gevondenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Link staat in een post hierWel verstopt
Als jij mij slaat op de mieting ga ik naar de pliesie !quote:
Nee joh.quote:
Wist je niet he? Ik draai nu ook James Blunt - Wisemen. Koel he?quote:
Veel geil genot ( zoals op die reclamequote:
Is het wat ?quote:
Die smilie vertrouw ik niet helemaalquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als jij mij slaat op de mieting ga ik naar de pliesie !
En ik naar de brandslangdragers!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als jij mij slaat op de mieting ga ik naar de pliesie !
Naar de macdonalds gaan ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:06 schreef Imberr het volgende:
men, ik ga slapenik volg niet meer wie t nou met wie doet dus hoogste tijd om weer te gaan slapen
truste![]()
oh, heeft iemand nog tips wat ik morgenochtend van 9 tot 11 uur kan doen? en t moet niet in huis zijn of in de buurt ervan![]()
Truste beebquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:06 schreef Imberr het volgende:
men, ik ga slapenik volg niet meer wie t nou met wie doet dus hoogste tijd om weer te gaan slapen
truste![]()
oh, heeft iemand nog tips wat ik morgenochtend van 9 tot 11 uur kan doen? en t moet niet in huis zijn of in de buurt ervan![]()
Ga je gewoon naar school ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:06 schreef Imberr het volgende:
truste![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
He spenky, als Debby jou niet wil, mag ik haar dan?
sinds wanneer is het verplicht met meerdere mensen de macdonalds binnen te komen ?quote:
Ik ga wel meequote:
dat eerste is dus juist níet de bedoelingquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je gewoon naar school ofzo.Of je gaat bier drinken.
![]()
anders ben je ook zo zielig alleen.. en das ongezelligquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
sinds wanneer is het verplicht met meerdere mensen de macdonalds binnen te komen ?
WIE IS DEBBY TOCH?!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
W000t, ik krijg nu toch een foto binnen van Debby. Wat een h00terz.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
W000t, ik krijg nu toch een foto binnen van Debby. Wat een h00terz.
Debbie is de toekomstige vriendin van spenky.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
WIE IS DEBBY TOCH?!![]()
posten die handel![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Debbie is de toekomstige vriendin van spenky.![]()
![]()
Ik ben zoooo jaloers.
Welke foto's?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:15 schreef Imberr het volgende:
moet ik gvd extra op msn voor die foto'sschandalig is t
Wij hebben het goed zie ik welquote:
Niet alles hoeft sexueel bedoelt te zijn zeg...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:29 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kreeg gisteren even lekker weer wat te zien. Ik zat bij het cu2 profiel van een ex-kameraad te kijken of er nog nieuwe vriendjes/vriendinnetjes in zijn lijst waren gekomen. Bleek dat hij een berichtje had achtergelaten bij een meisje van 11......
En dat terwijl hij zelf binnenkort 21 wordt.....
link?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:29 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kreeg gisteren even lekker weer wat te zien. Ik zat bij het cu2 profiel van een ex-kameraad te kijken of er nog nieuwe vriendjes/vriendinnetjes in zijn lijst waren gekomen. Bleek dat hij een berichtje had achtergelaten bij een meisje van 11......
En dat terwijl hij zelf binnenkort 21 wordt.....
Wat moet een 20 jarige met een 11 jarige?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:31 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Niet alles hoeft sexueel bedoelt te zijn zeg...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
"hey sgat, sorry van net hoor;) was met me verstand er niet bij. je bent vast lief;) spijt me x"
Ok, dat is gewoon ziek.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
"hey sgat, sorry van net hoor;) was met me verstand er niet bij. je bent vast lief;) spijt me x"
En nog hele jonge vliesjes ook denk ik. Getver wat een freak.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:34 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ok, dat is gewoon ziek.
Hij houdt van vliesjes denk ik....
Stuur hem eens een keer naar een kikkerpoel, zat vliesjes daar.
Ben jij ook Mark dan ?quote:
Mark's liggen goed in de markt dan momenteelquote:
jaaaquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mark's liggen goed in de markt dan momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |