Daarom wil ik weleens een dag een meisje zijnquote:Op maandag 26 september 2005 23:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
pff.. ik wil geen jongen zijnjongens zijn stom
![]()
![]()
nou scheelt hoop gezeik... niet je maandelijkse periode geen make up geen baby dragen helemaal nix alleen scheren.. maar dat moeten jullie 10x zoveel... dussuh zie het probleem niet?quote:Op maandag 26 september 2005 23:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
pff.. ik wil geen jongen zijnjongens zijn stom
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 23:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Daarom wil ik weleens een dag een meisje zijn
Savonds zou ik me helemaal kapot laten neuken
Om de dag scherenquote:Op maandag 26 september 2005 23:47 schreef spenky het volgende:
[..]
nou scheelt hoop gezeik... niet je maandelijkse periode geen make up geen baby dragen helemaal nix alleen scheren.. maar dat moeten jullie 10x zoveel... dussuh zie het probleem niet?
quote:Op maandag 26 september 2005 23:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Om de dag scheren
Plassen uit een slurf
moet ik doorgaan?
jawel johquote:Op maandag 26 september 2005 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het staat me niet he, de rol van de verliefde jongen...
verrek..quote:Op maandag 26 september 2005 23:47 schreef spenky het volgende:
[..]
nou scheelt hoop gezeik... niet je maandelijkse periode geen make up geen baby dragen helemaal nix alleen scheren.. maar dat moeten jullie 10x zoveel... dussuh zie het probleem niet?
jawelquote:Op maandag 26 september 2005 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het staat me niet he, de rol van de verliefde jongen...
jaa had je nog niet over nagedacht.. maar tis veel makkelijker om een jongen te zijn... die hebben teminste ook overal verstand van...quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa had je nog niet over nagedacht.. maar tis veel makkelijker om een jongen te zijn... die hebben teminste ook overal verstand van...
quote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa had je nog niet over nagedacht.. maar tis veel makkelijker om een jongen te zijn... die hebben teminste ook overal verstand van...
Daar was ik al bang voorquote:Op maandag 26 september 2005 23:50 schreef Imberr het volgende:
jawelmaar tis zo schattig
*insert snoezige blik*
![]()
jaa jullie hebben je tieten altijd bij je mja... anders word dat ook zo gewoontjes...quote:Op maandag 26 september 2005 23:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
ach, meisje zijn is toch veel leuker dan jongen zijn denk ikgeen idee waarom, maar ja
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 23:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
ach, meisje zijn is toch veel leuker dan jongen zijn denk ikgeen idee waarom, maar ja
![]()
Alleen ik.quote:Op maandag 26 september 2005 23:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voornu ben ik ineens schattig
niemand heeft de link gezien![]()
Welke?quote:Op maandag 26 september 2005 23:54 schreef spenky het volgende:
[..]
jij vind iedereen een lekkerding
nou waar is die foto
Die ene !quote:
link? welke link?quote:Op maandag 26 september 2005 23:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voornu ben ik ineens schattig
niemand heeft de link gezien![]()
Die heeft DaMook.quote:
i knowquote:Op maandag 26 september 2005 23:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
link? welke link?![]()
@Spenky: tieten zijn cool![]()
![]()
ga zondag naar de filmquote:Op maandag 26 september 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Welke?
Die tjik van jou is ook erg lekker ja. Al geneukt?![]()
![]()
jaa...?quote:Op maandag 26 september 2005 23:57 schreef Imberr het volgende:
foto van DaMook zun dinnetje of wat?want die heb ik al gezien
quote:
Vrouwen in het algeheel zijn gewoon cool, een kut alleen niet en tieten alleen ook niet, maar alles bijeen welquote:
Hij heeft hem laatst gepost volgens mij.quote:Op maandag 26 september 2005 23:57 schreef Imberr het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Heb je nog meer foto's van Debby?
Mijn msn staat nog altijd aan.quote:
ehm nee andersom... ik ga met die debby naar de film... en die andere ga ik zaterdag neuckenquote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn msn staat nog altijd aan.Maar dan ga je naar de bios met een andere tjik? En Debby wil niks ofzo?
![]()
Debby is een tjik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef Imberr het volgende:
wies Debby nou weer?
Waar staat dat ze ging slapen dan ?quote:
Link staat in een post hierquote:Op maandag 26 september 2005 23:57 schreef Imberr het volgende:
Niet doorsturen jijquote:Op maandag 26 september 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Heb je nog meer foto's van Debby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |