Die andere zijn allemaal dichtquote:Op maandag 26 september 2005 20:11 schreef regenworm het volgende:
gaan we in deze topic verder of de andere.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef Knurkie het volgende:
heeft iedereen weer slecht geluid op 3 en 4?
Heel slecht! Het leek wel alsof ze een boodschappenlijstje aan het maken waren en er zou er 1 naar de dbk gaanquote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef Knurkie het volgende:
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 26 september 2005 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind mijn titel origineler, Delta
gauw vastbinden en in het washok stoppenquote:Op maandag 26 september 2005 20:11 schreef Wup het volgende:
Rob is weer los ja.....
Het woordenboek vindt wat anders, discussie geslotenquote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die andere zijn allemaal dicht
Ik vind overigens dit topic, maar dat is weer een heel andere discussie
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2005 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind mijn titel origineler, Delta
Maar... maar... Rob is op Stream 1 & 2 aan het pratenquote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef Knurkie het volgende:
Âls ik de bewoners was dan zou ik zijn benen een keer goed verstoppen!quote:Op maandag 26 september 2005 20:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
gauw vastbinden en in het washok stoppen![]()
![]()
dat denkt zij, wij denken er anders over.quote:Op maandag 26 september 2005 20:14 schreef schatje het volgende:
Chantal lult echt met iedereen mee. Waar ze vervolgens haar voordeel mee doet.
Ze zijn van hetzelfde laken een pak.quote:Op maandag 26 september 2005 20:14 schreef schatje het volgende:
Chantal lult echt met iedereen mee. Waar ze vervolgens haar voordeel mee doet.
Eindelijk komen er een beetje meer echte irritaties.quote:Op maandag 26 september 2005 20:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze zijn van hetzelfde laken een pak.
Het woord 'achterlijk' is door beiden al erg vaak gebruikt, ze worden steeds feller qua ergernis over de anderen.
Chantal lult met werkelijk íedereen mee, dat houdt ze nooit vol. Maar wel langer dan ik hoop.quote:Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef jessie het volgende:
Toch hebben Rob en Chantal nu wel een beetje gelijk. Alleen Chantal word een beetje scheiterig nu heb ik het idee dat ze er vandaag of morgen uitleg. En dat met haar 44 jaar
Want het woordenboek heeft altijd gelijk en befehl ist befehl?quote:Op maandag 26 september 2005 20:15 schreef qo_ob het volgende:
Het woordenboek vindt wat anders, discussie gesloten
Ja, het is te merken de laatste dagen. Nu trekt nog niemand z'n bek open maar de omslag komt er aan!quote:Op maandag 26 september 2005 20:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Eindelijk komen er een beetje meer echte irritaties.
Mag ook wel na zoveel weken![]()
het valt wel mee, Chantal laat Rob praten en is het overal mee eens, hier en daar een veer in zijn kont......ze heeft duidelijk een hele andere mentaliteit hoorquote:Op maandag 26 september 2005 20:17 schreef CartWOman het volgende:
Ze zijn van hetzelfde laken een pak.
Het woord 'achterlijk' is door beiden al erg vaak gebruikt, ze worden steeds feller qua ergernis over de anderen.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Dit gesprek met Rob en Chantal moet getoond worden als ze op scholen de uitdrukking "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten" willen uitleggen
Wat een meters dikke platen hebben die twee voor hun kop. On voor stel baar !!
dit vind ik nou juist een leuk gesprekquote:Op maandag 26 september 2005 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Wat een walgelijk gesprek weer met Chantal. Dat mens vliegt er bij de eerste nominatie zó knalhard uit
Ja hij in de 40 he, véél levenservaring weet je wel, hij heeft de oorlog meegemaakt hoorquote:Op maandag 26 september 2005 20:21 schreef Bluezz het volgende:
Rob laat niemand uitspreken, legt iedereen zijn mening op.
Met zijn "luister luister, lieve schat, luister" en als iemand bijna een antwoord op een vraag van hem wil gaan geven komen ze niet verder dan 3 woorden
Het woordenboek heeft gelijk ja.quote:Op maandag 26 september 2005 20:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Want het woordenboek heeft altijd gelijk en befehl ist befehl?
Ik vind het lelijk, game on
In Amsterdam kom je mensen niet zo vaak tegen hoor.. is geen dorp ofzow.. en Rob woont niet meer in Amsterdam..quote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef BlaBlub het volgende:
Rob gaat alleen nog maar Chantal zien na BB (omdat ze beide in of bij A'dam wonen), de rest 2 of 3 keer.
Weer een zieltje aant winnen Rob?
haha, leuk toch?quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef schatje het volgende:
Nou, ik heb me weer flink lopen ergeren aan Rob en Chantal.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Lekker zeg, even iemand van mijn eigen leeftijd... GNA GNA GNA"
Ik kann u al wel zeggen dat Tanja vele malen leuker is nog dan deze bejaarde trut
Ik hebt ook net gemistquote:Op maandag 26 september 2005 20:25 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske, NIET fluisteren stomme doos
Wat zei ze allemaal nou?
quote:Op maandag 26 september 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik kann u al wel zeggen dat Tanja vele malen leuker is nog dan deze bejaarde trut
werkoverleg rookpolitiequote:Op maandag 26 september 2005 20:28 schreef BlaBlub het volgende:
Ik hebt ook net gemistAlleen dat Rob zei " goed bezig" en een kus gaf op Lieske's hand..
lullig he hahaquote:Op maandag 26 september 2005 20:28 schreef jessie het volgende:
Dat piemeltje van Roel hahahahahahahahaha
Nou iddquote:Op maandag 26 september 2005 20:27 schreef jessie het volgende:
Pffffff Dido en Nathalie spelen de onschuldige kleine stoute kindertjes. Walgelijke meiden!
Lieske is in de dbk geweest omdat ze schijnbaar iemand verdenken van roken in de dbk. Ze hebben gewacht tot die persoon in de dbk was geweest en toen ging Lieske erin om te ruiken. Ze heeft niets geroken, dus die persoon (ik denk Roel) is niet gepakt.quote:Op maandag 26 september 2005 20:28 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik hebt ook net gemistAlleen dat Rob zei " goed bezig" en een kus gaf op Lieske's hand..
Echt wel!!!!quote:
Heb ook zo'n gevoel...quote:Op maandag 26 september 2005 20:30 schreef danosa het volgende:
hij doet het toch niet hè????
Hij gaat echt betrapt worden....
Ah okeeyquote:Op maandag 26 september 2005 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske is in de dbk geweest omdat ze schijnbaar iemand verdenken van roken in de dbk. Ze hebben gewacht tot die persoon in de dbk was geweest en toen ging Lieske erin om te ruiken. Ze heeft niets geroken, dus die persoon (ik denk Roel) is niet gepakt.
regie je vergeet de badkamerquote:Op maandag 26 september 2005 20:32 schreef Miepje01 het volgende:
Neeee niet die stream weg van de badkamer!
bijna dusquote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef D.Rose het volgende:
Roel gaat roken onder de douche
benieuwd of ie nu betrapt wordt
* Stereotomy fliptquote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef Miepje01 het volgende:
Hij heeft 'm nog niet betrapt
jou streams lopen wel erg voorquote:Op maandag 26 september 2005 20:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel betrapt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja idd, maar dit is wel leuke spanning en sensatie zoquote:Op maandag 26 september 2005 20:38 schreef BBscanner het volgende:
Beetje dom doe het dan gewoon s'nachts
quote:Op maandag 26 september 2005 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Bij de eerdere geheime opdrachten was het zo dat als de andere bewoners iets vermoeden dat het dan mislukt was.... Dus ik vraag mezelf af of Roel z'n geld mag houden.
Fingers crost!quote:Op maandag 26 september 2005 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Goddank, Roel vind de politie bij elkaar. Hij moet nu doorhebben dat de politie hem doorheeft.
Volgens mij mag Roel dr niet over praten, dus niet toegeven dat hij rookt of een geheime opdracht heeft, maar mogen mensen wel een vermoeden hebben, maar m niet betrappen (dan is die wel zn geld kwijt)quote:Op maandag 26 september 2005 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Bij de eerdere geheime opdrachten was het zo dat als de andere bewoners iets vermoeden dat het dan mislukt was.... Dus ik vraag mezelf af of Roel z'n geld mag houden.
Nee alleen als Roel zegt ik heb een opdracht missie of iets dergelijks is hij de lul. Net zoals als Lieske zich zelf verlullde bij Rikkert. Zolang Roel zijn mond houdt is er dus niets aan de hand. Alleen als de RP Roel zien roken is hij de lul imo!quote:Op maandag 26 september 2005 20:39 schreef flugeltje het volgende:
helemaal met je eens, dit is lachenquote:Op maandag 26 september 2005 20:41 schreef BorTheWolf het volgende:
SCHITTERENDE TV DIT WHHOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
volgens mij is Roel wel betrapt is nu met die halve peuk...quote:Op maandag 26 september 2005 20:45 schreef Peter6000 het volgende:
Peuk gevonden, die nog nat was
Nou, ik niet hoor...zou het heel erg jammer vinden...quote:Op maandag 26 september 2005 20:45 schreef -Delta- het volgende:
Als Roel z'n opdracht mislukt, dan kom ik hier niet meer bij van het lachen.
Zeker weten, hij is betraptquote:Op maandag 26 september 2005 20:45 schreef Falco het volgende:
Oei Roel in de problemen oeioei!
nee en het is peuk 19 toch?quote:Op maandag 26 september 2005 20:47 schreef Chica87 het volgende:
Ze hebben Roel toch niet op heterdaad betrapt?
Hij moet nu ECHT gewoon stoppen.quote:Op maandag 26 september 2005 20:48 schreef Falco het volgende:
Roel zijn hart zit in zijn keel ondanks dat hij nog relaxed in de jacuzzi zit.
vind ik wel eigenlijk... hij had de douche geblokkeerd, Joost rook de rook en 2 seconden later vinden ze een halve natte peuk in de prullenbak.....quote:Op maandag 26 september 2005 20:47 schreef Chica87 het volgende:
Ze hebben Roel toch niet op heterdaad betrapt?
Als Rob Joost en Lieske de RP hun opdracht hebben verkloot en genomineerd staan kom ik niet meer bij!!!quote:Op maandag 26 september 2005 20:45 schreef -Delta- het volgende:
Als Roel z'n opdracht mislukt, dan kom ik hier niet meer bij van het lachen.
Maar ze hebben hem niet daadwerkelijk ZIEN rokenquote:Op maandag 26 september 2005 20:49 schreef Wup het volgende:
[..]
vind ik wel eigenlijk... hij had de douche geblokkeerd, Joost rook de rook en 2 seconden later vinden ze een halve natte peuk in de prullenbak.....
prullenbak in de badkamerquote:Op maandag 26 september 2005 20:45 schreef Miepje01 het volgende:
Waar hebben ze de peuk gevonden dan ?
nee alleen maar omdat hij de douche had geblokkeerd dus......quote:Op maandag 26 september 2005 20:50 schreef Miepje01 het volgende:
Maar ze hebben hem niet daadwerkelijk ZIEN roken
ja..quote:Op maandag 26 september 2005 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
hij heeft een vermoeden dat hij betrapt isquote:Op maandag 26 september 2005 20:52 schreef Kinga het volgende:
Nathalie en Dido doen weer blij.
En Roel kijkt niet erg ontspannen vind ik.
iddquote:Op maandag 26 september 2005 20:52 schreef Chica87 het volgende:
Roel had je ff ingehouden :[ 's nachts zagen die lui 600 bomen om, dan had je tijd zat gehad!
Roel mág roken van BB, dus daar hangt geen noodrantsoen vanaf.quote:Op maandag 26 september 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk wordt Roel betrapt.... Krijgen ze weer rantsoen en Roel gaat wat eerlijker de nominaties/exit van donderdag in.
Echt zonde als het zou mislukken!quote:Op maandag 26 september 2005 20:52 schreef Chica87 het volgende:
Roel had je ff ingehouden's nachts zagen die lui 600 bomen om, dan had je tijd zat gehad!
met een badjas... ik weet niet precies hoe Roel dat gedaan heeft maar Joost zou de badkamer binnenstormen en dat kon niet omdat de deur geblokkeerd was......quote:Op maandag 26 september 2005 20:53 schreef Wokkel het volgende:
Hoe had hij precies de deur geblokkeerd dan?
het bewijs is de natte peukquote:Op maandag 26 september 2005 20:53 schreef Speedski het volgende:
Hij's niet op heterdaad betrapt. Ze hebben alleen maar sporen die naar Roel wijzen. Ze verdenken hem.
Maar als dit nu zo blijft: dat Roel nu stopt met roken en dat de RP Roel vollop in beeld houdt en het in de DBK verteld aan BB dat ze Roel verdenken en aanwijzingen hebben ,,, wint iedereen
Roel isquote:Op maandag 26 september 2005 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Zéér zwak van Roel eigenlijk. De opdracht was zó simpel. Gewoon s'nachts een paar sigaretjes roken en er was niets aan dehand. Maar nee, Roel moest zonodig ook overdag roken, in het washok, douche en zelfs dagboekkamer.
Als deze missie mis gaat heeft hij dat volkomen aan zichzelf te wijten. EIKEL!
Jawel... als Roel gepakt wordt is de weekopdracht ook misluktquote:Op maandag 26 september 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roel mág roken van BB, dus daar hangt geen noodrantsoen vanaf.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:56 schreef Falco het volgende:
Er is nu een soort van val gemaakt in die prullenbak?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 26 september 2005 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Zéér zwak van Roel eigenlijk. De opdracht was zó simpel. Gewoon s'nachts een paar sigaretjes roken en er was niets aan dehand. Maar nee, Roel moest zonodig ook overdag roken, in het washok, douche en zelfs dagboekkamer.
Badjas hing aan de deurknop, als je de deur dan open doet, valt de badjas en wordt de deur geblokkeerd. Lijkt mij dat je m dan nog wel open kan duwen maar dat kon nietquote:Op maandag 26 september 2005 20:55 schreef Wup het volgende:
[..]
met een badjas... ik weet niet precies hoe Roel dat gedaan heeft maar Joost zou de badkamer binnenstormen en dat kon niet omdat de deur geblokkeerd was......
quote:Op maandag 26 september 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor... Alleen zijn geheime opdracht mislukt dan, maar niet de weekopdracht....quote:Op maandag 26 september 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel... als Roel gepakt wordt is de weekopdracht ook mislukt
Roel mag roken van BB, maar niet betrapt wordenquote:Op maandag 26 september 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roel moet gewoon helemaal niks meer roken. Het zo ZO geweldig zijn als dit de 20e sigaret was, maar het was de 19e. Ook het werk van BB is het haast.quote:Op maandag 26 september 2005 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar volgens mij gaat Roel vannacht z'n laatste buiten roken...
quote:Op maandag 26 september 2005 20:58 schreef Chica87 het volgende:
Wat is Rob trouwens een knuffelidioot
IDD grote EIKEL als ie het verkloot en daardoor niet zorgt voor een nominatie van ROB, JOOST en lieske (maar die was toch al genomineerd)quote:Op maandag 26 september 2005 20:55 schreef scanman01 het volgende:
ja hij maakte er een show van en dat stond mij ook nogal tegenquote:Op maandag 26 september 2005 20:57 schreef -Delta- het volgende:
Helemaal mee eens.
Meneer moet weer bijdehand doen en mans z'n opdracht uitvoeren.
Hoop echt dat ie mislukt, ben die irritante bijdehandte houding zo beu.![]()
Hehe respect voor Roel..dat ie ze nog zolang om de tuin heeft kunnen leiden. Nu ben ik erg benieuwd of hij ermee doorgaat.quote:Op maandag 26 september 2005 20:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Badjas hing aan de deurknop, als je de deur dan open doet, valt de badjas en wordt de deur geblokkeerd. Lijkt mij dat je m dan nog wel open kan duwen maar dat kon niet![]()
Vreemd... maar het zal er wel aan liggen dat het om Roel gaat. Zijn missie was namelijk heel simpel, maar hij heeft idiote risico's genomen. Ieder ander was daarvoor finaal afgemaakt hier op fok, maar nu het om Roel gaat is er opeens respectquote:Op maandag 26 september 2005 20:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hehe respect voor Roel..dat ie ze nog zolang om de tuin heeft kunnen leiden. Nu ben ik erg benieuwd of hij ermee doorgaat.
Ik hou niet zo van mensen die er zonodig een show van maken.quote:Op maandag 26 september 2005 20:58 schreef Wup het volgende:
[..]
ja hij maakte er een show van en dat stond mij ook nogal tegen
Jawel.. 100% zeker.quote:Op maandag 26 september 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor... Alleen zijn geheime opdracht mislukt dan, maar niet de weekopdracht....
roel is gewoon hebberig geworden en gaat voor de 10.000 en zal ook zeker vannacht nog proberen die laatste 2 te rokenquote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vreemd... maar het zal er wel aan liggen dat het om Roel gaat. Zijn missie was namelijk heel simpel, maar hij heeft idiote risico's genomen. Ieder ander was daarvoor finaal afgemaakt hier op fok, maar nu het om Roel gaat is er opeens respect
nee hoor, Rob heeft wel door dat hij elke nacht rooktquote:Op maandag 26 september 2005 20:59 schreef Kinga het volgende:
Ik kan niet wachten tot donderdag, en de reactie van de rookpolitie dat Roel bijna 20 peuken heeft gerookt... Volgens mij denken zij aan 2 of 3 sigaretten....
Die nominatie is nu toch al van debaan, aangezien ze hem heel dicht op de hielen zitten en dus wel hun best hebben gedaan.quote:Op maandag 26 september 2005 20:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
IDD grote EIKEL als ie het verkloot en daardoor niet zorgt voor een nominatie van ROB, JOOST en lieske (maar die was toch al genomineerd)
Ik vond het wel lachen, zondag in dat washok.quote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef -Delta- het volgende:
Ik hou niet zo van mensen die er zonodig een show van maken.
"Wreed man" Duimen omhoog, domme houding, jongen is 26, leek eerder 16.![]()
Wie zei dat?quote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef Chica87 het volgende:
'Als ik zulke mooie vrouwen om me heen heb doet het me wel wat'
En dan nog 4 keer echt waar zeggen![]()
Ja, daarom gaat hij er ook elke nacht achteraanquote:Op maandag 26 september 2005 21:01 schreef Wup het volgende:
[..]
nee hoor, Rob heeft wel door dat hij elke nacht rookt
De opdracht was zó simpelquote:Op maandag 26 september 2005 20:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hehe respect voor Roel..dat ie ze nog zolang om de tuin heeft kunnen leiden.
Het is toch grappig dat hij nog een beetje rekening houdt met ons kijkers door het spannend te maken? Ik vind dit beter dan iemand die er in 1 nacht even 20 doorheen paft terwijl de rest slaapt. En trouwens...hij is nog niet betrapt, dus waarom praten in verleden tijd.quote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vreemd... maar het zal er wel aan liggen dat het om Roel gaat. Zijn missie was namelijk heel simpel, maar hij heeft idiote risico's genomen. Ieder ander was daarvoor finaal afgemaakt hier op fok, maar nu het om Roel gaat is er opeens respect
helemaal dus niet....weet jij hoe dit afloopt dan al,je schat Roel wel erg laag in,die jongen is slimmer dan je denkt en houdt er niet van dingen simpel te doen als ze moeilijk kunnenquote:Op maandag 26 september 2005 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen... Ach ja... BOEIUH!!! (hihi)quote:
Mensen, die kerel rookt normaal ook, dus die snakt naar een peuk. Ik denk eerder dat het hebberigheid naar een peuk is dan naar het geld. Maar hij kan m.i. toch wel beter stoppen nuquote:Op maandag 26 september 2005 21:01 schreef Knurkie het volgende:
[..]
roel is gewoon hebberig geworden en gaat voor de 10.000 en zal ook zeker vannacht nog proberen die laatste 2 te roken
terugredenerend dus......quote:Op maandag 26 september 2005 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, daarom gaat hij er ook elke nacht achteraan
ik denk beide het geld is ook aanlokkelijk tenslotte is hij ook een arme studentquote:Op maandag 26 september 2005 21:03 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Mensen, die kerel rookt normaal ook, dus die snakt naar een peuk. Ik denk eerder dat het hebberigheid naar een peuk is dan naar het geld. Maar hij kan m.i. toch wel beter stoppen nu
quote:Op maandag 26 september 2005 21:03 schreef riri het volgende:
[..]
helemaal dus niet....weet jij hoe dit afloopt dan al,je schat Roel wel erg laag in,die jongen is slimmer dan je denkt en houdt er niet van dingen simpel te doen als ze moeilijk kunnen
Jij bent cute en ik ben het met je eensch.quote:Op maandag 26 september 2005 21:03 schreef clauwheee het volgende:
Roel is coolOok al issie bijna betrapt
Hij maakt het tenminste nog leuk
Rookpolitie is zoooo intens a-relaxed
Ik heb hier zeker geen respect voor hij had alles gewoon s'nacht moeten roken! Was ook al mijn idee vanaf het begin. Maar het maakt het wel spannend. Ik hoop zo dat Rob op de bank komt!!! door dat hij zijn taak slecht heeft uitgevoerd.!!quote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed voor de kijkcijfersquote:Op maandag 26 september 2005 21:04 schreef michelc85 het volgende:
Rob zei net op camera 3 dat ie op roel af wil stappen
Ik dacht 18, omdat de negentiende maar half op was.... dat telt niet lijkt mij. Dus hij moet er nog 2.quote:Op maandag 26 september 2005 21:04 schreef BorTheWolf het volgende:
Roel staat toch op 19 peuken ?
wanneer zei ze dat? want zojuist in haar gesprekje met Rob dacht ze daar toch wat anders over...quote:Op maandag 26 september 2005 21:05 schreef starcraft het volgende:
Zo na een weekendje werken mag ik ook weer even de streams volgen. Wat mij nu zo enorm verbaasd is dat Roel zo inmens populair is. Hij bespeelt alle vrouwen in het huis en ze vinden het geweldig/heerlijk. Hij liegt alsof het gedrukt staat en hij wordt op handen gedragen. Wat is dat toch een bijzondere persoonlijkheid. Ik geloof nooit dat ik er allemaal mee weg was gekomen. Geweldigom te zien overigens. Hij liegt en komt super eerlijk over. Chantal noiemde hem zelfs de enige echt eerlijke......
een paar dagen terug in een gesprekje met Dido en Nathalie, toch? Of heb ik het verkeerd begrepen?quote:Op maandag 26 september 2005 21:07 schreef Wup het volgende:
[..]
wanneer zei ze dat? want zojuist in haar gesprekje met Rob dacht ze daar toch wat anders over...
was vanavond zelfs te zien in de uitzendingquote:Op maandag 26 september 2005 21:07 schreef Wup het volgende:
[..]
wanneer zei ze dat? want zojuist in haar gesprekje met Rob dacht ze daar toch wat anders over...
nee hoor dat past prima in het beeld, dat mens waait met alle winden meequote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef starcraft het volgende:
een paar dagen terug in een gesprekje met Dido en Nathalie, toch? Of heb ik het verkeerd begrepen?
lekker kontjequote:Op maandag 26 september 2005 21:08 schreef flugeltje het volgende:
wat ziet dat er smerig uit op stream 1
Echt heel vies jaquote:Op maandag 26 september 2005 21:08 schreef flugeltje het volgende:
wat ziet dat er smerig uit op stream 1
Geinig!quote:
toch kan rob soms heel leuk zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 21:10 schreef schatje het volgende:
Blegh, no way dat zo'n viespeuk als Rob aan mijn lijf mag zitten.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |