Gelukkigquote:
haha is het de warequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig
Vanaf nu mag ik weer slecht in de markt liggendeze houd ik
whoeeequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
mochtie willenhoewel.. hij zit de laatste tijd wel vaak bij ene Milou
![]()
En je was offline.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
mochtie willenhoewel.. hij zit de laatste tijd wel vaak bij ene Milou
![]()
Ik hoop het en zij hoopt het ook dus we hopen samen dat we de ware zijn voor elkaarquote:
Dat was al teveel.quote:
whoeii hoopt voor julliequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop het en zij hoopt het ook dus we hopen samen dat we de ware zijn voor elkaar.
Ik ookquote:
nou hier ben ik en nu?quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:16 schreef DaMook het volgende:
SchupNiet teveel op msn buurten jullie
Heej, had jij ook geen ban toen je hier was?quote:
Je zit in PUBquote:
nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:19 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Heej, had jij ook geen ban toen je hier was?
Jij ookquote:
Ik zou toch zweren dat we jouw account ook hadden gebruikt!quote:
klopt maar ik ahd geen ban, met dit account dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:21 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat we jouw account ook hadden gebruikt!
We deden te braaf!quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
klopt maar ik ahd geen ban, met dit account dus
Damnquote:
Niet zo tegen PS hequote:Op dinsdag 27 september 2005 01:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je horen wie het zegt
ik kan me men pubertijd nog fatsoenlijk herrineren tenminste
Ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je horen wie het zegt
ik kan me men pubertijd nog fatsoenlijk herrineren tenminste
quote:
waarom geloof ik dat nou ook nogquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb het meeste puberaal gedrag uitgevonden
Daar was ik al achter voor jij ja wat iets wasquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
die kan wel voor zichzelf opkomen, geloof me
quote:
duidelijke zinquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar was ik al achter voor jij ja wat iets was
Je me irl kent?quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom geloof ik dat nou ook nog
Je snapt hem welquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
duidelijke zin
maare if you say so![]()
Ik stuurde Imberr (15) net een fot en ik viel ook meequote:Op dinsdag 27 september 2005 01:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
goed punt
je viel me nog best mee eigenlijk, ik had erger verwacht
Nog erger?quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
goed punt
je viel me nog best mee eigenlijk, ik had erger verwacht
ja nooit gedacht dat ik een gewoon mens wasquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog erger?
Ach, we bleken gewone mensen te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |