1 klap op haar achterhoofd en het masker valt er vanzelf afquote:Op maandag 26 september 2005 13:37 schreef aidyl het volgende:
Ze wordt er echt niet knapper op...
quote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja: "Ik heb nog kippepoten, maar die waren gisteren nog rood van binnen dus die vertrouw ik niet"
Ralph/Roel:"Dan moet je ze langer braden"
Tanja: " en ik heb nog rijst"
Roel:"Maar die was wit en dat vertrouwde je zeker niet..."
Waar is je grote vriendin Milagro eigenlijk?quote:Op maandag 26 september 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
Dido kreeg weer een compliment net.
Dido: "Nou, dank je. Leuk"
En nu nog die oorbellen uitquote:Op maandag 26 september 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
Dido kreeg weer een compliment net.
Dido: "Nou, dank je. Leuk"
Die Antiliaanse loverboy van dr zegt "PIMP MY TANJA"quote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef regenworm het volgende:
Mis eigenlijk de opknapbeurt van Tanja![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa en ook zo gezelligquote:Op maandag 26 september 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
Tanja ziet er weer op en top uit vandaag
[afbeelding]
roel wordt ook moe van het gezeik van tanjaquote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja: "Ik heb nog kippepoten, maar die waren gisteren nog rood van binnen dus die vertrouw ik niet"
Ralph/Roel:"Dan moet je ze langer braden"
Tanja: " en ik heb nog rijst"
Roel:"Maar die was wit en dat vertrouwde je zeker niet..."
Dat vroeg ik me ook al af. Die miste ik gisteren ook al (als kiespijn)quote:Op maandag 26 september 2005 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar is je grote vriendin Milagro eigenlijk?
Niet zo gemeen doen, ze heeft heel slecht te eten, ze kan niet roken, ze is zwanger en met haar vriendje is het uitquote:
Ik zag net (pas) die video waarin ze zich verlult over die sexboerderij waar ze gewerkt heeft, maar ik vraag me af of Tanja daar überhaupt wel klandizie had.quote:
Heb je een linkie zoek hem ookquote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zag net (pas) die video waarin ze zich verlult over die sexboerderij waar ze gewerkt heeft, maar ik vraag me af of Tanja daar überhaupt wel klandizie had.
Ach .. in het donker zie je nietsquote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zag net (pas) die video waarin ze zich verlult over die sexboerderij waar ze gewerkt heeft, maar ik vraag me af of Tanja daar überhaupt wel klandizie had.
Ze heeft vast een antilliaan als klant gehad.quote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk steeds dat stream 1 stilstaat, maar blijkt van niet
het is toch wel erg wat voor reputatie antillianen krijgen door Tanjaquote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft vast een antilliaan als klant gehad.
Onderin het topic 'voer voor psychologen' staat een linkquote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Heb je een linkie zoek hem ook
Ze was de wc-juffrouw of de gebruiktecondoomsverzamelbabe, die hebben geen klandiziequote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
heb je een linkje voor mij?quote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanxquote:Op maandag 26 september 2005 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Onderin het topic 'voer voor psychologen' staat een link
Ze is vast chagrijnig omdat Roel het hoekje bezet houdt waar zij altijd in hangtquote:
Ik denk dat ze even een middagje moet slapenquote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef -Delta- het volgende:
Die kop en houding van Tanja![]()
![]()
![]()
"Ik ben chagerijnig, valt het op?"
![]()
In 1 woord: Prachtigquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Gecaptured om 13:41
[afbeelding]
Gecaptured om 13:51
[afbeelding]
Ik ben zo flexibel, ik zorg wel dat ik er niet ben danquote:Op maandag 26 september 2005 13:52 schreef KRIBBET het volgende:
Kunnen ze Tanja niet een paar stukjes ananas geven met een sausje van misoprostol ??
Grote kans dat ze dan vanmiddag moet bevallen en laat ik dan nou net een paar uurtjes weg zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Tanja is bezig met het WK chagerijnig kijken.quote:Op maandag 26 september 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Gecaptured om 13:41
[afbeelding]
Gecaptured om 13:51
[afbeelding]
Dat zei ik ook al toen ze donderdag de pindakaas e.d. kregen.quote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef Inca het volgende:
ik vind dat als ze op rantsoen zitten dat make up ook moeten inleveren
We lezen later het hele verhaal wel terug:quote:Op maandag 26 september 2005 13:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben zo flexibel, ik zorg wel dat ik er niet ben dan![]()
Ja .. maar mevrouw is zwanger !!! En van bewegen .. dan wordt mevrouw moe en nog zieligerquote:Op maandag 26 september 2005 13:54 schreef Ess het volgende:
Waarom is er nou niemand in dat huis die tegen haar zegt dat bewegen goed voor je is.....
Nog zieliger.... Neeeeeeeeeeeeeh dat kan nietquote:Op maandag 26 september 2005 13:56 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ja .. maar mevrouw is zwanger !!! En van bewegen .. dan wordt mevrouw moe en nog zieliger
Dat had ik met stream 2quote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk steeds dat stream 1 stilstaat, maar blijkt van niet
Natuurlijk joh, iets anders dan vlees aardappels en groeten is niet goed hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 13:54 schreef CartWOman het volgende:
Mên, dit kan toch niet normaal zijn, dat je je als zwangere zó gedraagt...
Niet eten omdat ze zelf de kip niet lang genoeg in de oven heeft gehad gister... volgens mij wordt kip dan sowieso niet gaar.
En 'iedere' dag rijst wil ze ook niet...Die rijst heeft ze ook al zó lang.
En groente dan? Gister tiefte ze een halve bloemkool weg!!
En die air... zo van: "Als je interesse hebt vraag me maar, ik zit hier en kom níet naar jullie toe!"
Als ze 1 dag niet chagerijnig is, dan weet je al dat de dag erna of 2 dagen later de bom weer barst of mevrouw 24 uur gaat mokken.quote:Op maandag 26 september 2005 14:02 schreef CartWOman het volgende:
Delta
Ik kan er echt niet bij... een aantal keren heb ik gedacht: nu gaat het iets beter.
Dat was dus echt tegen beter weten in.
Ingrid duimt in de mond en hand in de broekquote:Op maandag 26 september 2005 14:03 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De server is wat traag, de pix laden dus langzaam. sorry
???quote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef Isabeau het volgende:
en de lieve persoon die insider is bij het stemmenverzamelen heeft net iets vertelden nu ben ik dus vrolijk
![]()
er is besloten HOE de kaart deze week doorgestoken gaat worden?quote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef Isabeau het volgende:
en de lieve persoon die insider is bij het stemmenverzamelen heeft net iets vertelden nu ben ik dus vrolijk
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal aan het vegen en ze snuift en zucht erbij alsof ze een dubbele marathon heeft gelopen![]()
![]()
[afbeelding]
En Ralph was ook zo lekker bezigquote:Op maandag 26 september 2005 14:09 schreef -Delta- het volgende:
Zijn het de bewoners niet die bij Lieske's verhaal weglopen of haar interrumperen, dan is het de regie die gewoon midden in het verhaal over naar Chantal gaat.
Schande![]()
Waren de fans van Rikkert op maandag voor de exit ook nogquote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Nee, ik weet alleen hoe de stemmen er nu voor staan. Ik heb het wel over doorgestoken kaart gehad en daar viel wel wat over te zeggen, alleen had dat geen gevolgen voor de uiteindelijke uitslag.quote:Op maandag 26 september 2005 14:11 schreef FlowKey het volgende:
er is besloten HOE de kaart deze week doorgestoken gaat worden?![]()
dat is haar sportkleding johquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef BlaBlub het volgende:
Sinds Lieske dat petje van de rookpolitie moet dragen, kleedt ze zich ook niet meer leuk aan, loopt dr heel de dag bij als een slons
Ze kan zo achter de vuilniswagenquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef BlaBlub het volgende:
Sinds Lieske dat petje van de rookpolitie moet dragen, kleedt ze zich ook niet meer leuk aan, loopt dr heel de dag bij als een slons
Vind je? Ook al draagt ze een jute zak is het nog primaquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef BlaBlub het volgende:
Rikkert stond vanaf het begin onderaanquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
Waren de fans van Rikkert op maandag voor de exit ook nog
Ze is cranky omdat de rest wel vrolijk is en bezig is, een spelletje speelt, opruimt of gewoon kletst.quote:Op maandag 26 september 2005 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Tanja eet weer op slaapkamer. Nou, dat maakt nu toch ook niets meer uit nadat je gisteren met een maaltijd voor 4 man in de woonkamer hebt gezeten.
Als ze dan dr haar een beetje normaal doet (dan kan echt wel ondanks ze dat petje op moet), dan zou t misschien nog wel gaanquote:Op maandag 26 september 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je? Ook al draagt ze een jute zak is het nog prima
Nope... Eerste tussenstand was dat Linda exit gingquote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rikkert stond vanaf het begin onderaan
Nou, ze zou eens kunnen proberen ook lol te maken, maar ja, ze is zwanger en dan gaat dat niet hè.quote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef -Delta- het volgende:
Ze is cranky omdat de rest wel vrolijk is en bezig is, een spelletje speelt, opruimt of gewoon kletst.
Dus gaat ze bokkig alleen zitten.![]()
Dat waren nog eens mooie tijdenquote:Op maandag 26 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nope... Eerste tussenstand was dat Linda exit ging![]()
De meeste stemmen komen tijdens de live
eerste tussenstand stond linda onderaan...quote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rikkert stond vanaf het begin onderaan
Maar ik ben nu dus blij en wie mijn posts een beetje volgt weet wel wie favoriet is bij mij
Daar hebben we het dus ook over gehad (en dat tweede is trouwens ook waar, kan dus nog alel kanten op, maar deze tussenstand is wel een indicatie)quote:Op maandag 26 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
Nope... Eerste tussenstand was dat Linda exit ging![]()
De meeste stemmen komen tijdens de live
quote:Op maandag 26 september 2005 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ze zou eens kunnen proberen ook lol te maken, maar ja, ze is zwanger en dan gaat dat niet hè.
Zeker weten. We zaten te juigen hier na die eerste tussenstand.quote:
Ik hoor hetquote:Op maandag 26 september 2005 14:17 schreef KRIBBET het volgende:
Maar dat soort dingen heeft Dido dus in haar oren hangen![]()
![]()
Wie moet eruit?quote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Ja, ik vond het ook al te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 26 september 2005 14:19 schreef scanman01 het volgende:
Zeker weten. We zaten te juigen hier na die eerste tussenstand.
Helaas was dat van korte duur.
Tingeltangelquote:Op maandag 26 september 2005 14:17 schreef KRIBBET het volgende:
ff offtopicHoe heten die dingen ook alweer die je wel is bij mensen in de tuin ziet hangen of bij het raam die geluid maken als de wind een beetje waait?
Ik kan er even niet opkomen
![]()
Maar dat soort dingen heeft Dido dus in haar oren hangen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |