Normaal gesproken heb je daar een paar jaar chirurgie voor nodig.quote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef sararaats het volgende:
ok, laat ik even 1 ding duidelijk stellen:
ik ben niet teruggekomen om weer die rotzooi over mij te krijgen.
ik ben echt veranderd
Sure?quote:Op maandag 26 september 2005 23:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En als je ze hebt, skiczukie@hotmail.com.
Namen Kasta! Namen!quote:Op maandag 26 september 2005 23:41 schreef KwastaNova het volgende:
Even ter info; sara is nog niet eens de meest zwakbegaafde vrouwelijke user...
Ik heb ook eens een user meegemaakt die na talloze mailwisselingen bloedserieus beweerde dat ze een zeldzame hersenaandoening had waardoor ze de policy telkens weer vergat en dat ik een ongevoelige klootzak was door daar geen rekening mee te houden....
Echt... Bloedserieus....
Toen je dat las, heb je haar meteen het huis uit geschopt?quote:Op maandag 26 september 2005 23:41 schreef KwastaNova het volgende:
Ik heb ook eens een user meegemaakt die na talloze mailwisselingen bloedserieus beweerde dat ze een zeldzame hersenaandoening had waardoor ze de policy telkens weer vergat en dat ik een ongevoelige klootzak was door daar geen rekening mee te houden....
Echt... Bloedserieus....
quote:Op maandag 26 september 2005 23:49 schreef ThE_ED het volgende:
de beide aanvragers hebben mail..
http://fotoboek.fok.nl/miendobbelsteen ....quote:Op maandag 26 september 2005 23:41 schreef KwastaNova het volgende:
Echt... Bloedserieus....
Durf ik het aan om het nog eens te zien?quote:Op maandag 26 september 2005 23:49 schreef ThE_ED het volgende:
de beide aanvragers hebben mail..
das ook de eerste waar ik aan dacht, maar overschreef die de policy dan? ik dacht dat die alleen gewoon mentaal flink wappie wasquote:Op maandag 26 september 2005 23:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/miendobbelsteen ....
quote:Op maandag 26 september 2005 23:52 schreef groen het volgende:
ik had alleen een foto met een groot wortel-achtig object in een harige bever. de rest hoef ik niet
neequote:Op maandag 26 september 2005 23:54 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Durf ik het aan om het nog eens te zien?
viel wel mee, geloof ik, alleen als ze weer een aanval van Giles de la Tourette had ging het wel eens misquote:Op maandag 26 september 2005 23:55 schreef groen het volgende:
[..]
das ook de eerste waar ik aan dacht, maar overschreef die de policy dan? ik dacht dat die alleen gewoon mentaal flink wappie was
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar ze nam zichzelf echt bloedserieusquote:Op maandag 26 september 2005 23:43 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ze was jou aan het dollen....
echt serieus ze wilde natuurlijk onder die ban uitkomen... zoiets neem je niet serieus...
Dit was behoorlijk recent hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 23:57 schreef djenneke het volgende:
Er zijn momenten dat ik erg blij ben dat ik nog een have noob/newbie ben... ik geloof dat dit er wel zo een is...
Ik versta je altijd zo slecht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef sararaats het volgende:
volgens mij hebben jullie vorige week niet goed naar FOK!radio geluisterd.
ik ben getrouwd hoor
Alsof wij, doorsnee users niet mentally ill zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 23:58 schreef BolderbastaNova het volgende:
ik ben geen doorsnee user, heb nl een reeële ziekte.
al kun je dan natuurlijk beargumenteren dat elke ziekte als mien klinktquote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef groen het volgende:
klinkt toch wel als mien, eigenlijk
En je hebt iedere dag een theekransje met je poppen en je speelt regelmatig verstoppertje met je denkbeeldige vriendje, what else is new...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef sararaats het volgende:
ik ben getrouwd hoor
tja, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
al kun je dan natuurlijk beargumenteren dat elke ziekte als mien klinkt
Ja, met die ene marx.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef sararaats het volgende:
ik ben getrouwd hoor
Donald Duck is niét echt, écht niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef sararaats het volgende:
ik ben getrouwd hoor
Maar Katrien wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:02 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Donald Duck is niét echt, écht niet.![]()
Een van de klassieke fok-momenten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:04 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Oh godver, ze was lesbisch ja.
Naaktfoto's met een bordje, 'Lucille'.
In dat geval ben ik blij dat ik het gemist hebquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dit was behoorlijk recent hoor.
geldt ook voor mijquote:Op maandag 26 september 2005 23:41 schreef King_Nothing het volgende:
Kan iemand die foto's dan even mailen? Ik heb wel zin om even flink hard te lachen eigenlijk.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
In dat geval ben ik blij dat ik het gemist heb
*klik*quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef sannydude het volgende:
[..]
geldt ook voor mij
sannyspoky@gmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |