abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2005 @ 23:32:33 #26
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_30958410
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:14 schreef Aventura het volgende:
dat zéker wist dat er een HIV-patient en een transsexueel in het Huis zaten
Ah ? Dat kan je vast wel even quoten dan Ik dacht namelijk dat ze hetzelfde doen als hier "ik heb ergens gelezen dat iemand denk/vind/enz"
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_30958596
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:32 schreef Furby het volgende:

[..]

Ik dacht namelijk dat ze hetzelfde doen als hier "ik heb ergens gelezen dat iemand denk/vind/enz"
Deden ze dat maar allemaal.
De meeste nemen zelfs die moeite niet
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30967321
Tjah, daarom maakt het deze BB beetje anders dan anders.. beetje voorspelbaar enzo.. *niet echt leuk*
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 23:49:18 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30986924
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
Tanja schijnt al vaak genomineerd geweest te zijn. Talpa/John de Mol stak daar een stokje voor en het moest over worden gedaan, zodat Tanja in het huis zou blijven. Het paard van Troje is Menno die het aan de kaak stelde. De berichtgever zal er dus wel snel uit moeten worden gestemd van Hummy en consorten.
Op zich niks nieuws; dat $jonnie ons oplicht waar we bijstaan. Dat gebeurt al vanaf BB1. Dat nu een bewoner van BB tijdens zijn verblijf al uit de school klapt is wél nieuws. Menno pleegt ongetwijfeld contractbreuk, en wordt er nu óf zo snel mogelijk uitgegooid óf is geïntimideerd met het dreigen met een rechtszaak als-ie zich niet heel snel onthoudt van elk commentaar.

Of het is allemaal een misverstand of een storm in een glas water. Like I care.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 28 september 2005 @ 00:16:43 #30
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30987881
Nou, ik heb er geen moeite dat de show wordt gemanupileerd... het is een spel... en je hebt altijd valsspelers... en trouwens, er is toch niks nieuws onder de zon?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_30988091
Dit is toch logisch? Natuurlijk werkt het zo, het gaat om de kijkcijfertjes (lees: centen). Alles wordt im werking gezet kijkcijfers te krijgen.
Je bent echt een grote sukkel, als je denkt dat dit eerlijk gebeurt. Wat valt te manipuleren, wordt gemanipuleerd.
The gum you like, is coming back in style.
pi_30988150
Altijd dat gezeik over gemanipuleer met stemmen en nominaties, lijkt wel TRU hiero. Bij elke BB worden er weer hele topics vol over geschreven en er is nog nooit ook maar iets van gebleken.

Wat hebben mensen toch met complottheorieën? da's pas voer voor psychologen.
pi_30991040
Er schijnt idd gemanipuleerd te worden. Heb van iemand die op dit moment werkzaam is bij RTL4 gehoord dat er door de meeste bewoners op Tanja was gestemd, maar dat die stemronde over is gedaan, omdat zij in ieder geval tot de bevalling in het huis moet blijven.
Ook is bij BB al lang bekend wie de winnaar gaat worden.
Ben bang dat Menno zijn eigen ruiten heeft ingegooid door zijn mond voorbij te praten. Hij is commercieel gezien een goede kandidaat voor de overwinning.
Het valt mij op dat hij voor de voorval heel veel in beeld gebracht werd, maar nu nog maar heel weinig.
  woensdag 28 september 2005 @ 08:48:10 #34
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30991503
Van iemand bji rtl 4?
Had die persooon er ook een bron voor?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_30991557
quote:
Op woensdag 28 september 2005 08:03 schreef crazymamma het volgende:
Er schijnt idd gemanipuleerd te worden. Heb van iemand die op dit moment werkzaam is bij RTL4 gehoord dat er door de meeste bewoners op Tanja was gestemd, maar dat die stemronde over is gedaan, omdat zij in ieder geval tot de bevalling in het huis moet blijven.
Ben bang dat Menno zijn eigen ruiten heeft ingegooid door zijn mond voorbij te praten. Hij is commercieel gezien een goede kandidaat voor de overwinning.
Het valt mij op dat hij voor de voorval heel veel in beeld gebracht werd, maar nu nog maar heel weinig.
rtl4???
pi_30992235
Door het programma waar hij aan meewerkt heeft hij kontakt met mensen van verschillende zenders. Bij diet programma schijnt het al hetzelfde te gaan. Ook hier is de winnaar al bekend.
pi_30992283
Ik kan hier niet verder op ingaan, want ik wil de persoon in kwestie niet in moeiljkheden brengen.
  † In Memoriam † woensdag 28 september 2005 @ 09:39:19 #38
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30992320

Je kan altijd speculeren over wie de winnaar gaat worden zonder dat je 1 van de duizenden medewerksers van een omroep in gevaar zult brengen crazymamma.
pi_30992615
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef crazymamma het volgende:
Ik kan hier niet verder op ingaan, want ik wil de persoon in kwestie niet in moeiljkheden brengen.
bla bla bla bla bla
pi_30992951
quote:
Op woensdag 28 september 2005 08:03 schreef crazymamma het volgende:
Ik denk dat dat niet eens haalbaar is.
Willem was ook een interessante winnaar..
Totdat hij van die schijnheilige acties ging uithalen..
Je zult toch dingen moeten gaan uitzenden.
De hoeveelheid stemmen voor willem zakte als een pudding in elkaar.

Zelfde met tanja. ik denk dat bewoners niet op haar stemmen omdat ze het leuk vinden dat er Straks een baby in het huis is..
Toch verwacht ik dat ze er de volgende keer wel bij zit.
Die eetacties van haar waren echt walgelijk.

Juist door de uitspraken van menno denk ik niet dat er sprake is van "het niet mogen nomineren van Tanja".

Ik geloof meer dat er manipulatie is in de vorm van:
Roel met deze weekopdracht wat een hoop sympathie voor hem oplevert.
Die blijft er dus echt wel in.
Ralf hebben we nagenoeg niet gezien afgelopen week.. dus die gaat er zeer waarschijnlijk uit..
pi_30992994
Daar komt nog bij dat Lieske niet zo emotioneel was geweest als iedereen eerst op tanja had gestemd..
  donderdag 29 september 2005 @ 15:55:38 #42
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31029246
Linda en Joost hebben nu wel sterk de neiging om Tanja te nomineren en spreken er ook openlijk over. Een verbod dat je Tanja niet mag nomineren, bestaat denk ik toch niet hoor.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31029577
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:25 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Altijd dat gezeik over gemanipuleer met stemmen en nominaties, lijkt wel TRU hiero. Bij elke BB worden er weer hele topics vol over geschreven en er is nog nooit ook maar iets van gebleken.

Wat hebben mensen toch met complottheorieën? da's pas voer voor psychologen.
Jij denkt werkelijk dat John de Mol elke sms-stem gaat afwachten en aan de hand daarvan iemand laat vertrekken?
  Trouwste user 2022 donderdag 29 september 2005 @ 16:25:54 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_31030152
Het is altijd leuk om te zien dat dat balkje met de percentages gelijk al duidelijk maakt wie er uit moet. Degene die als eerste de minste percentages heeft maakt in een half uur een miraculeuze come back en verslaat net op het einde nog de andere deelnemer met 2 %.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31030933
Misschien denken die bewoners wel dat het Nederlandse volk heel graag wil zien dat Tanja bevalt in het huis.... Dat ze haar daarom niet nomineren omdat dat niet tactisch is als ze zelf op de stoel komen te zitten...

Want deze groep is natuurlijk wel heel erg bezig met taktieken om te winnen....
  Trouwste user 2022 donderdag 29 september 2005 @ 16:59:50 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_31031112
Dat is al weken mijn theorie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31032817
Hmmm.. Dat zou wel erg oneerlijk zijn!
Dan zal Lieske er vanavond ook wel uitgaan, omdat anders de vrouwen zo
in de meerderheid zijn met de mannen.
  Moderator vrijdag 30 september 2005 @ 18:23:43 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31063940
Ralph zat net in een of ander waus Talpa-programma (Thuis), en zei dat het niet waar is dat BB de bewoners zou beïnvloeden om Tanja te ontzien tijdens nominaties.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:38:10 #49
6941 APK
Factual, I think.
pi_31064329
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:12 schreef cpcpb het volgende:

Zelfde met tanja. ik denk dat bewoners niet op haar stemmen omdat ze het leuk vinden dat er Straks een baby in het huis is..
Kan mij echt niet voorstellen dat ook maar een van de bewoners echt op zo'n jankend varkentje van een medebewoner zit te wachten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31064598
Ik vertrouw de nominaties sowieso niet, omdat je op de in jouw ogen meest toffe figuur moet stemmen, en dat uit een heel kleine selectie. Talpa kan het dus alle kanten op sturen, en idd denk ik dat Tanja niet weggestemd KAN worden en misschien zit ze zelfs contractueel vast aan een bepaalde overeenkomst (bijv. minimaal tot 2 wk na de bevalling blijven). Nee, dit hele fenomeen rammelt aan alle kanten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')