In het filmpje wordt de verkeerde conclusie getrokken.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:15 schreef Arcee het volgende:
Feit of fictie: als je een miljoen wint hoef je nooit meer te werken.
* Meldtquote:Op woensdag 21 november 2007 21:33 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja joh, makkelijk. Vertel eens, hoe ver ben jij om in je eentje op je veertigste een paar ton euro op je spaarrekening te hebben?
Tot op heden blijft het bij patsen en praatjes.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:40 schreef SeLang het volgende:
Waarom klinkt dat laatste mij dit zo bekend in de oren?
Ja, maar 99% van de Nederlanders lukt dat niet. En DAM beweert dat iedereen dat wel eventjes kan.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
* Meldt
En een miljoen in US$ lukt ook nog wel
Ik vind jou zoooooo zielig!! Jaloers keuteltje dat je bentquote:Op woensdag 21 november 2007 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tot op heden blijft het bij patsen en praatjes.
De grootouders van mijn vriend is het gelukt...ze beleggen wel veel en aandelen is een sport voor zijn grootvader. Trouwens ze doen ook aan "staatslening" krijgen daar ook een aardig bedrag voor terug...Hoe zit dat eigenlijk in NL?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[stefan mode on]
Maar dat zijn dan ook losers
[/Stefan mode off]
Het kon best overigens, genoeg mensen van de generatie van je ouders die het gelukt is
Verkapte "Ik heb 2 ton op de bank staan"-post.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:15 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind jou zoooooo zielig!! Jaloers keuteltje dat je bent![]()
Ik ga pas rentenieren bij 5 miljoen. Dus dan moet ik of de lotto winnen of nog effe grofweg 4,8 miljoen bij elkaar sparen
Dus dat wordt nooit rentenieren
Tja, vind je het gek? DAM weet zó goed hoe het allemaal werkt, hoe het allemaal zou moeten als je geld hebt, maar ondertussen moet ie het doen met wat ie door z'n ouders toegestopt krijgt. Dan zou ik ook jaloers worden.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:15 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind jou zoooooo zielig!! Jaloers keuteltje dat je bent![]()
Als ik het kan na 10 mei dan doe ik hetquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:22 schreef Liquidootje het volgende:
Wie gaat er ook rentenieren na 10 mei?
Op zulke zonnige dagen wil ik dat rentenieren wel
ik had toch wel mooi 8.5 euri gewonnenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef hmmmz het volgende:
wat een berekeningen allemaal
ik win gewoon die 14.9 miljoen met koninginnedag, daar moet het toch wel mee lukken
Op zich wel wellicht, maar lijkt me toch wat krapjes. Na 1.2% belasting zit je op ¤38k per jaar, dat zou voor mij niet voldoende zijn om te "rentenieren"...quote:Op zondag 24 mei 2009 14:17 schreef Gehannes het volgende:
Van een miljoen euro kan je toch perfect rentenieren??
Dan heb je met 5% rente een bedrag van 50.000 euro. Dat delen door 12 is 4166 euro.
Dus wat loopt iedereen hier nou te zeiken dat je er 2 miljoen voor nodig hebt. En als je wat tekort komt dan haal je wat van het spaarbedrag af, dan heb je het volgend jaar net wat minder rente maar dat is geen probleem dan lijkt me. Met 950.000 euro heb je nog steeds 3958 euro in de maand.
Oh ja en dan ben ik de belasting even vergeten maar goed dan kom je nog op een bedrag uit dat ver boven het modaal inkomen ligt.
Dat is netto meer dan wat modaal bruto is, dus dat moet voor veel mensen makkelijk kunnen.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef Drive-r het volgende:
Op zich wel wellicht, maar lijkt me toch wat krapjes. Na 1.2% belasting zit je op ¤38k per jaar, dat zou voor mij niet voldoende zijn om te "rentenieren"...
Dat zal best, ik zeg alleen dat het voor mij te krap zou zijn. Rentenieren moet zorgeloos zijn en leven op een modaal inkomen zonder "vangnet" (weer gaan werken na 10 jaar rentenieren is lastig) zou ik liever wat ruimer zitten.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is netto meer dan wat modaal bruto is, dus dat moet voor veel mensen makkelijk kunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |