Nee. Ik moet nog eten.quote:Op maandag 26 september 2005 23:26 schreef sararaats het volgende:
wil je wel eens weten hé.
Waarom zeg je dat niet?quote:Op maandag 26 september 2005 23:26 schreef sararaats het volgende:
wil je wel eens weten hé.
ik zeg het lekker niet
ik ben niet meer het wilde beest
Dit is meer een FB-topic.quote:Op maandag 26 september 2005 23:24 schreef zalmsalade het volgende:
Jouw account was toch door de shredder?
Hoe heb je die eruit gekregen?
En je bent ook nog steeds niet doodquote:Op maandag 26 september 2005 23:26 schreef sararaats het volgende:
dat behoort tot het verleden.quote:Op maandag 26 september 2005 23:26 schreef Croupouque het volgende:
Oude liefde roest niet, dat geldt blijkbaar voor Fok alsmede voor Yvonne.
Ik herriner me die nacht nog goedquote:Op maandag 26 september 2005 23:27 schreef KwastaNova het volgende:
[..]
En je bent ook nog steeds niet dood.
Is het niet mooiquote:Op maandag 26 september 2005 23:26 schreef Croupouque het volgende:
Oude liefde roest niet, dat geldt blijkbaar voor Fok alsmede voor Yvonne.
zolang ik maar niet weer naar die harige doos van je moet kijken!quote:Op maandag 26 september 2005 23:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat behoort tot het verleden.
ik kijk liever vooruit.
Ja, en alle links copy/pasten naar de topicnotes zodat de rest van de crew de volgende morgen ook nog wat te lachen hadquote:Op maandag 26 september 2005 23:29 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik herriner me die nacht nog goed. En kasta maar editten
hehehehehe nee hoorquote:Op maandag 26 september 2005 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zolang ik maar niet weer naar die harige doos van je moet kijken!
quote:Op maandag 26 september 2005 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nou, wat was jij een wild beest, poeh poeh.quote:Op maandag 26 september 2005 23:26 schreef sararaats het volgende:
die van "hoe eet een grizzlybeer een wortel?"quote:Op maandag 26 september 2005 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dit had je kunnen verwachten.quote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef sararaats het volgende:
ok, laat ik even 1 ding duidelijk stellen:
ik ben niet teruggekomen om weer die rotzooi over mij te krijgen.
ik ben echt veranderd
Ik heb best wel gelachen.quote:Op maandag 26 september 2005 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en die hangtieten mogen ook wegblijvenquote:Op maandag 26 september 2005 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Doe eens aardig. sara kan er ook niets aan doen dat ze een domme hoer is.quote:
Het begint tot mij door te dringen.quote:Op maandag 26 september 2005 23:34 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Doe eens aardig. sara kan er ook niets aan doen dat ze een domme hoer is.
Jij moest zeker ook om goatse en tubgirl lachen...quote:
Alsof er ook maar iemand over jou heen zou willen komenquote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef sararaats het volgende:
ik ben echt veranderd
Dat gevoel hadden veel users ook toen ze jouw foto-topics zagen...quote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef sararaats het volgende:
Ja, tuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2005 23:35 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Jij moest zeker ook om goatse en tubgirl lachen...
had dan een kloon genomen, doos!quote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef sararaats het volgende:
ik ben echt veranderd
Zoals jij het nu zegt lijkt het net of daar iets mis mee is.quote:Op maandag 26 september 2005 23:36 schreef zalmsalade het volgende:
sara vat dit niet persoonlijk op. Maar labiele mensen overleven Fok! vaak niet
ach als sara dit serieus neemt heb ik weer een mensenleven geredquote:Op maandag 26 september 2005 23:37 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Zoals jij het nu zegt lijkt het net of daar iets mis mee is.
En als je ze hebt, skiczukie@hotmail.com.quote:Op maandag 26 september 2005 23:41 schreef King_Nothing het volgende:
Kan iemand die foto's dan even mailen? Ik heb wel zin om even flink hard te lachen eigenlijk.
Maar je weet de name niet meer?quote:Op maandag 26 september 2005 23:41 schreef KwastaNova het volgende:
Even ter info; sara is nog niet eens de meest zwakbegaafde vrouwelijke user...
Ik heb ook eens een user meegemaakt die na talloze mailwisselingen bloedserieus beweerde dat ze een zeldzame hersenaandoening had waardoor ze de policy telkens weer vergat en dat ik een ongevoelige klootzak was door daar geen rekening mee te houden....
Echt... Bloedserieus....
Wat geeft dat, dat is ze de dag erop toch alweer vergeten.quote:Op maandag 26 september 2005 23:41 schreef KwastaNova het volgende:
Ik heb ook eens een user meegemaakt die na talloze mailwisselingen bloedserieus beweerde dat ze een zeldzame hersenaandoening had waardoor ze de policy telkens weer vergat en dat ik een ongevoelige klootzak was door daar geen rekening mee te houden.....
ze was jou aan het dollen....quote:Op maandag 26 september 2005 23:41 schreef KwastaNova het volgende:
Even ter info; sara is nog niet eens de meest zwakbegaafde vrouwelijke user...
Ik heb ook eens een user meegemaakt die na talloze mailwisselingen bloedserieus beweerde dat ze een zeldzame hersenaandoening had waardoor ze de policy telkens weer vergat en dat ik een ongevoelige klootzak was door daar geen rekening mee te houden....
Echt... Bloedserieus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |