Waar is Saidi eigenlijk?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef rotskibo het volgende:
Waarom schuiven ze Greene niet door naar de positie van verdedigende middenvelder? Saidi kan zijn plek prima opvullen.
Dat het beter zal gaan zonder die twee staat buiten kijf. Als je de krant ook weer leest dan kan je zien dat er staat dat die twee wederom een gevaar waren voor de eigen ploeg. Keer op keer falen ze hopeloos, worden ze door alles en iedereen afgeschreven behalve door de trainers.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan je gewoon de namen van spelers normaal spellen, dank u.
Wie wil je op de plaats van de backs zetten dan? Voor zover ik weet zijn er geen betere alternatieven te bedenken. En wie zegt dat het beter zal gaan zonder die twee?
quote:'Als ze simpel spelen tegen me zeggen word ik verschrikkelijk nerveus. Ik ben geen Pascal Bosschaart, die zonder risico kan spelen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:30 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Van mij part zet je boussaboun op rechts.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:04 schreef Sender_ het volgende:
Mooi om te zien dat Lodewijks nog naar het uitvak liep en er zijn verontschuldigingen aanbood
dat is nog altijd beter dan spelers als prutslund en bosschaart die duidelijke niet spelers zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Snoyl zal een net niet spelers blijven vrees ik.
Tja, over die wedstrijd van gisteren valt ook weinig op te hemelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef erik.jansen101 het volgende:
Walgelijk hoe Feyenoord nu opeens weer wordt neergezet in de media, na weken te zijn opgehemeld.
toen hadden we na 5 wedstrijden al 5 verliespunten...quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:20 schreef PyTh het volgende:
Same old same old, vorig jaar ging het in het begin ook geweldig.........
Precies, snap echt niet waar iedereen vandaan haalt dat het vorig jaar in het begin geweldig ging.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:41 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
toen hadden we na 5 wedstrijden al 5 verliespunten...
ff wachten zat foutquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:41 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
toen hadden we na 5 wedstrijden al 5 verliespunten...
Feyenoord heft momenteel echte teamspelers nodig, want als kalou en Kuyt niet hun beoogde niveau halen wordt het nog lastig om bij de eerste 3 te blijven vrees ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
ff wachten zat fout
Het is nu voor jullie in ieder geval zaak dat je niet weer in dip komt en veel punten gaat verspelen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
6 wedstrijden op rij winnen maakt nog geen zomer.
1 2 wedstrijden op rij verliezen maakt nog geen winter.
Tot zover mijn nuttige bijdrage.
COME ON, FEYENOORD!
Denk omdat we de eerste twee wedstrijden met grote cijfers wonnen..quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Precies, snap echt niet waar iedereen vandaan haalt dat het vorig jaar in het begin geweldig ging.
Neuh, ik denk dat iedereen wel wist dat die 6 overwinningen niet helemaal het juiste beeld was van ons elftal. Ik verwacht niet dat ze kampioen worden, is niet gelijk een doemscenario ofzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:39 schreef TC03 het volgende:
Jongens waar hebben we het hier over? Afgelopen weken ging het goed met Feyenoord. Ze verliezen twee keer (waarvan één op zich geen schande is) en meteen haalt iedereeen allerlei doemscenario's uit de kast. Kom op zeg, doe toch normaal. We zien wel hoe het loopt maar voorlopig staan we nog eerste.
lijkt me een nog ergere en egoistischere pingelaar dan Quincyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |