Tsssk idd een vette stemafspraak hoorquote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er werd ook gezegd dat bij een vertrek van Ralph iedereen Lieske zou nomineren en bij vertrek van Ralph iedereen Lieske.... In mijn beleving is dat gewoon een stemafspraak.
Ja, zo kun je het idd opvatten. We wachten maar weer af of BB zin heeft in een sanctie. Als Roel hierbij had gezeten was 'ie z'n ¤10.000,- kwijt geweest.quote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er werd ook gezegd dat bij een vertrek van Ralph iedereen Lieske zou nomineren en bij vertrek van Ralph iedereen Lieske.... In mijn beleving is dat gewoon een stemafspraak.
Kan niet anders zeggen: dit een stemafspraak is.quote:Op maandag 26 september 2005 19:03 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Tsssk idd een vette stemafspraak hoor
Maar heb toch geen nut, als Liekse of Ralph deze nominatie overleeft, blijft diegene er nog een hele poos in.
Ik heb hem al een halfuur niet gezien. Zou hij...quote:Op maandag 26 september 2005 19:07 schreef Pinball het volgende:
Als Rob zijn rookpolitiewerk net zo belangrijk zou vinden als zijn gestapoverhoor van Chantal had hij Roel al 18 keer betrapt.
ik vind het wel grappig, als het niet te lang gaat duren tenminstequote:Op maandag 26 september 2005 19:07 schreef Pinball het volgende:
Als Rob zijn rookpolitiewerk net zo belangrijk zou vinden als zijn gestapoverhoor van Chantal had hij Roel al 18 keer betrapt.
roel ligt ergens te pitten op de bankquote:Op maandag 26 september 2005 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb hem al een halfuur niet gezien. Zou hij...![]()
![]()
helemaal met je eens, dit kan echt niet zo langer.quote:Op maandag 26 september 2005 19:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar BB begint me steeds meer tegen te staan... Hum moet écht iets gaan doen nu anders haak ik af.....
Ze manipuleren potdomme met alles rondom Tanja, maar als de drie populairste bewoners genomineerd zijn doen ze daar niets mee....
Hummie zit al in de auto denk ik.quote:Op maandag 26 september 2005 19:06 schreef regenworm het volgende:
Kan niet anders zeggen: dit een stemafspraak is.
BB wordt wakker en doe iets.
Bevallen, één weekje de Big Baby-show en dan taait Tanja af met d'r kofferbak-kindje, aangezien BB er toch nauwelijks wat van mag uitzenden. Dus de laatste zes weken zijn hopelijk zonder haar.quote:Op maandag 26 september 2005 19:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar BB begint me steeds meer tegen te staan... Hum moet écht iets gaan doen nu anders haak ik af.....
Ze manipuleren potdomme met alles rondom Tanja, maar als de drie populairste bewoners genomineerd zijn doen ze daar niets mee....
advies geluid om een andere stream zetten of MUTEquote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef Fredgroes het volgende:
ik word een beetje moe van Dr Rob met zijn kaarsensessie!!!!
quote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef Fredgroes het volgende:
ik word een beetje moe van Dr Rob met zijn kaarsensessie!!!!
Ze hebben toch onbeperkt brood?quote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef TRiXeS het volgende:
Hoezo verneuking van toiletpapier... aangezien ze niet zo heel veel hebben.. (weet niet hoeveel ze gebruiken per dag)
ik ga dat gedoe rondom Tanja juist steeds leuker vinden....quote:Op maandag 26 september 2005 19:05 schreef flugeltje het volgende:
maak je niet druk, zij moeten hun reet of doos afvegen.quote:Op maandag 26 september 2005 19:11 schreef Inca het volgende:
vanmorgen zaten ze nog te zeuren over wc papier en nu gebruiken ze het de rest van de week geen wc papier meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |