even een snel-schoolquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:33 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
* Blumchen vanaf school
Bjorooooquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
even een snel-school-je voor Blummie
![]()
pas op de leraar staat achter jequote:Op dinsdag 27 september 2005 10:33 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
* Blumchen vanaf school
gaat goed...ben smoorverliefd.......op Maudje !quote:
Heb je nog een beetje een recente foto.. zodat ik ook verliefd kan wordenquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gaat goed...ben smoorverliefd.......op Maudje !
hier op mijn werk ff lastig...post van de week wel weer ffquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:44 schreef Blumchen het volgende:
Heb je nog een beetje een recente foto.. zodat ik ook verliefd kan worden
Leuk!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hier op mijn werk ff lastig...post van de week wel weer ff
hé ons vrolijke bloemetje is er weerquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:33 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
* Blumchen vanaf school
postquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:00 schreef Cart_man het volgende:
Wat is het suf zeg vanmorgen, ga eens posten.
Ach het is nog 'zomer' in de winter kan je pas lachenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:26 schreef VoreG het volgende:
mogguh
we hebben weer es geen warm water
koud douchen kan ook lekker zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:26 schreef VoreG het volgende:
mogguh
we hebben weer es geen warm water
Nee thuis! Dat is nog het ergstequote:Op dinsdag 27 september 2005 11:31 schreef Suijk het volgende:
In je studentenhuis, VoreG?
Ben je wel meteen wakkker..quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
koud douchen kan ook lekker zijn
Zit je dan met je bubbelbad.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee thuis! Dat is nog het ergste
stoppen waren vanochtend doorgeslagen en daarom moet de cv eerst een hele lang tijd ontluchten ofzoiets
daar zit een hele grote dikke mat op dus die is wel warmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |