abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2005 @ 19:18:36 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_30949846
Bron RTL-Boulevard.

Tanja schijnt al vaak genomineerd geweest te zijn. Talpa/John de Mol stak daar een stokje voor en het moest over worden gedaan, zodat Tanja in het huis zou blijven. Het paard van Troje is Menno die het aan de kaak stelde. De berichtgever zal er dus wel snel uit moeten worden gestemd van Hummy en consorten.

Zal al wel een soort topic over zijn misschien. Kan het niet vinden echter.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 september 2005 @ 19:21:00 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30949931
en het mooiste: Talpa heeft geen commentaar

als het bericht niet waar zou zijn, kunnen ze altijd ontkennen toch? Geen commentaar komt op mij over als een schuldbekentenis
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_30950000
Ik hoorde het ja
iets over dat ik lonsdale jongeren kut vind :)
FOK SEARCH!!!!
pi_30950070
Dan is die live-nominatie wel een gevaarlijke truuc geweest. Als iemand (Menno bijvoorbeeld) toch Tanja wilde nomineren, dan was dat het perfecte moment geweest. Talpa had het dan niet zo snel terug kunnen draaien. "Het is tenslotte live", zoals Bridget wel vaker heeft zegt.
  maandag 26 september 2005 @ 19:26:26 #5
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_30950111
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:21 schreef teamlead het volgende:
en het mooiste: Talpa heeft geen commentaar
[Talpa mode] Wij onkennen noch bevestigen het bericht... [/Talpa mode]
  maandag 26 september 2005 @ 19:27:05 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_30950131
Menno heeft het er volgens mij helemaal niet over gehad dat Tanja niet genomineerd mag worden.
Hij zei (wederom volgens mij) slechts dat ooit iemand uit de school was geklapt dat er met de stemmen geknoeid wordt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2005 @ 19:28:34 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_30950186
Menno is toch wel op z'n vingers getikt in de dagboekkamer ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30950228
dat is nogal zacht uitgedrukt, op zijn vingers getikt
Please don't sit on my imaginary friend
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2005 @ 19:31:32 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_30950288
Vertel eens dan want ik kan niet alles lezen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 september 2005 @ 19:32:34 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_30950327
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:25 schreef HuHu het volgende:
Dan is die live-nominatie wel een gevaarlijke truuc geweest. Als iemand (Menno bijvoorbeeld) toch Tanja wilde nomineren, dan was dat het perfecte moment geweest. Talpa had het dan niet zo snel terug kunnen draaien. "Het is tenslotte live", zoals Bridget wel vaker heeft zegt.
maar die "live" nominaties waren toch gewoon dat ze moesten herhalen wat ze al in de DBK hadden gezegd?
pi_30950671
mja, hoe live is de live nominatie? misschien keken we wel met een vertraging..
pi_30950675
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:32 schreef remlof het volgende:

[..]

maar die "live" nominaties waren toch gewoon dat ze moesten herhalen wat ze al in de DBK hadden gezegd?
Maar dan nog had iemand Tanja kunnen nomineren. Omdat het live is kan Talpa het niet terugdraaien of overnieuw laten doen.
pi_30950716
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:43 schreef Sputnik het volgende:
mja, hoe live is de live nominatie? misschien keken we wel met een vertraging..
Dan moeten de live-streams ook gemanipuleerd zijn en dat kan niet. Dat moeten mensen opgemerkt hebben. Zeker omdat de bewoners erna ook over praten. De nominatie zou dan eerder opgenomen moeten zijn, maar streamers zouden dan zeker moeten opvangen dat er over gepraat werd.

De nominaties waren dus gewoon live.
  maandag 26 september 2005 @ 19:45:20 #14
104871 remlof
Europees federalist
pi_30950727
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:43 schreef HuHu het volgende:

[..]

Maar dan nog had iemand Tanja kunnen nomineren. Omdat het live is kan Talpa het niet terugdraaien of overnieuw laten doen.
nee maar in de DBK kunnen ze natuurlijk wel duidelijk maken dat Talpa het niet op prijs stelt dat Tanja wordt genomineerd
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2005 @ 19:47:19 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_30950796
Precies niemand heeft de deelnemers gezien in de DBK als ze over de nominaties spraken. Misschien moesten ze daar hun nominatie al kenbaar maken met als smoes dat dat beter was voor de uitzending of zo.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 september 2005 @ 19:48:05 #16
242 Pinball
Electric Monk
pi_30950819
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
Vertel eens dan want ik kan niet alles lezen.
Ga zelf eens lezen, luie drol.

Of heb je daar geen tijd voor
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30950927
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:45 schreef HuHu het volgende:

[..]

Dan moeten de live-streams ook gemanipuleerd zijn en dat kan niet. Dat moeten mensen opgemerkt hebben. Zeker omdat de bewoners erna ook over praten. De nominatie zou dan eerder opgenomen moeten zijn, maar streamers zouden dan zeker moeten opvangen dat er over gepraat werd.

De nominaties waren dus gewoon live.
Ik dacht dat de "live streams" een vertraging van een halve minuut hadden ofzoiets, was dat niet waarneembaar tijdens de test met de sirenes op de eerste maandag van de maand? Staat me iets van bij.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2005 @ 19:52:13 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_30950963
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:48 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ga zelf eens lezen, luie drol.

Of heb je daar geen tijd voor
Ik kom zelden op Fok. Dus vraag het jullie


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 september 2005 @ 19:52:31 #19
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_30950972
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:48 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ga zelf eens lezen, luie drol.

Of heb je daar geen tijd voor
Vertel het gewoon even, niet iedereen heeft geen leven.
  maandag 26 september 2005 @ 20:15:33 #20
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30951710
Ze moesten vorige week woensdag toch ook nomineren in de DBK?(wat we niet hebben gezien). En daarna nog een keer in de live uitzending
pi_30955549
De streams hadden afgelopen donderdag een vertraging van bijna TWEE minuten op de Live uitzending, kan ook aan mijn verbinding liggen natuurlijk, maar na de TV hoorde ik het nog en keer op de streams
  maandag 26 september 2005 @ 22:07:35 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30955663
Als je écht goed had geluisterd naar wat Menno allemaal heeft gezegd, kan je daaruit juist het tegendeel opmaken
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2005 @ 22:10:19 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_30955747
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef Aventura het volgende:
Als je écht goed had geluisterd naar wat Menno allemaal heeft gezegd, kan je daaruit juist het tegendeel opmaken
Bedankt, dat maakt veel duidelijk


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 september 2005 @ 22:14:33 #24
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30955896
Plus je gebruikt als bron RTL Boulevard. Hetzelfde programma dat zéker wist dat er een HIV-patient en een transsexueel in het Huis zaten
pi_30958281
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:14 schreef Aventura het volgende:
Plus je gebruikt als bron RTL Boulevard. Hetzelfde programma dat zéker wist dat er een HIV-patient en een transsexueel in het Huis zaten
Was dat ook nier het programma dat vertelde dat ingrid een trans was om er later op terug te komen?
Of was dat een ander soortgelijk programma?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 26 september 2005 @ 23:32:33 #26
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_30958410
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:14 schreef Aventura het volgende:
dat zéker wist dat er een HIV-patient en een transsexueel in het Huis zaten
Ah ? Dat kan je vast wel even quoten dan Ik dacht namelijk dat ze hetzelfde doen als hier "ik heb ergens gelezen dat iemand denk/vind/enz"
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_30958596
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:32 schreef Furby het volgende:

[..]

Ik dacht namelijk dat ze hetzelfde doen als hier "ik heb ergens gelezen dat iemand denk/vind/enz"
Deden ze dat maar allemaal.
De meeste nemen zelfs die moeite niet
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30967321
Tjah, daarom maakt het deze BB beetje anders dan anders.. beetje voorspelbaar enzo.. *niet echt leuk*
  † In Memoriam † dinsdag 27 september 2005 @ 23:49:18 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30986924
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
Tanja schijnt al vaak genomineerd geweest te zijn. Talpa/John de Mol stak daar een stokje voor en het moest over worden gedaan, zodat Tanja in het huis zou blijven. Het paard van Troje is Menno die het aan de kaak stelde. De berichtgever zal er dus wel snel uit moeten worden gestemd van Hummy en consorten.
Op zich niks nieuws; dat $jonnie ons oplicht waar we bijstaan. Dat gebeurt al vanaf BB1. Dat nu een bewoner van BB tijdens zijn verblijf al uit de school klapt is wél nieuws. Menno pleegt ongetwijfeld contractbreuk, en wordt er nu óf zo snel mogelijk uitgegooid óf is geïntimideerd met het dreigen met een rechtszaak als-ie zich niet heel snel onthoudt van elk commentaar.

Of het is allemaal een misverstand of een storm in een glas water. Like I care.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 28 september 2005 @ 00:16:43 #30
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30987881
Nou, ik heb er geen moeite dat de show wordt gemanupileerd... het is een spel... en je hebt altijd valsspelers... en trouwens, er is toch niks nieuws onder de zon?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_30988091
Dit is toch logisch? Natuurlijk werkt het zo, het gaat om de kijkcijfertjes (lees: centen). Alles wordt im werking gezet kijkcijfers te krijgen.
Je bent echt een grote sukkel, als je denkt dat dit eerlijk gebeurt. Wat valt te manipuleren, wordt gemanipuleerd.
The gum you like, is coming back in style.
pi_30988150
Altijd dat gezeik over gemanipuleer met stemmen en nominaties, lijkt wel TRU hiero. Bij elke BB worden er weer hele topics vol over geschreven en er is nog nooit ook maar iets van gebleken.

Wat hebben mensen toch met complottheorieën? da's pas voer voor psychologen.
pi_30991040
Er schijnt idd gemanipuleerd te worden. Heb van iemand die op dit moment werkzaam is bij RTL4 gehoord dat er door de meeste bewoners op Tanja was gestemd, maar dat die stemronde over is gedaan, omdat zij in ieder geval tot de bevalling in het huis moet blijven.
Ook is bij BB al lang bekend wie de winnaar gaat worden.
Ben bang dat Menno zijn eigen ruiten heeft ingegooid door zijn mond voorbij te praten. Hij is commercieel gezien een goede kandidaat voor de overwinning.
Het valt mij op dat hij voor de voorval heel veel in beeld gebracht werd, maar nu nog maar heel weinig.
  woensdag 28 september 2005 @ 08:48:10 #34
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30991503
Van iemand bji rtl 4?
Had die persooon er ook een bron voor?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_30991557
quote:
Op woensdag 28 september 2005 08:03 schreef crazymamma het volgende:
Er schijnt idd gemanipuleerd te worden. Heb van iemand die op dit moment werkzaam is bij RTL4 gehoord dat er door de meeste bewoners op Tanja was gestemd, maar dat die stemronde over is gedaan, omdat zij in ieder geval tot de bevalling in het huis moet blijven.
Ook is bij BB al lang bekend wie de winnaar gaat worden.
Ben bang dat Menno zijn eigen ruiten heeft ingegooid door zijn mond voorbij te praten. Hij is commercieel gezien een goede kandidaat voor de overwinning.
Het valt mij op dat hij voor de voorval heel veel in beeld gebracht werd, maar nu nog maar heel weinig.
rtl4???
pi_30992235
Door het programma waar hij aan meewerkt heeft hij kontakt met mensen van verschillende zenders. Bij diet programma schijnt het al hetzelfde te gaan. Ook hier is de winnaar al bekend.
pi_30992283
Ik kan hier niet verder op ingaan, want ik wil de persoon in kwestie niet in moeiljkheden brengen.
  † In Memoriam † woensdag 28 september 2005 @ 09:39:19 #38
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30992320

Je kan altijd speculeren over wie de winnaar gaat worden zonder dat je 1 van de duizenden medewerksers van een omroep in gevaar zult brengen crazymamma.
pi_30992615
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef crazymamma het volgende:
Ik kan hier niet verder op ingaan, want ik wil de persoon in kwestie niet in moeiljkheden brengen.
bla bla bla bla bla
pi_30992951
quote:
Op woensdag 28 september 2005 08:03 schreef crazymamma het volgende:
Er schijnt idd gemanipuleerd te worden. Heb van iemand die op dit moment werkzaam is bij RTL4 gehoord dat er door de meeste bewoners op Tanja was gestemd, maar dat die stemronde over is gedaan, omdat zij in ieder geval tot de bevalling in het huis moet blijven.
Ook is bij BB al lang bekend wie de winnaar gaat worden.
Ben bang dat Menno zijn eigen ruiten heeft ingegooid door zijn mond voorbij te praten. Hij is commercieel gezien een goede kandidaat voor de overwinning.
Het valt mij op dat hij voor de voorval heel veel in beeld gebracht werd, maar nu nog maar heel weinig.
Ik denk dat dat niet eens haalbaar is.
Willem was ook een interessante winnaar..
Totdat hij van die schijnheilige acties ging uithalen..
Je zult toch dingen moeten gaan uitzenden.
De hoeveelheid stemmen voor willem zakte als een pudding in elkaar.

Zelfde met tanja. ik denk dat bewoners niet op haar stemmen omdat ze het leuk vinden dat er Straks een baby in het huis is..
Toch verwacht ik dat ze er de volgende keer wel bij zit.
Die eetacties van haar waren echt walgelijk.

Juist door de uitspraken van menno denk ik niet dat er sprake is van "het niet mogen nomineren van Tanja".

Ik geloof meer dat er manipulatie is in de vorm van:
Roel met deze weekopdracht wat een hoop sympathie voor hem oplevert.
Die blijft er dus echt wel in.
Ralf hebben we nagenoeg niet gezien afgelopen week.. dus die gaat er zeer waarschijnlijk uit..
pi_30992994
Daar komt nog bij dat Lieske niet zo emotioneel was geweest als iedereen eerst op tanja had gestemd..
  donderdag 29 september 2005 @ 15:55:38 #42
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31029246
Linda en Joost hebben nu wel sterk de neiging om Tanja te nomineren en spreken er ook openlijk over. Een verbod dat je Tanja niet mag nomineren, bestaat denk ik toch niet hoor.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31029577
quote:
Op woensdag 28 september 2005 00:25 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Altijd dat gezeik over gemanipuleer met stemmen en nominaties, lijkt wel TRU hiero. Bij elke BB worden er weer hele topics vol over geschreven en er is nog nooit ook maar iets van gebleken.

Wat hebben mensen toch met complottheorieën? da's pas voer voor psychologen.
Jij denkt werkelijk dat John de Mol elke sms-stem gaat afwachten en aan de hand daarvan iemand laat vertrekken?
  Trouwste user 2022 donderdag 29 september 2005 @ 16:25:54 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_31030152
Het is altijd leuk om te zien dat dat balkje met de percentages gelijk al duidelijk maakt wie er uit moet. Degene die als eerste de minste percentages heeft maakt in een half uur een miraculeuze come back en verslaat net op het einde nog de andere deelnemer met 2 %.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31030933
Misschien denken die bewoners wel dat het Nederlandse volk heel graag wil zien dat Tanja bevalt in het huis.... Dat ze haar daarom niet nomineren omdat dat niet tactisch is als ze zelf op de stoel komen te zitten...

Want deze groep is natuurlijk wel heel erg bezig met taktieken om te winnen....
  Trouwste user 2022 donderdag 29 september 2005 @ 16:59:50 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_31031112
Dat is al weken mijn theorie.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31032817
Hmmm.. Dat zou wel erg oneerlijk zijn!
Dan zal Lieske er vanavond ook wel uitgaan, omdat anders de vrouwen zo
in de meerderheid zijn met de mannen.
  Moderator vrijdag 30 september 2005 @ 18:23:43 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31063940
Ralph zat net in een of ander waus Talpa-programma (Thuis), en zei dat het niet waar is dat BB de bewoners zou beïnvloeden om Tanja te ontzien tijdens nominaties.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:38:10 #49
6941 APK
Factual, I think.
pi_31064329
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:12 schreef cpcpb het volgende:

Zelfde met tanja. ik denk dat bewoners niet op haar stemmen omdat ze het leuk vinden dat er Straks een baby in het huis is..
Kan mij echt niet voorstellen dat ook maar een van de bewoners echt op zo'n jankend varkentje van een medebewoner zit te wachten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31064598
Ik vertrouw de nominaties sowieso niet, omdat je op de in jouw ogen meest toffe figuur moet stemmen, en dat uit een heel kleine selectie. Talpa kan het dus alle kanten op sturen, en idd denk ik dat Tanja niet weggestemd KAN worden en misschien zit ze zelfs contractueel vast aan een bepaalde overeenkomst (bijv. minimaal tot 2 wk na de bevalling blijven). Nee, dit hele fenomeen rammelt aan alle kanten!
  Moderator vrijdag 30 september 2005 @ 18:48:03 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31064634
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Ik vertrouw de nominaties sowieso niet, omdat je op de in jouw ogen meest toffe figuur moet stemmen, en dat uit een heel kleine selectie.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31064875
Oh ja, sorry, vage omschrijving...

Nou, je hebt Pietje, Jantje en Klaasje.

Daar mag je op stemmen.

Pietje, Jantje en Klaasje zijn door de rest genomineerd om het huis te verlaten.

Je stemt niet iemand WEG, je stemt op een persoon die jij, als stemmer, helemaal geweldig vindt.

1 ) Nomineren de bewoners wel uit vrije wil? --> dat geloof ik niet
2) Voor Tanja is alles op en top gemaakt. Ze krijgt die spullen echt niet mee naar huis ofzo, als ze voor de bevalling zou zijn weggestemd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')