Hoe moet ik dan jouw PI-gebruik duidelijk maken ín een post!quote:Op maandag 26 september 2005 20:25 schreef Dada het volgende:
[..]ik gebruik nooit die PI’s in mijn posts. Erg zwak hoor Buup.
[/Dada]
!!!!!!!111111one!!11
Hihi,quote:Op maandag 26 september 2005 20:26 schreef Bupatih het volgende:
Hoe moet ik dan jouw PI-gebruik duidelijk maken ín een post! [afbeelding] [afbeelding]!!!!!!!111111one!!11
[/Bupatih]
Wat ken je me toch goedquote:
Krijg de kolere Bupatihquote:Op maandag 26 september 2005 20:30 schreef Zhenar het volgende:
Dada, je onderschrift klopt niet. Het moet "Ik weet dat je dat wilt zijn.![]()
[/Bupatih]
Up yoors.quote:
Ik verwijs je graag door naar: http://www.onzetaal.nl/advies/jewilt.htmlquote:Op maandag 26 september 2005 20:30 schreef Zhenar het volgende:
Dada, je onderschrift klopt niet. Het moet "Ik weet dat je dat wilt zijn.![]()
[/Bupatih]
quote:Op maandag 26 september 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag door naar: http://www.onzetaal.nl/advies/jewilt.html
[afbeelding]
[/Bupatih]
Grote goden, welk een blamage!quote:In de spreektaal is wil hier gebruikelijk; in de (formele) schrijftaal hoort hier wilt te staan
quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op mijn DVD-collectie natuurlijk.
Ik heb vandaag (naast drie paar schoenen, zes truien, acht broeken en veertien riemen) een paar nieuwe DVD's gekocht:
In Diana Jones
Lord of the Strings
Lesbian Fuck Part IV
Snowwhite - Uncut Version![]()
![]()
![]()
![]()
[/Dizer]
OMGquote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ken je me toch goed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/Dizer]
Het is ShowChat.quote:Op maandag 26 september 2005 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
[..]
OMGDit is echt by far de leukste SHOCHAT topic ooit
![]()
![]()
Ja die heeft ooit een cover gemaakt samen met Orbital. Je weet wel, die ene muziek waarvan ik een hele platen verzameling heb met allemaal bootlegs en zo. Koop ik allemaal op eBay en geef ik al mijn geld aan uit zodat ik het stof laat verzamelen in de kast. Wacht.. ik maak even een foto...quote:Op maandag 26 september 2005 20:48 schreef Svensational het volgende:
Kennen jullie The Böhlers al. Onwijs mooie rockmuziek met een vleugje gothic en invloeden van oa The Fellowes. De ontdekking van 2005 wat mij betreft/
[/Tom_Tom-]
Nee, ligt aan jou..quote:Op maandag 26 september 2005 20:50 schreef Svensational het volgende:
Fok heeft weer kuren
[/babette21]
quote:Op maandag 26 september 2005 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
[..]
OMGDit is echt by far de leukste SHOCHAT topic ooit
![]()
![]()
Och, dat kan zelfs de simpelsten onder ons gebeuren, Zhennie-boy.quote:Op maandag 26 september 2005 20:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Grote goden, welk een blamage!Ik erken jouw taal-superioriteit en zal terstond mijn onderschrift wijzigen!
Huh? Je bedoelt toch zeker wel Dada?quote:Op maandag 26 september 2005 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, dat kan zelfs de simpelsten onder ons gebeuren, Zhennie-boy.
[/Bupatih]
quote:Op maandag 26 september 2005 20:55 schreef Svensational het volgende:
Tania is eigenlijk een man.
[/LeBeau]
Dan vind je Por Wesland ook vast geweldig.quote:Op maandag 26 september 2005 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja die heeft ooit een cover gemaakt samen met Orbital. Je weet wel, die ene muziek waarvan ik een hele platen verzameling heb met allemaal bootlegs en zo. Koop ik allemaal op eBay en geef ik al mijn geld aan uit zodat ik het stof laat verzamelen in de kast. Wacht.. ik maak even een foto...
[/timbob]
Dat klopt!quote:Op maandag 26 september 2005 20:55 schreef Svensational het volgende:
Tania is eigenlijk een man.
[/LeBeau]
Nee, want je had die reactie niet afgesloten met [/Dada], dus dacht ik dat jij het was die het zei.quote:Op maandag 26 september 2005 20:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt toch zeker wel Dada?
[/Zhenar]
Luisteren jullie ook naar Linkin Park en Good Charlotte? Oh en negeer even dat ik vroegàh naar Rap luisterdequote:Op maandag 26 september 2005 20:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan vind je Por Wesland ook vast geweldig.Beetje in hetzelfde genre.
[/Tom_Tom-]
Zo doe ik nietquote:Op maandag 26 september 2005 20:52 schreef mark_03 het volgende:
*&@#$*@#& Er komt geen IDO dit jaar
[/BVO]
Grote goden, welk een blamage!quote:Op maandag 26 september 2005 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want je had die reactie niet afgesloten met [/Dada], dus dacht ik dat jij het was die het zei.
[/Bupatih]
Dat zeg ik nooitquote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef mark_03 het volgende:
Houden jullie nog een beetje van me?
[/Bupatih]
Ik wel. Wil je anders even tussen mijn tieten? Ik heb grote tieten. Cup Equote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef mark_03 het volgende:
Houden jullie nog een beetje van me?
[/Bupatih]
Gaat het nu weer overquote:Op maandag 26 september 2005 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wel. Wil je anders even tussen mijn tieten? Ik heb grote tieten. Cup E
[/Christine]
Wij willen sex. sex sex sex sex... doe je mee??quote:Op maandag 26 september 2005 21:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gaat het nu weer oversex
[/Skaai]
Je bent zó subtiel Dizer! Net als vroeger, toen je tijdens het televisiekijken mijn hoofd hardhandig in jouw kruis drukte.quote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo doe ik niet
[/BVO]
nogmaals weer die PI
En terechtquote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
WIJVEN MET DIKKKEEU TIEEETUUUH!!! ZIJN![]()
![]()
![]()
![]()
[/Dizer]
quote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent zó subtiel Dizer! Net als vroeger, toen je tijdens het televisiekijken mijn hoofd hardhandig in jouw kruis drukte.![]()
[/niksan]
Rosé? Ik heb er genoeg. Drink dat elke avond. En ik ben nooit dronken... maar nu wel. Diz, je kan nu misbruik van me maken als je wilt.. waar ben je? Maar morgen ben ik het vergeten... dus dan is het goed.quote:Op maandag 26 september 2005 21:08 schreef mark_03 het volgende:
Heeft iemand nog een glas bessen voor me?
[/Karoltje]
Ja, want die sloeg echt totaal nergens op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |