
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:51 schreef desiredbard het volgende:

[..]

hmm prima

Waarom spring je niet gewoon voor de trein?
De beesT
pi_30970625
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:10 schreef desiredbard het volgende:

[..]
Een heleboel vluchtelingen willen graag terug naar hun lan vean herkomst want het is tenslotte hun land. Iets dat ik ervaren heb terwijl ik NL lessen gaf aan Joegoslaven en Somaliers in een AZC
Jij lessen nederlands geven? Nou breekt m'n klomp!
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:29:55 #95
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_30970661
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, dat is een heel ander geval wat absoluut niet te vergelijken is. Verdonk doet dit nl. bewust waar daarentegen de Riffijntjes het vooral van hun onbewuste kattekwaad moeten hebben. Uiteraard weet ook jij dat je overdrijft met je "paar miljoen", en daar ben ik best blij om.

²
Ik denk eerder het omgekeerde: de Riffijntjes zitten bewust te etteren omdat ze de opvoeding/hersens/discipline niet hebben om zinvollere bezigheden te zoeken, en Verdonk maakt beleid gestoeld op feiten. Dat er dan schrijnende gevallen tussen zitten is niet bewust gecreeerd.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_30970850
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:26 schreef Sklasse het volgende:

[..]

Waarom spring je niet gewoon voor de trein?
Wil je even lezen als reactie waarop ik het plaatste?
Fortuyn mocht ook bespuugd worden met stront besmeerd worden..en zie waar die eindigde
Van Gogh kreeg bedreigingen en zie waar hem dat landde?

Maar Rita mag als Nederlandse minister gewoon als vuil behandeld worden
Als ik een het troetelturkje van de pvda in A'dam bespuug hoe het het overspelige hooertje ook alweer Nee dan sta je wel meteen geleijk aan Anton Mussert en zijn soortgenoten.

Pim fortuyn en Verdonk en iedere andere niet moslim mogen beschimpt beldigt en bespuugt worden...want dat is zo erg toch niet?

Van Gogh heeft zelf tot zijn moord aangezet lees ik hier vaak genoeg tussen de regels.... Figuren (ik wil het geen mens noemen) als Bansheeboy en zijn kornuyten komen hier wek met links-silamofascitoide opmerkingen.

Ik wil alleen maar zeggen, als ik moet gaan begrijpen dat mensen Verdonk bespugen, of Van Gogh vermoorden, waarom mag ik dat dan niet andersom stellen, terwijl dat slechts een stelling en geen daad is

[ Bericht 57% gewijzigd door desiredbard op 27-09-2005 13:45:02 ]
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:39:08 #97
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_30970902
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:43 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou was het mes in van Gogh wel raak
Oh het is mij om het even, maakt me weinig uit. Maar het deed me in ieder geval geen pijn dat hij er plotseling niet meer was, wel dat een Moslim de dader was (moet wel nog bewezen worden, maar goed), want nu krijgen we alles over ons heen. Maar dat laatste moet ik nuanceren, Nederland is aan het bedaren, mensen als Hirsi Ali en Wilder zijn niet meer zo populair als destijds, dat krijg je als je inhoudloos bent, na verloop van tijd gaan de hersenen werken in plaats van de onderbuik, tja, dan val je door de mand als zgn. politicus.
quote:
We weten inmiddels wel waar jij staat smeerlap
Ja? Dat is toch fijn? Kennis maakt macht zeggen ze weleens.

Maar wat heeft dit met het topic te maken?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:41:27 #98
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30970957
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:04 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Nee maar als ik letterlijk op moslims ga spugen dan ben ik wel zuur
Hoe kan dit in godsnaam verdedigt worden?
ja je bent net zo zuur als die gozer die Verdonk bevochtigde dan... snap dat dan eens zeg....

een van de redenen waarom ik eigenlijk nooit meer in NWS kom is dit soort achterlijk gedram en kanaliseren/polariseren en er alles bij de haren bijslepen
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:42:58 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30971003
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:25 schreef desiredbard het volgende:

Waardoor wij Rechtsen...
pi_30971151
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef Re het volgende:

[..]

ja je bent net zo zuur als die gozer die Verdonk bevochtigde dan... snap dat dan eens zeg....

een van de redenen waarom ik eigenlijk nooit meer in NWS kom is dit soort achterlijk gedram en kanaliseren/polariseren en er alles bij de haren bijslepen
ja ja ik weet het ...het is slecht voor mijn bloeddruk......
Ik wordt er echt zuur van als de daad van de ene richting goedgekeurd/verheerlijkt wordt
(Dat wij rechtsen ... ach ik ben mijn eigen politieke stroming, ben niet links nog rechts)

Nu weer die Bansheeboy die:
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh het is mij om het even, maakt me weinig uit. Maar het deed me in ieder geval geen pijn dat hij er plotseling niet meer was, wel dat een Moslim de dader was (moet wel nog bewezen worden, maar goed),
Ik onderken ook dat er 6 miljoen joden vermoord zijn door de Nazi's
Theo van Gogh is vermoord door een Moslim en dat is een feit

Dat ontkennen is bewijs van zijn islamofascistische overtuiging

[ Bericht 14% gewijzigd door desiredbard op 27-09-2005 16:06:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')