1 klap op haar achterhoofd en het masker valt er vanzelf afquote:Op maandag 26 september 2005 13:37 schreef aidyl het volgende:
Ze wordt er echt niet knapper op...
quote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja: "Ik heb nog kippepoten, maar die waren gisteren nog rood van binnen dus die vertrouw ik niet"
Ralph/Roel:"Dan moet je ze langer braden"
Tanja: " en ik heb nog rijst"
Roel:"Maar die was wit en dat vertrouwde je zeker niet..."
Waar is je grote vriendin Milagro eigenlijk?quote:Op maandag 26 september 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
Dido kreeg weer een compliment net.
Dido: "Nou, dank je. Leuk"
En nu nog die oorbellen uitquote:Op maandag 26 september 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
Dido kreeg weer een compliment net.
Dido: "Nou, dank je. Leuk"
Die Antiliaanse loverboy van dr zegt "PIMP MY TANJA"quote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef regenworm het volgende:
Mis eigenlijk de opknapbeurt van Tanja![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa en ook zo gezelligquote:Op maandag 26 september 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
Tanja ziet er weer op en top uit vandaag
[afbeelding]
roel wordt ook moe van het gezeik van tanjaquote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja: "Ik heb nog kippepoten, maar die waren gisteren nog rood van binnen dus die vertrouw ik niet"
Ralph/Roel:"Dan moet je ze langer braden"
Tanja: " en ik heb nog rijst"
Roel:"Maar die was wit en dat vertrouwde je zeker niet..."
Dat vroeg ik me ook al af. Die miste ik gisteren ook al (als kiespijn)quote:Op maandag 26 september 2005 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar is je grote vriendin Milagro eigenlijk?
Niet zo gemeen doen, ze heeft heel slecht te eten, ze kan niet roken, ze is zwanger en met haar vriendje is het uitquote:
Ik zag net (pas) die video waarin ze zich verlult over die sexboerderij waar ze gewerkt heeft, maar ik vraag me af of Tanja daar überhaupt wel klandizie had.quote:
Heb je een linkie zoek hem ookquote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zag net (pas) die video waarin ze zich verlult over die sexboerderij waar ze gewerkt heeft, maar ik vraag me af of Tanja daar überhaupt wel klandizie had.
Ach .. in het donker zie je nietsquote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zag net (pas) die video waarin ze zich verlult over die sexboerderij waar ze gewerkt heeft, maar ik vraag me af of Tanja daar überhaupt wel klandizie had.
Ze heeft vast een antilliaan als klant gehad.quote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk steeds dat stream 1 stilstaat, maar blijkt van niet
het is toch wel erg wat voor reputatie antillianen krijgen door Tanjaquote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft vast een antilliaan als klant gehad.
Onderin het topic 'voer voor psychologen' staat een linkquote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Heb je een linkie zoek hem ook
Ze was de wc-juffrouw of de gebruiktecondoomsverzamelbabe, die hebben geen klandiziequote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
heb je een linkje voor mij?quote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanxquote:Op maandag 26 september 2005 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Onderin het topic 'voer voor psychologen' staat een link
Ze is vast chagrijnig omdat Roel het hoekje bezet houdt waar zij altijd in hangtquote:
Ik denk dat ze even een middagje moet slapenquote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef -Delta- het volgende:
Die kop en houding van Tanja![]()
![]()
![]()
"Ik ben chagerijnig, valt het op?"
![]()
In 1 woord: Prachtigquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Gecaptured om 13:41
[afbeelding]
Gecaptured om 13:51
[afbeelding]
Ik ben zo flexibel, ik zorg wel dat ik er niet ben danquote:Op maandag 26 september 2005 13:52 schreef KRIBBET het volgende:
Kunnen ze Tanja niet een paar stukjes ananas geven met een sausje van misoprostol ??
Grote kans dat ze dan vanmiddag moet bevallen en laat ik dan nou net een paar uurtjes weg zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Tanja is bezig met het WK chagerijnig kijken.quote:Op maandag 26 september 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Gecaptured om 13:41
[afbeelding]
Gecaptured om 13:51
[afbeelding]
Dat zei ik ook al toen ze donderdag de pindakaas e.d. kregen.quote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef Inca het volgende:
ik vind dat als ze op rantsoen zitten dat make up ook moeten inleveren
We lezen later het hele verhaal wel terug:quote:Op maandag 26 september 2005 13:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben zo flexibel, ik zorg wel dat ik er niet ben dan![]()
Ja .. maar mevrouw is zwanger !!! En van bewegen .. dan wordt mevrouw moe en nog zieligerquote:Op maandag 26 september 2005 13:54 schreef Ess het volgende:
Waarom is er nou niemand in dat huis die tegen haar zegt dat bewegen goed voor je is.....
Nog zieliger.... Neeeeeeeeeeeeeh dat kan nietquote:Op maandag 26 september 2005 13:56 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ja .. maar mevrouw is zwanger !!! En van bewegen .. dan wordt mevrouw moe en nog zieliger
Dat had ik met stream 2quote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk steeds dat stream 1 stilstaat, maar blijkt van niet
Natuurlijk joh, iets anders dan vlees aardappels en groeten is niet goed hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 13:54 schreef CartWOman het volgende:
Mên, dit kan toch niet normaal zijn, dat je je als zwangere zó gedraagt...
Niet eten omdat ze zelf de kip niet lang genoeg in de oven heeft gehad gister... volgens mij wordt kip dan sowieso niet gaar.
En 'iedere' dag rijst wil ze ook niet...Die rijst heeft ze ook al zó lang.
En groente dan? Gister tiefte ze een halve bloemkool weg!!
En die air... zo van: "Als je interesse hebt vraag me maar, ik zit hier en kom níet naar jullie toe!"
Als ze 1 dag niet chagerijnig is, dan weet je al dat de dag erna of 2 dagen later de bom weer barst of mevrouw 24 uur gaat mokken.quote:Op maandag 26 september 2005 14:02 schreef CartWOman het volgende:
Delta
Ik kan er echt niet bij... een aantal keren heb ik gedacht: nu gaat het iets beter.
Dat was dus echt tegen beter weten in.
Ingrid duimt in de mond en hand in de broekquote:Op maandag 26 september 2005 14:03 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De server is wat traag, de pix laden dus langzaam. sorry
???quote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef Isabeau het volgende:
en de lieve persoon die insider is bij het stemmenverzamelen heeft net iets vertelden nu ben ik dus vrolijk
![]()
er is besloten HOE de kaart deze week doorgestoken gaat worden?quote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef Isabeau het volgende:
en de lieve persoon die insider is bij het stemmenverzamelen heeft net iets vertelden nu ben ik dus vrolijk
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal aan het vegen en ze snuift en zucht erbij alsof ze een dubbele marathon heeft gelopen![]()
![]()
[afbeelding]
En Ralph was ook zo lekker bezigquote:Op maandag 26 september 2005 14:09 schreef -Delta- het volgende:
Zijn het de bewoners niet die bij Lieske's verhaal weglopen of haar interrumperen, dan is het de regie die gewoon midden in het verhaal over naar Chantal gaat.
Schande![]()
Waren de fans van Rikkert op maandag voor de exit ook nogquote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Nee, ik weet alleen hoe de stemmen er nu voor staan. Ik heb het wel over doorgestoken kaart gehad en daar viel wel wat over te zeggen, alleen had dat geen gevolgen voor de uiteindelijke uitslag.quote:Op maandag 26 september 2005 14:11 schreef FlowKey het volgende:
er is besloten HOE de kaart deze week doorgestoken gaat worden?![]()
dat is haar sportkleding johquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef BlaBlub het volgende:
Sinds Lieske dat petje van de rookpolitie moet dragen, kleedt ze zich ook niet meer leuk aan, loopt dr heel de dag bij als een slons
Ze kan zo achter de vuilniswagenquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef BlaBlub het volgende:
Sinds Lieske dat petje van de rookpolitie moet dragen, kleedt ze zich ook niet meer leuk aan, loopt dr heel de dag bij als een slons
Vind je? Ook al draagt ze een jute zak is het nog primaquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef BlaBlub het volgende:
Rikkert stond vanaf het begin onderaanquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
Waren de fans van Rikkert op maandag voor de exit ook nog
Ze is cranky omdat de rest wel vrolijk is en bezig is, een spelletje speelt, opruimt of gewoon kletst.quote:Op maandag 26 september 2005 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Tanja eet weer op slaapkamer. Nou, dat maakt nu toch ook niets meer uit nadat je gisteren met een maaltijd voor 4 man in de woonkamer hebt gezeten.
Als ze dan dr haar een beetje normaal doet (dan kan echt wel ondanks ze dat petje op moet), dan zou t misschien nog wel gaanquote:Op maandag 26 september 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je? Ook al draagt ze een jute zak is het nog prima
Nope... Eerste tussenstand was dat Linda exit gingquote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rikkert stond vanaf het begin onderaan
Nou, ze zou eens kunnen proberen ook lol te maken, maar ja, ze is zwanger en dan gaat dat niet hè.quote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef -Delta- het volgende:
Ze is cranky omdat de rest wel vrolijk is en bezig is, een spelletje speelt, opruimt of gewoon kletst.
Dus gaat ze bokkig alleen zitten.![]()
Dat waren nog eens mooie tijdenquote:Op maandag 26 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nope... Eerste tussenstand was dat Linda exit ging![]()
De meeste stemmen komen tijdens de live
eerste tussenstand stond linda onderaan...quote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rikkert stond vanaf het begin onderaan
Maar ik ben nu dus blij en wie mijn posts een beetje volgt weet wel wie favoriet is bij mij
Daar hebben we het dus ook over gehad (en dat tweede is trouwens ook waar, kan dus nog alel kanten op, maar deze tussenstand is wel een indicatie)quote:Op maandag 26 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
Nope... Eerste tussenstand was dat Linda exit ging![]()
De meeste stemmen komen tijdens de live
quote:Op maandag 26 september 2005 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ze zou eens kunnen proberen ook lol te maken, maar ja, ze is zwanger en dan gaat dat niet hè.
Zeker weten. We zaten te juigen hier na die eerste tussenstand.quote:
Ik hoor hetquote:Op maandag 26 september 2005 14:17 schreef KRIBBET het volgende:
Maar dat soort dingen heeft Dido dus in haar oren hangen![]()
![]()
Wie moet eruit?quote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Ja, ik vond het ook al te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 26 september 2005 14:19 schreef scanman01 het volgende:
Zeker weten. We zaten te juigen hier na die eerste tussenstand.
Helaas was dat van korte duur.
Tingeltangelquote:Op maandag 26 september 2005 14:17 schreef KRIBBET het volgende:
ff offtopicHoe heten die dingen ook alweer die je wel is bij mensen in de tuin ziet hangen of bij het raam die geluid maken als de wind een beetje waait?
Ik kan er even niet opkomen
![]()
![]()
Weet niet of je het weet maar zwanger staat gelijk aan een ziekte hoorquote:Op maandag 26 september 2005 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ze zou eens kunnen proberen ook lol te maken, maar ja, ze is zwanger en dan gaat dat niet hè.
Tot nu toe diegene waarvan ik hoop dat ie eruit gaatquote:Op maandag 26 september 2005 14:20 schreef Loedertje het volgende:
Wie moet eruit?
Begint het met een R?quote:Op maandag 26 september 2005 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot nu toe diegene waarvan ik hoop dat ie eruit gaat
Ben je een kloon van "LekkerSimpel"quote:Op maandag 26 september 2005 14:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet niet of je het weet maar zwanger staat gelijk aan een ziekte hoor![]()
We moeten heeeeel erg medelijden hebben met haar en snap niet dat de andere bewoners haar zo links laten liggen![]()
Ze betrekken haar nooit bij de gesprekken en dat terwijl Tanja dat juist graag wil, ze begint elke morgen met aan iedereen te vragen of ze lekker geslapen hebben maar de andere bb bewoners geven haar niet eens antwoord![]()
![]()
Ja, daar heb ik ook al aangedachtquote:Op maandag 26 september 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
Mijn 'filosofie' is dat de persoon die bij het begin van de live onderaan staat er NIET uitgaat, omdat door de stand die persoon juist de meeste bellers trekt.
kwa uiterlijk kan ik dat niet ze zeggen, karakter komt wel in de richting jaquote:Op maandag 26 september 2005 14:20 schreef Loedertje het volgende:
Dido heeft op stream 3 momenteel iets van Cruelia (dat mens in de 101 dalmatiers)
Een man dus!quote:Op maandag 26 september 2005 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij niet, je hebt ze ook van bamboe, heb jaren geleden 's nachts in de tuin van de buren dat ding naar beneden gehaaldquote:
je zit je contactje wel uit te melken hè.quote:Op maandag 26 september 2005 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou eventueel kunnen, meer dan 50% kans.quote:
Ja, ongeveer 2/3e kansquote:
En dat is?quote:Op maandag 26 september 2005 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en op de 1 of andere manier geloof ik er niet veel vanquote:Op maandag 26 september 2005 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik weet alleen hoe de stemmen er nu voor staan. Ik heb het wel over doorgestoken kaart gehad en daar viel wel wat over te zeggen, alleen had dat geen gevolgen voor de uiteindelijke uitslag.
Tanja eet weer op slaapkamer. Nou, dat maakt nu toch ook niets meer uit nadat je gisteren met een maaltijd voor 4 man in de woonkamer hebt gezeten.
Dat vraag ik me dus af. In principe wel inderdaad, omdat dat er 2 zijn... maar ik verwacht dat BB graag de verhouding mannen / vrouwen in het huis een beetje gelijk wil houden.quote:
Je kan het beledigen gewoon niet laten hequote:Op maandag 26 september 2005 14:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ben je een kloon van "LekkerSimpel"![]()
Volgens mij is hij een scanman01 wannabe. Die komt ook altijd zo sarcastisch uit de hoek, alleen doet scanman01 het op een grappige manier.quote:Op maandag 26 september 2005 14:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ben je een kloon van "LekkerSimpel"![]()
Zo'n ding heet een windorgel, die zijn het fijnst als het superwindstil is en ze niet in mijn tuin hangen....quote:Op maandag 26 september 2005 14:17 schreef KRIBBET het volgende:
ff offtopicHoe heten die dingen ook alweer die je wel is bij mensen in de tuin ziet hangen of bij het raam die geluid maken als de wind een beetje waait?
Ik kan er even niet opkomen
![]()
![]()
Je maakte het er toch echt zelf naarquote:Op maandag 26 september 2005 14:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan het beledigen gewoon niet laten he![]()
![]()
![]()
OMG, je bent ziek ?quote:
Jij mag het zeggen want ik lig al weken krom van het lachen om je tekstenquote:Op maandag 26 september 2005 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een scanman01 wannabe. Die komt ook altijd zo sarcastisch uit de hoek, alleen doet scanman01 het op een grappige manier.
Ik vrees ook dat ze het resultaat uiteindelijk altijd zelf bepalenquote:Op maandag 26 september 2005 14:25 schreef harrie1 het volgende:
bb bellen en smsen is altijd al nep geweest
net als die andere bel spelletjes bij de comercieele
Zo, die zag ik dus evene helemaal niet aankomenquote:Op maandag 26 september 2005 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij is hij een scanman01 wannabe. Die komt ook altijd zo sarcastisch uit de hoek, alleen doet scanman01 het op een grappige manier.
Oké, maar Isabeau had het over "dat ie ...." en dat wekte bij mij de indruk dat het in elk geval een man was en dan is de kans dus groot.quote:Op maandag 26 september 2005 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. In principe wel inderdaad, omdat dat er 2 zijn... maar ik verwacht dat BB graag de verhouding mannen / vrouwen in het huis een beetje gelijk wil houden.
Hij moet iig wel heel erg voorzichtig zijn!!quote:Op maandag 26 september 2005 14:41 schreef wickie het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Roel weer gaat roken vanmiddag of vanavond...
Ben toch blij dat ik niet de enige ben die er niet op kan komenquote:Op maandag 26 september 2005 14:24 schreef Day het volgende:
[..]
Een man dus!
@Kribbet, weet dat de Engelse naam ervoor dreamcatcher is, maar Nederlandse kan ik even niet opkomen nu.
Isabeau naar de dagboekkamer...Isabeau naar de dagboekkamer....quote:Op maandag 26 september 2005 14:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat ze het resultaat uiteindelijk altijd zelf bepalen
Ik hoop maar dat ze verhouding man: vrouw daarin niet meenemen.
en daarbij weet ik alleen iets van de sms'ers, niet van de bellersheb er dus nog amper iets aan, maar het is leuk om te weten hoe het er daarmee voor staat. Ik weet meestal alleen wat fok denkt en niet hoe de gemiddelde nederlander denkt
quote:Op maandag 26 september 2005 14:26 schreef CGJung het volgende:
[..]
Zo'n ding heet een windorgel, die zijn het fijnst als het superwindstil is en ze niet in mijn tuin hangen....![]()
dromenvangerquote:Op maandag 26 september 2005 14:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben toch blij dat ik niet de enige ben die er niet op kan komen![]()
Maar iedereen weet wat ik bedoel![]()
Nu moet ze die dingen nog uit haar oren doen (of Joost moet ze er nu uittrekken)
Oe oe Lekkersimpel is van de "je mag bb niet zwartmaken pollitie", petje op!quote:Op maandag 26 september 2005 14:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Isabeau naar de dagboekkamer...Isabeau naar de dagboekkamer....
jaja, ik krijg je nog welquote:Op maandag 26 september 2005 14:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je maakte het er toch echt zelf naar![]()
Zou het eerder een nachtmerrie bezorger willen noemenquote:
Ik kan niet wachtenquote:
Rob breektquote:Op maandag 26 september 2005 14:45 schreef wickie het volgende:
Wat is Rob in godsnaam aan t doen??
Nee, dat zijn dit soort Josti-dingen:quote:
Je bent bang geworden hequote:
Die dingen jaquote:Op maandag 26 september 2005 14:52 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, dat zijn dit soort Josti-dingen:
[afbeelding]
Ik denk dat zoiets bedoeld wordt:
[afbeelding]
In het engels heten ze wind chimes.
Kots bleurhy stinkhippies.
Geen haar op m'n hoofd (wat er wel steeds minder worden trouwens) die daar ook aan dacht.quote:Op maandag 26 september 2005 14:56 schreef Gert het volgende:
O, verzoekje: geen foto's aub van die lelijk stinktaart die getroost wordt door Rob. Heb de streams ook snel uit gedaan. Rrril.
Ik luister ook.quote:Op maandag 26 september 2005 15:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Tanja was een narcist?
Ben ik dan de enige die het aandurft om naar Sjankwal te luisteren?
BS..quote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, het verbaast me niets dat Tanja in een internaat heeft gezeten. Alle mensen die ik ken die als kind in een internaat hebben gezeten zijn verkeerd terecht gekomen of verknipt. Serieus.
Ingrid: je bent zeker wel snel volwassen geworden
Tanja: ja, inderdaad
Welnee, ze is nog steeds niet volwassen![]()
Straks krijg je alle moeders hier die boos worden, dat je roept dat ze haar buik niet mag laten zienquote:Op maandag 26 september 2005 15:08 schreef mamapan het volgende:
Tanja heeft zich net gedouched en kleedt zich aan, maar waarom rolt ze die broekband helemaal naar beneden. Ik weet nu wel dat ze een buik heeft en ik wil dat eigenlijk niet meer zien!!!Als iemand zo gekleed over straat zou gaan dan kreeg die de zedenpolitie achter zich aan
'quote:Op maandag 26 september 2005 15:08 schreef mamapan het volgende:
Tanja heeft zich net gedouched en kleedt zich aan, maar waarom rolt ze die broekband helemaal naar beneden. Ik weet nu wel dat ze een buik heeft en ik wil dat eigenlijk niet meer zien!!!Als iemand zo gekleed over straat zou gaan dan kreeg die de zedenpolitie achter zich aan
Het verbaasde mij ook. Ik loop op het moment ook in zulke broeken, maar weet niet hoe hoog ik ze op moet trekken. ZIt ook veel lekkerder. Maarja, Tanja snapt wel meer niet.quote:Op maandag 26 september 2005 15:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Straks krijg je alle moeders hier die boos worden, dat je roept dat ze haar buik niet mag laten zien![]()
Ik snap het ook niet, je kunt je ook wat smaakvoller kleden, maar goed...Tanja is Tanja.
Tanja heeft ook al een keer leuke kleding en ondergoed gekregen. Alleen vindt ze zich daarin teveel ingepakt en benauwend. Ze heeft de kleding liever onder de buik aan, zodat alles niet zo strak zit.quote:Op maandag 26 september 2005 15:08 schreef mamapan het volgende:
Zit een uurtje te kijken nu maar niet echt boeiend allemaal. Las op het blog iets over dat er een peuk was gevonden in de badkamer door de rook politie. Heb daar verder niks over gehoord.quote:Op maandag 26 september 2005 15:15 schreef TRiXeS het volgende:
Hey mensen, is er nog wat gebeurd?
ow w8 .. gevondenquote:Op maandag 26 september 2005 15:18 schreef Speedski het volgende:
Waar hangt Rob nou weer uit
DE BITCHCLUB IN VERGADERINGquote:Op maandag 26 september 2005 15:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zal me niets verwonderen als Sjankwal nu iets verteld wat ze zelf geflikt heeft. Want zo'n typ lijkt het me wel. Vooral als je ziet hoe ze altijd in de nootjes zit te schransen.
[afbeelding]
Theekransje
quote:Op maandag 26 september 2005 15:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zit een uurtje te kijken nu maar niet echt boeiend allemaal. Las op het blog iets over dat er een peuk was gevonden in de badkamer door de rook politie. Heb daar verder niks over gehoord.
quote:Op maandag 26 september 2005 12:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost vindt een peuk in de badkamer en roept Rob erbij. Die zegt stellig dat die van Dido is. Hij gaat Chantal en Dido vragen, maar die weten van niets. Waarbij hij opmerkt: " Misschien heeft Roel wel een missie om stiekem te roken, dat wij dat niet zien"
Het wordt nu wel heel erg heet onder Roel zijn voeten. Dit worden 3 moeilijke peuken voor Roel.
De rookpolitie heeft wel in de DBK gezeten, maar lieten ze niet veel over los.quote:Op maandag 26 september 2005 15:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Thankshad het net gelezen! Voor de rest heeft dit dus geen vervolg gehad?
echt een lieske opmerking het zou jammer zijn als ze donderdag moet vertrekken.quote:Op maandag 26 september 2005 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De rookpolitie heeft wel in de DBK gezeten, maar lieten ze niet veel over los.
Toen ze terugkwamen zei Roel wel meteen: "Ik word paranoia van jullie gedrag..."
Waarop Lieske zei: "Heb je wat te verbergen, Roel?.."
Maar daar is het bij gebleven.
Lijkt me verstandig dat hij nu dus extra voorzichtig wordt met roken. Hij wordt de laatste tijd wat nonchalant!quote:Op maandag 26 september 2005 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De rookpolitie heeft wel in de DBK gezeten, maar lieten ze niet veel over los.
Toen ze terugkwamen zei Roel wel meteen: "Ik word paranoia van jullie gedrag..."
Waarop Lieske zei: "Heb je wat te verbergen, Roel?.."
Maar daar is het bij gebleven.
Een man/jongen heeft dat af en toe nodig. Effe wat frisse wind langs de noten laten waaienquote:Op maandag 26 september 2005 15:18 schreef Zabb het volgende:
Joost heeft vandaag zijn broekloze dag.
Als ik Roel was had ik nu geen enkele sigaret meer gerookt. Het geld wat hij nu heeft is erg leuk en hij tart gewoon het lot door zo nonchalant door te roken.quote:Op maandag 26 september 2005 15:31 schreef BBscanner het volgende:
Lijkt me verstandig dat hij nu dus extra voorzichtig wordt met roken. Hij wordt de laatste tijd wat nonchalant!
Ze heeft zakken chips, Lion repen en cola gekregen.quote:Op maandag 26 september 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat was Tanja nu aan het etenHet leek wel een stuk mars of zo. Kan me niet voorstellen dat ze ook nog eens lekkere onnodige dingen krijgt naast het gezonde voedsel dat ze heeft ivm haar zwangerschap.
Ze heeft allerlei snoep en chips gehad echt vaag idd. Niet echt noodzakelijk imo. Ben nooit zwanger geweest en zal het nooit worden ook dus kan hier niet echt over oordelen eigenlijk.quote:Op maandag 26 september 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat was Tanja nu aan het etenHet leek wel een stuk mars of zo. Kan me niet voorstellen dat ze ook nog eens lekkere onnodige dingen krijgt naast het gezonde voedsel dat ze heeft ivm haar zwangerschap.
het gezonde eten flikkert ze gewoon in de vuilnisbak,quote:Op maandag 26 september 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon misbruik van de situatie dat BB haar alles geeft om haar tevreden te houden.quote:Op maandag 26 september 2005 15:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ze heeft allerlei snoep en chips gehad echt vaag idd. Niet echt noodzakelijk imo. Ben nooit zwanger geweest en zal het nooit worden ook dus kan hier niet echt over oordelen eigenlijk.![]()
Ze had een bloemkool in de vuilnis gegooit toch. Zouden de bewoners dit wel mogen eten dan als het in de vuilnis ligt?quote:Op maandag 26 september 2005 15:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
het gezonde eten flikkert ze gewoon in de vuilnisbak,
Nee hoor, alleen genoeg chocolade, chips en nootjes voor een heel weeshuis. Geen onnodige dingen dusquote:Op maandag 26 september 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
En de rijst schoof ze aan de kant, want: "ik ben zwanger, ik ga niet elke dag rijst eten".quote:Op maandag 26 september 2005 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Nee
Dat vind ik echt achterlijk! Is nergens voor nodig voor de zwangerschap en de rest is ook op dieet. Hoe zet je jezelf nóg meer buiten de groep, als dat al mogelijk was![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 15:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ze had een bloemkool in de vuilnis gegooit toch. Zouden de bewoners dit wel mogen eten dan als het in de vuilnis ligt?
Werkt prima hier!quote:Op maandag 26 september 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik werd even gek van de traagheid van fok, dus ben even weggeweest. Kom terug: niets veranderd
Ik krijg steeds meer antipathie jegens haarquote:Op maandag 26 september 2005 15:46 schreef Aventura het volgende:
En de rijst schoof ze aan de kant, want: "ik ben zwanger, ik ga niet elke dag rijst eten".![]()
Niet mijn server, maar die waar ik de foto's plaats. Die is nu weer goed trouwens.quote:Op maandag 26 september 2005 15:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Werkt prima hier!Je server was toch ook al traag ook niks van gemerkt! Foto's laden prima hier!
Daar kan je wel heel verontwaardigd over doen, maar dat is gewoon een spelletje van BB, niet eens van Tanja. Ze zitten op rantsoen, niet vreemd dat ze dat niet op mogen eten. En BB kan het zich simpelweg niet veroorloven om Tanja iets te ontzeggen, dus krijg je dit soort taferelen.quote:Op maandag 26 september 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Ze had gisteren een bord met eten voor een heel gezin en daarvan is meer dan de helft in de vuilnis beland. En daar mag verder niemand van eten![]()
Lieske heeft niet van die rare nukken en grillen. Ralph is ook een underdog maar vind hem toch ook wel symphatiek.quote:Op maandag 26 september 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer antipathie jegens haar![]()
De rest moet haar toch willen wurgen?
Raar eigenlijk, zowel Lieske als Tanja zijn een soort van underdog, maar Tanja vind ik een kutwijf en Lieske vind ik lief en zielig.
Lief dat je het voor haar opneemt, maar volgens mij had Tanja toch echt zelf gekookt en dan weet je toch wel het verschil tussen koken voor 1 of voor 5 personen. Kijk, als je dan een grote portie voor 1 persoon klaarmaakt: prima. Maar dit was gewoon voor een half weeshuis.quote:Op maandag 26 september 2005 15:50 schreef Pinball het volgende:
Daar kan je wel heel verontwaardigd over doen, maar dat is gewoon een spelletje van BB, niet eens van Tanja. Ze zitten op rantsoen, niet vreemd dat ze dat niet op mogen eten. En BB kan het zich simpelweg niet veroorloven om Tanja iets te ontzeggen, dus krijg je dit soort taferelen.
En zo zwaar hebben ze het nog steeds niet zo te zien, dus waar hebben we het over?
Ze hebben hier toch al meerdere malen een waarschuwing voor gehad! Chantal blijft gewoon door gaan over BBquote:Op maandag 26 september 2005 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Chantal is weer met haar tweede favo onderwerp bezig: BB (in andere landen).
(eerste is dus roddelen over de andere bewoners)
Ik ben geen Tanja-basher en wil het ook wel eens voor haar opnemen als men hier te ver gaat, maar gisteren was weer te erg met haar. Vind het logisch dat ze eten krijgt, een zwangere vrouw kan niet leven op brood, ui en pindakaas. Maar Tanja kan me niet vertellen dat ze thuis ook 2 groente voor zichzelf kookt (bloemkool en sperziebonen) en ze is gewend om voor 1 persoon te koken, dus dan moet ze geweten hebben dat ze te veel rijst klaarmaakte.quote:Op maandag 26 september 2005 15:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar kan je wel heel verontwaardigd over doen, maar dat is gewoon een spelletje van BB, niet eens van Tanja. Ze zitten op rantsoen, niet vreemd dat ze dat niet op mogen eten. En BB kan het zich simpelweg niet veroorloven om Tanja iets te ontzeggen, dus krijg je dit soort taferelen.
En zo zwaar hebben ze het nog steeds niet zo te zien, dus waar hebben we het over?
quote:Op maandag 26 september 2005 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Bij gebrek aan Lieske en Dido duikt Roel maar weer eens op Linda.
[afbeelding]
Ik kookte ook altijd te veel voor mezelf toen ik daar net mee begon. En het schijnt erger te zijn als je zwanger bent.quote:Op maandag 26 september 2005 15:53 schreef Isabeau het volgende:
Lief dat je het voor haar opneemt, maar volgens mij had Tanja toch echt zelf gekookt en dan weet je toch wel het verschil tussen koken voor 1 of voor 5 personen. Kijk, als je dan een grote portie voor 1 persoon klaarmaakt: prima. Maar dit was gewoon voor een half weeshuis.
Ze kan onmogelijk verder buiten de groep dan ze al is. Het is al een hele tijd BB en de Tanja show die airtime delen.quote:En van BB is het gewoon niet slim om hun sterbewoner op deze manier te behandelen. Iedereen weet dat je door dit soort gedrag helemaal buiten een groep zal vallen.
Ja! Hoewel het nu weer even beter is.quote:En scabman: fok is idd traag
quote:Op maandag 26 september 2005 16:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kookte ook altijd te veel voor mezelf toen ik daar net mee begon. En het schijnt erger te zijn als je zwanger bent.
[..]
Ze kan onmogelijk verder buiten de groep dan ze al is. Het is al een hele tijd BB en de Tanja show die airtime delen.
[..]
Ja! Hoewel het nu weer even beter is.
Dit staat er dus in het contractquote:Op maandag 26 september 2005 15:51 schreef Speedski het volgende:
Kwil nu onderhand wel es weten wat dr allemaain dat contract staat
quote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Uit de privécollectie van Sjankwal
[afbeelding]
Zou je deze onder een spoiler kunnen plaaten! Gatverquote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
LOLquote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 september 2005 16:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit staat er dus in het contract(voor zover ze het aan ons prijsgeven)
Regels van Big Brother 5
De nieuwe Big Brother-bewoners zullen ruim 100 dagen afgezonderd van de buitenwereld in het speciaal voor hen in Studio 5 te Aalmeer gebouwde huis verblijven.
Er zijn 14 basisregels met betrekking tot het leven in het Big Brother Huis. Met hun toezegging om deel te nemen aan Big Brother verklaren de bewoners zich bereid om zich aan deze regels te houden.
1. Contact met de buitenwereld is verboden. Boeken, schrijfmateriaal, klokken, telefoons en electrische apparaten zijn verboden.
2. De bewoners worden zeven dagen per week en 24 uur per dag gefilmd. Zij moeten hun persoonlijke microfoons altijd bij zich dragen
Dagboekkamer en nominaties
3. De Dagboekkamer is de enige plek in het huis waar de bewoners een persoonlijk gesprek met Big Brother aan kunnen gaan.
4. Bezoek aan de Dagboekkamer is verplicht.
5. Nominaties voor het wegstemmen van bewoners zijn verplicht.
6. De bewoners zijn verplicht nominaties eerlijk en steekhoudend te beargumenteren.
7. Het is verboden nominaties te bediscussiëren, of andermans nominaties te beïnvloeden.
Omgang met elkaar
8. Het is niet toegestaan om details te bespreken over de besteding van het eventuele prijzengeld.
9. Alle taken en opdrachten dienen gezamelijk uitgevoerd te worden. Het wekelijks budget is van de resultaten afhankelijk.
10. Bewoners mogen geen geweld tegen hun medebewoners gebruiken.
Vertrekken uit het huis
11. Verwijdering uit het huis geschiedt na een publieke stemming.
12. Bewoners mogen te allen tijde het huis vrijwillig verlaten. Hiermee verliezen zij het recht op een prijs. Zij kunnen vervangen worden.
13. Als een bewoner de regels verbreekt kan hij gevraagd worden het huis te verlaten. Daarmee verliest hij of zij het recht op een prijs. Verwijderde bewoners kunnen vervangen worden.
De allerbelangrijkste regel
14. Big Brother kan de regels te allen tijde naar believen veranderen. De producers kunnen de regels niet breken. Zij máken de regels.
LOLquote:Op maandag 26 september 2005 16:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL
Nog net niet, maar geef het nog 10 jaar. Dan ongetwijfeld wel.
quote:Op maandag 26 september 2005 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe weet jij dat, heb dat onderstel geribt van een datingsite en is een vrouw van 51, hahahahaha
Ja, met een beetje pech moeten we tot donderdag wachten voor hij door BB wordt genomineerd wegens zijn beroerde rookpolitie optreden.quote:Op maandag 26 september 2005 16:17 schreef Peter6000 het volgende:<..>
En dat het heel lang gaat duren voordat Rob wordt genomineerd
Als er iémand is die constant over anderen aan het kwekken is als ze er niet bij zijn, is het die prop wel.quote:Op maandag 26 september 2005 16:08 schreef Day het volgende:
Dit is al de zoveelste keer dat ik Chantal hoor zeggen dat ze het allemaal te poezelig vindt en dat het zonder camera's e.d. anders zou gaan.
Nou, doe er dan wat aan, trut!Zeg 'ns wat je echt vindt/voelt. Laat eens zien dat je lef hebt of hou anders je kop!!!!
Grote kans dat hij door BB zijn nominatie heeft te pakken vanwege het lakse gedrag van de Rook politie.quote:Op maandag 26 september 2005 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
En dat het heel lang gaat duren voordat Rob wordt genomineerd,
quote:Op maandag 26 september 2005 16:19 schreef scanman01 het volgende:
GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNA
[afbeelding]
Laten blijven en ál haar roddelsessies 24/7 laten zien op dat scherm.quote:Op maandag 26 september 2005 16:22 schreef Gert het volgende:
Irritante mensen moeten blijven, daar ben ik het meestal wel mee eens, maar voor Chantal mag wel een uitzondering gemaakt worden. Enkele reis Polen graag.
Je volgt BB nog niet zolangquote:Op maandag 26 september 2005 15:58 schreef Bergie het volgende:
Allememaggies....als je die Natte Lie hoort praten is het net of je een klein meisje van 4 hoort praten....
Nou ja....wat is qua uiterlijk en IQ het verschil....
En dat allemaal dankzij die kut rikkert. Als hij een ander had genoemd was er niets aan de hand geweest.quote:Op maandag 26 september 2005 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Ikzit naar Ralph en Joost te luisteren en denk: ik wil ook niet dat Ralph weggaatIk wil eigenlijk niet dat 1 van de 3 genomineerden weggaat
![]()
Kutprogramma.
Ja is idd erg jammer dat de 3 toppers zijn genomineerd.quote:Op maandag 26 september 2005 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Ikzit naar Ralph en Joost te luisteren en denk: ik wil ook niet dat Ralph weggaatIk wil eigenlijk niet dat 1 van de 3 genomineerden weggaat
![]()
Kutprogramma.
Als joost niet op ralph had gstemd om de bekende flauwe reden zat volgens mij ook menno op de bank en niet ralphquote:Op maandag 26 september 2005 16:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij die kut rikkert. Als hij een ander had genoemd was er niets aan de hand geweest.
Ja, zo kunnen we doorgaan. Als Lieske niet Ralph had genomineerd, had Menno ook genomineerd gestaan (hadden ze beide 2 stemmen gehad).quote:Op maandag 26 september 2005 16:30 schreef socko het volgende:
[..]
Als joost niet op ralph had gstemd om de bekende flauwe reden zat volgesnmij ook menno op de bank en niet ralph
Dag menno dan...
Ralph kwam er zelf vannacht zelf al mee dat hij in een grotere groep niet zo snel zijn mobd open doet (beetje verlegen?) Maar in een kleiner groepje komt hij toch sneller uit zijn woorden en komt er ook vaak wat zinnigs uitquote:Op maandag 26 september 2005 16:24 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Kutprogramma.
Ook Roel is hier voor verantwoordelijk. Hij stemde op Linda maar had eigenlijk beter op Menno kunnen stemmen. Hij zei ook dat hij er spijt van had dat hij niet op Menno had gestemd. Dan hadden er dus 4 op de bank gezeten en had Menno zeer waarschijlijk aan het kortste eind getrokken.quote:Op maandag 26 september 2005 16:30 schreef socko het volgende:
[..]
Als joost niet op ralph had gstemd om de bekende flauwe reden zat volgesnmij ook menno op de bank en niet ralph
Dag menno dan...
Idd joos en rikkert hebben beide de makkelijkste weg gekozen, maar rikkert begon.quote:Op maandag 26 september 2005 16:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zo kunnen we doorgaan. Als Lieske niet Ralph had genomineerd, had Menno ook genomineerd gestaan (hadden ze beide 2 stemmen gehad).
Maar de ellende begonmet rikkert
Ik denk dat Joost dan Tanja genomineerd zou hebben. Als dat mag van BB tenminste.quote:Op maandag 26 september 2005 16:30 schreef socko het volgende:
Als joost niet op ralph had gstemd om de bekende flauwe reden zat volgens mij ook menno op de bank en niet ralph
Dag menno dan...
De eerste die tanja nomineerd, mag van mij ver komen want volgens mij willen sommige wel maar durven ze niet!quote:Op maandag 26 september 2005 16:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat Joost dan Tanja genomineerd zou hebben. Als dat mag van BB tenminste.
Waarom zouden ze niet durven ??quote:Op maandag 26 september 2005 16:38 schreef socko het volgende:
[..]
De eerste die tanja nomineerd, mag van mij ver komen want volgens mij willen sommige wel maar durven ze niet!
Ik denk dat het best mag, maar dat niemand durft. Ze weten in het huis wel dat Tanja behoorlijk aso is, maar ze hebben geen idee hoe dat op tv wordt gebracht. Ze zijn bang dat Tanja toch populair wordt gemaakt en dat ze dan de boeman zijn als ze haar nomineren.quote:Op maandag 26 september 2005 16:38 schreef socko het volgende:
[..]
De eerste die tanja nomineerd, mag van mij ver komen want volgens mij willen sommige wel maar durven ze niet!
Volgens mij is er niet één die zich aan deze regel heeft gehouden.quote:Op maandag 26 september 2005 16:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit staat er dus in het contract(voor zover ze het aan ons prijsgeven)
Regels van Big Brother 5
*knip*
8. Het is niet toegestaan om details te bespreken over de besteding van het eventuele prijzengeld.
*knip*
Inmiddels geloof ik dat het probleem groter is. Ik denk dat Talpa hun (op straffe van het niet uitkeren van een xxxx dagbedrag) verboden hebben om op Tanja te stemmen.quote:Op maandag 26 september 2005 16:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het best mag, maar dat niemand durft. Ze weten in het huis wel dat Tanja behoorlijk aso is, maar ze hebben geen idee hoe dat op tv wordt gebracht. Ze zijn bang dat Tanja toch populair wordt gemaakt en dat ze dan de boeman zijn als ze haar nomineren.
quote:Op maandag 26 september 2005 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Inmiddels geloof ik dat het probleem groter is. Ik denk dat Talpa hun (op straffe van het niet uitkeren van een xxxx dagbedrag) verboden hebben om op Tanja te stemmen.
Nee joh dan mot ze tanja nomineren!quote:Op maandag 26 september 2005 17:39 schreef Falco het volgende:
Het zou geinig zijn als Lieske dit serieus bedoelde. Dat ze Menno eruit gaat tiefen als ze donderdag het huis moet verlaten.
Denk dat het eerder is: WIJ vervelen ons ! Tijd voor ruziequote:Op maandag 26 september 2005 17:43 schreef BBscanner het volgende:
De bewoners vervelen zich kapot! Tijd voor ruzie!
quote:Op maandag 26 september 2005 17:43 schreef BBscanner het volgende:
De bewoners vervelen zich kapot! Tijd voor ruzie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |