Ok, ok, ik heb er alles bij elkaar ongeveer 1,5 jaar voor moeten solliciteren... wilde je dat horen?quote:
Vond het zo grappig hoe je het verwoordde...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef Hik het volgende:
[..]
Ok, ok, ik heb er alles bij elkaar ongeveer 1,5 jaar voor moeten solliciteren... wilde je dat horen?![]()
Welkom terug ! En veel sukses en geluk in je nieuwe baan !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef Hik het volgende:
Geeft niet...
Tja, in het begin niet zo veel. Ik heb geen direct relevante studie-achtergrond in ieder geval, maar heb daarnaast altijd wel veel gedaan: extra vakken antropologie, cursussen interculturele communicatie, vrijwilligerswerk, eigen bedrijfje en ter plaatse stage gelopen, gereisd, taal geleerd en vrijwilligerswerk. Het grappige is dat deze functie eigenlijk heel veel dingen samenbrengt die ik tijdens en na mijn studie heb gedaan... Nu nog even kijken hoe het in de praktijd gaat natuurlijk!![]()
Denk je ook die kant op?
Een hele jamon? Of slechts een kilo´tje of zo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:26 schreef Hik het volgende:
Oeh! Vergeet ik helemaal UIO veel plezier te wensen.
Neem je een Jamon Pata Negra voor me mee?
(Of een Hamman, voor onze troetel-banneling)
Tja, dat zei ik dus meteen al.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:17 schreef DutchTrain het volgende:
Dank voor de tips. Ik heb nu geel en abrikoos geprobeerd, maar denk dat blauw toch wel beter is.
Hulp is altijd welkom, alhoewel het keuken project nog maar even twee weken moet wachten.
Een hele natuurlijk, dûh!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Een hele jamon? Of slechts een kilo´tje of zo?
Ik werk er pas een week, hoe moet ik dat nou weten...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:53 schreef Laurabeest het volgende:
Werk wat jij doet klinkt ook als een goede combinatie van allesal weet ik natuurlijk nu nog niet wat je functie precies inhoudt.
Inderdaad, is wel een beetje een poging tot een 'nieuwe start'. Ach, vooral ook gewoon een poging zodat ik later niet het 'had ik maar' syndroom krijgquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:09 schreef Hik het volgende:
Spannend wel flipsen! Een hele nieuwe start! Maar dat is ook een beetje de bedoeling toch?
Ken je al veel mensen daar?
(Zit gelijk te denken wat voor leesboek ik nou nog had over Buenos Aires. Niet briljant geschreven, maar wel een leuk verslag van iemand die zich daar gaat vestigen....)
Men kan het zich lastig voorstellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:43 schreef DutchTrain het volgende:
tevens laatste post voor een paar weken
Nou ja, nog eentje danquote:
Regelen we.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:37 schreef Hik het volgende:
Een hele natuurlijk, dûh!![]()
Hoe bevallen de taxi's?
Was net zo lekker rustigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
Hey hoi! Ik kom mij ook weer even melden.
Yep, heb ik al, samen met nog wat andere gidsjes en een mail vol instructies van Diegoquote:Flipsen, heb je de LP van Argentinië al? Ik zag hem op Ebay voor 4 GBP....
Mitä heeft één of andere semiprofessionele camera bij zich, en ook ik heb me schuldig gemaakt aan foto´s maken. Verrassend genoeg deze keer geen foto´s van Schiphol, waar het voorgaande voorverkenningen bij mij meestal bij bleef.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
Hey hoi! Ik kom mij ook weer even melden.
Mooie vakantie UIO? Al wat foto's gemaakt?
Flipsen, heb je de LP van Argentinië al? Ik zag hem op Ebay voor 4 GBP....
Liejannuuh...al foto's van Polen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |