Whateva!quote:Op maandag 26 september 2005 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat had ik bedacht!
In ONZ
![]()
(Echt)
[/Boze Bupatih]
Lang niet zo leuk als H.quote:Op maandag 26 september 2005 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed hè?Alweer zo'n leuk spelletje van mij! (Net als met dat avatar-switchen [afbeelding])
[/Bupatih]
Doe gezellig mee!quote:Op maandag 26 september 2005 19:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
OMG... jullie zijn echt goed bezig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heerllijk.. heb echt tranen van het lachen
Rot toch op met je kut Engels. Domme kutquote:
Ja, dat boeit hééél veel!!quote:
Ik had er keiveel moeite voor gedaan, opende een topic en Sven zag dat en ging dat hier ook doen!! En ik zal je nog eens wat vertellen:
Die lijkt niet.quote:Op maandag 26 september 2005 19:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe gezellig mee!Dan kunnen we lekker lachen en giechelen en met bloemetjes strooien omdat het zo gezellig is! Hihi
![]()
![]()
![]()
[/Airelle]
*stooit met bloemetjes!quote:Op maandag 26 september 2005 19:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe gezellig mee!Dan kunnen we lekker lachen en giechelen en met bloemetjes strooien omdat het zo gezellig is! Hihi
![]()
![]()
![]()
[/Airelle]
Je bedoelt "bedoelt".quote:Op maandag 26 september 2005 20:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoeld Kirstin Davis
[/Bupatih]
Fuck you!quote:Op maandag 26 september 2005 19:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Rot toch op met je kut Engels. Domme kut
[/Dada]
Je geeft me niet eens genoeg tijd om te editenquote:Op maandag 26 september 2005 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bedoelt "bedoelt"..
[/De echte Bupatih]
Zolang je maar hoofdletters gebruikt vind ik alles goed.quote:Op maandag 26 september 2005 20:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Fuck you!Ik zeg wat ik wil.
[/Babette]
Ik deed dat vroeger ook al hoorquote:Op maandag 26 september 2005 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had ik bedacht!
In ONZ
![]()
(Echt)
[/Boze Bupatih]
quote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik voel me gek.
Vraag me wat er is.
Nu.
[/Dizer]
Ik wilde een lief meisje doen. Airelle kwam het dichtst in de buurt.quote:
Oh ja, ik mocht dat niet verklappen he, van dat topic? Toch gedaan.quote:Op maandag 26 september 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat boeit hééél veel!! [afbeelding] Ik had er keiveel moeite voor gedaan, opende een topic en Sven zag dat en ging dat hier ook doen!! En ik zal je nog eens wat vertellen:![]()
Boehoehoehe, *zeurzeur* en zo, en zus, en zo.....
[/Bupatih]
HAHAhAHahAHAHAHAHHAAHH!111!!1!! Hij weet niet eens wat ABN is@!!!!!!11!!!quote:Op maandag 26 september 2005 20:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat is ABN?
[/_EL_Maikel_]
ohhh...
quote:Op maandag 26 september 2005 20:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HAHAhAHahAHAHAHAHHAAHH!111!!1!! Hij weet niet eens wat ABN is@!!!!!!11!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een bank, sukkel!
Geweldig ditquote:Op maandag 26 september 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
Zeg Duifje, 13 oktober, Amsterdam, Korte Dwarsstraat, 3e lantaartpaal, 2e stoeptegel links? Kunnen we roti eten. Neem je je condooms mee?
quote:Op maandag 26 september 2005 20:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is een bank, sukkel!
HAHAhAHahAHAHAHAHHAAHH!111!!1!! Hij weet niet het verschil tussen de quote-knop en de edit-knop@!!!!!!11!!!quote:Op maandag 26 september 2005 20:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is een bank, sukkel!
[/Bar_rel]
Ey dat weet ik welquote:Op maandag 26 september 2005 20:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat is ABN?
[/_EL_Maikel_]
ohhh...
Ey dat weet ik welquote:Op maandag 26 september 2005 20:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat is ABN?
[/_EL_Maikel_]
ohhh...
Back off, BITCH!quote:Op maandag 26 september 2005 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
HAHAhAHahAHAHAHAHHAAHH!111!!1!! Hij weet niet het verschil tussen de quote-knop en de edit-knop@!!!!!!11!!!![]()
[/random user]
Een meta-imitatie! Bewonderingswaardig.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 20:02 schreef Zhenar het volgende:
Fuck you!Ik zeg wat ik wil.
[/Babette]
quote:Op maandag 26 september 2005 20:15 schreef Dada het volgende:
Hehe
Is dat het enige wat je kan uitkramen? "Hehe"? 

Je moet wel mee doenquote:Op maandag 26 september 2005 20:15 schreef Dada het volgende:
Hehe
quote:Op maandag 26 september 2005 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Is dat het enige wat je kan uitkramen? "Hehe"? [afbeelding]
Kom op, ik had van jou toch wel wat meer verwacht dan dit. [afbeelding]
[/Dada]
En jullie moeten raden waarop.quote:
Je avatarquote:Op maandag 26 september 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
En jullie moeten raden waarop.!
[/Dizer]
Op mijn DVD-collectie natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
[/Dizer]
Een paard!quote:Op maandag 26 september 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
[/Dizer]
quote:Op maandag 26 september 2005 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Is dat het enige wat je kan uitkramen? "Hehe"? [afbeelding]
Kom op, ik had van jou toch wel wat meer verwacht dan dit. [afbeelding]
[/Dada]
quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op mijn DVD-collectie natuurlijk.
Ik heb vandaag (naast drie paar schoenen, zes truien, acht broeken en veertien riemen) een paar nieuwe DVD's gekocht:
In Diana Jones
Lord of the Strings
Lesbian Fuck Part IV
Snowwhite - Uncut Version![]()
![]()
![]()
![]()
[/Dizer]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |